Oznámenie 16695 - WYS

Obsah

16695 - WYS
Vestník č. 158/2015 - 12.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Hlavné mesto SR Bratislava
IČO: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hlavné mesto SR Bratislava
Kontaktná osoba: Ing Filas Ľubomír
Telefón: +421 259356547
Email: filas@bratislava.sk; ovo@bratislava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.bratislava.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.bratislava.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie podporného programu Smart point Bratislava 2015
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislava
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Mentoringový a poradenský program Smart point Bratislava
Zabezpečenie oprávnených subjektov a aktualizácia stránky www.smart-point.sk
Zabezpečenie mentoringového programu
Poradenské služby a individuálne konzultácie
Smart point Bratislava: prenájom fyzického priestoru
Realizácia modulu Finančné fórum pre malé a stredné podniky v Bratislave
Vyhodnotenie a výber podnikateľov do Finančného fóra
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79411100-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79412000-5, 79413000-2, 79414000-9, 79415000-6, 79415200-8, 79952000-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 31 871,2500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 07.09.2015
Ukončenie: 31.12.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky
účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
2/7
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu ako dôkazy, že v predchádzajúcom období mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s plnením svojich zmluvných záväzkov, prípadne prístup k finančným úverovým prostriedkom postačujúcim pre úspešné splnenie takýchto zmlúv, resp. v súčasnom období má zabezpečený prístup k finančným úverovým prostriedkom alebo iným aktívam, vo výške postačujúcej/potrebnej na riadne plnenie takejto zmluvy. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch 1.1. až 1.3. alebo ich overených kópií::

1.1predložením vyjadrenia banky (bánk), ktorej (ktorých) je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, za roky 2013, 2014 a 2015 nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že:
1.1.1uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
1.1.2jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.

1.2predložením čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá záväzky,
1.3Predložením výkazu ziskov a strát (právnické osoby) alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (fyzickej osoby) za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2012, 2013 a 2014 spolu s minimálnym obratom stanoveným vo výške 100 000 EUR alebo ekvivalentná výška v cudzej mene - pričom k prepočtu SKK na EUR sa použije kurz Národnej banky Slovenska ku dnu 31. 12. príslušného roka. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dnu 31.12. príslušného roka potvrdené miestne príslušným úradom spravujúcim dane. V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť kratšie obdobie, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti (napr. ak prevádzkuje činnosť 18 mesiacov , potom požadovaná výška obratu je 100 000,00/36 mesiacov * 18 mesiacov = 50 000,00 EUR).

1.4 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, za všetkých členov skupiny spoločne.

1.5 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 a pre §26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Predložením výkazu ziskov a strát (právnické osoby) alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (fyzickej osoby) za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2012, 2013 a 2014 spolu s minimálnym obratom stanoveným vo výške 100 000 EUR alebo ekvivalentná výška v cudzej mene - pričom k prepočtu SKK na EUR sa použije kurz Národnej banky Slovenska ku dnu 31. 12. príslušného roka. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dnu 31.12. príslušného roka potvrdené miestne príslušným úradom spravujúcim dane. V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť kratšie obdobie, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti (napr. ak prevádzkuje činnosť 18 mesiacov , potom požadovaná výška obratu je 100 000,00/36 mesiacov * 18 mesiacov = 50 000,00 EUR).
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky. Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

10.1.Referenčné listy, potvrdenia odberateľov uvedených v zozname zmlúv alebo projektov, ktoré musia obsahovať:
názov alebo obchodné meno odberateľa,
adresu sídla odberateľa alebo miesta podnikania odberateľa,
ICO odberateľa,
predmet zmluvy alebo projektu a jeho stručný opis,
kontaktné adresy odberateľov vrátane telefónnych čísel osôb, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií
Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal, že a) zmluvná cena dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru spolu za tri
predchádzajúce roky ku dňu predkladania ponúk je minimálne vo výške 100 000,00 € bez DPH a zároveň b) jedna dodávka tovaru alebo poskytnutých služieb je minimálne vo výške 30 000,00 € bez DPH
Potvrdenia o dodaní tovaru alebo poskytnutých služieb verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa alebo odberateľa musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo vo forme úradne osvedčenej kópie.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie tejto časti podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne.

ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. (6) ZÁKONA OVEREJNOM OBSTARÁVANÍ: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma technickú a odbornú spôsobilosť uchádzača. Na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova spôsobilosť realizovať určitú dodávku tovarov.
Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená, že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Kvantitatívna a kvalitatívna charakteristika dodávok, ktorej sa predmet zákazky týka poskytuje verejnému obstarávateľovi primeranú záruku, že uchádzač bude schopný plniť predmet verejného obstarávania, čo do rozsahu a kvality. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky,

10.2Požaduje sa, aby uchádzač v rámci expertov predložil doklady týkajúce sa min. 3 expertov. Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi osôb zodpovedných za poskytnutie služby:
10.2.1Expert sa preukáže minimálne trojročnou praxou v oblasti podpory podnikania a inkubačných jednotiek, Vysokoškolské vzdelanie II. Stupňa. Uchádzač preukáže podklady potvrdzujúce skúsenosti expertov z oblasti mentoringu v obdobných podporných programoch a z oblasti komerčného sektora, z riadenia projektov pre nadnárodné korporácie na Slovensku aj v zahraničí.

Požiadavky uvedené u experta uchádzač preukáže životopisom príslušnej osoby.

ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. (6) ZÁKONA OVEREJNOM OBSTARÁVANÍ: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je
primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania technickej a odbornej spôsobilosti a spoľahlivosti uchádzača.

10.3Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal, že a) zmluvná cena dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru spolu za tri
predchádzajúce roky ku dňu predkladania ponúk je minimálne vo výške 100 000,00 € bez DPH a zároveň b) jedna dodávka tovaru alebo poskytnutých služieb je minimálne vo výške 30 000,00 € bez DPH

Požaduje sa, aby uchádzač v rámci expertov predložil doklady týkajúce sa min. 3 expertov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
MAGS OVO 49437/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.09.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.09.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.09.2015 10:00
Miesto : Otváranie ponúk členmi komisie sa uskutoční v sídle obstarávateľskej organizácie
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzači, ktorí predložia v termíne na predkladanie ponúk svoju ponuku.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.08.2015

Redakčné opravy

17112 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 162/2015
V oznámení 16695-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 158/2015 zo dňa 12.08.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.1 osobné postavenie Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 2/7 a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) písm. h) čestným vyhlásením, g) písm. i) a j) čestným vyhlásením. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( zákon o verejnom obstarávaní /"ZVO"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa §26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní preukázal, že nie je osobou podľa §26a ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní. Na preukázanie majetkovej účasti slúžia doklady podľa § 26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní ako sú výpis z obchodného registra prípadne výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaný centrálnym depozitárom cenných papierov prípadne vydané obdobné doklady inými adekvátnymi orgánmi, pričom doklady nesmú byť staršie ako tri mesiace predchádzajúce dňu lehoty na predkladanie ponúk. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Požadované doklady podľa III.1.1. musia byť predkladané ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26, § 26a, § 32 zákona o verejnom obstarávaní.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité