Oznámenie 17359 - WYS

Obsah

17359 - WYS
Vestník č. 165/2015 - 21.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 04180 Košice, Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Žeňuchová
Mobil: +421 907360053
Telefón: +421 552341583
Fax: +421 556786959
Email: martina.zenuchova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Komplexné poistenie majetku, motorových vozidiel, všeobecnej zodpovednosti za škodu, peňazí a komplexné poistenie liečebných nákladov zamestnancov UPJŠ pri zahraničných cestách
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
6
Hlavné miesto poskytovania služieb: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárová 2, 041 80 Košice - Staré mesto, jej fakulty a pracoviská.
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je komplexné poistenie majetku, motorových vozidiel, zodpovednosti za škodu, peňazí a poistenie liečebných nákladov pri zahraničných pracovných cestách. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66510000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66514110-0, 66515200-5, 66516400-4, 66512000-2
II.1.5) Časti
Počet častí: 3
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Časť I. - Poistenie majetku, všeobecnej zodpovednosti za škodu a poistenie peňazí
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je komplexné poistenie majetku, všeobecnej zodpovednosti za škodu (poistenie zodpovednosti za škodu z prevádzky školy) a poistenie peňazí všetkých živelných rizík a vody (požiar, blesk, výbuch, povodeň, záplava, zemetrasenie, víchrica, krupobitie, zosuv pôdy, zrútenie skál, zemín a lavín, ťarcha snehu a námrazy, pád predmetov - stromov, voda z vodovodných zariadení, náraz vozidla, dym, nárazová vlna).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66000000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66515200-5, 66516400-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom zákazky je komplexné poistenie majetku, všeobecnej zodpovednosti za škodu (poistenie zodpovednosti za škodu z prevádzky školy) a poistenie peňazí všetkých živelných rizík a vody (požiar, blesk, výbuch, povodeň, záplava, zemetrasenie, víchrica, krupobitie, zosuv pôdy, zrútenie skál, zemín a lavín, ťarcha snehu a námrazy, pád predmetov - stromov, voda z vodovodných zariadení, náraz vozidla, dym, nárazová vlna). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a požadovaného množstva je uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 141 990,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
Časť: 2
NÁZOV
Časť II. - Poistenie motorových vozidiel
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je poistenie motorových vozidiel a osôb pre prípad: - poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže motorových vozidiel, - poistenie osôb prepravovaných v motorovom vozidle, - poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla, - havarijne poistenie osobných motorových vozidiel.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66000000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66514110-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom zákazky je poistenie motorových vozidiel a osôb pre prípad: - poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže motorových vozidiel, - poistenie osôb prepravovaných v motorovom vozidle, - poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla, - havarijne poistenie osobných motorových vozidiel.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a požadovaného množstva je uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 32 500,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
Časť: 3
NÁZOV
Časť III. - Poistenie liečebných nákladov
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je poistenie liečebných nákladov v zahraničí, prípad náhleho ochorenia a úrazu pri zahraničných pracovných cestách pre: zamestnancov UPJŠ, doktorandov a študentov UPJŠ aj externé osoby, ktoré UPJŠ vysiela na zahraničné pracovné cesty na základe uzatvorených zmlúv a dohôd s územnou platnosťou.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66000000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66512000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom zákazky je poistenie liečebných nákladov v zahraničí, prípad náhleho ochorenia a úrazu pri zahraničných pracovných cestách pre: zamestnancov UPJŠ, doktorandov a študentov UPJŠ aj externé osoby, ktoré UPJŠ vysiela na zahraničné pracovné cesty na základe uzatvorených zmlúv a dohôd s územnou platnosťou.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a požadovaného množstva je uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 32 500,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je komplexné poistenie majetku, motorových vozidiel, zodpovednosti za škodu, peňazí a poistenie liečebných nákladov pri zahraničných pracovných cestách. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 206 990,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, preukázaním podľa § 26 ods. 2 spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní:
1.1Výpismi z registra trestov alebo rovnocenným dokladom, nie staršími ako tri mesiace, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, a že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
1.2Potvrdením príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starším ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácií, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku a ani nie je v obdobnom konaní podľa zákonov a predpisov platných v krajine svojho sídla.
1.3Potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní), v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.4Potvrdenie sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.5Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie starší ako tri mesiace, že nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť, originál alebo úradne osvedčená kópia dokladu.
1.7Čestné vyhlásenie že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a že nie je osobou:
1.7.1.1ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.1.2ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola:
- spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
- právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,,
1.7.1.3ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.8Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia.
1.9Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.10Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
1.11Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
1.12Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
1.13Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28.04.2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii,
1.predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo
2.doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
1.14Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 úradu zo dňa 23.07.2013:
-Uchádzač môže predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uvedené v bode 2 tejto časti súťažných podkladov na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uvedených v bode 1 tejto časti súťažných podkladov.
1.15Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky a krajina jeho sídla nevydáva, niektoré z dokladov požadovaných v bodoch 1.1 až 1.6. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla.
1.16Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo krajine sídla uchádzača.
1.17Za závažné porušenie odborných povinností podľa zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným.
1.18Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d)iný právoplatný rozsudok súdu.
1.19Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.

Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26a ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny samostatne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady sa predkladajú ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia uvedené v § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
3.2Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Dokladom preukazujúcim túto skutočnosť, môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ( ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách ), ktorej(-ých) je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje:
a)o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky,
b)v prípade splácania úveru, potvrdenie o dodržiavaní splátkového kalendára.
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie uchádzača, podpísané uchádzačom, štatutárnym zástupcom uchádzača, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedie, že v iných bankách, ako v tých, od ktorých predkladá vyjadrenie, nemá vedené účty.
Odôvodnenie primeranosti uplatnených podmienok: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie ust. § 28 ods. 1 písm. a): Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú budú kapacity uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod.. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne v zmysle § 31 ods. 3, resp. ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K podmienke podľa § 28 ods. 1 písm. a): Verejný obstarávateľ bude v súlade s § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní posudzovať všetky dôkazy o plnení/referencie za hodnotené obdobie, ktoré boli vystavené verejným obstarávateľom, obstarávateľom alebo inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Hodnoteným obdobím je obdobie predchádzajúcich troch kalendárnych rokov 2012, 2013, 2014. Uchádzač sa musí za hodnotené obdobie preukázať minimálne jednou referenciou/dôkazom o plnení za uskutočnené plnenia alebo prebiehajúce plnenia, a to pre časť I. týkajúce sa poistenia majetku a zodpovednosti za škodu, pre časť II týkajúce sa poistenia motorových vozidiel a pre časť III týkajúce sa poistenia liečebných nákladov.
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky, ktorý musí byť doplnený:
a) ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, resp. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní a nebola mu vystavená referencia podľa § 9a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je možné preukázať aj potvrdeným dôkazom o plnení. Dôkazy o plnení potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje:
- meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo,
- názov verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ,
- stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody,
- miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody,
- zhodnotenie kvality plnenia odberateľom.
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EURO, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň uskutočneného plnenia.
Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje skúsenosti uchádzačov pri poskytovaní predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Požiadavka je dostatočná a primeraná, postačujúca verejnému obstarávateľovi na preukázanie schopnosti splniť si predmet budúcej zákazky, zároveň je stanovený nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R-15/VO-2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.09.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.09.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.09.2015 10:00
Miesto : Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" sa uskutoční na adrese: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v
Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice, malá zasadacia miestnosť, 1.poschodie. Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "KRITÉRIA" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 41 ods. 2 zákona. Otváranie časti ponúk, označených ako "KRITÉRIA" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk "KRITÉRIA", v ktorom im bude oznámený dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako "KRITÉRIA". Otváranie ponúk bude neverejné podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pretože v ďalšom postupe bude použitá elektronická aukcia.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): V rámci Operačného programu Výskum a vývoj a Operačného programu Vzdelávanie.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Rámcovej dohody v zmysle § 11 a § 64 zákona o verejnom obstarávaní a to pre každú časť samostatne a na ich základe samostatne uzatvorených čiastkových poistných zmlúv podľa § 788 a násl. v spojení s § 51 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov pre časť I. a časť II. a samostatne vystavených objednávok pre časť III.
Predmet zákazky bude financovaný z dotácie štátneho rozpočtu, vlastných finančných prostriedkov a z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku z Európskych fondov regionálneho rozvoja .
Verejný obstarávateľ preddavky na plnenie predmetu zmluvy nebude poskytovať. Platobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch v časti B.3 Obchodné podmienky poskytnutia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Financovanie bude realizované bezhotovostným platobným stykom: - pre časť č. I. a časť č. II. na základe samostatných štvrťročných splátok vystavených podľa predpisu ročného poistenia, - pre časť č. III. na základe samostatných súhrnných mesačných faktúr, podľa skutočne uplatnených poistení liečebných nákladov za predchádzajúci mesiac. Verejný obstarávateľ nezodpovedá za omeškanie platieb, ak omeškanie bude spôsobené jeho peňažným ústavom resp. poskytovateľom NFP. Podrobný spôsob financovania je uvedený v časti B.3 Obchodné podmienky poskytnutia predmetu zákazky. Skupina dodávateľov utvorená na uskutočnenia predmetu zákazky, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla.
Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých poistníkovi na základe Zmluvy o NFP, bude poisťovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s uskutočnením predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby; b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej
Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Rámcová dohoda môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak neboli uplatnené revízne postupy. Verejný obstarávateľ upovedomuje uchádzačov, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, z uvedeného dôvodu rámcová dohoda s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní, po písomnom vyzvaní verejného obstarávateľa na jej uzatvorenie. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo nesplní povinnosť podľa prvej vety, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30
dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť rámcovú dohodu s
úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí. Uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný.
Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom
obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ ponúka prístup k súťažným podkladom a ich častiam ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs, pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali, do stanovenej lehoty a to po doručení písomnej Žiadosti o účasť, ktorú záujemca vygeneruje a túto odošle prostredníctvom poštovej prepravy alebo iným prepravcom listových zásielok, osobným doručením, alebo mailom do stanovenej lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tejto výzvy. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať záujemca povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe, o sprístupnení budú záujemcovia ihneď upovedomení notifikačným e-mailom. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu uvedeného v predchádzajúcej vete. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: - záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/upjs,klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo
- ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty, vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok, alebo osobne alebo mailom verejnému obstarávateľovi do termínu uvedenom v bode IV.2.2) tejto výzvy. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne s doručovaním poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok resp. osobne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúka, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na uskutočnenie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
19.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité