Oznámenie 15953 - WYS

Obsah

15953 - WYS
Vestník č. 151/2015 - 03.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.
IČO: 31908969
Banisko 1, 97742 Brezno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o., Banisko č. 1, 977 42 Brezno
Kontaktná osoba: Ing. Sandra Ballová
Telefón: +421 482820418
Fax: +421 486114038
Email: ballova@nspbr.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nspbr.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8835
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Realizačná projektová dokumentácia na stavbu - Rekonštrukcia tepelného hospodárstva a zariadení VZT
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
12
Hlavné miesto poskytovania služieb: Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o., Banisko č. 1, 977 42 Brezno, Slovenská republika
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodávka realizačnej projektovej dokumentácie na stavbu - Rekonštrukcia tepelného hospodárstva a zariadení VZT Nemocnice s poliklinikou Brezno, n.o., a to výkon inžinierskej činnosti pre projektovú prípravu stavby pre stavebné konanie, vypracovanie a dodanie realizačnej projektovej dokumentácie vrátane neoceneného výkazu výmer a oceneného položkovitého rozpočtu stavby, výkon autorského dohľadu počas celej doby realizácie stavby. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71000000-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Komplexná projektová dokumentácia, výkon inžinierskej činnosti a výkon autorského dozoru.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 58 817,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 160
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 26 ods. 1 ZVO.
1.2Uchádzač preukazuje splnenie uvedených podmienok osobného postavenia nasledovnými dokladmi: (pokiaľ uchádzač nie je zapísaný do zoznamu podnikateľov, doklady môžu byť v ponuke nahradené aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 ZVO):
1.2.1Výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace ako potvrdenie o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
1.2.2Výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace ako potvrdenie o tom, že uchádzač (fyzická osoba), ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
1.2.3Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom, alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie staršie ako 3 mesiace o tom, že naňho nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, podľa zákonov a predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.2.4Potvrdenie príslušného úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že nemá v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (v SR potvrdenie Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne).
1.2.5Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že uchádzač nemá v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2.6Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu, uskutočňovať stavebné práce vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť.
1.2.7Čestné vyhlásenie uchádzača podľa § 26 ods. 1 písm. h) a písm. i) a j) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienok: Povinnosť bezvýhradne splniť všetky vyššie uvedené podmienky osobného postavenia vyplýva priamo zo ZVO. Uvedená skutočnosť odôvodňuje ich potrebu a primeranosť.
1.3Spôsob preukázania splnenia podmienok § 26 ods. 1 ZVO: plnenie podmienky § 26 ZVO môže byť preukázané predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 ZVO, pričom platí, že na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia:
1.3.1Uchádzač zapísaný v zázname podnikateľov podľa predpisov účinných od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nemusí vo svojej ponuke predložiť žiadne doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 ZVO,
1.3.2Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 30.06.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nemusí vo svojej ponuky predložiť toto potvrdenie, avšak je potrebné, aby do ponuky predložil nasledovné doklady (doklad podľa bodu 1.3.2.3 predkladá uchádzač iba v prípade, ak jeho potvrdenie nepreukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. h) ZVO):
1.3.2.1Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa ZVO, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.3.2.2Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.3.2.3Čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a nie je osobou,
1)ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2)ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu, ku ktorému bol právoplatne uložený účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3)ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.3.3Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží na preukázanie podmienok účasti osobného postavenia doklady uvedené v bode 1.2 tejto časti súťažných podkladov.
1.4Tejto verejnej súťaže sa podľa § 26a ZVO nemôže zúčastniť
a)právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c)právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
1.4.1Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
1.4.2Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
1.5Všetky doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
1.6Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.7Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1V súlade s ustanovením §28 ods.1 písm. a) ZVO uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb ( názov a popis služby ) za predchádzajúce tri roky ( 2012 až 2014 ) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien ( bez DPH a s DPH ), lehôt dodania ( min. mesiac a rok ) a odberateľov ( min. obchodný názov, sídlo podnikania a IČO ); ak odberateľom :
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia (pričom za referenciu sa považuje aj potvrdenie verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa),
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí v zozname preukázať a predloženou referenciou potvrdiť, že v stanovených rokoch alebo za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie projektoval k spokojnosti odberateľa :
a)minimálne tri zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, z toho:
- jedna zákazka v celkovej hodnote za poskytnuté služby min. 60.000 € bez DPH
Ak uchádzač poskytoval služby skôr alebo neskôr ako v požadovanom termíne, uvedie iba alikvotnú časť ceny podľa mesiacov, ktorá spadá do požadovaného termínu. V potvrdených referenciách musia byť uvedené požadované údaje. Ak je hodnota cien stanovená v inej mene ako €, prepočet meny na € sa stanoví na základe kurzu ECB ku koncu každého príslušného kalendárneho roka, v ktorom poskytoval alikvotnú časť služieb.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky: Zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaná podmienka je primeraná vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
3.2 V súlade s ustanovením § 28 ods.1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za plnenie zmluvy poskytnutie služby. Údaje uchádzač predloží formou súpisu menovitého zoznamu, podpísaného štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a pečiatkou uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaný a opečiatkovaný každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny. Súpis menovitý zoznam musí obsahovať minimálne meno a priezvisko osoby zodpovednej za plnenie zmluvy poskytnutie služby a špecifikovanie osvedčenia o odbornej spôsobilosti. Súpis menovitý zoznam formou prílohy uchádzač doplní:
originálmi alebo úradne overenými kópiami nasledovných dokladov:
3.2.2 Osvedčenie podľa zákona č. 138/1992 Zb. v platnom znení, vydané oprávnenou organizáciou (SKSI) o odbornej spôsobilosti na projekčnú činnosť - Autorizovaný stavebný inžinier v kategórii podľa § 5 Zákona 138/1992 Zb. v platnom znení
I4 - Inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb
(podľa platného pôvodného členenia do 31.12.2004 stále platného :
5.1 Zdravotnotechnické zariadenia a inštalácie;
5.2 Vykurovacie a klimatizačné zariadenia;
5.3 Elektrotechnické zariadenia;
5.4 Tepelné zariadenia;
5.5 Plynové zariadenia )
V prípade predloženia úradne overenej kópie požadovaného osvedčenia, kópia dokladu musí mať originálny podpis a pečiatku odborne spôsobilej osoby.
Predložené osvedčenie uchádzač doplní písomným vyhlásením odborne spôsobilej osoby, podpísaným odborne spôsobilou osobou, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy počas jej plnenia bez ohľadu na právny vzťah k uchádzačovi.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : V súpise menovitom zozname musí uchádzač preukázať a požadovanými osvedčeniami dokladovať, že má k dispozícii minimálne tri odborne spôsobilé osoby :
- minimálne jednu odborne spôsobilú osobu Inžiniera pre technické, technologické a energetické
vybavenie stavieb na kategóriu 5.1 a kategóriu 5.2
- minimálne jednu odborne spôsobilú osobu Inžiniera pre technické, technologické a energetické
vybavenie stavieb na kategóriu 5.3
- minimálne jednu odborne spôsobilú osobu Inžiniera pre technické, technologické a energetické
vybavenie stavieb na kategóriu 5.4 a 5.5
Kumuláciu odborných spôsobilostí na projekčnú činnosť, tzn. ak jeden Autorizovaný stavebný inžinier
má viac odborných spôsobilostí, resp. väčší rozsah, verejný obstarávateľ akceptuje.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky: Predloženie údajov o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za plnenie zmluvy poskytnutie služby má garantovať, zabezpečenie odborného plnenia predmetu zmluvy a overenia odborných schopností uchádzača realizovať požadované služby.
3.3Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže v súlade s podmienkami bodu 1 tejto časti súťažných podkladov. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade použitia inštitútu čestného vyhlásenia v zmysle § 32 ods. 11 ZVO postačuje, ak uchádzač vo svojej ponuke predloží čestné vyhlásenie, uchádzač nie je povinný už v ponuke predložiť písomnú zmluvu o poskytnutí kapacít inou osobou podľa § 28 ods. 2 ZVO. Rovnako uchádzač nie je povinný už v ponuke predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO zo strany inej osoby podľa § 28 ods. 2 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 ZVO, verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk vyhodnotí splnenie podmienok účasti v súlade s § 44 ods. 1 ZVO postupom podľa § 33 ZVO.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena predmetu obstarávania v EUR s DPH
Váha: 70 %
Časť: 2
Názov: Lehota poskytnutia služby - dodania predmetu obstarávania v kalendárnych dňoch
Váha: 30 %
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
NsP Brezno/PLZ - 01/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.08.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.08.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.08.2015 10:30
Miesto : Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o., Banisko č. 1, 977 42 Brezno, zasadacia miestnosť č. 704, 7. poschodie, poliklinická časť
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatne" je neverejné.
Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" sa uskutoční v lehote podľa zákona. Na otváraní obálok s ponukami označených ako "Kritériá" sa môže zúčastniť každý oprávnený uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe nascanovanej písomnej žiadosti v slovenskom jazyku, podpísanej štatutárnym orgánom záujemcu (alebo osobou na to poverenou), ktorú zašle emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby ballova@nspbr.sk. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať presnú identifikáciu verejného obstarávania, identifikačné údaje záujemcu, najmä obchodné meno záujemcu, IČO, poštovú a emailovú adresu na doručovanie písomností, kontaktnú osobu pre komunikáciu s uvedením mena, telefónneho čísla a emailu. Súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať len prostredníctvom elektronickej pošty - emailom Záujemcom sa odporúča požiadať o súťažné podklady včas tak, aby ponuku mohli pripraviť s náležitou dôslednosťou a mali možnosť v prípade potreby požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov. Termín poskytnutia služby uvedený v bode II.3 výzvy je stanovený pre kompletnú projektovú dokumentáciu a inžiniersku činnosť. Autorský dozor bude počas realizácie stavby.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31.07.2015

Profil Obstarávateľa


Dôležité