Oznámenie 16086 - WYP

Obsah

16086 - WYP
Vestník č. 152/2015 - 04.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzitná nemocnica Bratislava
IČO: 31813861
Pažítková 4 , 82101 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Odbor verejného obstarávania
Kontaktná osoba: Ing. Ján Mlynarčík
Telefón: +421 248234957
Email: jan.mlynarcik@unb.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.unb.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia sociálnych zariadení na oddeleniach 4B, 5B, 8B a 11B Nemocnice Ružinov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Miestom uskutočnenia stavebných prác sú stávajúce priestory sociálnych zariadení na jednotlivých poschodiach Monobloku pracoviska Univerzitnej nemocnice Bratislava, Nemocnice Ružinov, na adrese: Ružinovská 6, Bratislava.
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Úplná rekonštrukcia sociálnych zariadení (spoločná kúpeľňa, WC muži, WC ženy, 2 pacientske izby soc. zariadenie, kúpeľňa) na oddeleniach 4B, 5B, 8B a 11B v Monobloku Nemocnice Ružinov (4., 5., 8. a 11. poschodie, časť B Monobloku), situovaných v priestoroch stávajúcich sociálnych zariadení.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je odvoz a likvidácia stavebného odpadu, dodávka a montáž nových zariaďovacích predmetov, sanity, obkladov a dlažieb vrátane nových napojení na hlavné stúpacie potrubia a miesta pripojenia.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215130-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkom 4 skupiny priestorov s určením pre sociálne zariadenia a kúpeľne nachádzajúce sa na oddeleniach 4B, 5B, 8B a 11B v Monobloku, pozostávajúce z piatich piestorov (spoločná kúpeľňa, WC muži, WC ženy a 2x kúpeľňa na izbe pacientov).
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 199 999,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a majetkovej účasti podľa § 26a ods. 2 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 4 a 5, § 26a ods. 3 a § 128 ods. 1 a 3 zákona. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže:
1. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona, že,
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
2. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
3. potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
4. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
5. doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
6. čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní alebo nie je osobou,
6.1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
6.2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
6.3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
7. čestné vyhlásenie, že:
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
8. Podmienkou účasti je tiež, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
9. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcej sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona o VO dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona, a to:
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
10. Ak sa v krajine jeho sídla niektorý z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona nevydáva alebo sa nevydávajú ani rovnocenné doklady, nahradí ho čestným vyhlásením alebo vyhlásením, v súlade s § 26 ods. 4 zákona, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
11. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie a majetkovú účasť, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
12. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok vo verejnom obstarávaní podľa § 26 a podľa § 26a zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov, predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 a § 26a zákona vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákon a výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie k osobnému postaveniu č. 10/2013.
13. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) a § 26a ods. 3 zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
14. Splnenie podmienky účasti možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie požiadavky
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúce sa osobného postavenia a majetkovej účasti v súlade s platnou legislatívou.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa záujemca zúčastňuje verejnej súťaže:
1. Doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrenie banky/všetkých bánk, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorých má uchádzač vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky (napr. v nasledovnom znení: Uchádzač .... je schopný plniť svoje finančné záväzky, nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie a pod.).
Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v inej/iných ako uvedenej/uvedených banke/bankách, pobočke zahraničnej banky alebo zahraničnej banke nemá žiadne záväzky.
Odôvodnenie:
Na preukázanie schopnosti uchádzača prefinancovať realizáciu zákazky vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať.
2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi tejto osoby. Túto skutočnosť preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) a § 26a ods. 3 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie dokladom požadovaným verejným obstarávateľom, môže ho preukázať iným dokladom, ktorý verejný obstarávateľ môže uznať za vhodný.
4. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
5. Splnenie podmienky účasti možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje odbornú a technickú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky v súlade s § 100 ods. 1 písm. b) s § 28 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže:
1. Podľa § 28 zákona ods. 1 písm.. b) zákona - zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov, doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, (ďalej len zoznam stavebných prác).
Zoznam stavebných prác musí byť doplnený referenciami. Každá uchádzačom predložená referencia musí obsahovať minimálne:
- názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa,
- názov/obchodné meno a sídlo zhotoviteľa,
- predmet zmluvy a jeho stručný opis,
- celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH,
- fakturovaná čiastka/cena v EUR bez DPH,
- uviesť dôvod v prípade rozdielu medzi zmluvnou cenou a fakturovanou čiastkou/cenou,
- miesto plnenia zmluvy,
- čas plnenia zmluvy zmluvný termín (od - do, mesiac, rok),
- skutočný termín,
- uviesť dôvod v prípade rozdielu medzi zmluvným termínom a skutočným termínom,
- vyhlásenie objednávateľa o uspokojivom uskutočnení prác, resp. zhodnotenie uskutočnených prác podľa zmluvných/obchodných podmienok, identifikáciu (meno a priezvisko, kontakt - telefón a e-mail) osoby odberateľa/objednávateľa a ak odberateľom/objednávateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení je potvrdená referencia týmto verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné (uchádzač musí nemožnosť preukázať), vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené (napr. kópiou preberacieho protokolu, dodacieho listu potvrdeného/podpísaného odberateľom).
Dôkazný prostriedok:
Zoznamom stavebných prác musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (rekonštrukcia, alebo dodávka hygienických, sociálnych a obdobných zariadení, vrátane dodávky a montáže zdravotechniky) v celkovom finančnom objeme 450 000,00 EUR bez DPH, pričom do zoznamu stavebných prác musí byť zahrnutá aspoň jedna zmluva, predmetom ktorej bolo uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky vo finančnom objeme min. 180 000,00 EUR bez DPH.
V rámci posudzovania splnenia predmetnej podmienky účasti verejný obstarávateľ bude posudzovať všetky verejnému obstarávateľovi dostupné dôkazy o plnení a/alebo referencie za rozhodné obdobie.
V prípade, že za uvedené obdobie bude počet dôkazov o plnení a/alebo referencií, v ktorých bude zo strany objednávateľa/zadávateľa uvedené neuspokojivé vykonanie stavebných prác zhotoviteľom (uchádzačom) spoločne vyšší ako 3, bude toto verejný obstarávateľ považovať za nesplnenie tu uvedenej podmienky účasti.
Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tohto verejného obstarávania.
Na vyčíslenie uvedených cien uskutočnených stavebných prác sa pri prepočte inej meny na EUR použije kurz NBS platný v deň odpovedajúci dňu zdaniteľného plnenia.. Z uchádzačom predkladaných dokladov musí byť zrejmé splnenie vyššie uvedenej požadovanej minimálnej úrovne štandardov a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov a dokumentov k preukázaniu uvedenej skutočnosti.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ podmienku účasti zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými zhotoviteľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať.
2. Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby,
Preukazuje predložením dokladu stavbyvedúceho pri výstavbe údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii stavbyvedúceho, napr. vo forme vyhlásenia stavbyvedúceho, kde budú uvedené údaje o jeho dosiahnutom vzdelaní, odbornej praxi, alebo o odbornej kvalifikácii v riadiacej stavebnej činnosti a uvedením terajšej pracovnej pozície. Vyhlásenie je potrebné predložiť v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii s podpisom stavbyvedúceho a podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača, alebo iného zástupcu uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača.
Uchádzač taktiež predloží zákonom požadované údaje minimálne jednej osoby stavbyvedúceho s rozsahom oprávnenia min. pre pozemné stavby potvrdené predloženým originálom alebo úradne osvedčenou kópiou dôkazného prostriedku dokladu osoby zodpovednej za priame riadenie stavebných prác stavbyvedúceho (napr. vydané potvrdenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci min. s odborným zameraním pozemné stavby, podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov resp. iný rovnocenný doklad vydávaný v krajine sídla uchádzača.
Tu zároveň uvedie údaje o personálnom zabezpečení, ktoré bude mať uchádzač k dispozícii pre plnenie zmluvy. Uchádzač musí disponovať dostatočným počtom zamestnancov s odpovedajúcou kvalifikáciou a praxou v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, čo preukáže vyhlásením a zoznamom vlastných alebo zmluvných zamestnancov, ktorých bude mať k dispozícii pre plnenie zmluvy, vrátane originálov alebo overených kópií dokladov o dosiahnutom vzdelaní, a vrátane vyhlásenia o dĺžke praxe v danom odbore.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí disponujú min. jednou osobou - jedným stavbyvedúcim s min. predpísaným rozsahom oprávnenia, ktorý bude prichádzať do úvahy ako kandidát na riadenie stavebných prác počas ich realizácie, aby predmet zákazky bol zrealizovaný kvalitne a načas. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.
3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) a § 26a ods. 3 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Zoznamom stavebných prác musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (rekonštrukcia, alebo dodávka hygienických, sociálnych a obdobných zariadení, vrátane dodávky a montáže zdravotechniky) v celkovom finančnom objeme 450 000,00 EUR bez DPH, pričom do zoznamu stavebných prác musí byť zahrnutá aspoň jedna zmluva, predmetom ktorej bolo uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky vo finančnom objeme min. 180 000,00 EUR bez DPH.
Uchádzač taktiež predloží zákonom požadované údaje minimálne jednej osoby stavbyvedúceho s rozsahom oprávnenia min. pre pozemné stavby potvrdené predloženým originálom alebo úradne osvedčenou kópiou dôkazného prostriedku dokladu osoby zodpovednej za priame riadenie stavebných prác stavbyvedúceho (napr. vydané potvrdenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci min. s odborným zameraním pozemné stavby, podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov resp. iný rovnocenný doklad vydávaný v krajine sídla uchádzača.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R3-8/53-05/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.08.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.08.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.08.2015 10:00
Miesto : Univerzitná nemocnica Bratislava
Riaditeľstvo UNB
Pažítková 4, Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o účasť verejnému bstarávateľovi. V žiadosti uvedú úplný názov a adresu záujemcu, vrátane všetkých kontaktných údajov. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov záujemca doručí na adresu sídla verejného obstarávateľa poštou alebo elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje súťažné podklady poskytovať výhradne v elektronickej podobe.
Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov, bude poskytnutá všetkým verejnému obstarávateľovi známym záujemcom - ktorí podali žiadosť o účasť.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
03.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité