Oznámenie 13987 - WYP

Obsah

13987 - WYP
Vestník č. 133/2015 - 08.07.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Ružomberok
IČO: 00315737
Nám. A. Hlinku 1 , 03401 Ružomberok

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Ružomberok
Kontaktná osoba: Ing.Juraj Hrnčiar
Mobil: +421 918280898
Telefón: +421 444314487
Email: hrnciar@ruzomberok.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ruzomberok.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Revitalizácia vnútroblok Bystrická II. etapa
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Ružomberok, Bystrická cesta
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)

Dobudovanie existujúcich spevnených plôch vnútrobloku na ulici Bystrická II. etepa. Areál je ohraničený parkovacími plochami vybudovanými v I. etape. SO-01 Spevnené plochy a sadové úpravy. Chodníky vytvorené z betónovej dlažby hr 70 mm na stabilizovanom podklade, v miestach rozšírenie kamenná dlažba Ryolit, lemovanie parkovými obrubníkmi. Zatrávnená plocha tvorená zahumusovaním so zatrávnením. Výsadba stromkov podľa výkazov, v jutovom obale priemeru 400 500 mm. Osadenie parkových lavičiek 11 ks, s operadlom a podrúčkami podľa výkazu. Osadenie odpadkových košov 7 ks, a stojanov na prášenie kobercov 2 ks.
SO 02 Ihriská. Viacúčelové ihrisko s povrchom liaty tartan , značenia čiarami na 3 druhy športov. Osadenie bránok na hádzanú s pridanými basketbalovými košmi 2 ks, osadenie pôzdier pre stojany na volejbalovú sieť, volejbalová sieť. Oplotenie ihriska v 4m so stĺpikov a výplňového pletiva, osadenie jednokrídlovej a dvojkrídlovej bráničky. Osadenie detských hracích prvkov v zostave domček so šmýkačkou, pieskovisko, priestorová preliezačka, hojdačka závesná.
Zadávateľ si vyhradzuje právo na obmedzenie rozsahu realizačných prác vzhľadom na vykrytie investičnej akcie rozpočtovými prostriedkami.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45212220-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkový rozsah zákazky je detailne špecifikovaný v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 41 600,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 80
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia :
18.1.1 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
18.1.2 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
18.1.3 nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
18.1.4 nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
18.1.5 nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
18.1.6 je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
18.1.7 nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinnosti, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
18.1.8 nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
-ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
-ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
- spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
- právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
-ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
18.1.9 nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
18.1.10 nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne :
bod 18.1.1 a bod 18.1.2 výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
bod 18.1.3 potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
bod 18.1.4 potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
bod 18.1.5 potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
bod 18.1.6 dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
bod 18.1.8 čestným prehlásením,
bod 18.1.9 a 18.1.10 čestným prehlásením.

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť hore uvedené doklady potvrdením úradu.

Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z horeuvedených dokladov (18.1.1 až 18.1.10) možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov v krajine jeho sídla.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Nepožaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť na dodanie diela nasledovnými dokladmi, ktoré musia byť v origináloch alebo v overených fotokópiách:

18.3.1 podľa § 28 ods.1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnenými potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení .
V zozname úspešne splnených zmlúv uchádzač uvedie položkovite: názov realizovaných prác, celkovú cenu realizovaných prác uchádzačom, zmluvného partnera (objednávateľa), kontakt na objednávateľa, potrebný pre overenie si uvedených informácií.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Zoznam musí obsahovať maximálne päť zákaziek na uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmetná zákazka za prechádzajúcich päť rokov (2010, 2011, 2012, 2013 a 2014) s rozpočtovým nákladom spolu za všetkých päť zákaziek vo výške minimálne 120 000,00 Eur bez DPH.
V zozname úspešne splnených zmlúv uchádzač uvedie položkovite: názov realizovaných prác, celkovú cenu realizovaných prác uchádzačom, zmluvného partnera (objednávateľa), kontakt na objednávateľa, potrebný pre overenie si uvedených informácií.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.

18.3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaného alebo notifikovaného podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov v úradne overenej fotokópii s originálom odtlačku pečiatky a s originálom podpisu odborne spôsobilej osoby (stavbyvedúci), alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť pre minimálne jedného stavbyvedúceho, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác.
Uchádzač ďalej predloží vyhlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zabezpečenie zodpovednosti a odbornej spôsobilosti pri realizácii stavebných prác predmetu zákazky.

Podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
KPRE-5295/4226/2015-AB-JH
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.07.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.07.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.07.2015 10:15
Miesto : Mestský úrad Ružomberok, nám. A. Hlinku 1, 034 01 Ružomberok, zasadačka č. 9 na prízemí
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk a môžu zúčastniť len štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi splnomocnené osoby.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady sa vydávajú elektronicky na základe písomnej žiadosti o súťažné podklady na e-mail: hrnciar@ruzomberok.sk.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
07.07.2015

Profil Obstarávateľa


Dôležité