Oznámenie 17718 - WYS

Obsah

17718 - WYS
Vestník č. 168/2015 - 26.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo financií SR, Štefanovičova 5, Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Emília Ochodnická
Telefón: +421 259584007
Fax: +421 259582369
Email: emilia.ochodnicka@mfsr.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.finance.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Aktualizácia metodických dokumentov k príprave a realizácii PPP projektov.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je aktualizácia metodických dokumentov Obsah a požiadavky na štúdiu uskutočniteľnosti a komparátor verejného sektora (Public Sector Comparator), Postup pri príprave a realizácii PPP projektu a kontrolný proces a Kódex riadenia prípravy a realizácie PPP projektu, ktoré slúžia ako základné metodické dokumenty pre zadávateľov a spracovateľov PPP projektov. Bližšie info je uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 75112000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 75 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 40
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov a v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 zo dňa 23.7.2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač musí taktiež spĺňať podmienky účasti týkajúce sa preukázania majetkovej účasti podľa § 26a. Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace (§ 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní).

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a majetkovej účasti sú dané zákonom o verejnom obstarávaní a vyplývajú z § 26 a § 26a v spojení s § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti.

1.§ 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Referenciou je elektronický dokument, obsahujúci potvrdenie o poskytnutí služby na základe zmluvy alebo rámcovej dohody uzatvorenej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorý obsahuje náležitosti podľa § 9a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie dňa 01.03.2014 zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a v nadväznosti na § 155m zákona o verejnom obstarávaní.

Potvrdenie o poskytnutí služby musí obsahovať min. nasledujúce údaje:
- obchodné meno alebo názov a adresu dodávateľa,
- názov objednávateľa,
- stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy/rámcovej dohody,
- miesto, cenu a lehoty dodania plnenia,
- hodnotenie kvality plnenia,
- kontaktnú osobu, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť pravdivosť poskytnutých informácií,
- dátum vyhotovenia.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods.6 zákona: Požadované doklady uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti schopný úspešne plniť zmluvu obdobného charakteru ako je predmet zákazky, nakoľko účelom aktualizácie metodických dokumentov je štandardizovať postup zadávateľov PPP projektov pri príprave štúdie realizovateľnosti pri využití skúseností a najlepšej zahraničnej a domácej praxe v oblasti PPP. Uchádzač splnením tejto podmienky zároveň dokáže, že má skúsenosti s vykonávaním poradenstva pri PPP projektoch v Európskej únii. Nakoľko aktualizované metodické dokumenty budú slúžiť najmä pre potreby subjektov z oblasti verejnej správy ako zadávateľov PPP projektov, vyžaduje sa aj skúsenosť s vypracovávaním metodických dokumentov pre verejný sektor. Týmto uchádzač dokáže, že má skúsenosti s metodickým riadením a postupmi, ktoré sa využívajú vo verejnom sektore a aktualizácia týchto metodických dokumentov, preňho nebude prvou zákazkou týkajúcou sa metodiky pre verejný sektor.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona bude splnená, ak zoznam doplnený potvrdeniami podľa vyššie uvedeného bodu bude obsahovať:
1. minimálne 1 zmluvné plnenie, ktorým uchádzač preukáže, že za posledné 3 roky (t.j. roky 2012, 2013 a 2014) vykonával poradenstvo aspoň na 1 PPP projekte v rámci EÚ, a zároveň
2. vypracoval alebo aktualizoval najmenej 1 metodický materiál v posledných 3 rokoch (t.j. roky 2012, 2013 a 2014) pre potreby verejného sektora (napríklad pre štátnu správu, samosprávu, verejnoprávne inštitúcie, atď.).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.09.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.09.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.09.2015 14:00
Miesto : Ministerstvo financií SR, Štefanovičova 5, Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Jedná sa o otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné", ktoré je neverejné.

Otváranie ponúk, časť "Kritériá", ktoré bude vzhľadom na použitie elektronickej aukcie neverejné, sa uskutoční na adrese verejného obstarávateľa v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky prefinancovaný z Operačného programu Technická pomoc.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
2. Trvanie zmluvy na poskytnutie predmetu zákazky: predmet zákazky má byť dodaný do 40 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, najneskôr však do 04. decembra 2015 (upresnenie informácie uvedenej v časti II.3. "Trvanie zmluvy alebo lehota dodania".)
3. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
5. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.01.2016.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky).
7. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky písomne v jednom originálnom vyhotovení a raz v elektronickej forme (na CD, resp. DVD nosiči).
8. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku.
9. Súťažné podklady budú doručené na základe žiadostí záujemcov prednostne elektronicky na mailovú adresu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady.
10. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch.
11. Všetky potrebné dokumenty z verejného obstarávania (napr. súťažné podklady, prípadné vysvetlenia, atď.) budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovej adrese:http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/237.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité