Oznámenie 14772 - MSS

Obsah

14772 - MSS
Vestník č. 141/2015 - 20.07.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Formulár: Príloha č. 5 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenská pošta, a.s., Námestie SNP 35, 814 20 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Eduard Vachalík
Telefón: +421 259393453
Fax: +421 254417768
Email: vachalik.eduard@slposta.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL) : http://www.posta.sk
Na poskytnutie podrobnejších informácií použite prílohu A
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné podklady a doplňujúce podklady (vrátane podkladov na dynamický nákupný systém) možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) HLAVNÁ ČINNOSŤ ALEBO ČINNOSTI OBSTARÁVATEĽA
Poštové služby
I.3) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke obstarávateľom
Poskytovanie služby upratovania v objektoch Slovenskej pošty, a. s. vrátane prania a prezliekania bielizne na vybraných objektoch a dodávky hygienického materiálu.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
c) Služby
Kategória služby č. 14
Kategórie služieb sú uvedené v prílohe C2
Hlavné miesto poskytovania služieb: Miestom poskytovania služby sú objekty a lokality obstarávateľa vlastné a prenajaté v rámci Slovenskej republiky podľa prílohy č. 1 a č. 1a časti B. 1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Trvanie rámcovej dohody
Hodnota: 24
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Predpokladaná hodnota bez DPH
Hodnota 2 800 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytovanie služby upratovania v objektoch Slovenskej pošty, a. s., v zmysle stanovených štandardov objednávateľa vrátane prania a prezliekania bielizne na vybraných objektoch a dodávky hygienického materiálu v objektoch Partizánska cesta 9, Banská Bystrica a Hlavnej poštovej budovy Námestie SNP 35, Bratislava. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v prílohách č.1 až č.5 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90911000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90911200-8, 33760000-5
II.1.7) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Informácie o častiach
Počet častí
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Poskytovanie služby upratovania v objektoch Slovenskej pošty, a. s., vrátane prania a prezliekania bielizne na vybraných objektoch a dodávky hygienického materiálu v objektoch Partizánska cesta 9, Banská Bystrica a Hlavnej poštovej budovy Námestie SNP 35, Bratislava. Predpokladaný rozsah 1586 objektov s predpokladanou celkovou upratovanou plochou 332 411,38 m2.
predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 2 800 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3 Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTY NA USKUTOČNENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponuky zábezpekou podľa § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená vo výške 80 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Preddavok sa nebude poskytovať.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej ponuka bude prijatá
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 31 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia
zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti napr. v prípade obchodných spoločností
podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Úspešný uchádzač je povinný do 16 dní od prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk doručiť obstarávateľovi:
uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom v predmete zákazky v minimálnej výške 150 000 EUR, alebo ekvivalent v inej mene, počas celej doby trvania zmluvy, pričom v prípade, že táto poistná zmluva bude uzatvorená na dobu neurčitú, predloží na vyzvanie objednávateľovi vždy aktuálne potvrdenie o zaplatení poistného.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijnych alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.1 Výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme:
1.1.1 fyzická osoba podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2 právnická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).
1.2 Výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním:
1.2.1 fyzická osoba podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.2 právnická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).
1.3 Potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, nebol naňho vyhlásený konkurz, uchádzač nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti uchádzačovi zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku (doklad predkladajú právnické osoby aj fyzické osoby).
1.4 Potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (poisťovní), v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov, že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Uchádzač predloží aj čestné vyhlásenie, že k iným zdravotným poisťovniam, za ktoré nepredložil potvrdenie nemá žiadne záväzky.
1.5 Potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6 Dokladom, že uchádzač je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku:
1.6.1 aktuálne živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ),
1.6.2 aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
1.6.3 iné oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov.
Pre doklady podľa 1.6.1 až 1.6.3 postačí aj neoverená kópia dokladu.
1.7 Čestným vyhlásením, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.7.1 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.2 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
1.7.2.1 spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.2.2 právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.3 ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.7.4 nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia.
1.7.5 nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.8 Uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky. Ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže obstarávateľ preukázať, bude z verejnej súťaže vylúčený. Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie: a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný rozsudok súdu. Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) (bod 1.8) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje obstarávateľ.
1.9 Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, ak krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. až 1.6 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením, podľa predpisov platných v krajine svojho sídla.
1.10 Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika, ak právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.11 Uchádzač, zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013, ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013, ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov v listinnej podobe, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Uchádzač preukáže, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), prípadne aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Uchádzač, zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28.04.2015, ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov v elektronickej podobe, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Uchádzač preukáže, že spĺňa aj podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, ak údaj, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii toto potvrdenie neobsahuje. Obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, že doklad platný certifikovaný zápis vydaný certifikačnou inštitúciou v krajine jeho sídla nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia obligatórne ustanovené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (body 1.1 až 1.7 tejto časti oznámenia), uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku vydaným príslušnou inštitúciou v krajine jeho sídla. Ak sa takýto samostatný doklad alebo rovnocenný doklad nevydáva v krajine sídla uchádzača, môže ho uchádzač nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla podľa § 26 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní a bodu 1.9 tejto časti oznámenia. V prípade, ak právo členského štátu, v ktorom má uchádzač sídlo neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača podľa § 26 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu 1.10 tejto časti oznámenia.
1.12 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) (bod 1.6) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.13 Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní:
1.13.1 Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť:
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
1.13.2 Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
1.13.3 Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace.
1.13.4 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
1.13.5 Splnenie podmienok účasti podľa § 26a Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii.
Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné podmienky účasti vyplývajú z § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia uvedené v § 27 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
2.1 Vyjadrením banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky, kde má resp. mal uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných 3 kalendárnych rokov až doteraz a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá a nemal blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia:
Obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a finančnú stabilitu. Podmienky účasti sú potrebné a primerané vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah predmetu zákazky a dĺžku trvania zákazky a z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na plnenie predmetu obstarávania, ktorý bude uhradený po poskytnutí predmetu zákazky bez finančných preddavkov a musí preto preukázať svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
2.2 Uchádzač musí preukázať prehľad o celkovom obrate v minimálnej súhrnnej výške 2 800 000,00 EUR alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene spolu za dva hospodárske roky 2013 a 2014, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2013 a 2014, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť v niektorom roku kratšie obdobie, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti (napr. ak prevádzkuje činnosť 8 mesiacov v niektorom roku, potom požadovaná výška obratu v tom roku je 1 400 000 / 12 mesiacov * 8 mesiacov = 933 333,333 EUR bez DPH). V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. Uchádzač predloženými dokladmi preukáže spolu za posledné dva hospodárske roky 2013 a 2014 vo výške 2 800 000 EUR.
Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, nie je povinný ich predložiť v rámci ponuky/môže namiesto úradne overených dokumentov predložiť scan výstupy z Registra účtovných závierok.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka..
2.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, podľa bodu 2 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov a bodov 2.1 a 2.2 tejto časti oznámenia, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.4 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia:
Obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky, skúma výšku obratu a finančnú stabilitu. Podmienky účasti sú potrebné a primerané vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah predmetu zákazky a dĺžku trvania zákazky a z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na plnenie predmetu obstarávania, ktorý bude uhradený po poskytnutí predmetu zákazky bez finančných preddavkov a musí preto preukázať svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Uchádzač v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný včas a riadne plniť takúto zmluvu. Výškou obratu uchádzač tiež preukazuje svoju pozíciu na trhu.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky
účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti a zabezpečenia kvality uvedené v § 28 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
-bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
3.1 Zoznamom zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky poskytnutých v posledných troch rokoch (2012, 2013, 2014).
Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za stanovené obdobie (2012 až 2014) resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v súhrnnej hodnote minimálne 3 000 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene za poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Okrem zoznamov úspešne splnených zmlúv na poskytnutie služieb podľa bodu 3.1. musí uchádzač predložiť jednotlivé potvrdenia od odberateľov, ktoré budú obsahovať:
a) názov/obchodné meno a sídlo odberateľa
b) názov/obchodné meno a sídlo dodávateľa
c) opis predmetu zmluvy
d) lehoty dodania
e) celková cena v EUR bez DPH za predmet plnenia zmluvy
f) meno a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje
g) predložené plnenia (referencie) musia obsahovať potvrdenie o kvalite poskytnutia služby s podpisom oprávnenej osoby.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti - termín uzavretia zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienok účasti: Obstarávateľ primeranými požiadavkami k značne náročnému predmetu zákazky vytvára predpoklad, že uchádzač bude schopný poskytovať služby v rozsahu a kvalite požadovanej obstarávateľom a musí preukázať, že je spoľahlivý, technicky spôsobilý a má praktické skúsenosti s realizáciou zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru v rozsahu ako je predmet zákazky. Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný rozsah, dôležitosť a finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení :
3.2 Systémom riadenia kvality predložením certifikátu systému manažérstva kvality napr. podľa STN EN ISO 9001 na poskytovanie služieb. Podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ akceptuje aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému riadenia kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Pri predložení certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienky účasti: Obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v požadovanej kvalite. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov, kvalitu, spokojnosť a spoľahlivosť poskytovaných služieb pri požadovanom predmete zákazky.
3.3 Systémom manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci predložením certifikátu OHSAS 18001. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané orgánmi z členských štátov. Obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienky účasti: Preukázania používania postupov a spôsobu
vykonávania činností zabezpečujúcich bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, zabezpečenie ochrany zdravia pri práci a bezpečnostných opatrení vyplývajúcich z predpisov o BOZP na ochranu našich zamestnancov a zákazníkov pri poskytovaní služieb a predchádzaniu rizík nebezpečenstva na pracoviskách Slovenskej pošty.
podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby, ak je to vhodné:
3.4 Systémom riadenia environmentálneho manažérstva predložením certifikátu kvality ISO 14001. Pri predložení certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom, môže využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo normy environmentálneho manažérstva vyplývajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienky účasti: Pri zákazke na upratovaciu službu musí uchádzač preukázať schopnosť realizovať službu environmentálne vhodným spôsobom - dôkazom o pravidelnom preškoľovaní zamestnancov o environmentálnych aspektoch vo väzbe na upratovacie práce spolu so špecifickými opatreniami environmentálneho manažérstva, ktoré spoločnosť používa pri realizácii zákaziek. Preukázanie zavedenia opatrení environmentálneho manažérstva má zabezpečiť garanciu, že pri plnení predmetu zákazky nebude dochádzať k negatívnym vplyvom na životné prostredie, používanie čistiacich produktov zdraviu neškodných a prevenciu znečisťovania riadenia v podmienkach uchádzača a obstarávateľa.

3.5 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 3.1 až 3.4 tejto časti oznámenia možno ich nahradiť ekvivalentnými dokladmi podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
3.6 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, podľa bodu 3 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov a bodov 3.1 až 3.4 tejto časti oznámenia, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.7 Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkach
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii
Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzači, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky obstarávateľa budú po vyhodnotení ponúk komisiou vyzvaní na účasť v elektronickej aukcii a na vloženie cien z ponuky, ktoré sú predmetom elektronickej aukcie. Tieto ceny musia byť rovnaké ako v písomnej forme ponuky predloženej do verejnej súťaže. Uchádzači na vyzvanie predložia obstarávateľovi vyplnenú prílohu č.1 a 4 k súťažným podkladom na elektronickom nosiči vo formáte.xls alebo elektronickou poštou vo formáte.xls. Každá položka v tabuľke bude obsahovať cenu zaokrúhlenú na dve desatinné miesta pomocou funkcie ROUND. Výber úspešného uchádzača sa uskutoční elektronickou aukciou. Predmetom elektronickej aukcie bude predkladanie nových cien upravených smerom nadol za účelom zostavenia ponúk automatizovaným vyhodnotením. Vo výzve budú uvedené všetky potrebné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, dátum a čas začatia a spôsob ukončenia e-aukcie a ďalšie podrobnosti týkajúce sa e-aukcie. Uchádzačom budú počas trvania elektronickej aukcie sprístupnené informácie o ich aktuálnom poradí vychádzajúcom z ich definovaných hodnôt hodnotiacich kritérií a priradený počet bodov. Elektronická aukcia prebieha v troch kolách: úvodné kolo (nesúťažné kolo) - uchádzači vložia ceny z ponuky, ktoré sú predmetom elektronickej aukcie. Tieto ceny musia byť rovnaké, ako v písomnej forme ponuky predloženej do verejnej súťaže. Každý uchádzač uvidí iba svoju cenu, medzikolo (nesúťažné kolo) - slúži na formálnu kontrolu ponúk zo strany vyhlasovateľa, účastníci nemôžu svoje ponuky meniť, uchádzač uvidí iba svoje ceny, súťažné kolo - uchádzači budú mať možnosť upraviť ceny smerom nadol. Uchádzač uvidí okrem svojej ceny aj svoje aktuálne poradie. Elektronická aukcia bude trvať 90 minút s automatickým 2 minútovým predlžovaním, v prípade, že v posledných 2 minútach trvania elektronickej aukcie obstarávateľ príjme novú ponuku od ktoréhokoľvek z účastníkov elektronickej aukcie. Uchádzač môže znižovať hodnotu v hodnotiacom kritériu 4.1 minimálne o 0,3 % v jednom kroku, v hodnotiacom kritériu 4.2 minimálne o 0,05 % v jednom kroku. Technické predpoklady účasti v e-aukcii: uchádzač musí byť trvale pripojený k sieti internet, Odporúčané minimálne rozlíšenie obrazovky 1024 x 968, Internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver.7.x, Mozilla Firefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a vyššie, Internetový prehliadač musí podporovať 256 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom, Povolená podpora Javascript a cookies v prehliadači, Prehliadač pdf súborov pre zobrazovanie protokolov.Úspešný uchádzač je povinný do 16 dní odo dňa ukončenia elektronickej aukcie predložiť upravený a podpísaný dokument Návrh na plnenie kritérií a prílohy č.1 a č.4 týchto súťažných podkladov na základe cien z elektronickej aukcie. V prípade nemožnosti konania elektronickej aukcie z dôvodu vyššej moci, ako napr. plošného výpadku siete internet alebo inej nepredpokladateľnej objektívnej príčiny si obstarávateľ vyhradzuje právo po pôvodnej plánovanej aukcii túto zopakovať pri rovnakom nastavení a v zmysle rovnakých pravidiel. O dôvodoch takéhoto ukončenia aukcie bude okamžite administrátor informovať všetkých účastníkov elektronickej aukcie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
008/VS/2015
IV.3.2) Predchádzajúce oznámenie týkajúce sa tejto zákazky
Pravidelné informatívne oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 132-244412
z
11.07.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.09.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.09.2015 10:00
IV.3.5) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.3.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.11.2015
IV.3.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.09.2015 11:00
Miesto: Slovenská pošta, a.s. Námestie SNP 35, 814 20 Bratislava na 4. poschodí v zasadacej miestnosti obstarávateľa
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou, osobne do podateľne Slovenskej pošty, a.s. Námestie SNP 35, 814 20 Bratislava na prízemí v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod. alebo elektronicky so zaručeným elektronickým podpisom podľa § 17 a 18 zákona o verejnom obstarávaní. V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresa, telefón, fax a emailová adresa. Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Súťažné podklady je možné vyzdvihnúť po podaní písomnej žiadosti na adrese Slovenská pošta, a.s. Námestie SNP 35, 814 20 Bratislava na 1. poschodí miestnosť č.150 v pracovných dňoch od 9:00 do 11:00 hod. u kontaktnej osoby Ing. Eduard Vachalík v termíne dohodnutom telefonicky alebo elektronickou poštou (emailom), alebo budú zaslané záujemcom poštou. Pri vyžiadaní súťažných podkladov faxom alebo elektronicky bez zaručeného elektronického podpisu uchádzač musí potvrdiť žiadosť aj listinnou podobou. Až po jej prijatí budú súťažné podklady uchádzačovi odovzdané osobne alebo odoslané poštou. Rámcovú dohodu s prílohami k súťažným podkladom obstarávateľ doručí záujemcom aj v elektronickej podobe na mailovú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Ďalšie podmienky stanovené obstarávateľom: 2. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (t.j. v slovenskom jazyku). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka). 3. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku, požadované v tomto oznámení a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak. Čestné vyhlásenia a doklady musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 4.Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač obstarávateľovi, v listinnej podobe v lehote do 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na predloženie dokladov. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak. Čestné vyhlásenie bude obsahovať vyjadrenie, že uchádzač spĺňa podmienky účasti stanovené obstarávateľom podľa bodov 1 až 3 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov a bodov III.2.1 až III.2.3 oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. 5. Ak uchádzač nepredloží niektorý z dokladov preukazujúcich plnenie podmienok účasti bude z verejnej súťaže vylúčený. 6. V prípade skupiny dodávateľov sa vyžaduje vystavenie splnomocnenia pre jedného z členov skupiny (lídra skupiny), ktorý bude oprávnený prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní a oprávnený konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu Rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Rámcovej dohody. Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Plnomocenstvo bude predložené ako súčasť ponuky. 7. V prípade, že obstarávateľom budú zasielané niektoré prílohy súťažných podkladov v elektronickej podobe, pri zistení rozdielov medzi obsahom údajov odoslaných elektronickou podobou a listinnou podobou, rozhodujúca je listinná podoba. 8. Otváranie ponúk v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní bude neverejné, nakoľko bude použitá elektronická aukcia.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, v ktorom možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.5 Dátum odoslania tohto oznámenia
15.07.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité