Oznámenie 16702 - WYS

Obsah

16702 - WYS
Vestník č. 158/2015 - 12.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
IČO: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kontaktná osoba: Mgr. Marianna Kuchárová
Telefón: +421 960312747
Fax: +421 960312528
Email: marianna.kucharova@mil.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
KS 5111- Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení ( Tlakové zariadenia)
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Územie SR
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Odborné prehliadky a odborné skúšky tlakových zariadení podľa vyhlášky č.508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v zmysle prílohy č. 1. časť a prílohy č.5 uvedenej vyhlášky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98390000-3
II.1.5) Časti
Počet častí: 3
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
ČASŤ 1. - ZÁPAD
1) STRUČNÝ OPIS
SPO Bratislava Za kasárňou 3, 832 47 Bratislava
SPO Hlohovec Duklianska 39, 920 01 Hlohovec
SPO Nitra Jelenecká PPS 202, 949 01 Nitra
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98390000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
ČASŤ 1. - ZÁPAD- podľa príloh SP
Hodnota 21 385,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
ČASŤ 2. - STRED
1) STRUČNÝ OPIS
SPO Trenčín Železničná 3, 911 27 Trenčín
SPO Zemianske Kostoľany, 972 43 Z. Kostoľany
SPO Martin Jilemnického 6, 036 01, Martin
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98390000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
ČASŤ 2. - STRED- podľa príloh SP
Hodnota 22 771,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
ČASŤ 3. - VÝCHOD
1) STRUČNÝ OPIS
SPO Zvolen Borovnianska cesta 59/28, 960 02 Zvolen
SPO Rožňava Šafárikova 109, 048 01 Rožňava
SPO Prešov Čapajevova 38, 080 01 Prešov
SPO Michalovce Užhorodská 1 (poštová adresa); Moyzesova 1 (sídlo), 071 01 Michalovce
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98390000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
ČASŤ 3. - VÝCHOD- podľa príloh SP
Hodnota 54 078,0000 EUR
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 98 234,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúceho sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1. Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, resp. podľa §126 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.2.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Podmienky účasti na preukazovanie osobného postavenia podľa § 26 vyplývajú z § 32 ods.1 písm.a) zákona o verejnom obstarávaní.

2.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
2.1.Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa §26a ods.1 a ods.2 zákona o verejnom obstarávaní.
2.1.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
2.1.2.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Podmienky účasti na preukazovanie majetkovej účasti podľa § 26a vyplývajú z §32 ods.1 písm. b) a § 32 ods.3 písm.e) zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1.Uchádzač v ponuke predloží nasledovný originálny doklad/doklady alebo jeho/ich úradne osvedčené kópie,
ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
3.2.Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (roky, 2012, 2013, 2014 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním.
K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich
preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky.
Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
3.3.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V prípade ak uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.4.Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa bodu 3.1., verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 4.Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením originálnych dokladov alebo úradne overených kópií:
4.1.Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutia služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnenom dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
4.1.1.Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a)
zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky,ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
4.1.2.Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia o plnení alebo potvrdenia o poskytnutí služby, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky t.j. Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení ( Tlakové zariadenia ) za predchádzajúce tri roky 2012, 2013 a 2014, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje preukázať poskytnutie služby celkom v nasledujúcej minimálnej úhrnnej hodnote (za roky 2012, 2013, 2014, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti), vyjadrenom v eurách alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene: 25 000 EUR s DPH. Uchádzač v aktuálnom prípade hodnoty uvedené v cudzej mene prepočíta na Eurá podľa platného kurzu ECB ku dňu 31.12. - priemerného kurzu roku (priemerná hodnota výmenného kurzu cudzej meny voči jednému euru za ukončený rok), ktorého sa údaj týka.
4.1.3.Potvrdenie o plnení a/alebo potvrdenia o poskytnutí služby musia obsahovať minimálne nasledujúce údaje:
a) identifikačné údaje uchádzača (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo,
identifikačné číslo uchádzača alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo),
b) názov verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo identifikačné údaje odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní,
c) stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvného vzťahu (zmluvy, rámcovej dohody, objednávky a pod.) t.j. stručné
údaje o službe, ktorá bola predmetom plnenia - odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických
zariadení (tlakové zariadenia) alebo obdobnej služby pričom stručnými údajmi o službe sa rozumie také označenie služby podľa druhu alebo opisom, z ktorého bude možné jednoznačne určiť predmet poskytnutia služby,
d) miesto, cenu a lehoty dodania podľa zmluvného vzťahu (zmluvy, rámcovej dohody, objednávky a pod.),
e) hodnotenie kvality poskytnutia služby, ktoré musí obsahovať min. údaje, že služba bola poskytnutá v súlade so
zmluvnými podmienkami, že zo strany verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, neprišlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností uchádzača alebo iného porušenia povinností uchádzača.
4.1.4.Potvrdenia o plnení a/alebo potvrdenia o poskytnutí služby musia byť potvrdené odberateľom/odberateľmi t.j. verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom podľa zákona o verejnom obstarávaní resp. inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
4.1.5.V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač potvrdenie o poskytnutí služby nemá k dispozícií a splnenie podmienky účasti preukáže vyhlásením uchádzača o poskytnutí služby, doplneným dokladom, preukazujúcim poskytnutie služby alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bola služba dodaná, musia byť z obsahu takéhoto vyhlásenia zrejmé údaje a skutočnosti v rozsahu podľa bodu 4.1.3. tejto výzvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť skúsenosti uchádzačov pri realizovaní poskytnutia služby rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, v požadovanej kvalite a čase. Požadovaná hodnota minimálnych objemov služby je vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky primeraná.
4.2.Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby:
4.2.1.Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní
uchádzač predloží:
4.2.2 Zoznam pracovníkov vyčlenených na činnosti súvisiace s predmetom zákazky s požadovanou kvalifikáciou na výkon odbornej činnosti.
4.2.3 Doklad o odbornej spôsobilosti týchto pracovníkov na vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok tlakových zariadení.
a)Právnická osoba - Oprávnenie na činnosť podľa § 15 zákona 124/2006 Z.z. MPSVaR SR o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v rozsahu pre Odborné prehliadky a odborné skúšky VTZ tlakových a odborné stanovisko, na základe ktorého bolo oprávnenie vydané TI SR a.s. (alebo inou oprávnenou právnickou osobou) vydané na firmu.
b)Fyzická osoba- Osvedčenie o odbornej spôsobilosti § 16 zákona 124/2006 Z.z. MPSVaR SR o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - revízny technik podľa § 16 vyhlášky 508/2009 Z.z. MPSVaR SR vydané pre fyzickú osobu.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť personálne kapacity, ktoré má uchádzač pri poskytovaní služby rovnakého alebo podobného charakteru k dispozícii. Požadované vlastné personálne kapacity sú vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky primerané.
4.3.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 a §26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou, s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

5.Spoločné ustanovenia
5.1.Splnenie podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č.1 až č.4 tohto oddielu výzvy možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní aj čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, v akom rozsahu čestným vyhlásením preukazuje podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom.
5.2.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým
uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný
rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
AA-220/2015- OOSČaS
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.09.2015 08:30
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.09.2015 08:30
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.09.2015 09:00
Miesto : Ministerstvo obrany Slovenskej republiky, Akvizičná agentúra, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
I. Vysvetlenie:
1) V prípade potreby môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk ,podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej
sprievodnej dokumentácie poskytnutej verejným obstarávateľom na adrese Ministerstvo obrany SR, Akvizičná agentúra,Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava. Uzavretý obal žiadosti o vysvetlenie záujemca označí: Vysvetlenie- neotvárať a heslom,,Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení (Tlakové zariadenia)." Žiadosť o vysvetlenie musí byť v písomnej forme a verejný obstarávateľ ju odporúča doručiť v lehote do 04.09.2015 do 10:00 hod.
2) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom na základe žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady musí byť vyhotovená v písomnej forme v slovenskom alebo českom jazyku, a doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na príjmanie žiadosti o súťažné podklady . Ak bude žiadosť o súťažné podklady doručená elektronickými komunikačnými prostriedkami, musí záujemca o súťažné podklady doručiť žiadosť do troch dní od odoslania žiadosti elektronickými prostriedkami prostredníctvom kuriéra, pošty, alebo osobne. V žiadosti o súťažné podklady záujemca okrem iného uvedie svoju presnú adresu, meno kontaktnej osoby, ako aj telefonický a e-mailový kontakt. Súťažné podklady verejný obstarávateľ poskytne záujemcom poštou, alebo na požiadanie elektronickou formou prostredníctvom e-mailu.
3) Odpoveď na každú žiadosť o vysvetlenie, predloženej zo strany ktoréhokoľvek záujemcu bude zverejnená v profile verejného obstarávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie.
4) Doplňujúce informácie týkajúce sa podmienky otvárania ponúk:
Nakoľko verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia ponúk otváranie ponúk bude v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
5) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať v
slovenskom alebo českom jazyku, spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a v žiadosti o účasť a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch.
6) Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v súťažných podkladoch, musia vyť v ponuke predložené ako originály, alebo úradne overené kópie týchto dokumentov, pokiaľ nie je určené inak. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, predloží ekvivalentný doklad vydaný orgánom zriadeným v krajine jeho pôvodu v origináli, alebo úradne overenej kópii s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka.
7) Výsledkom súťaže bude uzatvorenie Rámcovej dohody v trvaní 48 mesiacov od podpísania RD, z ktorej zákazky budú zadávané na základe objednávok v hodnote podľa možností, potrieb a vyčlenených finančných prostriedkov rezortu Ministerstva obrany.
8) Úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody na výzvu danú elektronickými prostriedkami alebo písomne verejnému obstarávateľovi predloží v určenej lehote originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu dokladu: Platné osvedčenie alebo oprávnenie vydané Odborom dozorných činností a inšpekcie práce MO SR Trenčín, ktoré, oprávňuje uchádzačovi vykonávať Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení v rezorte MO SR.
Ak úspešný uchádzač nevlastní platné oprávnenie alebo osvedčenie vydané Odborom dozorných činností a inšpekcie práce MO SR Trenčín, pred uzavretím zmluvy predloží žiadosť Odboru dozorných činností a inšpekcie práce, Železničná 3, 911 01 Trenčín o vydanie oprávnenia na činnosť na vyhradených technických zariadeniach, v súlade § 6 ods. 3 písm.i) zákona č. 321/2002 Z. z. o ozbrojených silách SR, podľa predpisu Všeob-21-2 a Nariadenia ministra obrany SR č. 46/2009 v znení Nariadenia ministra obrany č.71/2013 o inšpekcii práce, energetickej inšpekcii a požiarnom dozore v rezorte ministerstva obrany. Spolu so žiadosťou uchádzač predloží aj neoverenú fotokópie dokladov podľa bodu a) alebo podľa bodu b). K osvedčeniu je potrebné priložiť aj fotokópiu o absolvovaní aktualizačnej odbornej prípravy. Oprávnenia budú úspešnému uchádzačovi vydané na obdobie 5 rokov.
a)Právnická osoba - Oprávnenie na činnosť podľa § 15 zákona 124/2006 Z.z. MPSVaR SR o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v rozsahu pre Odborné prehliadky a odborné skúšky VTZ tlakových a odborné stanovisko, na základe ktorého bolo oprávnenie vydané TI SR a.s. (alebo inou oprávnenou právnickou osobou) vydané na firmu.
b)Fyzická osoba Osvedčenie o odbornej spôsobilosti § 16 zákona 124/2006 Z.z. MPSVaR SR o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - revízny technik podľa § 16 vyhlášky 508/2009 Z.z. MPSVaR SR vydané pre fyzickú osobu.
9) V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši predpokladanú hodnotu zákazky, verejný obstarávateľ ma právo danú ponuku neprijať. Celkový maximálny finančný limit za kontrolnú činnosť vrátane ceny za dopravu a ďalšie súvisiace náklady je konečný a neprekročiteľný. Objednávateľ nie je povinný uvedený finančný limit vyčerpať. Objednávky budú vždy vystavované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností objednávateľa.
10) Najnižšia cena
kritéria na hodnotenie ponúk:
1.) Cena v Euro s DPH za vonkajšie prehliadky 70 bodov
2.) Cena v Euro s DPH za vnútorné prehliadky 20 bodov
3. ) Cena v Euro s DPH za tlakové skúšky 10 bodov

Spôsob výpočtu
ponuka s najnižšou číselnou hodnotou
Kritéria (K1, K2, K3) = ----------------------------------------------------x počet bodov
vyhodnocovaná ponuka


Celkový počet bodov= počet bodov K1+ počet bodov K2+ počet bodov K3. Úspešný je ten uchádzač, ktorý dosiahol najvyšší počet bodov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité