Oznámenie 14345 - WYT

Obsah

14345 - WYT
Vestník č. 137/2015 - 14.07.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
IČO: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Lesy Slovenskej republiky, š. p., Odštepný závod Smolenice, Trnavská 12, 919 04 Smolenice
Kontaktná osoba: Ing. Peter Janiga
Mobil: +421 918335884
Telefón: +421 335926111
Fax: +421 484344191
Email: peter.janiga@lesy.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.lesy.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Kŕmne zmesi pre farmový chov pstruha
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Lesy SR, š. p., OZ Smolenice, SCHR Parina, farma Parina a farma Dechtice
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Kŕmne zmesi sú v granulovanej forme a sú určené pre jednotlivé vývinové štádia pstruha od plôdika po konzumnú a generačnú rybu. Každá z predmetných kŕmnych zmesí je definovaná veľkostnými parametrami a zložením, s ohľadom na optimálny vývin jedincov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15711000-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazka obsahuje nasledovné položky:

Položka 1 : krmivo 0,6 mm predpokladané množstvo 180 kg
Položka 2 : krmivo 0,8 mm predpokladané množstvo 400 kg
Položka 3 : krmivo 1,0 mm MP predpokladané množstvo 600 kg
Položka 4 : krmivo 1,0 mm GR predpokladané množstvo 600 kg
Položka 5 : krmivo 1,1 mm predpokladané množstvo 1000 kg
Položka 6 : krmivo 1,5 mm predpokladané množstvo 600 kg
Položka 7 : krmivo 2,0 mm predpokladané množstvo 1200 kg
Položka 8 : krmivo 3,0 mm predpokladané množstvo 16500 kg
Položka 9 : krmivo 4,5 mm predpokladané množstvo 45000 kg
Položka 10: krmivo 8,0 mm predpokladané množstvo 1500 kg

Záujemca predkladá ponuku so všetkými položkami.
Požadované zloženie jednotlivých kŕmnych zmesí je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 103 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 40
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Osobné postavenie - § 26 zákona o verejnom obstarávaní
§ 26 ods. 1 písm. a) - záujemca/uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny.
Spôsob preukázania:
Uchádzač predloží výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace. Fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitých predpisov. Právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa.
§ 26 ods. 1 písm. b) - záujemca/uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
Spôsob preukázania:
Uchádzač predloží výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace.
§ 26 ods. 1 písm. c) - na záujemcu/uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácií, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
Spôsob preukázania:
Uchádzač predloží potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace.
§ 26 ods. 1 písm. d) - záujemca/uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne
poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Spôsob preukázania:
Uchádzač predloží potvrdenie zo Sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní, v ktorej je vedený v evidencii platiteľov nie staršie ako tri mesiace.
§ 26 ods. 1 písm. e) - záujemca/uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom
rozhodnutia.
Spôsob preukázania:
Uchádzač predloží potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace.
§ 26 ods. 1 písm. f) - záujemca/uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
Spôsob preukázania:
Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Dokladom je výpis z obchodného registra s uvedeným predmetom činnosti.
§ 26 ods. 1 písm. g) - záujemcovi/uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať
Spôsob preukázania:
Uchádzač nepredkladá žiadne potvrdenie.
§ 26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
Spôsob preukázania:
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie
§ 26 ods. 1 písm. i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty s osobou, ktorá je alebo bola
subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia
Spôsob preukázania:
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie.
§ 26 ods. 1 písm. j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia
Spôsob preukázania:
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie.
Skupina dodávateľov musí preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne vrátane podmienky účasti podľa § 26 a).
Odôvodnenie podmienky účasti § 26:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia záujemcov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. d) - uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie: Prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate za posledné tri roky 2012, 2013 a 2014 podpísaného štatutárnym orgánom. V prípade, že uchádzač nemá výkazy ziskov a strát za posledné tri roky zverejnené v Centrálnom registri účtovných závierok predloží príslušné výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, podpísané štatutárnym orgánom, pričom požadovaný obrat v predmete zákazky musí byť spolu za posledné tri hospodárske roky minimálne 50 000 EUR bez DPH, alebo ich ekvivalent v cudzej mene.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ na základe požadovaného obratu preveruje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov v snahe zabezpečiť, aby nedošlo k riziku ohľadne plnenia predmetu zákazky z titulu ekonomickej nestability uchádzača. Podmienky sú primerané a vychádzajú z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, schopným bezproblémovo plniť predmet zákazky. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je požadovaná výška obratu primeraná.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) - uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením uvedených dokladov alebo dokumentov:
Zoznam dodávok realizovaných zákaziek obdobného charakteru ako v súťažných podkladoch, uskutočnených v predchádzajúcich troch rokoch (2012, 2013 a 2014 - pozn.: ak platnosť zmluvy presahuje obdobie 2012-2014, je potrebné v dôkaze o plnení tejto zmluvy uviesť len cenu viažúcu sa na požadované obdobie a predmet zákazky) s uvedením množstva, odberateľov (názov a sídlo) a finančného objemu plnenia.
Zoznam dodávok musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie).
Doklady, ktorými uchádzač preukáže informácie o predkladaných referenciách: Uchádzač predloží referenčný list, t.j. štruktúrovanú informáciu o každej predkladanej referencii v nasledujúcom minimálnom rozsahu: (a) obchodné meno uchádzača, (b) názov odberateľa, meno kontaktnej osoby, ktorá poskytne v prípade otázok verejného obstarávateľa vysvetľujúce informácie, funkčný telefonický kontakt a e-mailovú adresu tejto kontaktnej osoby, (c) cena zákazky, (d) lehota reálneho uskutočnenia zákazky (od - do), (e) stručný opis referencie, (f) potvrdenie odberateľa o plnení; - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ, - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom; ak nie je možné získať potvrdenie od tejto osoby, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dodávok rovnakých alebo obdobných tovarov predmetu zákazky z dôvodu, že uchádzač musí preukázať dostatok skúseností a mať predpoklady garantujúce ako plnenie predmetu zákazky, tak aj možné riziká prameniace z nedostatočných skúseností, čo by znamenalo riziko nezabezpečenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, lehotách a kvalite. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodaním obdobného predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje, aby za požadované obdobie uchádzač v referenciách preukázal, že bol schopný plniť predmet zákazky obdobnej zložitosti, ako je verejným obstarávateľom požadovaný, čo dokladuje predložením zrealizovaných zmlúv celkovo za požadované obdobie s minimálnym finančným objemom 20 000, EUR vrátane DPH ( alebo ekvivalent v inej mene).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
34012/390/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.08.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.08.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Miesto : Otváranie ponúk časť Ostatné sa uskutoční v súlade s § 41 zákona č. 25/2006 Z. z. v platnom znení ako neverejné.
Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené na adrese LESY Slovenskej republiky ,š. p., OZ Smolenice, Trnavská 12, 919 04 Smolenice.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok časť Kritéria sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote predkladania ponúk a ich ponuky neboli vylúčené. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a originálom alebo kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti, originálom alebo kópiou dokladu o oprávnení podnikať a plnou mocou na zastupovanie. Fyzická osoba predloží platný originál alebo overenú kópiu živnostenského listu, právnická osoba predloží platný originál alebo overenú kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda uzatvorená na 40 mesiacov, s jedným alebo viacerými max.10 úspešnými uchádzačmi, s opätovným otváraním minisúťaží. Spôsob opätovného otvárania minisúťaží je uvedený v návrhu rámcovej dohody, ktorá je prílohou súťažných podkladov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.07.2015

Profil Obstarávateľa


Dôležité