Oznámenie 16263 - WYS

Obsah

16263 - WYS
Vestník č. 154/2015 - 06.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
SZRB Asset Management, a.s.
IČO: 47759097
Vazovova 2, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.szrbam.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytovanie komplexných právnych služieb a poradenstva.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
21
Hlavné miesto poskytovania služieb: Miestom plnenia pri poskytovaní poradenských služieb podľa tejto zmluvy bude Luxemburské veľkovojvodstvo a Slovenská republika. Výstupy úspešného uchádzača budú odovzdávané v sídle verejného obstarávateľa a v Luxemburgu podľa potreby verejných orgánov. Súčasťou plnenia budú osobné konzultácie so zástupcami verejného obstarávateľa alebo verejným obstarávateľom určenými tretími osobami, konané v jeho sídle,
ako aj osobná účasť zástupcov poskytovateľa na rokovaniach so zástupcami verejného obstarávateľa v Luxembursku.
NUTS kód:
SK
LU
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných právnych služieb a poradenstva pre verejného obstarávateľa, najmä:
- právnych služieb vo veci prípravy a pripomienkovania právnych dokumentov a vykonania nevyhnutných právnych krokov smerujúcich k založeniu obchodnej spoločnosti v Luxembursku;
- právnych služieb vo veci prípravy a pripomienkovania právnych dokumentov (vrátane prípravy základných dokumentov na schválenie orgánmi regulácie a dohľadu, návrhov vnútorných riadiacich aktov a prospektov pre investorov) a vykonania nevyhnutných právnych krokov smerujúcich k založeniu investičnej spoločnosti v Luxembursku, ktorá bude pôsobiť ako špecializovaný investičný fond, vrátane jeho špecializovaných podfondov, podľa právneho poriadku Luxemburska;
- poskytovanie iných právnych služieb a poradenstva podľa potrieb verejného obstarávateľa, najmä vo forme prípravy návrhov zmlúv, právnych analýz, stanovísk, písomných podaní alebo všeobecných právnych služieb, na základe požiadaviek verejného obstarávateľa, súvisiace s vyššie uvedeným zadaním alebo v súvislosti s implementáciou finančných nástrojov financovaných z Európskych štrukturálnych a investičných fondov v programovom období 2014 - 2020.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. 1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79111000-5, 79110000-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Bude uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 195 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 a § 26a ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), ktoré preukazuje podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. ods. 4 a ods. 5 a § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona je možné nahradiť podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 zákona za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má záujemca vedený účet, o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky.

2. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA:
Podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej
postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti (ekonomické a finančné postavenie), spoločne.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti (ekonomické a finančné postavenie), v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene Eur. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako Eur), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene Eur. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na Eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača. V uvedenom prípade verejný obstarávateľ použije ustanovenie § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa
podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.2. tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Ad 1.:
Uchádzač predloží vyjadrenia banky (bánk), v ktorej má vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladania ponúk.
Banková informácia musí obsahovať informáciu o tom, že záujemca nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.

Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.

Ad 2.:
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky.
Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti.
Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo
začatia prevádzkovania činnosti musí byť kumulatívne 550 000,00 Eur.

Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Požiadavka na minimálnu úroveň celkového obratu neprevyšuje trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky
vypočítanej na obdobie 12 mesiacov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní uvedených podľa tohto bodu, vydaných najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, preukazujúcich splnenie technickej alebo odbornej spôsobilosti:

1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnené potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

2. Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.

3. Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní - uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPOSOBILOSTI:
V súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti (technickú alebo odbornú spôsobilosť), spoločne.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti (technickú alebo
odbornú spôsobilosť), v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene Eur. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako Eur), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene Eur. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na Eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača. V uvedenom prípade verejný obstarávateľ použije ustanovenie § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa
podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Ad 1.:
Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb (zákaziek) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 36 mesiacov (k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk), pričom:

1. minimálne 5 zrealizovaných zákaziek ktorých predmetom zákazky bolo právne poradenstvo v oblasti:
- založenia investičného fondu s kapitalizáciou (čistá hodnota aktív) najmenej 50 mil. Eur dosiahnutá v priebehu 12 mesiacov od vzniku fondu a ktorého aspoň čiastočným cieľom bolo investovanie zdrojov z verejných rozpočtov do súkromných spoločností.

2. minimálne 5 zrealizovaných zákaziek na právne služby na strane investora investujúceho do investičného fondu založeného v Luxembursku.

3. minimálne 1 zrealizovanú zákazku na poskytovanie právneho poradenstva v oblasti vykonávania finančných nástrojov, resp. nástrojov finančného inžinierstva (ako sú napr. úvery, záruky alebo nástroje equitného financovania), zo zdrojov rozpočtu Európskej únie.

Uchádzač uvedie pri každej referenčnej zákazke odkaz na konkrétnu podmienku, ktorej splnenie ňou preukazuje.
Uchádzač môže vyššie uvedené podmienky preukázať aj nižším počtom poskytnutých služieb (referenčných zákaziek) ako je požadované, pokiaľ z ich predmetu, zmluvnej ceny, prípadne ďalších skutočností splnenie podmienok jednoznačne vyplynie ich splnenie. V takomto prípade bude uchádzač povinný predložiť informácie o referenčnej zákazke v takom rozsahu a štruktúre, ktoré umožnia nepochybné posúdenie splnenia podmienky, na preukázanie splnenia ktorej sa predkladá.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu vo vzťahu k službám právneho poradenstva má preukázať dostatočné skúsenosti uchádzača v segmente poskytovania obstarávaných služieb. Minimálna úroveň štandardu je primeraná, nakoľko požiadavky na predmety poskytnutých služieb sú totožné so základným úlohami právneho poradcu a požadované hodnoty realizovaných projektov nepresahujú hodnotu projektu, realizácie ktorého sa týka predmet zákazky.

Ad 2.:
Uchádzač musí preukázať svoju spôsobilosť na poskytovanie požadovaných služieb potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedených expertov spĺňajúcich stanovené požiadavky. Nižšie uvedené požiadavky na jednotlivých expertov uchádzač preukáže:

1. predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom - meno a priezvisko experta, štátna príslušnosť,
dosiahnuté vzdelanie, akademický titul, jazykové znalosti, súčasná pracovná pozícia, kvalifikácia vzťahujúca sa k
predmetu zákazky, prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania, vlastnoručný podpis experta.

2. v prípade, ak uchádzač nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením zmluvy uzavretej medzi uchádzačom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy uchádzačom, ak sa stane úspešným uchádzačom.

3. predložením informácií o plneniach (zmluvách/projektoch) na realizácii ktorých sa expert podieľal, preukazujúcich jeho odbornú spôsobilosť a prax (ďalej praktická skúsenosť); každá praktická skúsenosť predložená uchádzačom musí obsahovať - meno a priezvisko príslušného experta, názov projektu/predmetu plnenia, na ktorom sa príslušný expert podieľal, identifikáciu odberateľa projektu, čas plnenia zmluvy/projektu, t. j. od - do (mesiac, rok), stručný opis predmetu plnenia/projektu tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie profesionálnej praktickej skúseností jednotlivých expertov, stručný popis činností, ktoré príslušný expert zabezpečoval a pracovnú pozíciu, ktorú expert zastával, identifikáciu a kontaktné údaje (telefón a e-mail) osoby u ktorej si možno overiť príslušné údaje t.j. konečného odberateľa plnenia/projektu alebo zamestnávateľa, pre ktorého expert činnosť vykonával.

Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na expertov č. 1 až č. 3:

Expert č. 1:
a) ukončené vysokoškolské vzdelanie v odbore právo;
b) oprávnenie poskytovať právne služby v Luxembursku;
c) najmenej desať rokov skúseností ako právny poradca;
d) najmenej päť praktických skúseností so
- založením investičného fondu s kapitalizáciou (čistá hodnota aktív) najmenej 50 mil. EUR dosiahnutá v priebehu 12 mesiacov od vzniku fondu a ktorého aspoň čiastočným cieľom bolo investovanie zdrojov z verejných rozpočtov do súkromných spoločností;
e) schopnosť pracovnej komunikácie v angličtine.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné odborné znalosti experta, ktorý sa bude podieľať na realizácii služieb tvoriacich predmet zákazky. Minimálna požadovaná odborná úroveň je stanovená tak, aby garantovala dostatočné skúsenosti a znalosti zodpovedného experta právneho poradcu v oblasti investičných fondov v Luxembursku vo vzťahu k obsahu a zložitosti predmetu zákazky.

Expert č. 2:
a) ukončené vysokoškolské vzdelanie v odbore právo;
b) oprávnenie poskytovať právne služby v Luxembursku;
c) minimálne desať rokov skúseností ako právny poradca;
d) najmenej päť praktických skúsenosti s vykonávaním právneho auditu a právneho poradenstvo pre investičný fond s kapitalizáciou (čistá hodnota aktív) najmenej 50 mil. EUR dosiahnutá v priebehu 12 mesiacov od vzniku fondu a ktorého aspoň čiastočným cieľom bolo investovanie zdrojov z verejných rozpočtov do súkromných spoločností, alebo pre investora do investičného fondu s kapitalizáciou (čistá hodnota aktív) najmenej 50 mil. Eur dosiahnutá v priebehu 12 mesiacov od vzniku fondu a ktorého aspoň čiastočným cieľom bolo investovanie zdrojov z verejných rozpočtov do súkromných spoločností;
e) schopnosť pracovnej komunikácie v angličtine.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné odborné znalosti experta, ktorý sa bude podieľať na realizácii služieb tvoriacich predmet zákazky. Minimálna požadovaná odborná úroveň je stanovená tak, aby garantovala dostatočné skúsenosti a znalosti zodpovedného experta vo vzťahu k obsahu a zložitosti predmetu zákazky.

Expert č. 3:
a) ukončené vysokoškolské vzdelanie v odbore právo;
b) oprávnenie poskytovať právne služby v Slovenskej republike;
c) minimálne päť rokov skúseností ako právny poradca s kvalifikáciou advokát;
d) najmenej tri praktické skúsenosti s poskytovaním právneho poradenstva týkajúceho sa vykonávania finančných
nástrojov, resp. nástrojov finančného inžinierstva (ako sú úvery, záruky alebo nástroje equitného financovania),
pochádzajúcich zo zdrojov rozpočtu Európskej únie;
e) schopnosť pracovnej komunikácie v angličtine.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné odborné znalosti experta, ktorý sa bude podieľať na realizácii služieb tvoriacich predmet zákazky. Minimálna požadovaná odborná úroveň je stanovená tak, aby garantovala dostatočné skúsenosti a znalosti zodpovedného experta vo vzťahu k obsahu a zložitosti predmetu zákazky.
Jedna osoba môže slúžiť na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti aj vo vzťahu k viacerým expertným pozíciám, avšak uchádzač musí vziať na seba riziko, že s takto zloženým expertným tímom nemusí byť schopný poskytnúť služby tvoriace predmet zákazky v požadovanom čase a kvalite.

Ad 3.:
Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením
identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Verejný obstarávateľ žiada uchádzačov, aby v prípade, ak nemajú v úmysle podiel plnenia zo zmluvy zabezpečiť
subdodávateľom, v dokumentoch/dokladoch preukazujúcich splnenie podmienok účasti uviedli túto skutočnosť (t.j.
napr. predloženie vyhlásenia, že uchádzač nebude mať počas plnenia zmluvy, ktorá bude výsledkom tejto verejnej súťaže, žiadnych subdodávateľov).

Odôvodnenie primeranosti:
Informácie o subdodávateľoch majú zabezpečiť predovšetkým prehľad verejného obstarávateľa o subjektoch, ktoré sa budú akýmkoľvek spôsob podieľať na realizácii zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je uistiť sa, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena - hodinová sadzba za poskytovanie právnych služieb podľa právneho poriadku Luxemburska alebo iného členského štátu EÚ okrem Slovenskej republiky
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Cena - hodinová sadzba za poskytovanie právnych služieb podľa právneho poriadku v Slovenskej republike
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PM_SZRBAM
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.08.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.08.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.08.2015 11:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tejto výzve alebo informácií uvedených v súťažných podkladoch musí záujemca doručiť kontaktnej osobe na kontaktné miesto písomne najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ oznámi vysvetlenia všetkým známym záujemcom bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie.

2. Všetky informácie a dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 49a zákona o verejnom
obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
05.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité