Oznámenie 14487 - WYP

Obsah

14487 - WYP
Vestník č. 138/2015 - 15.07.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Mojmírovce
IČO: 00308269
Námestie Sv. Ladislava 7, 95115 Mojmírovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Mojmírovce, Námestie Sv. Ladislava 931/7, 951 15 Mojmírovce
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Palka
Telefón: +421 377798101
Fax: +421 377798101
Email: starosta@mojmirovce.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mojmirovce.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4397
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Tendrex, s. r. o.
IČO: 44065094
Odborárske námestie 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Tomáš Šlachta
Mobil: +421 918908594
Telefón: +421 255567007
Email: slachta@tendrex.sk
Internetová adresa (URL): http://tendrex.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Tendrex, s. r. o.
IČO: 44065094
Odborárske námestie 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Tomáš Šlachta
Mobil: +421 918908594
Telefón: +421 255567007
Email: slachta@tendrex.sk
Internetová adresa (URL): http://tendrex.sk
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia Materskej školy Mojmírovce - stavebné práce
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Materská škola Mojmírovce, Školská ulica 897/8, 951 15 Mojmírovce
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom stavebných prác je adaptácia služobného bytu v pavilóne C na 1 triedu materskej školy pre 10 detí, ďalej rekonštrukcia dielne, ktorá bezprostredne susedí s učebňami jestvujúcej MŠ, na izolačku MŠ a rekonštrukcia malej telocvične (pavilón G), ktorá sa využíva v rámci MŠ na pohybové aktivity žiakov. Rekonštrukcia pavilónu C pozostáva zo zmeny dispozície v byte školníka vybúraním nenosných stien a zhotovením nových montovaných sadrokartónových priečok, výmeny okien za vstupné zasklené steny, z realizácie nových podláh podlahovým vykurovaním, novej elektroinštalácie a nových hygienických zariadení, súčasťou rekonštrukcie je aj vybudovanie nových vonkajších schodísk a rámp v miestach vstupov do priestorov materskej školy a prestrešenie vonkajšej komunikácie z nových priestorov do priestorov súčasnej materskej školy.
Rekonštrukcia pavilónu G je zameraná na zlepšenie energetickej efektívnosti. Pozostáva z výmeny okien v priestoroch šatní a malej telocvične a zo zateplenia strechy nad malou telocvičňou.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214200-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45321000-3, 45111100-9, 45310000-3, 45232460-4, 45232141-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Búracie práce, stavebné práce, tepelnoizolačné práce, elektroinštalačné práce, vykurovacie práce, sanitárne práce na priestoroch pavilónu C a G materskej školy. Rozsah stavebných prác bude podrobne uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 137 991,8600 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 30
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 a § 26a ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní niektorým z nasledovných spôsobov:
1. Uchádzač zapísaný do Zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže preukázať splnenie všetkých podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 prostredníctvom elektronického výpisu zo Zoznamu podnikateľov, dostupného na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (nie je potrebné predkladať žiadny doklad). Podmienky účasti podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač predložením niektorého z dokladov podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Uchádzač môže preukázať splnenie týchto podmienok účasti taktiež predložením všetkých dokladov podľa § 26 ods. 2 a niektorého z dokladov podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukázať splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti, musí každý člen skupiny dodávateľov. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať aj v súlade s § 26 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle 32 ods. zákona o verejnom obstarávaní. Pri podlimitných zákazkách sa vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2 a § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti aj čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 - Finančné a ekonomické postavenie možno preukázať spravidla:
a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,
c) súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich alebo
d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku alebo nesmie presiahnuť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov, ak ide o nadlimitnú zákazku.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť vyjadrenie banky o schopnosti plniť si finančné záväzky z dôvodu overenia solventnosti a kredibility uchádzača. V súlade s § 27 ods. 1 písm. c) a d) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť prehľad o výške obratov za roky 2012, 2013 a 2014, resp. za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Tento doklad požaduje predložiť za účelom získania informácií o obratoch, ktoré sú nevyhnutné na posúdenie schopnosti realizovať zákazku. Verejný obstarávateľ stanovil minimálny požadovaný obrat za posledné 3 roky po dôkladnom posúdení a primerane k typu, charakteru, finančnému objemu a dĺžke realizácie zadávanej zákazky tak, aby na jednej strane vybral zhotoviteľa schopného realizovať predmetnú zákazku, no na druhej strane neprimerane neobmedzil otvorenú hospodársku súťaž. Stanovenie minimálneho požadovaného ročného obratu uchádzača je nevyhnutné pre výber zmluvného partnera, garantujúceho plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
V súlade s § 100 ods. 1 písm. b) a § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia aj čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o jeho schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je za obdobie predchádzajúcich troch rokov od momentu vyhotovenia vyjadrenia banky predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. V prípade, ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách, predloží toto vyjadrenie od všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Zároveň predloží čestné vyhlásenie, potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenie predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky.
2.2 § 27 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní - prehľad o výške obratov za roky 2012, 2013 a 2014, resp. za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. K prehľadu o výške obratov priloží uchádzač výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za príslušné roky, resp. za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom dane, a to v origináli alebo overenej fotokópii. Povinnosť predložiť potvrdené výkazy nemá ten uchádzač, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk.
2.3 § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - podmienkou účasti je výška obratu minimálne 1 000 000 EUR za roky 2012- 2014, resp. za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti súhrnne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov:
b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služieb.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ preukázať realizáciu minimálneho množstva stavebných prác za predchádzajúcich 5 rokov (07/2010 - 06/2015) v stanovenom minimálnom finančnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho počtu zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne. Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorej požaduje verejný obstarávateľ predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi osoby s odbornou spôsobilosťou na vedenie stavieb s odborným zameraním na pozemné stavby je nevyhnutná pre zabezpečenie vedenia a realizácie stavebných prác osobou s dostatočnými skúsenosťami z vedenia a realizácie stavebných prác, približujúcich sa svojou povahou zadávanej zákazke.
V súlade s § 100 ods. 1 písm. b) a § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti aj čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1 § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (07/2010 - 06/2015). V prípade, že odberateľom nebol verejný obstarávateľ, resp. referencie nie sú zapísané v evidencii referencií, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, zoznam dodaných tovarov bude doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, potvrdenie odberateľa môže uchádzač nahradiť vyhlásením uchádzača o dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bola zákazka uskutočnená.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať uskutočnenie pozemných stavieb.
Zoznamom musí byť preukázaná realizácia stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v období 07/2010 - 06/2015 v celkovom finančnom objeme minimálne 650 000 EUR bez DPH, pričom aspoň jedna zákazka musí byť v objeme minimálne 135 000 EUR bez DPH.
3.2 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje preukázať osobou, ktorá bude zodpovedať za vedenie stavebných prác:
a) minimálne 5 rokov odbornej praxe stavbyvedúceho v oblasti pozemných stavieb,
b) minimálne 1 skúsenosť v pozícii stavbyvedúci pre pozemnú stavbu v minimálnej investičnej hodnote 135 000 EUR bez DPH.
Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením:
I) profesijného životopisu stavbyvedúceho,
II) úradne overenej kópie dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby podľa zákona č. 5/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (resp. ekvivalentnej legislatívy pôvodu odborne spôsobilej osoby, prípadne uchádzača),
III) zoznamu stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci, ktorým dokladuje min. 1 skúsenosť podľa písm. b) tohto bodu.
Predložený profesijný životopis by mal obsahovať minimálne: meno a priezvisko tejto osoby, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, pracovnú skúsenosť, vrátane názvu objednávateľa/zamestnávateľa, pracovnej pozície a obdobia pôsobenia v danej funkcii (od - do, mesiac/rok).
Zoznam stavebných prác osoby, ktorá bude zodpovedať za riadenie a výkon stavebných prác musí obsahovať: a) meno a priezvisko osoby
b) funkcia, názov zastávanej funkcie osoby pri plnení zmluvy/projektu,
c) stručný opis predmetu/rozsahu činností v rámci zmluvy/projektu, ktoré zodpovedná osoba vykonávala
d) obdobie poskytovania príslušnej služby (od - do, mesiac/rok),
e) kontaktná osoba za objednávateľa/zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, aktuálny e-mail),
f) dátum, miesto, podpis osoby.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
20150713/RMSM-SP
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.08.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 10,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov by mala byť do uvedeného dňa doručená na adrese: Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3,811 07 Bratislava. Uvedená suma musí byť pripísaná na účte vedenom v Československej obchodnej banke, a.s. č. 46179134/75 (IBAN: 797546179134). Pri prevode alebo vložení peňažných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zaplatenie do pokladne verejného obstarávateľa ani poskytovateľa odborných služieb vo verejnom obstarávaní pri osobnom prevzatí súťažných podkladov nebude možné!
Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e - mail, fax), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť, či si tieto prevezme osobne, alebo mu majú byť zaslané a priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.08.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.08.2015 10:15
Miesto : Obec Mojmírovce, Námestie Sv. Ladislava 931/7, 951 15 Mojmírovce
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Stavebné práce sa budú realizovať v rámci projektu "Rekonštrukcia Materskej školy Mojmírovce", spolufinancovaného z Regionálneho operačného programu, Prioritná os 1. Infraštruktúra vzdelávania, Opatrenie 1.1 Infraštruktúra vzdelávania
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočňovaným predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku pre projekt, a to oprávnenými osobami, ktorými sú najmä poskytovateľ a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.07.2015

Redakčné opravy

14848 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 141/2015
V oznámení 14487-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Mojmírovce, Námestie Sv. Ladislava 7, 951 15 Mojmírovce zverejnenom vo VVO č. 138/2015 zo dňa 15.07.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov by mala byť do uvedeného dňa doručená na adrese: Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava. Uvedená suma musí byť pripísaná na účte vedenom v Československej obchodnej banke, a.s. č. 46179134/75 (IBAN: 797546179134). Pri prevode alebo vložení peňažných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zaplatenie do pokladne verejného obstarávateľa ani poskytovateľa odborných služieb vo verejnom obstarávaní pri osobnom prevzatí súťažných podkladov nebude možné! Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e - mail, fax), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť, či si tieto prevezme osobne, alebo mu majú byť zaslané a priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby. Viď: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov by mala byť do uvedeného dňa doručená na adrese Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava. Uvedená suma musí byť pripísaná na účte vedenom v Československej obchodnej banke, a.s. č. 4006179134/7500 (IBAN: 79 7500 0000 0040 0617 9134). Pri prevode alebo vložení peňažných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zaplatenie do pokladne verejného obstarávateľa ani poskytovateľa odborných služieb vo verejnom obstarávaní pri osobnom prevzatí súťažných podkladov nebude možné! Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e mail, fax), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť, či si tieto prevezme osobne, alebo mu majú byť zaslané a priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité