Oznámenie 16372 - WYP

Obsah

16372 - WYP
Vestník č. 155/2015 - 07.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Nemocnica Poprad a. s.
IČO: 36513458
Banícka 803/28, 05845 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nemocnica Poprad a.s., Banícka 803/28, 058 45 Poprad
Kontaktná osoba: Mgr. Marián Pavelčák
Telefón: +421 527125216
Fax: +421 527125555
Email: marian.pavelcak@nemocnicapp.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Oprava sociálnych zariadení - lôžková časť
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Nemocnica Poprad a.s., Banícka 803/28, 058 45 Poprad
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nemocnica Poprad, a.s., Banícka 803/28, 058 01 Poprad pokračuje v nastolenom trende postupného zvyšovania kvality poskytovaných služieb, ktoré sú závislé aj od prostredia v ktorom sú tieto služby poskytované. Z uvedeného dôvodu bolo rozhodnuté pristúpiť k oprave sociálnych zariadení v lôžkovej časti. Súčasný stav a vybavenie 40 rokov starých priestorov je už v schátralom stave. Obklady, dlažby a sanita sú už čiastočne nefunkčné, prípadne si vyžadujú časté servisné zásahy.
V rámci opravy bude potrebné realizovať búracie práce v existujúcich priestoroch, spolu s demontážou zariaďovacich predmetov. Následne je potrebné zrealizovať izolácie, osadiť nové zárubne a dvere, inštalovať deliace priečky, obklady, dlažby, omietky, opraviť, resp. vymeniť vodovodné a kanalizačné pripojenia s inštaláciou novej sanity, vrátane výmeny rozvodov elektroinštalácie.

Výkaz výmer je spracovaný podľa rozsahu prác potrebných na opravu jedného sociálneho zariadenia.

Opravovať sa bude spolu 7 sociálnych zariadení.

Oprava sociálnych zariadení nebude realizovaná ako jeden celok. K oprave sociálnych zariadení pristúpi verejný obstarávateľ postupne a to podľa prevádzkových možností a potrieb v priebehu 18 mesiacov. Na začatie prác na samostatných celkoch bude verejný obstarávateľ zhotoviteľa postupne vyzývať.


Súčasťou súťažných podkladov je výkaz výmer.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215140-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Opravovať sa bude spolu 7 sociálnych zariadení.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 140 000,0000 Do: 157 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 18
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. a) Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 2 a ods. 4 resp. ods.5 zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 a výkladového stanoviska č. 5/2015 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov.

b) Vyžaduje sa preukázanie majetkovej účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona č. 25/2006 Z.z o verejnom obstarávaní preukázal, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2zákona č. 25/2006 Z.z o verejnom obstarávaní. Dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie majetkovej účasti sú výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.
V prípade uchádzača,ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukázania majetkovej účasti za každého člena osobitne.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie osobného postavenia a majetkovej účasti uchádzača vyplýva so zákona č. 25/2006 Z.z o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať: informáciu o tom, že, že uchádzač nie je/nebol v nepovolenom prečerpaní, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je/nebol predmetom exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúceho roku (2014), resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Predložené vyjadrenie nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:

Podmienka účasti je primeraná a jej potreba zahrnutia medzi podmienky účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným dodávateľom, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PL/14/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.09.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.09.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.09.2015 14:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Z dôvodu použitia elektronickej aukcie verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom účasť na otváraní ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti doručenej listom alebo elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v lehote uvedenej v bode IV.2.2 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ doporučuje v prípade ak uchádzač požiada o súťažné podklady elektronicky emailom aby žiadosť v takomto prípade zaslal aj poštou (verejný obstarávateľ chce predísť tomu, že žiadosť zaslaná e-mailom mu nemusí byť doručená a teda uchádzačovi nebudú zaslané súťažné podklady). Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať písomne na adresu záujemcu/uchádzača, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.
3. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 38 zákona za nasledujúcich podmienok: Za včas doručenú požiadavku záujemcu/uchádzača o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi na adresu uvedenú v bode I.1 tohto oznámenia do 28.08.2015. Ak záujemca požiada o vysvetlenie elektronicky, faxom je potrebné žiadosť doručiť aj písomne poštou alebo osobne najneskôr v lehote troch pracovných dní odo dňa jej poskytnutia elektronicky, faxom pri dodržaní ostatných zákonom a súťažnými podkladmi stanovených lehôt. Upozorňujeme, že ak uchádzač predloží svoju ponuku bez prevzatia súťažných podkladov vystavuje sa riziku, že ním predložená ponuka nemusí obsahovať všetky náležitosti z hľadiska splnenia požiadaviek obstarávateľa (aj dodatočných prostredníctvom inštitútu vysvetľovania) na predmet zákazky, čo môže mať za následok jej vylúčenie.
4. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa http://www.uvo.gov/web/uvo/sprava_profilov
5. Informácia k bodu II.3) tohto oznámenia: Uvedená lehota trvania zákazky (18 mesiacov) je uvedená odo dňa účinnosti zmluvy, nie uzatvorenia.
6.V prípade ak úspešný uchádzač bude na plnenie zmluvy využívať aj iných dodávateľov (subdodávateľov), uvedie v ponuke podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať danému dodávateľovi, ako aj uviesť ich identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo, IČO). Uchádzač ďalej uvedie predmet subdodávok a predloží čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
V prípade, že úspešný uchádzač v čase trvania zmluvy pristúpi k zmene subdodávateľa, upovedomí o tom verejného obstarávateľa, pričom nový subdodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
06.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité