Oznámenie 17213 - MSS

Obsah

17213 - MSS
Vestník č. 164/2015 - 20.08.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ŽSR, Generálne riaditeľstvo, Odbor investorský, Klemensova 8, 813 61 Bratislava-Staré Mesto, Slovenská republika
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubica Ohrádková
Telefón: +421 220293156
Fax: +421 220297711
Email: ohradkova.lubica@zsr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: § 7 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Služby v železničnej doprave
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Technická pomoc za účelom zlepšenia budovania inštitucionálnej kapacity ŽSR
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 11
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava
Kód NUTS
SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb v rámci prípravy a implementácie projektov v nasledovných oblastiach (od a) po c) ), ktoré budú financované a realizované v rámci Nástroja na prepájanie Európy (CEF):
a)zabezpečenie poradenstva a pomoci so zameraním na :
aa) analýzu potrieb manažéra železničnej infraštruktúry
ab) prípravu a spracovanie žiadostí o spolufinancovanie projektov železničnej infraštruktúry prostredníctvom finančných prostriedkov alokovaných v rámci CEF
ac) implementáciu projektov financovaných v rámci CEF
b)zabezpečenie odborných školení, zameraných na vzdelávanie a posilnenie interných kapacít ŽSR, resp. zabezpečenie účasti na školeniach v týchto oblastiach:
ba) strategické plánovanie
bb) riadenie projektov
bc) analýza nákladov a výnosov
bd) proces EIA (Dokumentácia pre posúdenie vplyvov na životné prostredie)
be) proces verejného obstarávania
bf) aplikácia zmluvných podmienok FIDIC
bg) odborná jazyková príprava
c)zabezpečenie účasti na medzinárodných stretnutiach, konferenciách a fórach tematicky zameraných na súlad s právnymi predpismi EÚ, na dodržiavanie pravidiel verejného obstarávania a ďalších predpisov EÚ, ďalej na dodržiavanie politiky EÚ, súlad s technickými či legislatívnymi normami pri príprave a realizácii projektov financovaných z CEF v rámci výmeny poznatkov a vedomostí s cieľom získania vedomostí zo zahraničia
ca)monitoring a príprava zoznamov medzinárodných stretnutí a konferencií (opodstatnených z hľadiska stratégie, prípravy a realizácie predmetných projektov), organizácia ciest vrátane zabezpečenia dopravy a ubytovania.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79400000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72224000-1, 66171000-9, 79100000-5, 80000000-4, 80510000-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný rozsah je uvedený v kapitole C. spôsob určenia ceny súťažných podkladov (Tabuľka č. 1 - Predpokladaný sumár položiek).
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 679 450,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 15 000 (pätnásťtisíc) EUR. Podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Každá faktúra je splatná vždy do 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia do sídla Objednávateľa. Objednávateľ nebude poskytovať žiadny preddavok. Spôsob financovania je bližšie uvedený v súťažných podkladoch.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak predloží ponuku skupina dodávateľov, nemusí táto skupina vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. Na riadne plnenie zmluvy skupina dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, je povinná vytvoriť určitú právnu formu. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, akú právnu formu od skupiny vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. Skupina môže vytvoriť subjekt s právnou subjektivitou podľa Obchodného zákonníka, ale je postačujúce aj združenie bez právnej subjektivity na základe zmluvy o združení podľa § 829 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby takáto zmluva bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých účastníkov združenia, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý združenie vzniklo. Zmluva o združení musí obsahovať splnomocnenie niektorého účastníka združenia na zastupovanie ostatných účastníkov združenia pri dosahovaní dojednaného účelu združenia a na vykonávanie právnych úkonov a aby v nej bolo určené spoločné meno združenia, pod ktorým bude združenie vystupovať. Zmluva o združení musí obsahovať aj ustanovenie o povinnosti splniť záväzky z tejto zmluvy pre prípadného vystupujúceho účastníka združenia.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, ich preukáže v zmysle § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v ponuke predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií požadovaných v bodoch 1.1. až 1.6. a 1.8. až 1.10. alebo predložením Čestného vyhlásenia č. 1 podľa kapitoly E. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov.
1.1.§ 26 ods. 1 písm. a)
výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk:
1.1.1.fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2.právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača.
Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva, pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov,
1.2.§ 26 ods. 1 písm. b)
výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk:
1.2.1.fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.2.právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača.
Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva, pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov,
1.3.§ 26 ods. 1 písm. c)
potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že na uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
1.4.§ 26 ods. 1 písm. d)
1.4.1.potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotnom poistení, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.4.2.potvrdenie príslušnej sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5.§ 26 ods. 1 písm. e)
potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.6.§ 26 ods. 1 písm. f)
doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť (na predmet zákazky technická pomoc),
1.6.1.aktuálny výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba - podnikateľ a príspevková organizácia podnikateľ) a živnostenské oprávnenie,
1.6.2.aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaná v obchodnom registri),
1.6.3.iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov,
1.7.§ 26 ods. 1 písm. g)
nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky. Tieto podmienky musí dokázať v prípade potreby verejný obstarávateľ,
1.8.§ 26 ods. 1 písm. h)
čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou:
1.8.1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola:
1.8.2.1.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.2.2.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.9.§ 26 ods. 1 písm. i)
čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.10.§ 26 ods. 1 písm. j)
čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2. Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov do 28.04.2015, môže splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní preukázať údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní, pričom potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) o zapísaní do zoznamu podnikateľov nie je povinný predkladať, avšak je povinný predložiť iba doklad požadovaný v bode 1.3. alebo Čestné vyhlásenie č. 1 podľa kapitoly E. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov ohľadom preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov do 28.04.2015 a po tomto termíne požiadal úrad o doplnenie údajov vedených v zozname podnikateľov, že nie je v reštrukturalizácii a úrad tento údaj doplnil, nie je povinný predkladať potvrdenie úradu ani Čestné vyhlásenie č. 1 podľa kapitoly E. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov.
Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov po 28.04.2015 nie je povinný predkladať potvrdenie úradu ani Čestné vyhlásenie č. 1 podľa kapitoly E. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov.
3.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. až 1.6. a 1.8. až 1.10., alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
4.Ak uchádzačom bude skupina a táto nepredloží doklady požadované v bode 1.1. až 1.6. a 1.8. až 1.10. za každého člena skupiny osobitne, bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná námietka podľa § 138 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť .
5. Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 26a zákona o verejnom obstarávaní. Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť právnická osoba stanovená v § 26a ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Majetkovú účasť uchádzač preukáže v zmysle § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní predložením Čestného vyhlásenia č. 2 podľa kapitoly E. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov alebo predložením týchto dokladov:
- výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie,
- zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou,
- doklad vydaný centrálnym depozitárom cenných papierov alebo,
- obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov.
Uchádzač predloží originály dokladov alebo ich úradne osvedčené kópie, ktoré musia odrážať stav zodpovedajúci skutočnosti ku dňu predloženia ponuky a nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Uchádzač predloží tie doklady, ktoré sa vzťahujú k jeho právnej forme resp. k právnej forme spoločností s majetkovou účasťou na podnikaní uchádzača.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
Uchádzač, právnická osoba alebo v prípade skupiny takýchto osôb za každého člena skupiny osobitne, je povinný preukázať svoju vlastnícku štruktúru až po úroveň fyzických osôb, ktoré v nej majú kvalifikovanú účasť.
Kvalifikovanou účasťou sa rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu. Nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
6.Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku. Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukáže uchádzač predložením Čestného vyhlásenia č.3 podľa kapitoly E. súťažných podkladov alebo predložením týchto dokladov:
6.1.§ 27 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
7.Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tejto osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
6.1.1. Minimálne požiadavky (minimálna úroveň):
6.1.1.1.Úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne uchádzačovi úver vo výške minimálne 150 000 EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu Európskej centrálnej banky, platného ku dňu uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ, resp. potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške s preukázaním dispozície s týmito finančnými prostriedkami za minimálne obdobie 12 predchádzajúcich kalendárnych mesiacov. Úverový prísľub, resp. potvrdenie, nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a bude predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia originálu. Úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky nemusí byť vystavený na konkrétnu zákazku, t.j. nemusí v ňom byť uvedený názov predmetu zákazky.
Odôvodnenie: Primeranosť tejto podmienky účasti vyplýva z predpokladanej hodnoty zákazky. Požadovaná minimálna úroveň je nižšia ako predpokladaná hodnota zákazky. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky, aby uchádzač preukázal, že ak by sa dostal nie vlastným pričinením v budúcnosti do finančných problémov, dokáže tieto vyriešiť prípadným úverom.
6.1.1.2.Uchádzač predloží vyjadrenie banky (bánk), alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré musí jasne vypovedať o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a musí obsahovať:
- či uchádzač nebol za predchádzajúce dva roky (t. j. za roky 2013 a 2014) v nepovolenom debete, ak uchádzač bol v takomto debete, predloží zdôvodnenie, prečo sa tak stalo,
- že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
- že jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie.
Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a bude predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia originálu. Okrem vyjadrenia banky (bánk) predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Odôvodnenie: V tejto podmienke účasti nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda podmienka je primeraná. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva aj z požiadavky, aby uchádzač preukázal, že je aj po finančnej stránke spoľahlivý, čím je väčší predpoklad, že zmluva bude uzatvorená len s takým uchádzačom, ktorý je po všetkých stránkach spôsobilý k uspokojivej realizácii zmluvy.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
8.Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukáže ich predložením Čestného vyhlásenia č. 4 podľa kapitoly E. súťažných podkladov alebo predložením týchto dokladov v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčenej fotokópie originálu :
8.1.§ 28 ods. 1 písm. a)
Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
8.2. § 28 ods. 1 písm. k)
uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
9.Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tejto osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

10.Ak uchádzač má potvrdené referencie v inej mene ako EUR, súčasťou takejto referencie musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Obdobne to platí aj pre ostatné doklady obsahujúce finančné čiastky. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Tento prepočet vykoná uchádzač po potvrdení referencie príslušným Objednávateľom. Prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú referencie tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz Európskej centrálnej banky.

11. Na preukázanie splnenia podmienok účasti nestačí, ak uchádzač uvedie obchodné mená tretích osôb podieľajúcich sa na plnení zmluvy a ich podiel služieb. Na preukázanie splnenia podmienok účasti je potrebné postupovať podľa kapitoly E. Podmienky účasti uchádzačov, časť I. bod 4.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
8.1.1.Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (t.j. za roky 2012, 2013 a 2014) doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní služieb s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia služieb podľa obchodných podmienok.
Služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sú služby technickej pomoci pri príprave investičných projektov financovaných z prostriedkov EÚ, služby technickej pomoci v oblasti implementácie investičných projektov financovaných z prostriedkov EÚ podľa zmluvných podmienok FIDIC.
Uchádzač v zozname uvedie poskytnuté služby obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (t.j. za roky 2012, 2013 a 2014), priloží k ním referencie alebo dôkaz o plnení.
Vyžaduje sa:
- aspoň jedna zmluva týkajúca sa technickej pomoci pri príprave investičných projektov financovaných z prostriedkov EÚ s minimálnym objemom plnenia spolu 400 000 EUR bez DPH
- aspoň jedna zmluva týkajúca technickej pomoci v oblasti implementácie investičných projektov financovaných z prostriedkov EÚ podľa zmluvných podmienok FIDIC s minimálnym objemom plnenia spolu 200 000 EUR bez DPH.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti aj predložením jednej referencie zahrňujúcej obe podmienky účasti, z ktorej bude preukázaná podmienka účasti.
Verejný obstarávateľ uzná aj takú referenciu, pri ktorej uchádzač uzavrel zmluvu v požadovanom finančnom objeme mimo uvedeného obdobia troch rokov (2012, 2013 a 2014), ale preukáže, že v uvedenom období troch rokov plnil zmluvné povinnosti z tejto zmluvy v požadovanom finančnom objeme.
Zoznam zmlúv bude spracovaný podľa priloženého vzoru Formulár "A" Zoznam zmlúv obdobného charakteru ako predmet zákazky, alebo ako zoznam, ktorý bude obsahovať všetky požadované údaje:
-obchodné meno a adresa verejného obstarávateľa /obstarávateľa/objednávateľa/investora,
-potvrdenie, že príslušný poskytovateľ realizoval/realizuje predmetnú zmluvu s uvedením rozsahu,
-potvrdenie o kvalite poskytnutých služieb (krátky komentár),
-typ zmluvy a dátum jej uzavretia a platnosti,
-predmet zmluvy (názov služby),
-dátum ukončenia zmluvy alebo či je zmluva v realizácii,
-charakter predmetu zmluvy (čo bolo predmetom plnenia) s upozornením na zmluvy týkajúce
sa služieb technickej pomoci pri príprave investičných projektov financovaných z prostriedkov EÚ, týkajúce sa služieb technickej pomoci v oblasti implementácie investičných projektov financovaných z prostriedkov EÚ podľa zmluvných podmienok FIDIC,
-informáciu, či plnenie zmluvy realizoval/realizuje ako samostatný poskytovateľ, člen skupiny, alebo subdodávateľ,
-zmluvná cena bez DPH
- cena poskytnutých služieb bez DPH,
-v prípade rozdielu medzi zmluvnou cenou a cenou poskytnutých služieb uvedenie dôvodu rozdielu,
-informáciu o čiastke poskytnutých služieb vlastnými kapacitami spolu bez DPH s rozpisom na jednotlivé roky bez DPH, objemom za celý predmet zmluvy, objemom za predmet zmluvy realizovaný vlastnými kapacitami,
- informáciu o čiastke poskytnutých služieb vlastnými kapacitami spolu bez DPH s rozpisom na jednotlivé roky jednotlivo za služby technickej pomoci pri príprave investičných projektov financovaných z prostriedkov EÚ a za služby technickej pomoci pri príprave investičných projektov financovaných podľa zmluvných podmienok FIDIC,
-termín poskytnutia služieb, zmluvný termín a skutočný termín,
-dôvod prípadného rozdielu termínov,
-meno, priezvisko, titul, príslušná funkcia a podpis osoby za verejného obstarávateľa /obstarávateľa/ objednávateľa/investora, telefónne číslo, kde je možné si tieto údaje overiť, dátum vyhotovenia a odtlačok pečiatky verejného obstarávateľa /obstarávateľa/ objednávateľa/investora.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač mal skúsenosti s poskytnutím služieb takých, ako tvoria predmet tejto zákazky.
Primeranosť tejto podmienky účasti vyplýva z predpokladanej hodnoty zákazky. Požadovaná minimálna úroveň je nižšia ako predpokladaná hodnota zákazky. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky, aby uchádzač preukázal aspoň minimálne praktické skúsenosti s poskytovaním služieb, ktorý(é) sú obdobného charakteru a rozsahu ako požadovaný predmet zákazky.


8.2.1. Minimálne požiadavky (minimálna úroveň)
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača za predpokladu, že pri zadávaní zákazky využije kapacity subdodávateľov, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účastí k bodu 8.2. podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účastí podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 8.2. na základe taxatívnej požiadavky podľa § 32 ods.3 písm. b s odkazom na § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní.
V súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Tabuľka, vrátane čestného vyhlásenia bude spracovaná podľa priloženého vzoru Formulár "B" Zoznam tretích osôb podieľajúcich sa na plnení zmluvy.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby subdodávateľ mal skúsenosti s predmetom zákazky a aby preukázané odborné kapacity uchádzačom prostredníctvom subdodávateľa boli k dispozícii počas celej doby poskytovania služby na riadne plnenie predmetu zákazky.
V súlade s § 32 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní ak dôjde k zmene subdodávateľa oproti zoznamu, predloženému v ponuke, uchádzač je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom. V zmysle § 149 ods. 3 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní úrad uloží dodávateľovi pokutu do 5 000 EUR, ak poruší povinnosť podľa § 32 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude realizovať na e-aukčnom portáli na http://nadsr.sk
Ďalšie podrobnosti ohľadne realizácie elektronickej aukcie budú uvedené v súťažných podkladoch. Predpokladaný dátum uskutočnenia elektronickej aukcie je 06.11.2015 o 09:00 hod..
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
17737/2015/O220
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.09.2015 08:30
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.09.2015 08:30
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 15.03.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.09.2015 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese Železnice Slovenskej republiky, Bratislava, Generálne riaditeľstvo, Klemensova 8, 813 61 Bratislava, v zasadačke č. 3.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EÚ a to z Nástroja na prepájanie Európy (CEF), z vlastných zdrojov a zo štátneho rozpočtu.
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti o účasť, t.j. žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (faxom alebo e-mailom) podpísanej oprávnenou osobou za záujemcu s uvedením údajov o kontaktnej osobe záujemcu pre túto verejnú súťaž (titul, meno, priezvisko, e-mailová adresa, číslo telefónu, fax).
V prípade, že budú uvedené dve kontaktné osoby, verejný obstarávateľ bude komunikovať s osobou uvedenou ako prvou v poradí.
Okrem súťažných podkladov bude verejný obstarávateľ zasielať tejto kontaktnej osobe formou e-mailu aj všetky písomnosti, vrátane tých, s ktorých doručením zákon o verejnom obstarávaní spája plynutie lehôt.
Touto formou sa doručená písomnosť bude považovať za písomnosť doručenú do vlastných rúk v zmysle všeobecného predpisu o správnom konaní.
2)Vzor žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je uvedený na www.zsr.sk/3937.
Heslo pre otvorenie žiadosti o účasť je 1111.(odporúčaný internetový prehliadač Google Chrome v min. verzii 27.1.x a novší. Správca systému nezaručuje funkcionalitu na iných prehliadačoch.)
3)Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné predložiť v tom istom jazyku, ako sa požaduje predloženie ponuky.
4)Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcom na základe kompletnej vyplnenej, podpísanej oprávnenou osobou za záujemcu a doručenej žiadosti o účasť do termínu uvedeného v bode IV.3.3) tohto oznámenia.
V prípade, že žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov nebude kompletne vyplnená, podpísaná a doručená do termínu uvedeného v bode IV.3.3) tohto oznámenia, nebudú v zmysle § 34 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní súťažné podklady poskytnuté obdobne ako keby za ne nezaplatil, ak by sa požadovala úhrada za ne.
5)V prípade skupiny dodávateľov je postačujúce, ak o súťažné podklady požiada jeden člen skupiny dodávateľov.
6)Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby vo vlastnom záujme požiadali verejného obstarávateľa o poskytnutie súťažných podkladov k verejnej súťaži a tým sa vyhli prípadným problémom pri vysvetľovaní súťažných podkladov, resp. pri uplatnení revíznych postupov proti podmienkam uvedeným v súťažných podkladoch.
7)Verejný obstarávateľ bude komunikovať so záujemcami a uchádzačmi iba v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku.
8)Poskytovanie vysvetlení a iná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať faxom, elektronicky (e-mailom) a telefonicky.Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomnosti a v prípade dohodnutia osobného doručenia ponuky a je možná v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod. .
Verejný obstarávateľ a záujemca alebo uchádzač sú povinní pri obdržaní každého e-mailu potvrdiť jeho prijatie odosielateľovi tohto e-mailu tým, že mu zašle spätný e-mail.
9)Verejný obstarávateľ nebude organizovať obhliadku miesta poskytnutia služby.
10) Osobné predkladanie ponúk je možné iba v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod. .
11) Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uchádzačov vo verejnej súťaži so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov a dokumentov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.
12)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponukách uchádzačov, najmä v zozname zmlúv bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov.
13)V bode IV.3.8) tohto oznámenia je uvedené, že uchádzači nie sú oprávnení zúčastniť sa na otváraní ponúk, keďže týmto otváraním ponúk sa rozumie otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatné".
Verejný obstarávateľ odošle týmto uchádzačom oznámenie o otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" s uvedením miesta a času. Otváranie je neverejné, t.j. bez účasti uchádzačov v nadväznosti na § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
14) Úspešný uchádzač je povinný verejnému obstarávateľovi poskytnúť riadnu súčinnosť, potrebnú na uzatvorenie Zmluvy o poskytnutí služieb technickej pomoci v zmysle § 45, ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní, a to predložením nasledujúcich dokladov ako originály alebo úradne overené kópie najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia písomnej výzvy:
- Záväzný prísľub banky o poskytnutí bankových platobných záruk (ďalej len prísľub banky). Banka v tomto prísľube vyhlási, že poskytne bankovú platobnú záruku vo výške minimálne 20% zo Zmluvnej ceny celkom bez DPH. V prípade, ak úspešného uchádzača bude tvoriť skupina dodávateľov, každý z členov skupiny bude povinný predložiť prísľub banky až do výšky minimálne 20 % zo Zmluvnej ceny celkom bez DPH počítaný z jeho podielu v tomto združení. Prísľub banky bude obsahovať vyhlásenie banky, že poskytne úspešnému uchádzačovi bankové platobné záruky na zabezpečenie finančných záväzkov úspešného uchádzača ako poskytovateľa zo všetkých zmlúv, ktoré uzatvoril so subdodávateľmi v súvislosti s poskytnutím služieb Technickej pomoci za účelom zlepšenia budovania inštitucionálnej kapacity ŽSR (ďalej len poskytnutie služieb). Prísľub banky bude platný minimálne po dobu 48 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy o poskytnutí služieb technickej pomoci;
- Poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa alebo o poistení profesijnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činnosti vo výške minimálne 600 000 EUR. V poistnej zmluve musí byť uvedené, že poistenie je platné a účinné pre požadovanú činnosť a minimálne pre obdobie platnosti Zmluvy o poskytnutí služieb technickej pomoci. Z poistnej zmluvy musí byť zrejmé, že poistná zmluva sa vzťahuje k plneniu Zmluvy o poskytnutí služieb technickej pomoci, ktorú uzavrie verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ akceptuje fotokópiu originálu dokladu, ktorý bude úradne osvedčený a preložený do slovenského jazyka. V prípade skupiny úspešný uchádzač predloží poistnú zmluvu za jeden subjekt. Zahraničný úspešný uchádzač vykoná prepočet meny na EUR v aktuálnom kurze ku dňu vystavenia poistnej zmluvy.
- Vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom úspešného uchádzača/poskytovateľa, či má alebo nemá na území Slovenskej republiky zriadenú prevádzkareň (Poznámka uvedené sa týka iba úspešného uchádzača, ktorý nemá sídlo v Slovenskej republike, ak je úspešným uchádzačom združenie, platí pre vedúceho člena združenia).
14.1) Po predložení všetkých dokladov požadovaných v bode 14) vyzve verejný obstarávateľ úspešného uchádzača na predloženie návrhu zmluvy.
14.2) V súlade s § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ určuje dlhšiu lehotu, ako je minimálna lehota (30 dní). Úspešný uchádzač bude povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorená do 45 dní odo dňa, keď bol k jej uzavretiu písomne vyzvaný.
15) Doplňujúca informácia k bodu II.3) Trvanie zákazky alebo lehota na dokončenie: Požadovaný termín dodania a uskutočnenia predmetu zákazky je 48 mesiacov (toto časové obdobie nie je od uzavretia Zmluvy o poskytnutí služieb technickej pomoci, ale od nadobudnutia jej účinnosti.
16) Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať osobitne oddelenú a uzavretú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné" a osobitne oddelenú a uzavretú časť ponuky, označenú slovom "Kritériá". Zoznam dokladov, ktoré má obsahovať časť ponuky, označená slovom "Ostatné" a časť ponuky, označená slovom Kritériá", je uvedený v súťažných podkladoch.
17) Uchádzač predloží dokumenty, ktoré tvoria ponuku, súčasne aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu. Pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, tieto dokumenty budú predložené v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Uvedené je v súlade s § 18a zákona o verejnom obstarávaní.
18) Ak záujemca predkladá verejnému obstarávateľovi žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov e-mailom, tento dokument bude podpísaný a bude v PDF formáte, súčasne ho predloží aj vo formáte programu MS Word.
19) Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov /vysvetlenie ponuky/ odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky e-mailom, tieto dokumenty budú podpísané a budú v PDF formáte, súčasne ich predloží aj vo formáte programu MS Word.
20)Verejný obstarávateľ zverejní v profile súťažné podklady okrem tých častí, ktoré obsahujú dôverné informácie alebo dokumenty chránené podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní.
Kompletné súťažné podklady poskytne verejný obstarávateľ na základe doručenej písomnej žiadosti, podľa bodu 1) Doplňujúcich informácií.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8 , 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: § 136 a § 138 zákona o verejnom obstarávaní
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité