Oznámenie 16111 - MSS

Obsah

16111 - MSS
Vestník č. 153/2015 - 05.08.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Námestie slobody č. 6, P.O.BOX 100, 810 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Nina Kurtulíková
Telefón: +421 259494785
Email: nina.kurtulikova@mindop.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/2305
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mindop.sk/index/index.php
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
ISV - Informačný systém výstavby
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 7
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Námestie slobody č. 6, P.O.BOX 100, 810 05 Bratislava
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Hlavnou požiadavkou zadávateľa je harmonizovanie, integrovanie a zefektívnenie výkonu stavebných a územných agend s využitím možností dátovej interoperability pomocou informačných technológií vrátane umožnenia elektronizácie úkonov a on-line sprístupnenia digitalizovaných priestorových údajov. Hlavným cieľom implementácie je umožniť občanovi realizáciu nutných procesných krokov v rámci procesov stavebného poriadku a územného plánovania prostredníctvom webového rozhrania v súlade s koncepciou eGovernmentu, ako aj zapojiť ho do tvorby územného plánovania a rozvoja regiónu, v ktorom má svoje záujmy. Podporným cieľom je zabezpečenie dátovej interoperability štátnej správy na úsekoch výstavby a územného manažmentu, aby všetky dotknuté subjekty (občan, miestna samospráva, ústredné a iné verejné orgány, podnikatelia) využívali jednotnú technologicko-dátovú priestorovú infraštruktúru a vedeli systematicky a zmysluplne poskytovať resp. využívať potrebné dáta.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72000000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30200000-1, 51610000-1, 72267000-4, 72250000-2, 72268000-1, 72322000-8, 79421000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 44 700 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 108
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon) sa vyžaduje vo výške 300.000,00 EUR. Podrobnosti o zložení zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa a zo štrukturálnych fondov EÚ v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra. Verejný obstarávateľ nebude poskytovať zálohové platby.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Zhotoviteľ predmetu zákazky sa zaviaže
- strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytovanými službami
- sprístupniť všetky dokumenty, ktoré sú relevantné pre špecifické vzniknuté výdavky a platby na účel vykonania kontroly osobám a orgánom, ktoré majú právo tieto dokumenty kontrolovať
- poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona týkajúce sa osobného postavenia
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona. Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona:
1.1Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona, spôsobom podľa § 26 ods. 2 zákona alebo podľa § 128 zákona.
1.2V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.3Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
1.4Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.5Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa bodu 1.1 vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Povinnosť bezvýhradne splniť všetky vyššie uvedené podmienky osobného postavenia vyplýva priamo zo zákona. Uvedená skutočnosť odôvodňuje ich potrebu a primeranosť.
2.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26a zákona týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti uvedené v § 26a zákona. Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona:
2.1Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona, spôsobom podľa § 26a ods. 3 zákona.
2.2V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
2.3Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje majetkovú účasť musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Odporúčanie verejného obstarávateľa:
Na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26a zákona týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti verejný obstarávateľ uchádzačom odporúča využiť inštitút čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 zákona a podľa bodu 5.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa bodu 2.1 vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Povinnosť bezvýhradne splniť všetky vyššie uvedené podmienky preukazovania majetkovej účasti vyplýva priamo zo zákona. Uvedená skutočnosť odôvodňuje ich potrebu a primeranosť.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 27 zákona týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 27 zákona týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia uvedené v bode 3.1 a 3.2:
3.1§ 27 ods. 1 písm. a) zákona: uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
3.1.1Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona:
-Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/é musia/musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač:
nie je v nepovolenom debete,
v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Uvedené potvrdenie nesmie byt staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
-K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané oprávnenou osobou, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Uvedené čestné vyhlásenie nesmie byt staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
3.1.2Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa bodu 3.1 vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj, a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy a do doby splatnosti faktúr musí byť uchádzač schopný finančné záväzky plniť.
3.2§ 27 ods. 1 písm. d) zákona: uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
3.2.1Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona:
-Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o obrate za posledné 3 hospodárske roky v min. výške 14 000 000,00 EUR bez DPH v súhrne za všetky požadované hospodárske roky v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. V prípade, ak uchádzač prevádzkuje svoju činnosť kratšie obdobie, preukáže výšku obratu podľa predošlej vety pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti (napr. ak prevádzkuje činnosť 10 mesiacov, potom požadovaná výška obratu je 14 000 000,00 EUR / 36 mesiacov * 10 mesiacov = 3 888 888,88 EUR). Oblasti, ktorých sa predmet zákazky týka sú nasledovné:
-Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-Služby na údržbu a opravu softvéru
-Služby týkajúce sa podpory systému
-Dodávky softvéru
-Správa údajov
-Riadenie projektov iných ako pre stavebné práce
Prehľad o dosiahnutom obrate uchádzač podloží:
čestným vyhlásením, originál podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom bude identifikovaná výška obratu a oblasti za ktoré uchádzač obrat dosiahol a
výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky, resp. za pomernú dĺžku prevádzkovania činnosti, alebo
ak má zverejnené účtovné závierky v Registri účtovných závierok v jeho verejnej časti, vo svojej ponuke môže uviesť len URL adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch dostupné.
3.2.2Pokiaľ sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch zostavené v inej mene ako v mene EUR, uchádzač prepočíta obrat v oblasti za každý ukončený hospodársky rok do meny EUR. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ.
3.2.3Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) postačuje v ponuke predložiť ako kópie ak nie je určené inak.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa bodu 3.2 vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ overuje prostredníctvom tejto podmienky účasti schopnosť poskytovať požadované služby počas trvania rámcovej dohody, súčasne overuje schopnosť dosahovať z uvedených plnení príjmy a zároveň overuje realizovaný finančný objem zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky z dôvodu minimalizácie rizika nekorektného plnenia predmetu zmluvy z dôvodu nestabilného ekonomického, resp. finančného postavenia uchádzača.
3.3V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa bodu 3. za všetkých členov skupiny spoločne.
3.4Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.5Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
4.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní v zmysle § 28 až 30 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 28 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v bode 4.1 až 4.3:
4.1§ 28 ods. 1 písm. a) zákona: uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
-bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
4.1.1Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona:
-Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014)
-Za služby rovnakého alebo podobného predmetu zákazky sa považujú služby identifikované v časti B.1 súťažných podkladov a identifikované služby v zmysle spoločného slovníka obstarávania tzv. CPV.:
a)Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
b)Služby na údržbu a opravu softvéru
c)Služby týkajúce sa podpory systému
d)Dodávky softvéru
e)Správa údajov
f)Riadenie projektov iných ako pre stavebné práce
Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam zákaziek obsahoval minimálne nasledovné typy projektov/zákaziek/referencií alebo pod.:
a)jednu zákazku resp. referenciu, predmetom ktorej bol návrh detailnej funkčnej špecifikácie, návrh architektúry SW riešenia, vývoj a testovanie SW riešenia, nasadenie SW riešenia do rutinnej prevádzky a zaškolenie pracovníkov odberateľa SW riešenia - minimálne vo finančnom objeme 10.000.000 EUR bez DPH,
b)jednu zákazku resp. referenciu, predmetom, ktorej bola dodávka v oblasti geografických informačných systémov (GIS) zahŕňajúca: návrh riešenia, vývoj, nasadenie, migráciu, konsolidovanie údajov, včítane dodávky SW licencií a integráciu dodávaného informačného systému na minimálne jeden iný informačný systém, minimálne vo finančnom objeme 1.000.000 EUR bez DPH,
c)jednu zákazku resp. referenciu súčasťou, ktorej bol aj návrh a implementácia portálového riešenia, ktoré umožňuje vkladanie údajov pomocou formulárov, budované v súlade so štandardmi webových služieb a štandardmi W3C alebo ekvivalent, minimálne vo finančnom objeme 5.000.000 EUR bez DPH,
d)jednu zákazku resp. referenciu, predmetom, ktorej bolo poskytnutie právnych/ legislatívnych služieb súvisiacich s elektronizáciou administratívnych procesov alebo ekvivalentných procesov minimálne vo finančnom objeme 50.000 EUR bez DPH,
e)jednu zákazku resp. referenciu, súčasťou, ktorej bolo aj poskytnutie služieb v rámci implementácie informačnej bezpečnosti a bezpečnosti IT systémov minimálne vo finančnom objeme 5.000.000 EUR bez DPH,
f)minimálne jednu zákazku resp. referenciu, predmetom, ktorej boli služby podpory IS, zahŕňajúcich on-site a on-line podporu IS a riešenie požiadaviek na rozšírenie alebo úpravu funkcionality IS (tieto služby museli byť poskytnuté v súvislosti s prevádzkou jedného konkrétneho IS), minimálne vo finančnom objeme 3.000.000 EUR bez DPH.
Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam poskytnutých služieb a prípadný dôkaz o plnení obsahoval minimálne:
názov a sídlo odberateľa,
kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail),
predmet poskytnutej služby,
opis predmetu poskytnutej služby,
doba poskytnutia,
cena poskytnutej služby bez DPH celkom a za požadované obdobie.
4.1.2Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie pokiaľ nie je určené inak.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa bodu 4.1 vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu 4.1.1. z dôvodu, aby záujemca preukázal schopnost a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných služieb, ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilost realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cielom týchto podmienok je to, aby záujemca dokumentoval projekty obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázal svoju schopnosť zrealizovať takúto rozsiahlu zákazku. Nárocnost týchto podmienok vyplýva:
z potreby praktickej skúsenosti návrhom a implementáciou informačných systémov obdobného rozsahu a zamerania,
z potreby praktickej skúsenosti s realizáciou komplexných IT projektov obdobného rozsahu, casového trvania a komplexnosti,
na základe rozsiahlej procesnej a organizacnej analýzy všetkých dotknutých subjektov, ktorá predchádzala samotnému obstarávaniu pre zabezpečenie vývoja a implementáciu informačného systému,
z požiadaviek na prácu a zobrazovanie geopriestorových informácií,
z požiadaviek na prípravu úprav legislatívy počas realizácie projektu,
z velkého predpokladaného poctu návštevníkov systému, keďže sa jedná o funkcionalita zabezpečujúcu verejné služby občanom,
z nárokov na bezpecnost, stabilitu a dostupnost systému,
z potrieb vybudovať automatizovaný systém, umožňujúci minimálne nároky na obsluhu,
z požiadaviek obstarávateľa na zabezpečenie udržateľnosti systému počas obdobia 5 rokov po nasadení systému.
4.2§ 28 ods. 1 písm. g) zákona: uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
4.2.1Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona:
-Verejný obstarávateľ na poskytnutie služby požaduje kľúčových expertov pozostávajúci minimálne zo 7 osôb spôsobilých a zodpovedných za poskytnutie služby/predmetu zákazky, a to konkrétne:
Kľúčový expert č. 1 pre oblasť návrhu architektúry Hlavný architekt
Kľúčový expert č. 2 pre analýzu IS Hlavný analytik
Kľúčový expert č. 3 pre oblasť budovania geografických informačných systémov GIS špecialista
Kľúčový expert č. 4 pre oblasť portálových riešení
Kľúčový expert č. 5 pre oblasť návrhu a implementáciu relačných databáz
Kľúčový expert č. 6 pre oblasť integrácie a procesnej automatizácie systémov
Kľúčový expert č. 7 pre bezpečnosť informačných technológií
-Verejný obstarávateľ požaduje splnenie týchto minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov:
Kľúčový expert č. 1 pre oblasť návrhu architektúry Hlavný architekt:
ominimálne 5-ročné skúsenosti v oblasti návrhu a budovania informačných systémov a IT infraštruktúry; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ominimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti návrhu IT infraštruktúry, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ozískaný a platný certifikát pre oblasť návrhu architektúry IT - TOGAF alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu
Kľúčový expert č. 2 pre analýzu IS Hlavný analytik:
ominimálne 5-ročné skúsenosti v oblasti IT; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ominimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v pozícií analytika zamerané na analýzu, návrh a implementáciu komplexného IS, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ozískaný a platný certifikát OMG Certified UML Professional alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu
Kľúčový expert č. 3 pre oblasť budovania geografických informačných systémov GIS špecialista:
ominimálne 5-ročné skúsenosti v oblasti GIS zahŕňajúca odborné skúsenosti v oblasti návrhu a implementácie geodatabázových systémov; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ominimálne 3 profesionálne praktické skúsenostina pozícii GIS špecialista v oblasti návrhu a implementácie údajových modelov, technológií ukladania a spracovania geopriestorových údajov v projektoch zameraných na tvorbu, ukladanie a správu geopriestorových údajov, pričom minimálne jeden z týchto projektov musel byť zameraný na problematiku územného plánovania, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ominimálne 1 praktická skúsenosť pre oblasť implementácie riešení v súlade s implementačnými pravidlami INSPIRE pre oblasť harmonizácie priestorových údajov alebo pre oblasti meta údajov pre priestorové údaje a meta údaje pre služby priestorových údajov, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom.
Kľúčový expert č. 4 pre oblasť portálových riešení:
ominimálne 5-ročné skúsenosti v pozícii architekta portálových riešení; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ominimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti návrhu a implementácie portálového riešenia IS pre verejnosť, ktorých súčasťou bola vizualizácia priestorových dát, implementácia WMS služieb, podpora vnútorných procesov a integrácia ESB komponentov, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom
Kľúčový expert č. 5 pre oblasť návrhu a implementáciu relačných databáz:
ominimálne 5-ročné skúsenosti v oblasti návrhu a implementácie systémov správy relačných databáz; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ominimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti návrhu a implementácie systémov správy relačných databáz v pozícii databázového experta, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ozískaný a platný certifikát znalosti návrhu a implementácie relačných databáz vydaný výrobcom alebo certfikačnou autoritou pre príslušnu relačnou databázou (napr. IBM Certified Solution Developer - DB2 SQL Procedure Developer) alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority preukazujúci znalosti návrhu a implementácie pre oblasť relačných databáz; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu
Kľúčový expert č. 6 pre oblasť integrácie a procesnej automatizácie systémov:
ominimálne 5-ročné skúsenosti v oblasti návrhu a implementácie integračných systémov; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ominimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti návrhu a implementácie integračných systémov v pozícii SOA a BPM experta, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ozískaný a platný certifikát znalosti ESB a BPM systému vydaný producentom príslušného ESB a BPM systému alebo osobou, ktorá je oprávnená tento certifikát vydávať (napr. IBM Certified Integration Developer) alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority preukazujúci znalosti ESB a BPM systémov; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu,
ozískaný a platný certifikát pre oblasť návrhu architektúry SOA riešení, túto podmienku účasti záujemca u kľúčového experta preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu
Kľúčový expert č. 7 pre bezpečnosť informačných technológií:
ominimálne 5-ročné skúsenosti s aktívnou účasťou na projektoch v oblasti bezpečnosti informačných technológií; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ominimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti ktoré boli zamerané na riešenie špecifickej problematiky v rámci informačnej bezpečnosti, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom,
ozískaný a platný certifikát CISA alebo CISM vydaný neziskovým združením ISACA alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu,
Minimálne požiadavky verejného obstarávateľa pri každom kľúčovom expertovi musí spĺňať jedna fyzická osoba. Uchádzač môže použiť jednu fyzickú osobu na preukázanie podmienok účasti na max. 1 pozíciu kľúčových expertov. Verejný obstarávateľ na vysvetlenie uvádza, že v prípade preukázania splnenia podmienok týkajúcich sa certifikátov pre jednotlivých expertoch, verejný obstarávateľ nebude akceptovať účasť na školení a požaduje predloženie riadneho a vydaného certifikátu v zmysle podmienok konkrétnej certifikačnej autority (vo väčšine prípadov úspešne absolvovanými skúškami). Verejný obstarávateľ odporúča, aby z predložených dokumentov vyplývalo splnenie podmienok účasti v rozsahu požadovanej minimálnej úrovne štandardov.
-Naplnenie požadovaných minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov uchádzač preukáže predložením:
Podpísaných životopisov alebo ekvivalentných dokladov minimálne 7 kľúčových expertov. Každý kľúčový expert v životopise uvedie:
osvoje meno a priezvisko,
onajvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, špecializácia, rok ukončenia štúdia,
oodbornú prax (ak relevantné), a to opisom/zoznamom odbornej praxe, opisom pracovnej náplne, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ,
opraktické skúsenosti (názov referencie/projektu, odberateľ/zamestnávateľ, popis referencie/projektu, hodnota zmluvy/projektu, pozícia na projekte, obdobie rok od - do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie),
oRiadne získané certifikáty (nie účasť na školení),
oprípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi,
ovlastnoručný podpis osoby.
4.2.2Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie pokiaľ nie je určené inak.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa bodu 4.2 v vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Kľúčový expert č.1: Minimálne 5 rokov odbornej praxe je primeraným a potrebným minimálnym obdobím, pocas ktorého klúcový expert mohol získať skúsenosti s realizáciou návrhov v oblasti architektúry SW riešení. Predpokladá sa, že minimálny požadovaný pocet skúseností s realizáciou návrhov v oblasti architektúry SW riešení zabezpečí primerané znalosti tohto klúčového experta v danej oblasti. Taktiež požiadavka na predloženie platného certifikátu napr. TOGAF alebo ekvivalentu daného certifikátu od inej akreditovanej autority je primeraná a stanovená vo vztahu k predmetu zákazky.
Kľúčový expert č.2: Verejným obstarávatelom požadovaná prax, ako aj predmetné skúsenosti sú primerané, potrebné a zároven sú nevyhnutnou zárukou toho, že klúcový expert s predmetnou praxou a požadovanými skúsenostami bude skutocným odborníkom/profesionálom vo svojom odbore, ktorý sa dlhodobo a opakovane venuje tvorbe analýz IS, aby bolo zabezpecené odborné zvládnutie danej problematiky. Taktiež požiadavka na predloženie platného certifikátu s minimálnou úrovnou OMG Certified UML Professional alebo jeho ekvivalentu je primeraná vo vztahu k predmetu zákazky a verejný obstarávatel zaradil predmetný certifikát medzi podmienky úcasti na klúcového experta najmä z dôvodu preukázania schopnosti analytického myslenia, logického uvažovania a syntézy dát. Uvedený kľúčový expert bude zabezpečovať najmä prenesenie zhotovenej analýzy riešenia do konkrétneho návrhu zhotoviteľa.
Kľúčový expert č.3: V rámci predmetu verejného obstarávania sa vyžadujú špeciálne cinnosti v oblasti návrhu a implementácie geodatabázových systémov. Vyžaduje sa, aby klúcoví odborníci, ktorí zabezpecujú tieto špeciálne cinnosti, mali predchádzajúce praktické skúsenosti ako aj skúsenosti s realizáciou podobných projektov ako je predmet zákazky. Implementácia systému bude vykonaná v súlade s implementačnými pravidlami INSPIRE.
Kľúčový expert č.4: Požiadavky na experta pre oblasť portálových riešení sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje aj vybudovanie komplexného portálového riešenia ako hlavného komunikačného kanálu medzi verejnosťou a IS poskytujúcim služby. Expert záujemcu musí preukázať výbornú znalosť týchto techník požadovanou dĺžkou praxe a požadovanými skúsenosťami, čím zároveň garantuje kvalitné plnenie predmetu zákazky v oblasti návrhu a implementácie portálových riešení.
Kľúčový expert č.5: Požiadavky na experta pre oblasť návrhu a implementácie relačných databáz sú primerané a vyplývajú z požiadavky na predmet zákazky, kde sa predpokladá v rámci dodania predmetu zákazky návrh, implementácia, migrácia a transformácia dát a pokročilé techniky manipulácie s dátami. Rozsah odbornej praxe bol stanoveny na obdobie 5 rokov, nakolko verejny obstarávateľ ma za to, ze toto obdobie je primerane a potrebne pre ziskanie dostatočných skúseností v tejto oblasti. Poziadavka na preukazanie minimalne 3 praktických skúseností so zameranim na oblast návrhu a implementácie relačných databáz v pozícii databázového experta ako aj príslušný certifikát, preukazuje výbornú znalosť týchto techník, čím zároveň garantuje kvalitné plnenie predmetu zákazky v oblasti návrhu a implementácie aplikácií databázových systémov.
Kľúčový expert č.6: Poziadavky na experta pre oblast integracie a procesnej automatizacie systemov su potrebne a primerane, pretoze v ramci dodania predmetu zakazky verejny obstaravatel pozaduje implementaciu SOA architektury a systemu procesnej automatizacie. Expert zaujemcu musi preukazat vybornu znalost tychto technik prislusnym certifikatom, cim zaroven garantuje kvalitne plnenie predmetu zakazky v oblasti integracie a procesnej automatizacie systemov.
Kľúčový expert č.7: Požiadavkou verejneho obstaravatela je, aby sa na poskytovani predmetu tejto zakazky podielal aj klucovy expert s niekolkorocnymi skusenostami a opakovanymi profesionalnymi praktickymi skusenostami v oblasti bezpecnosti informacnych technologii, ktory disponuje s obvyklymi typmi certifikatov, ktorymi sa standardne preukazuje expertiza v oblasti bezpecnosti informacnych technologii. Rozsah odbornej praxe bol stanoveny na obdobie 5 rokov, nakolko verejny obstarávateľ ma za to, ze toto obdobie je primerane a potrebne pre ziskanie dostatočných skúseností v tejto oblasti. Poziadavka na preukazanie minimalne 3 skúseností so zameranim na oblast bezpecnosti SW riešení, ako aj predlozenie minimalne jedneho platneho certifikatu v oblasti IT bezpecnosti, je potrebna, primerana a stanovena vo vztahu k predmetu zakazky.
4.3§ 28 ods. 1 písm. k) zákona v spojení s § 32 ods. 3 písm. b) zákona: verejný obstarávateľ požaduje predložiť uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľmi, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 30% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa ak je známy, a to v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov bude nižší ako 30% z hodnoty plnenia, uchádzač predloží čestné vyhlásenie o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača bude nižší ako 30% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa bodu 4.3 vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Predmetná podmienka účasti je obligatórnou podmienkou účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona v spojení s § 32 ods. 3 písm. b) zákona vzhľadom na skutočnosť, že ide o nadlimitnú zákazku na poskytnutie služieb s predpokladanou hodnotou zákazky vyššou ako 10 000 000,00 EUR bez DPH.
4.4V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu 4. za všetkých členov skupiny spoločne.
4.5Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Ceny za zhotovenie diela a údržbu diela a zabezpečenie podpory prevádzky diela po dobu 60 mesiacov v EUR vrátane DPH - 93
2. Ceny za človekodeň jednotlivých expertov v EUR vrátane DPH. - 7
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o e-aukcii sa nachádzajú v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
15374/2015/D150-OVO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 133-245644
z: 14.07.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.09.2015 09:30
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.09.2015 09:30
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.04.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.09.2015 10:00
Miesto: Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky, Námestie slobody č. 6, 810 05 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa a zo štrukturálnych fondov EÚ v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra.
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Prevzatie súťažných podkladov osobne je možné v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 11:00 hod. na vyššie uvedenej adrese na 2. poschodí v kancelárií č. 202 p. Nina Kurtulíková. Verejný obstarávateľ odporúča dohodnúť sa na presnom termín v prípade osobného prevzatia telefonicky alebo e-mailom.
Verejný obstarávateľ vo svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie zverejní nie len súťažné podklady, ale aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 38 zákona. Prípadné odpovede na vysvetlenia verejný obstarávateľ oznámi zverejnením vo svojom profile najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/2305
Podmienky týkajúce sa čestných vyhlásení
V súlade s § 32 ods. 11 zákona, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti bude verejný obstarávateľ vyžadovať podľa § 44 ods. 1 zákona. Vzor čestného vyhlásenia sa nachádza v prílohe č. 3 súťažných podkladov.
Uznanie rovnocenných dokladov
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona.
Zoznam spoločníkov a známych
Verejný obstarávateľ požiada pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uchádzačov a členov skupiny dodávateľov, ktorí sú obchodnou spoločnosťou, aby predložili zoznam všetkých svojich spoločníkov a známych akcionárov, ktorí vlastnia najmenej 30% akcií tejto spoločnosti, pričom ak spoločníkom alebo známym akcionárom je právnická osoba, aj všetkých spoločníkov a všetkých známych akcionárov, ktorí vlastnia najmenej 30% akcií tejto právnickej osoby, nie starší ako 60 dní, s uvedením ich mena a priezviska, obchodného mena alebo názvu, adresy pobytu alebo sídla, identifikačného čísla alebo dátumu narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Doplnenie info ku kritériám:
P.č.Názov kritéria / podkritériaRelatívna váha
Kritérium č. 1Ceny za zhotovenie diela a údržbu diela a zabezpečenie podpory prevádzky diela v EUR vrátane DPH váhovosť 93%
Podkritérium č. 1 kritéria č. 1 Cena za zhotovenie diela a údržbu diela v EUR vrátane DPH
Podkritérium č. 2 kritéria č. 1 Cena za zabepečenie podpory prevádzky diela po dobu 60 mesiacov v EUR vrátane DPH
Verejný obstarávateľ bude posudzovať cenu podkritérií spolu, t.j. pri vyhodnocovaní tohto kritéria spočíta sumu v Eur vrátane DPH za podkritérium č. 1 (Cena za zhotovenie diela a údržbu diela v EUR vrátane DPH) a sumu v Eur vrátane DPH za podkritérium č. 2 (Cena za zabepečenie podpory prevádzky diela po dobu 60 mesiacov v EUR vrátane DPH), ale požaduje rozpísanie celkovej ceny diela na dve samostatné podkritériá, tak aby bolo možné v e-aukcii zadávať samostatné hodnoty pre každé podkritériúm zvlášť. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že požaduje uviesť aj cenu za zabepečenie podpory prevádzky diela za 1 štvrťrok tak ako je uvedené v prílohe č. 4 súťažných podkladov.

Kritérium č. 2 Ceny za človekodeň jednotlivých expertov v EUR vrátane DPH váhovosť 7%
Podkritérium č. 1 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 1 konzultant v EUR vrátane DPHváhovosť 1%
Podkritérium č. 2 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 2 IT Architekt v EUR vrátane DPH váhovosť 1%
Podkritérium č. 3 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 3 projektový manažér v EUR vrátane DPH váhovosť 1%
Podkritérium č. 4 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 4 programátor v EUR vrátane DPH váhovosť 1%
Podkritérium č. 5 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 5 špecialista v EUR vrátane DPH váhovosť 1%
Podkritérium č. 6 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 6 tester v EUR vrátane DPHváhovosť 1%
Podkritérium č. 7 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 7 servisný technik v EUR vrátane DPH váhovosť 1%

V prípade prekročenia predpokladanej hodnoty zákazky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť predmetné verejné obstarávanie.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, že nebude schválená zmluva O NFP (nenávratný finančný príspevok)
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.07.2015

Redakčné opravy

16733 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 158/2015
V oznámení 16111-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky, Námestie slobody 6, 810 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 153/2015 zo dňa 05.08.2015 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Doplnenie info ku kritériám: P.č.Názov kritéria / podkritéria Relatívna váha Kritérium č. 1Ceny za zhotovenie diela a údržbu diela a zabezpečenie podpory prevádzky diela v EUR vrátane DPH váhovosť 93% Podkritérium č. 1 kritéria č. 1 Cena za zhotovenie diela a údržbu diela v EUR vrátane DPH Podkritérium č. 2 kritéria č. 1 Cena za zabepečenie podpory prevádzky diela po dobu 60 mesiacov v EUR vrátane DPH Verejný obstarávateľ bude posudzovať cenu podkritérií spolu, t.j. pri vyhodnocovaní tohto kritéria spočíta sumu v Eur vrátane DPH za podkritérium č. 1 (Cena za zhotovenie diela a údržbu diela v EUR vrátane DPH) a sumu v Eur vrátane DPH za podkritérium č. 2 (Cena za zabepečenie podpory prevádzky diela po dobu 60 mesiacov v EUR vrátane DPH), ale požaduje rozpísanie celkovej ceny diela na dve samostatné podkritériá, tak aby bolo možné v e-aukcii zadávať samostatné hodnoty pre každé podkritériúm zvlášť. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že požaduje uviesť aj cenu za zabepečenie podpory prevádzky diela za 1 štvrťrok tak ako je uvedené v prílohe č. 4 súťažných podkladov. Viď: Doplnenie info ku kritériám: P.č.Názov kritéria / podkritéria Relatívna váha Kritérium č. 1 Ceny za zhotovenie diela a údržbu diela a zabezpečenie podpory prevádzky diela v EUR vrátane DPH váhovosť 93% Podkritérium č. 1 kritéria č. 1 Cena za zhotovenie diela v EUR vrátane DPH Podkritérium č. 2 kritéria č. 1 Cena za údržbu diela a zabepečenie podpory prevádzky diela po dobu 60 mesiacov v EUR vrátane DPH Verejný obstarávateľ bude posudzovať cenu podkritérií spolu, t.j. pri vyhodnocovaní tohto kritéria spočíta sumu v Eur vrátane DPH za podkritérium č. 1 (Cena za zhotovenie diela v EUR vrátane DPH) a sumu v Eur vrátane DPH za podkritérium č. 2 (Cena za údržbu diela a zabepečenie podpory prevádzky diela po dobu 60 mesiacov v EUR vrátane DPH), ale požaduje rozpísanie celkovej ceny diela na dve samostatné podkritériá, tak aby bolo možné v e-aukcii zadávať samostatné hodnoty pre každé podkritériúm zvlášť. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že požaduje uviesť aj cenu za údržbu diela a zabezpečenie podpory prevádzky diela za 1 štvrťrok tak ako je uvedené v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
17504 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 166/2015
V oznámení 16111-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky, Námestie slobody 6, 810 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 153/2015 zo dňa 05.08.2015 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: Prevzatie súťažných podkladov osobne je možné v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 11:00 hod. na vyššie uvedenej adrese na 2. poschodí v kancelárií č. 202 p. Nina Kurtulíková. Verejný obstarávateľ odporúča dohodnúť sa na presnom termín v prípade osobného prevzatia telefonicky alebo e-mailom. Verejný obstarávateľ vo svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie zverejní nie len súťažné podklady, ale aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 38 zákona. Prípadné odpovede na vysvetlenia verejný obstarávateľ oznámi zverejnením vo svojom profile najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil verejného obstarávateľa: www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/2305 Podmienky týkajúce sa čestných vyhlásení V súlade s § 32 ods. 11 zákona, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti bude verejný obstarávateľ vyžadovať podľa § 44 ods. 1 zákona. Vzor čestného vyhlásenia sa nachádza v prílohe č. 3 súťažných podkladov. Uznanie rovnocenných dokladov Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona. Zoznam spoločníkov a známych Verejný obstarávateľ požiada pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uchádzačov a členov skupiny dodávateľov, ktorí sú obchodnou spoločnosťou, aby predložili zoznam všetkých svojich spoločníkov a známych akcionárov, ktorí vlastnia najmenej 30% akcií tejto spoločnosti, pričom ak spoločníkom alebo známym akcionárom je právnická osoba, aj všetkých spoločníkov a všetkých známych akcionárov, ktorí vlastnia najmenej 30% akcií tejto právnickej osoby, nie starší ako 60 dní, s uvedením ich mena a priezviska, obchodného mena alebo názvu, adresy pobytu alebo sídla, identifikačného čísla alebo dátumu narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Doplnenie info ku kritériám: P.č.Názov kritéria / podkritéria Relatívna váha Kritérium č. 1 Ceny za zhotovenie diela a údržbu diela a zabezpečenie podpory prevádzky diela v EUR vrátane DPH váhovosť 93% Podkritérium č. 1 kritéria č. 1 Cena za zhotovenie diela v EUR vrátane DPH Podkritérium č. 2 kritéria č. 1 Cena za údržbu diela a zabepečenie podpory prevádzky diela po dobu 60 mesiacov v EUR vrátane DPH Verejný obstarávateľ bude posudzovať cenu podkritérií spolu, t.j. pri vyhodnocovaní tohto kritéria spočíta sumu v Eur vrátane DPH za podkritérium č. 1 (Cena za zhotovenie diela v EUR vrátane DPH) a sumu v Eur vrátane DPH za podkritérium č. 2 (Cena za údržbu diela a zabepečenie podpory prevádzky diela po dobu 60 mesiacov v EUR vrátane DPH), ale požaduje rozpísanie celkovej ceny diela na dve samostatné podkritériá, tak aby bolo možné v e-aukcii zadávať samostatné hodnoty pre každé podkritériúm zvlášť. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že požaduje uviesť aj cenu za údržbu diela a zabezpečenie podpory prevádzky diela za 1 štvrťrok tak ako je uvedené v prílohe č. 4 súťažných podkladov. Kritérium č. 2 Ceny za človekodeň jednotlivých expertov v EUR vrátane DPH váhovosť 7% Podkritérium č. 1 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 1 konzultant v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 2 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 2 IT Architekt v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 3 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 3 projektový manažér v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 4 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 4 programátor v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 5 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 5 špecialista v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 6 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 6 tester v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 7 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 7 servisný technik v EUR vrátane DPH váhovosť 1% V prípade prekročenia predpokladanej hodnoty zákazky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť predmetné verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, že nebude schválená zmluva O NFP (nenávratný finančný príspevok) Viď: Prevzatie súťažných podkladov osobne je možné v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 11:00 hod. na vyššie uvedenej adrese na 2. poschodí v kancelárií č. 202 p. Nina Kurtulíková. Verejný obstarávateľ odporúča dohodnúť sa na presnom termín v prípade osobného prevzatia telefonicky alebo e-mailom. Verejný obstarávateľ vo svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie zverejní nie len súťažné podklady, ale aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 38 zákona. Prípadné odpovede na vysvetlenia verejný obstarávateľ oznámi zverejnením vo svojom profile najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil verejného obstarávateľa: www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/2305 Podmienky týkajúce sa čestných vyhlásení V súlade s § 32 ods. 11 zákona, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti bude verejný obstarávateľ vyžadovať podľa § 44 ods. 1 zákona. Vzor čestného vyhlásenia sa nachádza v prílohe č. 3 súťažných podkladov. Uznanie rovnocenných dokladov Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona. Doplnenie info ku kritériám: P.č.Názov kritéria / podkritéria Relatívna váha Kritérium č. 1 Ceny za zhotovenie diela a údržbu diela a zabezpečenie podpory prevádzky diela v EUR vrátane DPH váhovosť 93% Podkritérium č. 1 kritéria č. 1 Cena za zhotovenie diela v EUR vrátane DPH Podkritérium č. 2 kritéria č. 1 Cena za údržbu diela a zabepečenie podpory prevádzky diela po dobu 60 mesiacov v EUR vrátane DPH Verejný obstarávateľ bude posudzovať cenu podkritérií spolu, t.j. pri vyhodnocovaní tohto kritéria spočíta sumu v Eur vrátane DPH za podkritérium č. 1 (Cena za zhotovenie diela v EUR vrátane DPH) a sumu v Eur vrátane DPH za podkritérium č. 2 (Cena za údržbu diela a zabepečenie podpory prevádzky diela po dobu 60 mesiacov v EUR vrátane DPH), ale požaduje rozpísanie celkovej ceny diela na dve samostatné podkritériá, tak aby bolo možné v e-aukcii zadávať samostatné hodnoty pre každé podkritériúm zvlášť. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že požaduje uviesť aj cenu za údržbu diela a zabezpečenie podpory prevádzky diela za 1 štvrťrok tak ako je uvedené v prílohe č. 4 súťažných podkladov. Kritérium č. 2 Ceny za človekodeň jednotlivých expertov v EUR vrátane DPH váhovosť 7% Podkritérium č. 1 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 1 konzultant v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 2 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 2 IT Architekt v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 3 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 3 projektový manažér v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 4 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 4 programátor v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 5 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 5 špecialista v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 6 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 6 tester v EUR vrátane DPH váhovosť 1% Podkritérium č. 7 kritéria č. 2 Cena za človekodeň experta č. 7 servisný technik v EUR vrátane DPH váhovosť 1% V prípade prekročenia predpokladanej hodnoty zákazky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť predmetné verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, že nebude schválená zmluva O NFP (nenávratný finančný príspevok)
18809 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 181/2015
V oznámení 16111-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky, Námestie slobody 6, 810 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 153/2015 zo dňa 05.08.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 21.09.2015 09:30 Viď: 28.09.2015 09:30 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 21.09.2015 09:30 Viď: 28.09.2015 09:30 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.09.2015 10:00 Viď: 28.09.2015 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité