Oznámenie 14270 - WYP

Obsah

14270 - WYP
Vestník č. 136/2015 - 13.07.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Beckov
IČO: 00311413
Beckov 180, 91310 Beckov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Beckov - Obecný úrad, 916 38 Beckov 180
Kontaktná osoba: Ing. Marika Jurčacková
Mobil: +421 917694611
Telefón: +421 327742728
Fax: +421 32327742726
Email: beckov@obec-beckov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obec-beckov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia časti priestorov ZŠ v Beckove pre potreby Materskej školy
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Základná škola s materskou školou J.M. Hurbana v Beckove
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Realizácia interiérových stavebných úprav v jestvujúcej budove základnej školy v obci, spojených so zmenou využitia časti ZŠ na MŠ. Priestor sa nachádza na 1.NP ( prízemie).Stavebné práce ( len v interiéri) zahŕňajú : búracie práce - búranie jestvujúcich podláh a demontáž podlahových krytín, otvorov v nosných stenách na umiestnenie nových dverných a bez dverných otvorov, montovaných a murovaných priečok; výstavba nových zvislých murovaných konštrukcií-priečky; osadenie vodorovných konštrukcií - preklady; úpravy povrchov- omietky a maľby, keramické obklady, povrchové úpravy jestvujúcich izolovaných potrubí; podlahy- povlakové a dlažby izolácie proti vode a vlhkosti; elektro-montáže; zdravotno-technické inštalácie; vykurovanie.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214100-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Uvedené v súťažných podkladoch : Výkaz-výmer
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 38 623,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 10.08.2015
Ukončenie: 30.11.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods.1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a splnenie podmienok účasti preukáže v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie /ďalej len úrad"/ vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok (§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní).

Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.

Podmienky účasti podľa § 26a zákona o VO:
1. Uchádzač musí v zmysle § 26a zákona o verejnom obstarávaní preukázať majetkovú účasť, a to dokladom podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

2.Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť:
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.

3. Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.

4. Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace.

Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 za každého člena skupiny osobitne.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je obligatórnou podmienkou zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 písm. a), d). Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené fotokópie.
a) vyjadrenie banky/bánk/ alebo pobočky zahraničnej banky /bánk/ na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk/ o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, v ktorom banka uvedie, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a že bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Vyjadrenie predkladá uchádzač zo všetkých bánk, v ktorých má vedený účet. Okrem vyjadrenia banky /bánk/ predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou splnomocnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách uchádzač nemá vedené peňažné účty..

b) čestné vyhlásenie uchádzača o celkovom obrate dosiahnutom za posledné tri hospodárske roky , za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku a začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač vo vyhlásení uvedie dosiahnutý obrat za každý rok osobitne. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom alebo osobou splnomocnenou konať v mene uchádzača.
Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku a začatia prevádzkovania činnosti, musí byť v minimálnej výške 345 000,-Eur. Ak prevádzkovanie činnosti je kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti musí byť v alikvotnej hodnote zo sumy 345 000,00 Eur.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže zoznamom poskytnutých služieb uskutočnených za predchádzajúce tri roky, doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služby s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom bol: -verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
- iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
04/2015/OcU
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.07.2015 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.07.2015 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 31.07.2015 14:05
Miesto : Obec Beckov č.180 , budova obecného úradu, zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Zástupcovia všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Náležitosti žiadosti o súťažné podklady je zverejnený na webovom sídle verejného obstarávateľa http://www.obec-beckov.sk/index.php?name=verejne-obstaravanie&page=89 . Na základe žiadosti, budú podklady distribuované v elektronickej forme.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
09.07.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité