Oznámenie 15608 - WYS

Obsah

15608 - WYS
Vestník č. 148/2015 - 29.07.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
MAROŠ spol. s r. o.
IČO: 36304280
Kasárenská 1708, 91105 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MAROŠ spol. s r. o.
Kontaktná osoba: Ing. Ľubomír Adamkovič
Telefón: +421 903717526
Email: maros@marosmaso.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): §7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodávka a implementácia informačného a vážneho systému pre nákup, výrobu a expedíciu mäsa a mäsových výrobkov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
1
Hlavné miesto poskytovania služieb: MAROŠ spol. s r.o., Kasárenská 1708, 911 05 Trenčín
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Požiadavky na technické zabezpečenie riešenia
Dodávateľ musí dodať celé riešenie SW a HW spolu v jednom balíku. Garantuje dodávku
všetkých súvisiacich zariadeni a softvérových modulov.
Dodávateľ musí garantovať záruku za funkčnosť celého dodaného riešenia(HW zariadenia
a SW funkcionalita) v rozsahu 24 hodín/7 dní v týždni. Odstránenie vady do 2 hodin od
nahlásenia chybového stavu. Za chybový stav sa považuje akákolvek vada znemožňujúca
plnohodnotne používať produkt a riešenie
Počas nábehu na ostrú prevádzku celého riešenia dodávateľ garantuje plynulý prechod tak,
aby nové zariadenia neobmedzovali výrobné a predajné procesy. Za technologické
pracovisko sa považuje priemyselný počítač s dotykovou obrazovkou, s napojením na
prislúchajúcu váhu.
Pracoviská musia byť atestované pre potravinársku výrobu skrytím 1P67.
Dodávateľ dodá technologické pracoviská, atestáciu, revíziu pracovisk, napojenie váh.
kalibráciu a v pripade expedičného pracoviska aj úradné overenie meradiel.

Specifikácia technologických pracovísk:
Dodávateľ dodá PC terminálové pracoviská s váhami moderný IPC systém.
Dodávateľ dodá nerezové boxy pre rozmery nových priemyselných počítačov, dodávku
komponentov napájania a súčasne aj testovanie a napojenie váh k informačnému systému
vrátane prác a potrebného servisu.
Terminály majú plné krytie podľa požadovaných noriem v potravinárstve a dotyková
obrazovka 15, minimálne 1GB RAM, procesor s 2 jadrami, 2 kusy RS232 portov, WiFi,
Bluetooth.
Súčasťou pracovísk je čítačka čiarových kódov ID alebo 2D.
Každé pracovisko obsluhuje existujúcu priemyselnú váhu. ktorá musí byť zachovaná alebo
nových váh.

Požiadavky na softvérovú časť riešenia
lnformačný systém rnusí integrovať všetky požadované moduly a napojenie na
technologické zariadenia v 1 systéme bez dalších produktov tretích strán.
Všetky procesy a dáta musia byť obsiahnuté v databázovom systéme a prístupné
z jednotného užívateľského rozhrania.
Zahrnuté evidenčné agendy informačného systému:
Financie a podvojné účtovnictvo
Predaj a nákup
Skladové hospodárstvo
Potravinárska výroba so zameraním na spracovanie mäsa a mäsových výrobkov,
Cenové kalkulácie mäsových výrobkov
Riadenie expedicie výrobkov v systéme s napojením na technologické pracoviská
priamo v systéme.
Zber dát z váh musí byť integrovaný priamo v informačnom systéme bez ďalšej
komunikačnej medzivrstvy.
Klientske rozhranie systému musí podporovat vzdialené pripojenie.
Garancia podpory produktu 24 hodín 7 dní v týždni 365 dní v roku.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 51600000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 48211000-0, 51611100-9, 30213000-5, 30213100-6, 48150000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Hardware Priemyselné počítače a vážne miesta1 ks
Hardware Kancelárske počítače a príslušenstvo1 ks
Software - Informačný systém1 ks
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 120 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 a § 26a zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len zákon). Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona alebo podľa § 128 ods. 1 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania ponúk, a to:
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) predkladá potvrdenie Úradu a je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. h), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní, ak tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].

Majetkovú účasť podľa § 26 a uchádzač preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Skutočnosť, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii uchádzač vydokladuje potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace nakoľko zápis v zozname podnikateľov túto skutočnosť neobsahuje. V prílohe 3 osoba podľa § 7 poskytuje uchádzačom návrh čestného vyhlásenia - len k § 26 a k reštrukturalizácii.

V prípade skupiny podnikateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, predloží každý člen skupiny osobitne.

Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa §26 odsek 1 písm. f) Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie dokladu o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky alebo časti zákazky, ktorú pokrýva ponuka uchádzača.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa časť A.2 bod 1. v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
Podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov, vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 a 26 a zákona. Podmienka účasti podľa § 26 odsek 1 písm. f) je precizovaná vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky v zmysle Výkladového stanoviska k § 26 odsek 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vydaného Úradom pre verejné obstarávanie dňa 28.01.2013.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa §7 úspešný uchádzač podľa § 44 ods 1 v čase a spôsobom určeným osobou podľa §7
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa § 28 za všetkých členov skupiny spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V súlade s § 19 ods. 3 zákona o verenom obstarávaní splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov.
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač preukáže uskutočnenie minimálne troch zmluvných dodávok na predmet rovnaký alebo obdobný ako je predmet zákazky t.j. Dodávka a implementácia informačného a vážneho systému v obore mäsopriemysel za obdobie predchádzajúcich troch rokov k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, ktorej zmluvná cena predstavuje minimálne hodnotu 100 000,00 EUR bez DPH.
Osoba podľa § 7 uzná aj jednu, alebo dve dodávky ak ich úhrnná hodnota bude 300 000,00 €.
Požadujeme možnosť referenčnej návštevy, ktorá zahŕňa všetky požadované moduly systému a moduly sú v plnej prevádzke vrátane súvisiacich technológií.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o VO: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena v eurách bez DPH
Váha: 70%
Časť: 2
Názov: Lehota dodania tovaru
Váha: 30%
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.08.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.08.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.08.2015 14:00
Miesto : MAROŠ spol. s r.o., Kasárenská 1708, 911 05 Trenčín
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na tomto otváraní obálok s ponukami bude otvorená časť ponuky označená ako Ostatné /bez účasti uchádzačov/. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa nemôžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená, pretože bude nasledovať elektronická aukcia a preto je otváranie obálok kritéria neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): PRV 2014- 2020
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
- vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke
- vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami súťaže určenými obstarávateľom
- čestné vyhlásenie, že každý prípadný subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1;
Žiadosti o súťažné podklady budú prijímané a súťažné podklady budú vydávané v pracovných dňoch od 08°° do 15°°hod.
Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou a elektronicky. Súťažné podklady budú vydávané osobne, elektronicky alebo poštou.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d); 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP.
Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.07.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité