Oznámenie 15092 - MST

Obsah

15092 - MST
Vestník č. 144/2015 - 23.07.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Centrum vedecko-technických informácií SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151882
Lamačská cesta 8/A, 81104 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Centrum vedecko-technických informácií SR, Lamačská cesta 8/A, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Jana Kováčová
Telefón: +421 269253162
Fax: +421 269253180
Email: jana.kovacova@cvtisr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Vybudovanie infraštruktúry pre zálohovanú prenosovú sieť založenú na 100 GE point-to-point linkách
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: územie SR
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vybudovanie infraštruktúry pre zálohovanú prenosovú sieť založenú na 100 GE point-to-point linkách v nasledovnom rozsahu:
Prenosový systém pre 17 fullduplexných liniek:
Predmetom dodávky sú zariadenia, ktoré umožnia nad existujúcou infraštruktúrou z nenasvietených optických vlákien vytvárať prenosové kanály s rozhraním 100GE.
Prepínače:
Predmetom dodávky sú sieťové zariadenia ethernet prepínače s podporou technológie TRILL, ktoré umožnia vytváranie L2 virtuálnych sietí nad prenosovou infraštruktúrou so 100GE kanálmi. Prepínače sú v dvoch konfiguráciách. Líšia sa v konfigurácii dodaných sieťových kariet a rozhraní.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 32400000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 32415000-5, 32413100-2, 32420000-3, 32422000-7, 32424000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 8 061 680,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie lehoty uskutočnenia
Začatie: 17.07.2015
Ukončenie: 30.11.2015
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená v zmysle § 36 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 150 000,- eur. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. Podmienky zloženia zábezpeky budú bližšie určené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štrukturálnych fondov EÚ a z prostriedkov štátneho rozpočtu
Slovenskej republiky pridelených verejnému obstarávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1. Uchádzač sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením
predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku
medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom/konečným prijímateľom pomoci a oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť.
2. Plnenie zmluvy má osobitné podmienky, ktoré sú zároveň aj zmluvnými podmienkami a ktoré musí úspešný uchádzač v rámci súčinnosti v čase do podpísania zmluvy preukázať, tzn. pred podpisom zmluvy predloží zoznam špecialistov zodpovedných za dodanie tovaru vo väzbe na osobité odborné charakteristiky predmetu zákazky, bližšie informácie viď. bod VI.3 oznámenia (doplňujúce informácie), bod 3.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 a § 26a zákona:
1.1.Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon).
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
V prípade, že uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods.1 zákona dokladmi podľa § 26 ods.2 zákona, je v takomto prípade povinný tieto doklady predložiť v origináli alebo ako jeho/ich úradne osvedčenú/é kópiu/ie.

1.2.Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona preukázal, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona. Dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona na preukázanie majetkovej účasti sú výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršie ako tri mesiace.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukázania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.

Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a § 26a zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie a preukázanie majetkovej účasti vyplývajú z § 26, § 26a a § 32 ods. 1 písm. a) a b) zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1. Vyjadrenie banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky nie staršie ako tri mesiace.
Uchádzač predloží vyjadrenie od všetkých bánk v ktorých ma vedený účet. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná.
Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené účty v iných bankách ako v tých, z ktorých vyjadrenia predložil.
Odôvodnenie podmienky: Verejný obstarávateľ si potrebuje, vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu, overiť uchádzačovu ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky, a to v rozsahu primerane k predpokladanej hodnote zákazky.

2.2. Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, t.j. 2012, 2013 a 2014 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, uchádzač preukáže Výkazom ziskov a strát alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch, pričom požadovaný celkový obrat spolu za posledné tri hospodárske roky t.j. 2012, 2013 a 2014 musí byť minimálne 13 000 000,- EUR alebo ich ekvivalent v cudzej mene.
Pri preukázaní výšky obratu sa pri Výkaze ziskov a strát berie do úvahy súčet obratu v položke Tržby z predaja tovaru (riadok 01 výkazu ziskov a strát) a v položke Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb (riadok 05 výkazu ziskov a strát), a pri Výkaze o príjmoch a výdavkoch sa berie do úvahy súčet obratu v položke Predaj tovaru (riadok 01 výkazu o príjmoch a výdavkoch) a v položke Predaj výrobkov a služieb (riadok 02 výkazu o príjmoch a výdavkoch).

2.2.1 Výkazy ziskov a strát a výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; ak sa doklad zverejňuje elektronicky správcom dane v zmysle platných právnych predpisov uchádzač preukazuje odkazom na register účtovných uzávierok, v ktorom má uložené účtovné uzávierky (v SR stránka www.registeruz.sk);

2.2.2 V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Súčasne musí uviesť, ktorý číselný údaj v doklade preukazuje požadovanú výšku obratu. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane; ak sa doklad zverejňuje elektronicky správcom dane v zmysle platných právnych predpisov uchádzač preukazuje odkazom na register účtovných uzávierok, v ktorom má uložené účtovné uzávierky. Prepočet inej meny na EUR sa prepočíta podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.

Odôvodnenie podmienky: Verejný obstarávateľ si potrebuje, vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu, overiť uchádzačovu ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky, a to v rozsahu primerane k predpokladanej hodnote zákazky.

2.3. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie nezáväzného prísľubu banky, alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že v prípade, ak o to uchádzač požiada, banka mu poskytne úver do výšky minimálne 1 000 000,- EUR. Prísľub banky nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predloženia. Alternatívne k nezáväznému úverovému prísľubu banky, uchádzač zriadi vinkuláciu na svojom účte v prospech tejto zákazky vo výške 1 000 000,- EUR počas celej doby trvania zmluvy s možnosťou disponovania len so súhlasom verejného obstarávateľa.

Odôvodnenie podmienky: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač podmienku účasti preukáže v nasledovnom rozsahu:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
3.1.1 zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky t.j. 36 mesiacov ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk s uvedením: obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávky, kvality dodania tovaru, cien, lehôt dodania a kontaktnej osoby odberateľa, pričom aspoň jedna bola zameraná na dodávku tovarov telekomunikačnej alebo IKT prenosovej infraštruktúry, pričom táto prenosová infraštruktúra bola inštalovaná na prenosových linkách (optika, metalika) spájajúcich vzájomne sídla (mestá, dediny a pod), teda bola teritoriálne distribuovaná. Prenosová sieť tvorila jeden celistvý celok, t.j. slúži poskytovateľovi siete na poskytovanie jeho služieb pre jeho koncových zákazníkov, resp. na interné účely. Minimálny počet miest takto prepojených spoločnou sieťou bol 5.
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu zmlúv z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných tovarov, ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom týchto podmienok je to, aby uchádzač dokumentoval projekty obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázal svoju schopnosť dodať takýto rozsiahly projekt. Požadované referencie nadväzujú na kľúčové časti predmetu zákazky, opísané v súťažných podkladoch.
Prepočet inej meny na EUR sa prepočíta podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej spôsobilosti. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.

3.1.2 zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky t.j. 36 mesiacov ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk s uvedením: obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávky, kvality dodania tovaru, cien, lehôt dodania a kontaktnej osoby odberateľa, pričom aspoň jedna bola zameraná na dodávku vzájomne prepojených (použitie spoločnej prenosovej siete, vlastnej alebo prenajatej) prepínačov alebo smerovačov tvoriacich samostatnú uzavretú sieť pod spoločným dohľadom, pričom tieto zariadenia boli umiestnené v rámci širšieho územného celku (mestá, dediny a pod.) teda medzi jednotlivými zariadeniami musela byť prenosová sieť. Minimálny počet miest takto prepojených bol 5
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu zmlúv z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných tovarov, ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom týchto podmienok je to, aby uchádzač dokumentoval projekty obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázal svoju schopnosť dodať takýto rozsiahly projekt. Požadované referencie nadväzujú na kľúčové časti predmetu zákazky, opísané v súťažných podkladoch.
Prepočet inej meny na EUR sa prepočíta podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej spôsobilosti. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.

3.1.3 zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky t.j. 36 mesiacov ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk s uvedením: obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávky, kvality dodania tovaru, cien, lehôt dodania a kontaktnej osoby odberateľa, pričom aspoň jedna bola zameraná na dodávku telekomunikačnej alebo IKT prenosovej infraštruktúry, pričom táto prenosová infraštruktúra bola inštalovaná na prenosových linkách (optika, metalika) spájajúcich vzájomne sídla (mestá, dediny a pod), teda bola teritoriálne distribuovaná a samotná infraštruktúra tvorila z hľadiska sieťovej infraštruktúry uzavretý kruh (kruhová topológia siete). Jednotlivé prenosové linky medzi miestami umiestnenia takýchto prenosových zariadení museli byť zálohované, t.j. v prípade výpadku jednej prenosovej cesty (linky) bola v zálohe náhradná prenosová linka, teda nedošlo k strate spojenia.
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu zmlúv z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných tovarov, ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom týchto podmienok je to, aby uchádzač dokumentoval projekty obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázal svoju schopnosť dodať takýto rozsiahly projekt. Požadované referencie nadväzujú na kľúčové časti predmetu zákazky, opísané v súťažných podkladoch.
Prepočet inej meny na EUR sa prepočíta podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej spôsobilosti. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.

3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona vo väzbe na § 29 zákona uchádzač podmienku účasti preukáže v nasledovnom rozsahu:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, ktorým uchádzač preukáže, že je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001 alebo porovnateľného certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom.
Odôvodnenie podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ požaduje doklad podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, a to striktne vo vzťahu k predmetu zákazky, vo väzbe na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti potvrdzujúce splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačmi.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Pri vyhodnocovaní ponúk bude použitá elektronická aukcia v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Aukčný poriadok tvorí prílohu č. 1 k súťažným podkladom.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 134-247046
z: 15.07.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.09.2015 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.09.2015 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.11.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.09.2015 13:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Výskum a vývoj.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.
2. Vysvetlenie k bodu II.3 trvanie zmluvy: lehota začatia zmluvy bude logicky známa až dňom účinnosti zmluvy, ktorú
verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia súťaže nepozná, nakoľko závisí od priebehu procesu verejného obstarávania. Z tohto dôvodu lehotu začatia uvedenú v oznámení treba považovať za bezpredmetnú (uvedený je len dátum odoslania
oznámenia do vestníka na zverejnenie), údaj bolo potrebné vyplniť len z dôvodu, že systém neumožňuje odoslať
oznámenie bez vyplnenia tohto údaju.
3. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že plnenie zmluvy má aj osobitné podmienky, ktoré sú zároveň aj
zmluvnými podmienkami a ktoré musí úspešný uchádzač v rámci súčinnosti v čase do podpísania zmluvy preukázať nasledovne:
Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží zoznam špecialistov zodpovedných za dodanie tovaru vo väzbe na osobité odborné charakteristiky predmetu zákazky, pričom preukáže, že špecialisti spĺňajú nasledovné požiadavky:
Špecialista č. 1: Projektový manažér - vedúci projektu
a) minimálne 5-ročná odborná prax v pozícii projektového manažéra projektov v oblasti riadenia IKT alebo
telekomunikačných projektov; túto podmienku úspešný uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným
životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) minimálne dva (2) projekty v oblasti budovania telekomunikačných alebo IKT prenosových sietí, pričom pod
prenosovou sieťou sa rozumie skupina telekomunikačných alebo IKT zariadení nachádzajúcich sa ako skupina zariadení distribuovaná v rámci rozľahlej oblasti, t.j. spájajúca navzájom sídla a objekty v týchto sídlach (napr. pobočky firmy v rámci 2 rozličných miest); túto podmienku úspešný uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
c) získaný a platný certifikát projektového riadenia minimálne na úrovni PRINCE 2 alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority; túto podmienku úspešný uchádzač u experta preukáže prostredníctvom platného certifikátu.
Špecialista č. 2 Architekt riešenia
a) minimálne 5-ročná odborná prax s vypracovaním návrhov riešení v oblasti IKT alebo telekomunikačných systémov; túto podmienku úspešný uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) minimálne dva (2) projekty v oblasti budovania telekomunikačných alebo IKT prenosových sietí, pričom pod
prenosovou sieťou sa rozumie skupina telekomunikačných alebo IKT zariadení nachádzajúcich sa ako skupina zariadení distribuovaná v rámci rozľahlej oblasti, t.j. spájajúca navzájom sídla a objekty v týchto sídlach (napr. pobočky firmy v rámci 2 rozličných miest); túto podmienku úspešný uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom.
Špecialista č. 3 Implementačný technik
a) minimálne 5-ročná odborná prax s realizáciou riešení v oblasti implementácie IKT alebo telekomunikačnej
infraštruktúry; túto podmienku úspešný uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) minimálne dva (2) projekty v oblasti implementácie (budovania) telekomunikačných alebo IKT prenosových sietí,
pričom pod prenosovou sieťou sa rozumie skupina telekomunikačných alebo IKT zariadení nachádzajúcich sa ako skupina zariadení distribuovaná v rámci rozľahlej oblasti, t.j. spájajúca navzájom sídla a objekty v týchto sídlach (napr. pobočky firmy v rámci 2 rozličných miest); túto podmienku úspešný uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
Špecialista č.4 Hlavný oživovač IKT a telekomunikačných systémov
a) minimálne 5-ročná odborná prax s realizáciou riešení v oblasti oživovania a konfigurácie IKT alebo telekomunikačnej infraštruktúry; túto podmienku úspešný uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) minimálne dva (2) projekty v oblasti oživovania a konfigurácie IKT alebo telekomunikačnej infraštruktúry prenosových sietí, pričom pod prenosovou sieťou sa rozumie skupina telekomunikačných alebo IKT zariadení nachádzajúcich sa ako skupina zariadení distribuovaná v rámci rozľahlej oblasti, t.j. spájajúca navzájom sídla a objekty v týchto sídlach (napr. pobočky firmy v rámci 2 rozličných miest); túto podmienku úspešný uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom.
4. EVO - Zákazka sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie cez systém EVO:
4.1. Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie systémom EVO cez portál www.evo.gov.sk.Pre účasť v tejto súťaži je potrebné záujemcami zaregistrovať sa na portáli EVO a pokračovať ďalej v zmysleusmernení na portáli EVO a v súťažných podkladoch. Odporúčame oboznámiť sa aj s Príručkami používateľasystému EVO pre záujemcu/uchádzača a pre použitie šifrovacieho nástroja, ktoré sú zverejnené na portáliEVO.
4.2. Pre úspešné zapojenie sa do súťaže, ale najmä pre úspešné spracovanie a predloženie ponuky je nutné mať technické počítačové vybavenie uvedené v Metodickom pokyne k systému EVO.
4.3. Súťažné podklady budú prístupné zaregistrovaným záujemcom cez systém EVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v tomto verejnom obstarávaní neposkytne záujemcom súťažné podklady v písomnejpodobe na základe ich písomnej žiadosti, záujemcovia musia najskôr prostredníctvom EVO vyplniť registratúrnydotaznik záujemcu a následne po ich registrácii verejným obstarávateľom im systém EVO sprístupní súťažnépodklady a ďalšiu dokumentáciu.
4.4. V prípade technických problémov, ktoré neumožnia komunikáciu alebo predložiť ponuku cez portál EVO(napr.
nepredvídateľná technická odstávka portálu EVO a pod.), bude súťaž prebiehať listinne (písomne), vsúlade so zákonom o verejnom obstarávaní, pričom lehoty zostávajú zachované.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.07.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité