Oznámenie 15605 - WYT

Obsah

15605 - WYT
Vestník č. 148/2015 - 29.07.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, odštepný závod Banská Bystrica
IČO: 36022047
Partizánska cesta č. 69, 97498 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, odštepný závod Banská Bystrica, Partizánska cesta 69, 974 98 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Tatiana Devečková
Mobil: +421 911116021
Telefón: +421 484716131
Fax: +421 484146444
Email: hron@svp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.svp.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nákup použitého kráčajúceho rýpadla s príslušenstvom.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, odštepný závod Banská Bystrica, Správa povodia Slanej, Cukrovarská 6, 979 01 Rimavská Sobota
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka 1 ks použitého kráčajúceho rýpadla, 9 až 10 tonovej triedy, vyrobeného od roku 2005, plne funkčného, v dobrom technickom stave, s poskytnutím skúšobnej prevádzky po dobu 30 kalendárnych dní, v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa v súťažných podkladoch a v nasledovnom uvedení:
Špecifikácia predmetu zákazky:
- maximálny počet prevádzkových hodín do 2500 strojhodín prevádzky stroja
- minimálne výkon motora 90 - 110 kW spĺňajúci normy pre výfukové plyny 9 768 stupeň II.
- elektrické napätie stroja 24 Voltové
- minimálna trhacia sila na lyžici 60 70 kN
- minimálna sila otáčania horného voza 45 000 50 000 Nm
- rýchlosť otáčania horného voza minimálne 10 12 ot./min.
- maximálna šírka stroja transportná plocha do 2 100 mm
- maximálna dĺžka podvozku do 5 400 mm
- minimálna dĺžka teleskopu 1 800 mm

Požadované vybavenie mechanizmu:
- bezpečnostný poistný ventil zdvihu na hlavnom hydraulickom valci výkopového ramena
- biologicky odbúrateľný hydraulický olej na syntetickej báze
- centrálne mazanie celého stroja
- prídavný hydraulický okruh pre rýchloupínacie zariadenie
- hydraulické rýchloupínacie (rýchlovýmenné) zariadenie pracovných nástrojov
- podkopová lyžica z materiálu Hardox s trhacími zubami 400 mm široká
- podkopová lyžica z materiálu Hardox s trhacími zubami 800 mm široká
- svahovacia lyžica z materiálu Hardox s rovným britom hydraulicky naklápateľná 1 400 mm široká.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43262000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 50100000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
podľa bodu II.1.3. tejto výzvy na predkladanie ponúk
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 100 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 1
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky osobného postavenia podľa v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

2. Uchádzač preukazuje majetkovú účasť podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť:
a)právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c)právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.

3. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

4. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

5. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.

6. Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
a)doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní,
b)predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. I) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.

7. V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom Iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

8. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

9. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Uchádzač preukáže splnenie podmienok ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.

2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

3.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny dodávateľov spoločne.

4.Splnenie podmienky finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží potvrdenie - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v originálnom vyhotovení, alebo ako úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač v predchádzajúcich troch rokoch ku dňu vystavenia potvrdenia:
(a)bol a je schopný plniť svoje finančné záväzky,
(b)nebol a nie je v nepovolenom debete,
(c)v prípade splácania úveru uchádzač dodržiaval a dodržuje splátkový kalendár,
(d)jeho bežný účet nie je a ani nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vedené vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje vyjadrenie od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač taktiež predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných bankách než v tých, ktorých vyjadrenie predložil. V čestnom vyhlásení musí byť uvedené miesto a dátum jeho vyhotovenia.
Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo bánk nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, podpísané oprávnenou osobou banky. Vo vyjadrení banky musí byť uvedené meno osoby, miesto a dátum jeho vyhotovenia.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: požiadavka verejného obstarávateľa na zistenie ekonomickej a finančnej situácie uchádzača sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného zmluvného dodávateľa. Verejný obstarávateľ si vzhľadom na obstarávaný tovar potrebuje overiť, či uchádzač je schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky svojimi vlastnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti konečnej faktúry.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní.
2. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak záujemca alebo uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, záujemca alebo uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
4. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží nasledujúce doklady:
a) opis a fotografie ponúkaného tovaru - prospektového materiálu a podrobného technického opisu, deklarujúceho technické parametre ponúkaného pracovného stroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia v slovenskom jazyku (verejný obstarávateľ požaduje, aby tento opis bol predložený v listinnej podobe a podpísaný oprávnenou osobou uchádzača - predmetný dokument musí byť predložený ako originál alebo úradne osvedčená kópia);
Okrem iného v opise tovaru uchádzač uvedie:
- uvedenie predpokladanej časovej doby životnosti pre ponúkanú značku a typ pracovného stroja, navrhnutú výrobcom resp. zástupcom výrobcu pre prípad, že počas jeho používania nebude dosiahnutý počet ubehnutých kilometrov, limitujúci jeho výkonovú životnosť,
- prehľad servisných úkonov, predpísaných výrobcom počas výrobcom predpokladanej výkonovej životnosti a výrobcom resp. zástupcom výrobcu navrhovanej časovej životnosti pre ponúkanú značku typ (intervaly ,rozsah a spôsob vykonania).
b) vyhlásenia zhody na zabezpečenie kvality ponúkaného predmetu zákazky s doplňujúcimi podkladmi k nim, alebo certifikátmi vydanými autorizovanými osobami, resp. notifikovanými osobami, Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na poskytovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami (zákon č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody s technickými požiadavkami a o zmene a doplnení niektorých zákonov). Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality tovaru podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, a to ako originál alebo úradne overenú kópiu.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ si vzhľadom na obstarávaný tovar potrebuje overiť u uchádzačov ich predpoklady, dispozície a skúsenosti s dodaním predmetu zákazky v požadovanej kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: celková cena dodania predmetu zákazky
Váha: 60 bodov
Časť: 2
Názov: lehota dodania predmetu zákazky
Váha: 20 bodov
Časť: 3
Názov: pozáručný servis
Váha: 10 bodov
Časť: 4
Názov: lehota dostupnosti náhradných dielov
Váha: 10 bodov
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PLZ - 7/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.08.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.08.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 24.08.2015 10:00
Miesto : Otváranie jednotlivých častí ponúk sa uskutoční na adrese verejného obstarávateľa podľa bodu I.1. tejto výzvy nasledovným spôsobom:
- otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné,
- otváranie časti ponúk "Kritériá" podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je neverejné; pri otváraní ponúk sa neuplatňujú ustanovenia § 41 ods. 3 a § 41 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní sa nezverejňujú.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Podmienkou na poskytovanie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu (podpísanej oprávnenou osobou pre tento účel) o poskytnutie súťažných podkladov, postačí jej elektronické zaslanie na e-mailové adresy súčasne: tatiana.deveckova@svp.sk; pavel.durmis@svp.sk.
2.Súťažné podklady budú záujemcom zasielané elektronickou poštou, na adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (v prípade vyžiadania môžu byť zaslané poštovou zásielkou)
3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku v prípade, že navrhovaná cena predmetu zákazky bude prevyšovať hodnotu finančných prostriedkov plánovaných verejným obstarávateľom, resp. zrušiť verejné obstarávanie zákazky, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola vyhlásená.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.07.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité