Oznámenie 15637 - WYP

Obsah

15637 - WYP
Vestník č. 148/2015 - 29.07.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ružinovský domov seniorov
IČO: 00510173
Sklenárova 14, 82109 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ružinovský domov seniorov, Sklenárova 14, 821 09 Bratislava - Ružinov
Kontaktná osoba: Ing. Adriana Hrivnáčiková
Mobil: +421 904348196
Telefón: +421 253411124
Email: vobs.rds@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.rdssklenarova.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): príspevková organizácia riadená obcou
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Ružinovský domov seniorov - Oddelenie s KS (Pavilón D) Pivonková 2, Bratislava
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Ružinovský domov seniorov, Pavilón D, Pivonková ulica č. 2 , 821 01 Bratislava Ružinov
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom tejto zákazky je uskutočnenie stavebných prác/realizácia stavebných prác na stavbe s názvom Ružinovský domov seniorov - Oddelenie s KS, Pivonková 2, Bratislava.
Účelom stavby je rekonštrukcia objektu - Pailónu D s cieľom vyvoriť oddelenie s komplexnou starostlivosťou o seniorov.
Predmetný objekt sa nachádza na Pivonkovej ulici č. 2 , 821 01 Bratislava Ružinov.
Investorom predmetnej rekonštrukcie je Ružinovský domov seniorov so sídlom Sklenárova 14, 821 09 Bratislava - Ružinov
Rekonštrukciu Pavilónu D sa požaduje realizovať podľa projektovej dokumentácie na ohlásenie stavby- Prestavba priestorov Ružinovský domov seniorov Oddelenie s komplexnou starostlivosťou Pavilón D, Pivonková ulica 2, Bratislava Ružinov a neoceneného Výkazu výmer, ktorý je súčasťou tohto projektu a ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto súťažných podkladov, spracovaný Ing.arch.Vandou Holeščákovou, autorizovanou architektkou (ďalej aj projektová dokumentácia).
Rekonštrukcia v sebe zahŕňa najmä rekonštrukciu strechy objektu Pavilónu D, výmenu okenných a dverných otvorov, rekonštrukciu hygienických zariadení, výmenu podlahových krytín na chodbách a izbách v objekte Pavilónu D a ďalšie úpravy v zmysle projektovej dokumentácie uvedenej vyššie, v predchádzajúcom odseku.
Základne kapacitné údaje:
Objekt Pavilón D
Jestvujúci stav:
-prízemie: plocha -190,00 m2; k.výška - 3,60m; obostavaný priestor - 684,00 m3
-strecha: plocha -215,00 m2; k.výška - 1,20m; obostavaný priestor - 252,00 m3
Celkom: plocha -405,00 m2; obostavaný priestor - 936,00 m3

Predmetom tejto zákazky je aj:
a)zameranie skutočného stavu Pavilónu D
b)zabezpečenie vyznačenia existujúcich inžinierskych sietí v miestach vykonávania búracích prác,
c)dodanie vyhlásení o zhode, príslušných atestov a certifikátov od zabudovaných materiálov a výrobkov,
d)vyhotovenie príslušných správ o odborných prehliadkach a skúškach v prípade dodávok zariadení, ako aj vykonanie príslušných skúšok v rozsahu podľa STN,
e)dodanie dokladov o zhodnotení alebo zneškodnení všetkých odpadov zo stavby oprávnenou osobou, ktoré vzniknú pri realizácii prác na povolené skládky,
f)zabezpečenie ďalších dokladov súvisiacich s uvedením do prevádzky,
g)dodanie projektu skutočného realizovania stavby v počte 2 ks.

Podrobný opis predmetu zákazky projektová dokumentácia je uvedený/á v predmetných súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215212-6
Doplnkový slovník: IA13-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45000000-7, 44112400-2, 44221000-5, 45255400-3, 45300000-0, 71632000-7
Doplnkový slovník: IA08-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Uvedení v bode II.1.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 63 333,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 45
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich
sa osobného postavenia podľa § 100 ods. 1 písm. b) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v
znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) vo väzbe na § 26 a majetkovej účasti podľa § 26a zákona.
a) Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokladov.
b) Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona preukázal, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona. Dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona na preukázanie majetkovej účasti sú výpis z obchodného registra alebo
výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaným
centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov,
nie staršie ako tri mesiace.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie
splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukázania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a § 26a zákona vo vzťahu k predmetu
zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné
postavenie a preukázanie majetkovej účasti vyplývajú z § 100 ods. 1 písm. b) zákona vo väzbe na § 26, § 26a a § 32 ods.1 písm. a) a b) zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Neaplikuj sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Neaplikuje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 100 ods. 1 písm. b) zákona vo väzbe na § 28 ods. 1 písm. b) zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa tohto bodu:


Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnených potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Zoznamom stavebných prác musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky (stavebné práce a/alebo stavebno-rekonštrukčné práce) v celkovom finančnom objeme 80 000,00 EUR bez DPH. Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tejto podlimitnej zákazky.
Splnenie tejto podmienky účasti môže uchádzač preukázať tým, že predloží referenciu/-e vyhotovenú/-é:
1. do 02.03.2014 zoznamom zmlúv. Zoznam zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky alebo ako zoznam, ktorý bude obsahovať všetky požadované údaje:
-názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa,
-názov/obchodné meno a sídlo zhotoviteľa,
-predmet zmluvy a jeho stručný opis,
-celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH,
-fakturovaná čiastka/cena v EUR bez DPH,
-uviesť dôvod v prípade rozdielu medzi zmluvnou cenou a fakturovanou čiastkou/cenou,
-miesto plnenia zmluvy,
-čas plnenia zmluvy zmluvný termín (od - do, mesiac, rok),
-skutočný termín,
-uviesť dôvod v prípade rozdielu medzi zmluvným termínom a skutočným termínom,
-vyhlásenie objednávateľa o uspokojivom uskutočnení prác, resp. zhodnotenie uskutočnených prác podľa zmluvných/obchodných podmienok, identifikáciu (meno a priezvisko, kontakt - telefón a e-mail) osoby odberateľa/objednávateľa.
2. od 03.03.2014 podľa § 9a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.



Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) zákona vo väzbe na § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) zákona vo väzbe na § 28 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými zhotoviteľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 100 ods. 1 písm. b) zákona vo väzbe na § 28 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.

Na vyčíslenie uvedených cien uskutočnených stavebných prác sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmetnú podlimitnú zákazku na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods.11 zákona, pričom z
uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.3 tejto výzvy a je schopný túto skutočnosť preukázať.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO/01/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.08.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.08.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.08.2015 10:00
Miesto : Kontaktné miesto uvedené v bode I.1 tejto výzvy.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne - emailom (vo formáte pdf a pod. - podpísaná žiadosť) alebo poštou (v prípade zaslania žiadosti emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou) na adrese uvedenej v bode I. výzvy). Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. V žiadosti žiadame uviesť telefonický kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,30 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa (Gabriela Kostková) uvedeným v bode I. výzvy. Pri nesplnení stanovených podmienok nebudú súťažné podklady poskytnuté.
2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami resp. uchádzačmi bude prebiehať výlučne v slovenskom jazyku.
3.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu.
Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 06.08. 2015 o 09.00 hod., v objekte na Pivonkovej ulici č. 2 , 821 01 Bratislava Ružinov.
Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky, musia najneskôr do 06.08.2015, do 09.00 hod. ohlásiť svoj záujem u kontaktnej osoby podľa bodu 1 týchto súťažných podkladov. V prípade, že žiadny záujemca neprejaví záujem v stanovenom termíne, obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa neuskutoční.
4.Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 100 ods. 1 písm. e) zákona za nasledujúcich podmienok: Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr dňa 12.08.2015.
5.K bodu II.3 Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia tejto výzvy:
Objednávateľ si vo vzťahu k disponibilite zdrojov v prípade potreby, vyhradzuje právo realizovať predmet zmluvy/predmet tejto zákazky v rozsahu a obsahu podľa čl. II. zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania (ďalej aj zmluva/ZoD) etapovite. V prípade etapovitého plnenia, jednotlivé etapy plnenia musia byť ukončené ako samostatné, bezpečné a funkčné celky, pričom termín ukončenia celého diela podľa ZoD v prípade etapovitého plnenia je najneskôr do 30.6.2016. Všetky odborné prehliadky, funkčné skúšky a revízie budú realizované ako dielčie a budú súčasťou definitívnych funkčných skúšok, odborných prehliadok a východiskových revízií rozvodov inštalácií inžinierskych sietí a zariadení.
6.Osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania:
Opis osobitných podmienok:
Zhotoviteľ musí Objednávateľovi najneskôr v deň odovzdania staveniska predložiť min. nasledujúci doklad:
- poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa alebo o poistení profesijnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činnosti vo výške minimálne 80 000 EUR. V poistnej zmluve musí byť uvedené, že poistenie je platné a účinné pre požadovanú činnosť a minimálne pre obdobie platnosti ZoD. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ akceptuje fotokópiu originálu dokladu, ktorý bude úradne osvedčený a preložený do slovenského jazyka. V prípade skupiny úspešný uchádzač/zhotoviteľ predloží poistnú zmluvu za jeden subjekt. Zahraničný úspešný uchádzač/zhotoviteľ vykoná prepočet meny na EUR v aktuálnom kurze ku dňu vystavenia poistnej zmluvy.
7.Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, bude povinný predložiť platné:
-osvedčenie stavbyvedúceho o odbornej spôsobilosti pre výkon stavbyvedúceho v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov,
V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy v lehote podľa bodu 33.3 súťažných podkladov nepredloží doklad/y a/alebo dokument/y uvedené v tomto bode výzvy, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa bodu 33.3 súťažných podkladov a zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.07.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité