Oznámenie 16453 - WYS

Obsah

16453 - WYS
Vestník č. 156/2015 - 10.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Slovenská inšpekcia životného prostredia
IČO: 00156906
Jeséniová 17D , 83101 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eBIZ Corp s.r.o., Zadunajská cesta č. 10, 851 01 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Pavel Aschenbrenner
Mobil: +421 907804266
Telefón: +421 907804266
Email: verejneobstaravanie@ebiz.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sizp.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Analýza náterových látok (regulovaných výrobkov) s obsahom organických rozpúšťadiel.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
12
Hlavné miesto poskytovania služieb: Slovenská inšpekcia životného prostredia - Ústredie, Jeséniova 17D, 831 01 Bratislava.
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa služby - analýza náterových látok (regulovaných výrobkov) s obsahom organických rozpúšťadiel za účelom preukazovania dodržania hraničných hodnôt pre maximálny obsah prchavých organických zlúčenín podľa vyhlášky MŽP SR č. 127/2011 Z.z. ktorou sa ustanovuje zoznam regulovaných výrobkov, označovanie ich obalov a požiadavky na obmedzovanie emisií prchavých organických zlúčenín pri používaní organických rozpúšťadiel v regulovaných výrobkoch. Podmienkou je stanovovanie obsahu prchavých organických zlúčenín v zmysle platných noriem STN EN ISO 11890-2, STN EN ISO 11890-1, STN EN ISO 3251 a ASTMD-2369.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71620000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 71900000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Požiadavky na analýzu náterových látok a stanovenie obsahu prchavých organických látok (ďalej len VOC) v náterových hmotách je zložené z jednotlivých operácií, ktoré sa vykonajú pri stanovení VOC. Analýza náterových látok (podľa jednotlivých operácií):
- príprava vzorky náterovej farby na skúšanie podľa STN EN ISO 1513:2000;
- riedenie a tuženie vzorky podľa návodu výrobcu;
- riedenie resp. tuženie vzorky podľa návodu výrobcu;
- stanovenie hustoty podľa STN EN ISO 2811:2002;
- stanovenie vody podľa STN ISO 760:2003;
- stanovenie VOC podľa STN EN ISO 11890-2:2007 vrátane identifikácie neznámych látok;
- stanovenie VOC podľa STN EN ISO 11890-1:2008, STN EN ISO 3251:2008 (diferenčná metóda);
- stanovenie VOC podľa ASTMD 2369:2003 (diferenčná metóda);
- stanovenie vyňatých látok podľa STN EN ISO 11890-2:2007;
- vyhodnotenie analýzy v zmysle Smernice Európskeho parlamentu a Rady 2004/42/ES a vyhlášky MŽP SR č. 127/2011 Z.z.;
- vyhodnotenie skúšky;
- likvidácia vzoriek.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 33 200,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje Osobné postavenie a majetkovú účasť za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní:
Bod 1.1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona zo dňa 23.7.2013, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Bod 1.2.Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť v súlade s § 26a ods. 1
písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
písm. c) zákona o verejnom obstarávaní: právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejný funkcionári v súlade s Čl. 3 ods. 1 ústavného zákona č. 357/2004 Z. z. o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov. V súlade s § 26a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní sa kvalifikovanou účasťou na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť. V súlade s § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač majetkovú účasť preukáže výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Bod 1.3.Pri preukazovaní podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní o skutočnosti, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, sa uchádzač riadi výkladovým stanoviskom č. 5/2015 vydaným Úradom pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/documents/10157/2678390/vykladove_stanovisko_2015_5_20150515.pdf

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:

1. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
2. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
3. V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
4. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
5. Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž (§ 4 ods. 3 písm. f) zákona č. 136/2001 Z. z. o ochrane hospodárskej súťaže a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 347/1990 Zb. o organizácii ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov v znení zákona č. 465/2002 Z. z.) vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania (§ 2 ods. 2, 4 a 5 zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 223/2011 Z. z.) za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
6. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
7. Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ a spĺňa ju aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu (§ 38 ods. 11 a 12 zákona č. 136/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov).
8. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
9. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 a § 26a Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti vyžaduje § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Nepožaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní:

Bod 3.1.)Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 3.1.)
K podmienke účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
AD 1.)
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu potvrdeného štatutárnym orgánom uchádzača, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača ako doklad, v ktorom uchádzač uvedie minimálne (1) jednu zrealizovanú zákazku rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky a to spätne k lehote na predkladanie ponúk v tejto zákazke (t.j. lehotou sa rozumie deň a mesiac). Rovnakou alebo obdobnou oblasťou ako predmet zákazky sa rozumie analýza náterových látok.
AD 2.)
Uchádzač preukáže údaje ku každej zákazke uvedenej v predloženom zozname v prípade ak odberateľom, bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní referenciou obsahujúcou minimálne údaje požadované v § 9a ods. 2 písm. a-g) zákona o verejnom obstarávaní alebo v súlade s §155m zákona o verejnom obstarávaní dôkazom o plnení. Uchádzač preukáže údaje ku každej zákazke uvedenej v predloženom zozname v prípade ak odberateľom, bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dôkazom o plnení potvrdeným odberateľom, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Odporúčame aby dôkaz o plnení obsahoval minimálne nasledovné údaje: 1. Adresa a obchodné meno odberateľa, 2. Názov predmetu alebo opis predmetu plnenia, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnaká alebo obdobná, ako je predmet zákazky, 3. Lehota plnenia, 4. Cena plnenia, 5. Potvrdenie dôkazu o plnení odberateľom.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti alternatívne vymedzenej zákonom o verejnom obstarávaní overuje predchádzajúce minimálne skúsenosti uchádzača v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky a v obdobnom rozsahu. Touto podmienkou účasti zároveň verejný obstarávateľ na základe skúseností uchádzača overuje aj jeho predpoklady pre zabezpečenie plynulého plnenia predmetu zákazky pri realizácii zmluvy v požadovanom rozsahu, ako aj úroveň kvality predchádzajúcich plnení v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky v obdobnom rozsahu.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZAKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:

Bod 1) Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Bod 2) V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Bod 3)V súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Bod 4) Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady alebo dokumenty v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene. V prípade, že doklady alebo dokumenty uchádzača, ktorými preukazuje splnenia podmienok účasti boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených dokladoch alebo dokumentoch je potrebné prepočítať kurzom vyhláseným NBS (Národná banka Slovenska) alebo ECB (Európska centrálna banka) ku dňu odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Prepočet s uvedením údajov: suma v euro a suma v pôvodnej mene uchádzač uvedie vo svojej ponuke, spolu s uvedením použitého kurzu.
Bod 5) Splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
eBIZ-50/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.08.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.08.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.08.2015 10:00
Miesto : Slovenská inšpekcia životného prostredia, Jeséniová 17D, 831 01 Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa zúčastní komisia menovaná verejným obstarávateľom a môžu sa na ňom zúčastniť aj uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, nakoľko toto otváranie je pre nich verejné v súlade s § 100 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ taktiež odošle zápisnicu z otvárania ponúk v súlade s § 100 ods. 6 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
(Bod 1)
Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 30.11.2015;
(Bod 2)
Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do predloženia ponuky. Na riadne plnenie zmluvy skupinou dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy podľa dohody s verejným obstarávateľom tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy podľa Obchodného zákonníka v platnom znení alebo Občianskeho zákonníka v platnom znení s určením lídra právnej formy a jeho internými právami a povinnosťami voči členom právnej formy a externými právami a povinnosťami voči verejnému obstarávateľovi. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 citovaného zákona, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 citovaného zákona.
(Bod 3)
Predmet tejto zákazky bude financovaný z finančných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky, ani zálohy na plnenie predmetu zákazky. Platba za plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene euro (EUR), bankovým prevodom na účet. Splatnosť faktúry je určená do 21 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v zmluve nachádzajúcej sa v prílohe súťažných podkladov.
(Bod 4)
Poskytovanie vysvetlenia a iné dorozumievanie (ďalej len informácie") zo strany verejného obstarávateľa smerom k záujemcom a uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky. Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli, nepretržite sprístupnené v zmysle výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:

a)Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk
b)Klikne na názov zákazky.
c)Klikne na Žiadosť o účasť.
d)Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
1) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
2) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne (v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je eBIZ Corp s.r.o., Zadunajská cesta 10, 851 01 Bratislava, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady.
g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f) tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke, pričom nepostačuje, aby žiadosť bola v primeranej lehote doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Na žiadosti doručené po lehote nebude verejný obstarávateľ reagovať. Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie súťažných podkladov, predloženej zo strany ktoréhokoľvek záujemcu obstarávateľ bezodkladne odošle všetkým záujemcom ktorým boli poskytnuté súťažné podklady (v zmysle oznámenia prostredníctvom portálu). Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky a náležitosti ponuky.
(Bod 8)
Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že v bode 27.1.1 až 27.1.2 súťažných podkladov stanovil požiadavky na predmet zákazky, ktoré uchádzač preukazuje vo svojej ponuke, tak ako je to uvedené v týchto bodoch súťažných podkladov a ich splnenia bude verejný obstarávateľa hodnotiť ako splnenie požiadaviek na predmet zákazky.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
07.08.2015

Redakčné opravy

17196 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 163/2015
V oznámení 16453-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská inšpekcia životného prostredia, Jeséniová 17D, 831 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 156/2015 zo dňa 10.08.2015 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) Namiesto: Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa služby - analýza náterových látok (regulovaných výrobkov) s obsahom organických rozpúšťadiel za účelom preukazovania dodržania hraničných hodnôt pre maximálny obsah prchavých organických zlúčenín podľa vyhlášky MŽP SR č. 127/2011 Z.z. ktorou sa ustanovuje zoznam regulovaných výrobkov, označovanie ich obalov a požiadavky na obmedzovanie emisií prchavých organických zlúčenín pri používaní organických rozpúšťadiel v regulovaných výrobkoch. Podmienkou je stanovovanie obsahu prchavých organických zlúčenín v zmysle platných noriem STN EN ISO 11890-2, STN EN ISO 11890-1, STN EN ISO 3251 a ASTMD-2369. Viď: Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa služby - analýza náterových látok (regulovaných výrobkov) s obsahom organických rozpúšťadiel za účelom preukazovania dodržania hraničných hodnôt pre maximálny obsah prchavých organických zlúčenín podľa vyhlášky MŽP SR č. 127/2011 Z.z. ktorou sa ustanovuje zoznam regulovaných výrobkov, označovanie ich obalov a požiadavky na obmedzovanie emisií prchavých organických zlúčenín pri používaní organických rozpúšťadiel v regulovaných výrobkoch. Podmienkou je stanovovanie obsahu prchavých organických zlúčenín v zmysle platných noriem STN EN ISO 11890-2, STN EN ISO 11890-1, STN EN ISO 3251. II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah Namiesto: Požiadavky na analýzu náterových látok a stanovenie obsahu prchavých organických látok (ďalej len VOC) v náterových hmotách je zložené z jednotlivých operácií, ktoré sa vykonajú pri stanovení VOC. Analýza náterových látok (podľa jednotlivých operácií): - príprava vzorky náterovej farby na skúšanie podľa STN EN ISO 1513:2000; - riedenie a tuženie vzorky podľa návodu výrobcu; - riedenie resp. tuženie vzorky podľa návodu výrobcu; - stanovenie hustoty podľa STN EN ISO 2811:2002; - stanovenie vody podľa STN ISO 760:2003; - stanovenie VOC podľa STN EN ISO 11890-2:2007 vrátane identifikácie neznámych látok; - stanovenie VOC podľa STN EN ISO 11890-1:2008, STN EN ISO 3251:2008 (diferenčná metóda); - stanovenie VOC podľa ASTMD 2369:2003 (diferenčná metóda); - stanovenie vyňatých látok podľa STN EN ISO 11890-2:2007; - vyhodnotenie analýzy v zmysle Smernice Európskeho parlamentu a Rady 2004/42/ES a vyhlášky MŽP SR č. 127/2011 Z.z.; - vyhodnotenie skúšky; - likvidácia vzoriek. Viď: Požiadavky na analýzu náterových látok a stanovenie obsahu prchavých organických látok (ďalej len VOC) v náterových hmotách je zložené z jednotlivých operácií, ktoré sa vykonajú pri stanovení VOC. Analýza náterových látok (podľa jednotlivých operácií): - príprava vzorky náterovej farby na skúšanie podľa STN EN ISO 1513:2000; - riedenie a tuženie vzorky podľa návodu výrobcu; - riedenie resp. tuženie vzorky podľa návodu výrobcu; - stanovenie hustoty podľa STN EN ISO 2811:2002; - stanovenie vody podľa STN ISO 760:2003; - stanovenie VOC podľa STN EN ISO 11890-2:2007 vrátane identifikácie neznámych látok; - stanovenie VOC podľa STN EN ISO 11890-1:2008, STN EN ISO 3251:2008 (diferenčná metóda); - stanovenie vyňatých látok podľa STN EN ISO 11890-2:2007; - vyhodnotenie analýzy v zmysle Smernice Európskeho parlamentu a Rady 2004/42/ES a vyhlášky MŽP SR č. 127/2011 Z.z.; - vyhodnotenie skúšky; - likvidácia vzoriek. IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 28.08.2015 09:00 Viď: 04.09.2015 09:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.08.2015 10:00 Viď: 04.09.2015 09:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 28.08.2015 10:00 Viď: 04.09.2015 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité