Oznámenie 15066 - WYP

Obsah

15066 - WYP
Vestník č. 143/2015 - 22.07.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Hydromeliorácie, štátny podnik
IČO: 35860839
Vrakunská 29, 82563 Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Vrakunská 29
Kontaktná osoba: JUDr. František Jenčo
Telefón: +421 240258233
Email: jenco@hmsp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.hydromelioracie.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8637
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia odvodňovacích kanálov projektového celku PC3
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: teritórium povodia v správe SVP, š.p. - OZ Banská Bystrica - kanále v Banskobystrickom kraji ( NUTS kód: SK032), Košickom kraji ( NUTS kód: SK042) a v Nitrianskom kraji (NUTS kód: SK23)
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je komplexná realizácia investícií s dodávkou projektových dokumentácií a súvisiacou relevantnou inžinierskou činnosťou pri rekonštrukcii a obnove 14 odvodňovacích kanálov v celkovej dĺžke 21,198 km v správe Hydromeliorácií, š.p. v rámci povodia spravovaného SVP, š.p. OZ Banská Bystrica. Predmetná stavba bude realizovaná v zmysle Zmluvných podmienok, ktoré pozostávajú zo Všeobecných zmluvných podmienok, vrátane Prílohy Dohoda o riešení sporov a z Osobitných zmluvných podmienok, ktoré predstavujú doplnky, úpravy a dodatky k Všeobecným zmluvným podmienkam. Všeobecné zmluvné podmienky sú súčasťou: Zmluvných podmienok pre technologické zariadenie a projektovanie-realizáciu pre elektrotechnické a strojno-technologické diela a pre stavebné a inžinierske diela projektované Zhotoviteľom, ("Žltá kniha) Prvé vydanie 1999, vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov (FIDIC), slovenský preklad, SACE 2008. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45247112-8
Doplnkový slovník: IA13-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 71248000-8, 71320000-7, 45200000-9, 45220000-5
Doplnkový slovník: IA27-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.3 a II.2.2 výzvy. Podrobne je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 2 749 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, ak nebude určené inak, resp. v zmysle § 128 zákona podnikateľ, ktorý má platný zápis v zozname podnikateľov nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a predloží len vyhlásenie o platnom zapísaní v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla.

2) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa majetkovej účasti podľa §26a zákona, keď verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť:
a)právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c)právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnatel'ný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držitel' nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.

Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm.f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia a majetkovej účasti uchádzača vyplýva priamo zo zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát, resp. výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku alebo uvedením web adresy portálu www.registeruz.sk , resp. v prípade uchádzača so sídlom mimo územia SR odkazu na weblink ekvivalentného registra podľa platných predpisov v krajine sídla uchádzača, na ktorej sú požadované výkazy v uvedenom portáli uložené vo verejnej časti registra a verejne prístupné všetkým osobám. Aj v prípade uvedenia web linku uchádzač so sídlom mimo územia SR musí predložiť preklad požadovaných dokladov do SJ okrem dokladov vydaných v českom jazyku. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 2 000 000,- EUR bez DPH za obdobie najviac troch posledných hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo začal prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke obdobia, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany verejného obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky. Stanovená minimálna výška celkového obratu je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle zákona.


Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk , realizoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 1 000 000.- EUR bez DPH za uvedené obdobie. Za stavebné práce podobného charakteru sa považujú aj stavebné práce na vodných tokoch. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ
uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu
zákazky.

2. zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
a) Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk, realizoval poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky kde predmetom bola aspoň 1 služba týkajúca sa zaistenia geodetických podkladov (geodetické zameranie) korýt vodných tokov alebo závlahových kanálov alebo odvodňovacích kanálov o celkovej dĺžke minimálne 10 km.
b) Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk, realizoval poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky kde predmetom bola aspoň 1 služba týkajúca sa spracovania štúdie realizovateľnosti alebo koncepcie rekonštrukcie revitalizácie, obnovy alebo nových návrhov korýt vodných tokov alebo závlahových kanálov alebo odvodňovacích kanálov o celkové dĺžke v súčte minimálne 10 km.
c) Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk, realizoval poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky kde predmetom bola aspoň 1 služba týkajúca sa spracovania hydraulickej štúdie záplavových území alebo odtokových pomerov, kde bol riešený úsek vodného toku (alebo úseky vodných tokov v súčte) dĺžky min. 10 km s využitím 1D a 2D matematických modelov.
d) Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk, realizoval poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky kde predmetom bola aspoň 1 služba týkajúca sa komplexného spracovania dokumentácie v min. stupni dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP), alebo realizačnej dokumentácie (DRS) pre stavbu vodného diela (koryta vodných tokov alebo závlahových kanálov alebo odvodňovacích kanálov alebo protipovodňovej ochrany) o minimálnych investičných nákladoch 2 000 0000 EUR bez DPH.
Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky

3. Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, čo uchádzač preukáže:

A) predložením profesijných životopisov alebo ekvivalentným dokladom, pričom z každého z uchádzačom predloženého profesijného životopisu príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
a) meno a priezvisko príslušnej osoby za poskytnutie služieb,
b) najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného osoby zodpovednej za poskytnutie služieb,
c) opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia / zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb
d) dosiahnutá/získaná odborná kvalifikácia, prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi osoby zodpovednej za poskytnutie služieb.

B) dôkazným prostriedkom tvrdení v životopise alebo ekvivalentnom doklade týkajúcim sa vzdelania a odbornej praxealebo odbornej kvalifikácie a to:
predložením zoznamu zmlúv, príslušných platných certifikátov a/alebo platných potvrdení o absolvovaní príslušných školení osôb zodpovedných za poskytnutie služieb alebo ekvivalentnými dokladmi, pričom z každého z uchádzačom predloženého zoznamu zmlúv príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
a) meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb,
b) názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb, čas realizácie projektu/ plnenia zmluvy, t.j. (mesiac, rok),
c) stručný popis predmetu projektu/ zmluvy,
d) stručný rozsah činnosti, ktoré príslušná osoba zodpovedná za poskytnutie služieb zabezpečovala,
e) tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.

Pre vyššie uvedené platí, že uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb zodpovedných za poskytnutie služby minimálne pre nasledujúce zodpovedné osoby, pričom riešiteľský tím môže byť zostavený pomocou subdodávateľov pre tieto pozície:
- vedúci realizačného tímu
- vedúci tímu hydrauliky
- vedúci tímu projektových prác

a)Vedúci realizačného tímu vysokoškolské vzdelanie v odbore vodné hospodárstvo, autorizácia v obore vodného hospodárstva, 8 rokov praxe v odbore, riadenie minimálne 1 projektu na pozícií vedúceho projektu pre projekt typu:
-štúdia realizovateľnosti alebo koncepcie, rekonštrukcie revitalizácie, obnovy alebo nových návrhov korýt vodných tokov alebo závlahových kanálov alebo odvodňovacích kanálov, alebo
- hydraulickej štúdie záplavových území alebo odtokových pomerov, alebo
- komplexného spracovania dokumentácie v min. stupni dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP), alebo realizačnej dokumentácie (DRS).
Projekt musí riešiť minimálne 10 km dĺžky tokov.

Túto podmienku účasti u zodpovednej osoby preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom, dokladom o autorizácií v obore vodného hospodárstva a zoznamom zmlúv zodpovednej osoby alebo ekvivalentným dokladom.

b) Vedúci tímu geodetických prác vysokoškolské vzdelanie v odbore geodézia/kartografia, autorizácia v odbore geodézia/kartografia, 8 rokov praxe v odbore, riadenie minimálne 1 projektu na pozícií vedúci geodet pre projekt typu: zaistenie geodetických podkladov (geodetické zameranie) korýt vodných tokov alebo závlahových kanálov alebo odvodňovacích kanálov, pričom projekt musí riešiť minimálne 10 km dĺžky tokov.
Túto podmienku účasti u zodpovednej osoby preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom, dokladom o autorizácií v obore geodézia/kartografia a zoznamom zmlúv zodpovednej osoby alebo ekvivalentným dokladom.

Požadujú sa 2 členovia tímu geodetických a kartografických prác ( mimo vedúceho tímu), ktorí musia mať vysokoškolské vzdelanie v odbore geodézia/kartografia a prax minimálne 5 rokov v odbore.
Túto podmienku účasti u zodpovednej osoby preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom.

c) Vedúci tímu hydrauliky- vysokoškolské vzdelanie v odbore vodné hospodárstvo, autorizácia v odbore vodného hospodárstva, 8 rokov praxe v odbore, riadenie minimálne 1 projektu hydraulické výpočty na pozícií vedúci projektu pre projekt typu: spracovanie hydraulickej štúdie záplavových území alebo odtokových pomerov, kde bol riešený úsek vodného toku (alebo úseky vodných tokov v súčte) využitím 1D a 2D matematických modelov, pričom projekt musí riešiť minimálne 10 km dĺžky tokov.
Túto podmienku účasti u zodpovednej osoby preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom, dokladom o autorizácií v obore vodného hospodárstva a zoznamom zmlúv zodpovednej osoby alebo ekvivalentným dokladom.

Požaduje sa 1 člen tímu hydrauliky ( mimo vedúceho tímu ), ktorý musí mať vysokoškolské vzdelanie v odbore vodné hospodárstvo a prax minimálne 5 rokov v odbore, účasť na minimálne jednom projekte typu: spracovanie hydraulickej štúdie záplavových území alebo odtokových pomerov, kde bol riešený úsek vodného toku (alebo úseky vodných tokov v súčte) využitím 1D a 2D matematických modelov.
Túto podmienku účasti u zodpovednej osoby preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom a zoznamom zmlúv zodpovednej osoby alebo ekvivalentným dokladom.

d) Vedúci tímu projektových prác vysokoškolské vzdelanie v odbore vodné hospodárstvo, autorizácia v odbore vodného hospodárstva, 8 rokov praxe v odbore, riadenie projektových prác na pozícií hlavného inžiniera minimálne pre 1 projekt typu: komplexného spracovania dokumentácie v min. stupni dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP), alebo realizačnej dokumentácie (DRS) pre stavbu vodného diela (koryta vodných tokov alebo závlahových kanálov alebo odvodňovacích kanálov alebo protipovodňové ochrany), pričom investičné náklady projektu boli vo výške minimálne 2 000 000 eur bez DPH.
Túto podmienku účasti u zodpovednej osoby preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom, dokladom o autorizácií v obore vodného hospodárstva a zoznamom zmlúv alebo ekvivalentným dokladom.

Požaduje sa 3 členovia tímu projektových prác ( mimo vedúceho tímu ), ktorí musia mať vysokoškolské vzdelanie v odbore vodné hospodárstvo a prax minimálne 5 rokov v odbore, účasť na projekte kde predmetom bolo minimálne 1 komplexné spracovanie dokumentácie v min. stupni dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP), alebo realizačnej dokumentácie (DRS) pre stavbu vodného diela (koryta vodných tokov alebo závlahových kanálov alebo odvodňovacích kanálov alebo protipovodňové ochrany).
Túto podmienku účasti u zodpovednej osoby preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom a zoznamom zmlúv zodpovednej osoby alebo ekvivalentným dokladom.

e) Člen tímu geológ vzdelanie v odbore, 5 rokov praxe v odbore.
Túto podmienku účasti u zodpovednej osoby preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom.

f) Člen tímu biológ vzdelanie v odbore, 5 rokov praxe v odbore.
Túto podmienku účasti u zodpovednej osoby preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom.

Uchádzač ďalej uvedie, či je pracovník jeho zamestnanec. Ak nie je, postupuje uchádzač ako v prípade preukázania kapacít inej osoby.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ pri formulovaní uvedenej podmienky účasti prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých požiadaviek na vzdelanie, prax a odbornú kvalifikáciu zodpovedných má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov. Odborná spôsobilosť jednotlivých zodpovedných osôb je nevyhnutnou podmienkou pre preukázanie odborných a kvalifikačných predpokladov pre zvládnutie realizácie komplexných a náročných špecifických služieb.

4. Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením platného certifikátu 14001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem environmentálneho manažérstva a to v oblasti: stavebných prác. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka certifikácie ISO musí byť splnená aspoň jedným členom skupiny, za predpokladu, že tento člen predloží výslovné písomné záväzné vyhlásenie o tom, že zabezpečí, aby jeho normy certifikované normou ISO sa taktiež vzťahovali aj na ostatných členov skupiny. Tento člen skupiny musí uviesť, ako zabezpečí, aby skupina ako celok spĺňala tieto normy environmentálneho manažérstva.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti environmentálneho manažérstva, čoho preukázaním bude aj predloženie dokladu o zavedení opatrení environmentálneho manažérstva.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
54/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.08.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.08.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.08.2015 11:00
Miesto : Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá.
Termín otvárania ponúk uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
Na otváraní ponúk časť Kritériá sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk časť Kritériá môže byť takýto uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač
( fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača ( právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie. Verejný obstarávateľ až po ukončení vyhodnotenia častí ponúk Ostatné oznámi prostredníctvom systému EVO (v prípade technických obmedzení systému EVO listinnou poštou) uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuky neboli vylúčené termín otvárania ponúk časť Kritériá, pričom medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk Kritériá bude lehota minimálne päť pracovných dní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014 2020
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/8637_4507_20150720.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO.
f)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Trvanie zmluvy, predstavuje 36 mesiacov t.j. 1095 dní od dátumu začatia prác až po vydanie Preberacieho protokolu pre Dielo.
h)Verejný obstarávateľ pri opakovaní rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác využije priame rokovacie konanie v súlade s §58 písm. j) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.07.2015

Redakčné opravy

15770 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 149/2015
V oznámení 15066-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hydromeliorácie, štátny podnik, Vrakunská 29, 825 63 Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice zverejnenom vo VVO č. 143/2015 zo dňa 22.07.2015 boli nesprávne zverejnené údaje I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta) Namiesto: Kontaktné miesto (miesta): Vrakunská 29 Viď: Kontaktné miesto (miesta): Hydromeliorácie, štátny podnik,Vrakunská 29, 825 63 Bratislava II.1. Názov zákazky Namiesto: Rekonštrukcia odvodňovacích kanálov projektového celku PC3 Viď: Rekonštrukcie odvodňovacích kanálov projektového celku PC 3
16898 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 160/2015
V oznámení 15066-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hydromeliorácie, štátny podnik, Vrakunská 29, 825 63 Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice zverejnenom vo VVO č. 143/2015 zo dňa 22.07.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická alebo odborná spôsobilosť bod 2. písm. d) Namiesto: d) Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk, realizoval poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky kde predmetom bola aspoň 1 služba týkajúca sa komplexného spracovania dokumentácie v min. stupni dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP), alebo realizačnej dokumentácie (DRS) pre stavbu vodného diela (koryta vodných tokov alebo závlahových kanálov alebo odvodňovacích kanálov alebo protipovodňovej ochrany) o minimálnych investičných nákladoch 2 000 0000 EUR bez DPH. Viď: d) Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk, realizoval poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky kde predmetom bola aspoň 1 služba týkajúca sa komplexného spracovania dokumentácie v min. stupni dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP), alebo realizačnej dokumentácie (DRS) pre stavbu vodného diela (koryta vodných tokov alebo závlahových kanálov alebo odvodňovacích kanálov alebo protipovodňovej ochrany) o minimálnych investičných nákladoch 2 000 000,00 EUR bez DPH. III.1.3) Technická alebo odborná spôsobilosť bod 3. písm. B) odsek v strede Namiesto: Pre vyššie uvedené platí, že uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb zodpovedných za poskytnutie služby minimálne pre nasledujúce zodpovedné osoby, pričom riešiteľský tím môže byť zostavený pomocou subdodávateľov pre tieto pozície: - vedúci realizačného tímu - vedúci tímu hydrauliky - vedúci tímu projektových prác a) Vedúci realizačného tímu... Viď: Pre vyššie uvedené platí, že uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb zodpovedných za poskytnutie služby minimálne pre nasledujúce zodpovedné osoby, pričom riešiteľský tím môže byť zostavený pomocou subdodávateľov, pre tieto pozície: a) Vedúci realizačného tímu... IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 17.08.2015 10:00 Viď: 31.08.2015 10:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.08.2015 10:00 Viď: 31.08.2015 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 17.08.2015 11:00 Viď: 31.08.2015 11:00

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Hydromeliorácie, štátny podnik
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité