Oznámenie 17550 - WYT

Obsah

17550 - WYT
Vestník č. 167/2015 - 25.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Bioaspa, spol. s r.o.
IČO: 36240028
Hollého 406, Kúty 908 01 , 90801 Kúty

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bioaspa, spol. s r.o., Hollého 406, Kúty 908 01
Kontaktná osoba: Ing. Anna Babková
Telefón: +421 346597717
Fax: +421 346597719
Email: babkova.bioaspa@slovanet.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/14765/
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
DION invest, s.r.o.
IČO: 45231851
Mojmírova 282 , 90871 Moravský Svätý Ján

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mojmírova 282, Moravský Svätý Ján 908 71, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ing. Ondrej Diviak
Mobil: +421 905555567
Telefón: +421 347770341
Fax: +421 347770341
Email: info@dion.sk
Internetová adresa (URL): http://www.dion.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
DION invest, s.r.o.
IČO: 45231851
Mojmírova 282 , 90871 Moravský Svätý Ján

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mojmírova 282, Moravský Svätý Ján 908 71, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ing. Ondrej Diviak
Mobil: +421 905555567
Telefón: +421 347770341
Fax: +421 347770341
Email: info@dion.sk
Internetová adresa (URL): http://www.dion.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Bioaspa, spol. s r.o.
IČO: 36240028
Hollého 406, Kúty 908 01 , 90801 Kúty

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bioaspa, spol. s r.o., Hollého 406, Kúty 908 01
Kontaktná osoba: Ing. Anna Babková
Telefón: +421 346597717
Fax: +421 346597719
Email: babkova.bioaspa@slovanet.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Verejný obstarávateľ - podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
„Premiestniteľný fóliovníkový tunel - 54 ks s tienením“
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Bioaspa, spol. s r.o., Hollého 406, 908 01 Kúty, Slovensko
NUTS kód:
SK
SK0
SK02
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je tovar Premiestniteľný fóliovníkový tunel - 54 ks s tienením v počte 54 kusov; fóliovníkový tunel s predpokladom každoročnej demontáže a montáže na inom mieste. Podrobná technická špecifikácia je uvedená v prílohe súťažných podkladoch B.1 opis predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03144000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79632000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1 celok, 54 ks
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 198 432,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou:
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenie odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk,
e)pís. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)písm. h) čestným vyhlásením,
g)písm. i) a j) čestným vyhlásením.

3. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
4. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
5. Záujemca zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 do 28.04.2015 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a do 28.04.2015 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, okrem bodu 2 tejto časti súťažných podkladov, tj. s výnimkou preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 26a v zmysle časti A2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV ods. 2. Na preukázanie splnenia podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii, predloží potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace k termínu predkladania ponúk, že nie je v reštrukturalizácii.
6. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie uvedie skutočnosť podľa tejto časti v ponuke.
7. Záujemca alebo uchádzač so sídlom v členskom štáte EÚ inom ako Slovenská republika preukazuje splnenie podmienok účasti obdobným dokladom podľa bodu 5 vydávaným podľa platných právnych predpisov v krajine jeho sídla môže na preukázanie splnenia podmienok účasti predložiť takýto doklad. V tomto prípade verejný obstarávateľ posúdi splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v nadväznosti na bod 2.
V doplnení nasledovných bodov:
8. Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady podľa bodov 1. a) a 1. b) predkladajú všetky osoby štatutárneho orgánu.
9. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
2.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
2.1. Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári. (9c) ZVO)
2.2. Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň l0% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ
nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
2.3. Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným
centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní.
3.1. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkaz, že je schopný úspešne splniť predmet zákazky:
a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorej je uchádzač klientom, o schopnosti uchádzača plniť záväzky vo vzťahu k banke, že jeho účet nie je v nepovolenom debete, ani predmetom exekúcie.

Vyjadrenie musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, že riadne a včas plní svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.

Odôvodnenie potreby a primeranosti stanovenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
uvedená podmienka je potrebná a primeraná k predmetu zákazky, lebo poskytne verejnému obstarávateľovi relevantné informácie o finančnej spoľahlivosti uchádzača a jeho schopnosti plniť si finančné záväzky vo vzťahu k banke riadne a včas.

b) podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: prehľad o dosiahnutom obrate v predmete zákazky za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát (osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo) alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch (osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo) za posledné tri hospodárske roky, t. j. roky 2012, 2013 a 2014 a čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o výške obratu dosiahnutého v činnosti dodávky technológie, strojov a zariadenia pre pestovanie ovocia a zeleniny, špeciálne plodiny za požadované obdobie. Podľa zákona o verejnom obstarávaní požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Týmto spôsobom musí záujemca preukázať minimálny súhrnný obrat v činnosti dodávky technológie, strojov a zariadenia pre pestovanie ovocia a zeleniny, špeciálne plodiny 890 000,00 EUR bez DPH spolu za posledné tri hospodárske roky, t. j. roky 2012, 2013, 2014.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, či technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky.
Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vzhľadom na uvedené verejný obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia. Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť finančné zdroje inej osoby inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Týmto spôsobom musí záujemca preukázať minimálny súhrnný obrat v činnosti dodávky technológie, strojov a zariadenia pre pestovanie ovocia a zeleniny, špeciálne plodiny 890 000,00 EUR bez DPH spolu za posledné tri hospodárske roky, t. j. roky 2012, 2013, 2014.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 4.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní.

Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:

4.1 Na preukázanie technickej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením:
cien,
lehôt dodania a odberateľov;
ak odberateľom
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

V zmysle § 155 m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.

Minimálna požadovaná úroveň.
4.1.1 K dokladu podľa § 28 písm. a) sa pre splnenie danej podmienky požaduje, aby uchádzač predložil v ponuke podpísaný zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb z oblasti dodávok tovaru dodávky technológie, strojov a zariadenia pre pestovanie ovocia a zeleniny, špeciálne plodiny, ktorý bude obsahovať činnosť predaja rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. predaj/dodávka technológie, strojov a zariadenia pre pestovanie ovocia a zeleniny, špeciálne plodiny (ďalej len "predmetná referenčná zákazka") uskutočnené v predchádzajúcich troch rokoch (v odporúčanom období rokov 2012, 2013, 2014 resp. za predchádzajúce tri roky k lehote na predkladanie ponúk, resp. za ucelené predchádzajúce obdobie najviac tri roky počnúc najskôr rokom 2012 a končiace najneskôr lehotou na predkladanie ponúk trojročný časový interval) v minimálnom objeme spolu 395 000,- EUR bez DPH (minimálna požadovaná úroveň) alebo ekvivalent v inej mene.
V prípade, že realizácia predmetu zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku uchádzač alebo jeho osoba podľa § 28 ods. 2 zákona.
Požaduje sa preukázať uskutočnenie minimálne 1 predmetnej referenčnej zákazky v hodnote minimálne 99 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Verejný obstarávateľ odporúča /právne odporúčací charakter/ predloženie 3 vybraných referencií, ktorý bude obsahovať činnosť predaja rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. predaj/dodávka technológie, strojov a zariadenia pre pestovanie ovocia a zeleniny, špeciálne plodiny. Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky treba uviesť adekvátny fin. objem za požadované obdobie troch rokov, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem predaja technológie, strojov a zariadenia pre pestovanie ovocia a zeleniny, špeciálne plodiny v uvedenou období.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky
a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje všetky uvedené doklady za účelom preukázania, že záujemca je technicky a odborne spôsobilý, má dostatočné skúsenosti pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v príslušnej kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň v požadovanom objeme je primeraná vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky.
V prípade, že cena za poskytnutie služby / dodanie tovaru je v inej mene ako euro [EUR], uchádzač vykoná prepočet na menu euro [EUR] a to podľa kurzového lístka NBS /Národná banka Slovenska/ k 31.12. roku, v ktorom bola služba poskytnutá / tovar dodaný.
4.2 Na preukázanie technickej spôsobilosti podľa § 28 ods.1 písm. l) č. 1. zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží doklad podľa § 28 ods.1 písm. l) č. 1. ZVO vzorkami, opisom a fotografiami, konkrétne podľa časti B.1 súťažných podkladov - opis predmetu zákazky s fotografiami predmetu zákazky, a to: - písomná dokumentácia potvrdzujúca požadované parametre ponúkaného predmetu plnenia, odporúčané je predloženie výrobného listu vrátane fotografií.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje všetky uvedené doklady za účelom preukázania, že záujemca má dostatočné skúsenosti pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v príslušnej kvalite a predmet dodania bude totožný s požadovaným predmetom zákazky.
4.3 Na preukázanie technickej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje všetky uvedené doklady za účelom preukázania, že záujemca má dostatočné skúsenosti pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v príslušnej kvalite a predmet dodania/poskytnutia bude v požadovanej a zodpovedajúcej kvalite.
4.4 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO a § 26 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie a technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň.
4.1.1 K dokladu podľa § 28 písm. a) sa pre splnenie danej podmienky požaduje, aby uchádzač predložil v ponuke podpísaný zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb z oblasti dodávok tovaru dodávky technológie, strojov a zariadenia pre pestovanie ovocia a zeleniny, špeciálne plodiny, ktorý bude obsahovať činnosť predaja rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. predaj/dodávka technológie, strojov a zariadenia pre pestovanie ovocia a zeleniny, špeciálne plodiny (ďalej len "predmetná referenčná zákazka") uskutočnené v predchádzajúcich troch rokoch (v odporúčanom období rokov 2012, 2013, 2014 resp. za predchádzajúce tri roky k lehote na predkladanie ponúk, resp. za ucelené predchádzajúce obdobie najviac tri roky počnúc najskôr rokom 2012 a končiace najneskôr lehotou na predkladanie ponúk trojročný časový interval) v minimálnom objeme spolu 395 000,- EUR bez DPH (minimálna požadovaná úroveň) alebo ekvivalent v inej mene.
V prípade, že realizácia predmetu zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku uchádzač alebo jeho osoba podľa § 28 ods. 2 zákona.
Požaduje sa preukázať uskutočnenie minimálne 1 predmetnej referenčnej zákazky v hodnote minimálne 99 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Verejný obstarávateľ odporúča /právne odporúčací charakter/ predloženie 3 vybraných referencií, ktorý bude obsahovať činnosť predaja rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. predaj/dodávka technológie, strojov a zariadenia pre pestovanie ovocia a zeleniny, špeciálne plodiny. Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky treba uviesť adekvátny fin. objem za požadované obdobie troch rokov, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem predaja technológie, strojov a zariadenia pre pestovanie ovocia a zeleniny, špeciálne plodiny v uvedenou období.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
Di-01-Bioa/2015-VO
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.09.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.09.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.09.2015 12:30
Miesto : Bioaspa, spol. s r.o., Hollého 406, 908 01 Kúty, Slovensko, v kancelárii na prízemí, č. dverí 1. Uvedená lehota
sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otvárania ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači - štatutárni zástupcovia alebo splnomocnené osoby uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuky neboli vylúčené, ktoré sa preukážu občianskym preukazom alebo iným dokladom totožnosti a výpisom z obch. registra alebo obdobnej evidencie alebo originálom/úradne overenou kópiou splnomocnenia na zastupovanie na otváraní ponúk, ak bola osoba splnomocnená. Bližšie informácie podľa súťažných podkladov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EÚ v rámci operačného programu: Názov operačného programu:Program rozvoja vidieka SR 2014 - 2020 Názov prioritnej osi, opatrenie:pre opatrenie: 4 Investície do hmotného majetku - časť A) Investície do hmotného majetku prispievajúce k zlepšeniu konkurencieschopnosti, využívania vody a OZE v poľnohospodárstve podopatrenie: 4.1 Podpora na investície do poľnohospodárskych podnikov Oblasť č. 1: Špeciálna rastlinná výroba Číslo výzvy: 6/PRV/2015
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ určuje lehotu na súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy s úspešným uchádzačom tak, aby
mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 odsekov 2 až 9 ZVO.
2. Verejný obstarávateľ odporúča lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom podľa bodu IV.2.2. Výzvy na predkladanie ponúk v zmysle harmonogramu a procesu verejného obstarávania do 07.09.2014 do 14:00 hod. - lehota má odporúčací charakter; odporúčaná lehota na predkladanie súťažných podkladov je len orientačná.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuky uchádzačov, ktoré budú cenovo prevyšovať predpokladanú hodnotu zákazky.
4. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne v slovenskom alebo českom jazyku na adresu
Kontaktného miesta pre zaslanie Súťažných podkladov v úvode oznámenia alebo na e-mailovú adresu: info@dion.sk . V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) požadujeme uviesť: názov zákazky, obchodné meno alebo názov záujemcu, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel. kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov.
5. Súťažné podklady (SP) sa zasielajú elektronicky na e-mailovú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné
podklady, objem prenášaných dát do 10 MB. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať potvrdenie o doručení SP záujemcovi písomne spätným e-mailom.
6. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 5.900,00 EUR, podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
23.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité