Oznámenie 17726 - WYS

Obsah

17726 - WYS
Vestník č. 168/2015 - 26.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
IČO: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Bibiána Lovičová
Telefón: +421 335315364
Fax: +421 248262910
Email: lovicova.bibiana@javys.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.javys.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Obchodná spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. f)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Finančné a audítorské služby – štatutárny audit, Daňové a účtovné konzultácie – priebežný audit
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
9
Hlavné miesto poskytovania služieb: Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a. s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti:
Časť 1: Finančné a audítorské služby štatutárny audit
Časť 2: Daňové a účtovné konzultácie priebežný audit

Časť 1 predmetu zákazky "Finančné a audítorské služby štatutárny audit":

Predmetom zákazky je poskytovať finančné a audítorské služby štatutárny audit podľa špecifikácie plnenia :

1. Posúdenie spoľahlivosti a kvality finančných výkazov objednávateľa.
2. Preverovanie účtov a preverovanie zostavenej účtovnej závierky podľa slovenských účtovných štandardov,
spolupráca pri vypracovaní poznámok k účtovnej závierke a vypracovanie správy z kontroly účtovníctva.
Spolupráca pri výpočte rezerv na likvidáciu jadrových zariadení a rezerv na zamestnanecké požitky.
3. Audit účtovnej závierky a vypracovanie audítorskej správy k účtovnej závierke.
4. Posúdenie výročnej správy a vypracovanie osobitnej správy k výročnej správe.
5. Transformácia súvahy SAS na súvahu podľa IFRS.
6. Vypracovanie Správy pre vedenie spoločnosti o účtovaní nasledujúcich rezerv:
6.1 Správa pre vedenie spoločnosti o rezerve na likvidáciu jadrových zariadení.
6.2 Správa pre vedenie spoločnosti o rezerve na zamestnanecké požitky.
7. Ostatné služby spojené s účtovnou závierkou.

Časť 2 predmetu zákazky "Daňové a účtovné konzultácie priebežný audit":

Predmetom zákazky je poskytovať služby : daňové konzultácie, účtovné poradenstvo a priebežnú kontrolu
účtovníctva v rozsahu :

1. Poskytovanie služieb spojených s preverovaním účtov a vykonanie komplexnej kontroly účtovných dokladov
za zdaňovacie obdobie 2015. Previerka bude vykonaná za jednotlivé štvrťroky a výstupom účtovnej previerky
za štvrťrok bude vypracovaná písomná správa z kontroly dokladov a vypracovanie návrhu na odstránenie zistených nezrovnalostí.
2. Mesačné účtovné poradenstvo a odborná pomoc pri riešení účtovných problémov, posudzovanie účtovných prípadov v súvislosti s novým jadrovým zdrojom a poskytovanie konzultácií pri projektoch BIDSF z hľadiska účtovníctva a daní.
Vypracovanie stanovísk a odpovedí na mailové otázky v termíne zadanom objednávateľom, vypracovanie zápisov z poradenstva v písomnej forme.
3. Spracovanie analýz, návrhov, metodických usmernení a spolupráca pri kalkulovaní nákladov na vyraďovanie jadrových zariadení v ISDC štruktúre v termíne na základe požiadavky objednávateľa.
4. Mesačné daňové konzultácie a odborná pomoc pri spracúvaní dopytov na otázky týkajúce sa uplatňovania daňovej legislatívy v podmienkach spoločnosti za oblasť priamych, nepriamych a miestnych daní. Posudzovanie zmlúv o zamedzení dvojitého zdanenia t.j. zabezpečenie dane a zrážková daň ako aj posudzovanie transakcií vo vzťahu k tretím krajinám DPH, clo. Vypracovanie stanovísk a odpovedí na otázky v termíne zadanom objednávateľom. Z daňových konzultácií vypracovať zápisy v písomnej forme.
5. Štvrťročne informovať o legislatívnych zmenách týkajúcich sa účtovníctva a daní. Záznamy vypracovať v písomnej forme.
6. Daňové konzultácie pri optimalizácii daňovej povinnosti spoločnosti JAVYS, a.s., vyplývajúcej z dane príjmov
právnických osôb podľa zákona č. 595/2003 Z. z., kontrola daňového priznania za príslušný účtovný rok, ktorej
výstupom bude zápis o konzultovaných okruhoch problémov za dané obdobie so schválením daňového priznania za kontrolovaný rok.

Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79200000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79212100-4, 79132000-8
II.1.5) Časti
Počet častí: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Finančné a audítorské služby štatutárny audit
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je poskytovať finančné a audítorské služby štatutárny audit podľa špecifikácie plnenia :
1. Posúdenie spoľahlivosti a kvality finančných výkazov objednávateľa.
2. Preverovanie účtov a preverovanie zostavenej účtovnej závierky podľa slovenských účtovných štandardov,
spolupráca pri vypracovaní poznámok k účtovnej závierke a vypracovanie správy z kontroly účtovníctva.
Spolupráca pri výpočte rezerv na likvidáciu jadrových zariadení a rezerv na zamestnanecké požitky.
3. Audit účtovnej závierky a vypracovanie audítorskej správy k účtovnej závierke.
4. Posúdenie výročnej správy a vypracovanie osobitnej správy k výročnej správe.
5. Transformácia súvahy SAS na súvahu podľa IFRS.
6. Vypracovanie Správy pre vedenie spoločnosti o účtovaní nasledujúcich rezerv:
6.1 Správa pre vedenie spoločnosti o rezerve na likvidáciu jadrových zariadení.
6.2 Správa pre vedenie spoločnosti o rezerve na zamestnanecké požitky.
7. Ostatné služby spojené s účtovnou závierkou.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79212100-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79132000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu podľa bodu 1) pre časť predmetu zákazky č. 1. Podrobne je uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 104 600,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v intervale
Začatie: 01.11.2015
Dokončenie: 30.06.2018
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam :
Pre časť č. 1:
1.Poskytovateľ sa zaväzuje, že v záujme zabezpečenia nezávislosti a nestrannosti pri poskytovaní
služieb podľa tejto zmluvy nebude počas trvania tejto zmluvy poskytovať objednávateľovi služby
v oblasti daňových a účtovných konzultácií priebežný audit, a to ani samostatne, v spojení s inými
subjektmi, ani prostredníctvom iných subjektov, v ktorých má akúkoľvek priamu alebo nepriamu účasť,
umožňujúcu uplatňovať vplyv na konanie týchto subjektov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné
porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť.
2.V prípade, ak Poskytovateľ ukončí poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy bez splnenia všetkých povinností
podľa nej a nejde o porušenie povinnosti zo strany Objednávateľa, má Objednávateľ právo uplatniť a Poskytovateľ povinnosť zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 20 000 Eur. To isté platí v prípade, ak dôjde k zániku zmluvy v dôsledku podstatného porušenia zmluvy zo strany Poskytovateľa.
Časť: 2
NÁZOV
Daňové a účtovné konzultácie priebežný audit
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je poskytovať služby : daňové konzultácie, účtovné poradenstvo a priebežnú kontrolu
účtovníctva v rozsahu :
1. Poskytovanie služieb spojených s preverovaním účtov a vykonanie komplexnej kontroly účtovných dokladov
za zdaňovacie obdobie 2015. Previerka bude vykonaná za jednotlivé štvrťroky a výstupom účtovnej previerky
za štvrťrok bude vypracovaná písomná správa z kontroly dokladov a vypracovanie návrhu na odstránenie zistených nezrovnalostí.
2. Mesačné účtovné poradenstvo a odborná pomoc pri riešení účtovných problémov, posudzovanie účtovných prípadov v súvislosti s novým jadrovým zdrojom a poskytovanie konzultácií pri projektoch BIDSF z hľadiska účtovníctva a daní.
Vypracovanie stanovísk a odpovedí na mailové otázky v termíne zadanom objednávateľom, vypracovanie zápisov z poradenstva v písomnej forme.
3. Spracovanie analýz, návrhov, metodických usmernení a spolupráca pri kalkulovaní nákladov na vyraďovanie jadrových zariadení v ISDC štruktúre v termíne na základe požiadavky objednávateľa.
4. Mesačné daňové konzultácie a odborná pomoc pri spracúvaní dopytov na otázky týkajúce sa uplatňovania daňovej legislatívy v podmienkach spoločnosti za oblasť priamych, nepriamych a miestnych daní. Posudzovanie zmlúv o zamedzení dvojitého zdanenia t.j. zabezpečenie dane a zrážková daň ako aj posudzovanie transakcií vo vzťahu k tretím krajinám DPH, clo. Vypracovanie stanovísk a odpovedí na otázky v termíne zadanom objednávateľom. Z daňových konzultácií vypracovať zápisy v písomnej forme.
5. Štvrťročne informovať o legislatívnych zmenách týkajúcich sa účtovníctva a daní. Záznamy vypracovať v písomnej forme.
6. Daňové konzultácie pri optimalizácii daňovej povinnosti spoločnosti JAVYS, a.s., vyplývajúcej z dane príjmov
právnických osôb podľa zákona č. 595/2003 Z. z., kontrola daňového priznania za príslušný účtovný rok, ktorej
výstupom bude zápis o konzultovaných okruhoch problémov za dané obdobie so schválením daňového priznania za kontrolovaný rok.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79200000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu podľa bodu 1) pre časť predmetu zákazky č. 2. Podrobne je uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 101 967,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v intervale
Začatie: 01.11.2015
Dokončenie: 30.06.2016
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.3. a II.2.2. Výzvy. Podrobne je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 206 567,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.11.2015
Ukončenie: 30.06.2018
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, ak nebude určené inak, resp. v zmysle § 128 zákona podnikateľ, ktorý má platný zápis v zozname podnikateľov nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a predloží len vyhlásenie o platnom zapísaní v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla.
2)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa majetkovej účasti podľa §26a zákona, keď verejného
obstarávania sa nemôže zúčastniť:
a)právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c)právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na
základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnatel'ný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držitel' nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm.f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia a majetkovej účasti uchádzača vyplýva priamo zo zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný
uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak
nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač preukáže ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO.
Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu
pre časť č.1: 100 000,-EUR bez DPH a pre časť č.2: 300 000,- EUR bez DPH, za obdobie najviac troch posledných hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo začal prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže rovnakú minimálnu požadovanú úroveň celkového obratu za obdobie, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť.

2.potvrdením o poistení zodpovednosti za škodu uzatvoreným v zmysle § 25 ods. 4 zákona č. 540/2007 Z. z. o
audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu v znení neskorších predpisov vo výške zodpovednosti za škodu pre časť č.1 minimálne 500 000,- EUR a pre časť č.2 minimálne 200 000,- EUR, alebo ekvivalent v inej mene, počas celej doby poskytovania predmetu zákazky.
Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi poskytnuté.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Možnosť požiadavky na preukázanie obratu vyplýva priamo zo zákona
a jeho stanovená minimálna výška je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle usmernení Úradu pre verejné
obstarávanie.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný
uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente
Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Časť predmetu zákazky č.1 "Finančné a audítorské služby štatutárny audit":

1. zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky, doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt poskytnutí a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk realizoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky vo výške minimálne
100 000,-EUR bez DPH celkom za uvedené obdobie.
Zoznam musí obsahovať aspoň jednu poskytnutú službu, ktorá bude zahŕňať činnosti: preverovanie účtov a zostavenej účtovnej závierky podľa slovenských účtovných štandardov a audit účtovnej závierky a vypracovanie audítorskej správy k účtovnej závierke v celkovej cene za uvedené obdobie vyššej ako 50 000.-EUR bez DPH, aspoň jednu poskytnutú službu, ktorá bude zahŕňať činnosť: audit súvahy podľa IFRS (International Financial Reporting Standards), aspoň jednu poskytnutú službu vypracovania správy pre vedenie účtovného subjektu o účtovaní rezerv, obsahujúcej preverenie postupov pri stanovení výšky rezervy, použitých predpokladov na infláciu, diskontnej sadzby a výpočtu súčasnej hodnoty budúcich nákladov na stanovenie rezervy, alebo ekvivalentného a aspoň jednu poskytnutú službu spojenú s auditom oprávnenosti nákladov čerpaných v rámci projektov financovaných z fondov EU alebo Európskej banky pre obnovu a rozvoj (EBRD).

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k rozsahu plnenia predmetu zákazky v určenej oblasti a slúži k tomu, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami s požadovaným plnením.

2.podľa ods. 1 písm. g) ZoVO - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich
zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, v zmysle § 32 ods. 6 zákona v minimálnom rozsahu pre nižšie uvedenú spôsobilosť minimálne:
2.1 troch pracovníkov - držiteľov licencie oprávňujúcej na vykonávanie auditu, ktorí sú zapísaní v zozname audítorov, ktorý vedie Úrad pre dohľad nad výkonom auditu v zmysle zákona č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu. Splnenie podmienky preukáže záujemca predložením zoznamu uvedených pracovníkov spolu s predložením príslušných úradne osvedčených licencií týchto pracovníkov.
2.2 troch pracovníkov - členov asociácie autorizovaných účtovných znalcov, ktorí sú držiteľmi certifikátu ACCA
(Association of Chartered Certified Accountants). Splnenie podmienky preukáže záujemca predložením zoznamu
uvedených pracovníkov spolu s predložením úradne osvedčených fotokópií príslušných certifikátov týchto pracovníkov.
2.3 jedného pracovníka - účtovného znalca, ktorý je držiteľ certifikátu CISA (Certified Information system Auditor)
oprávňujúci vykonávanie auditu bezpečnosti informačných systémov alebo jeho ekvivalent. Splnenie podmienky
preukáže záujemca predložením zoznamu, kde bude uvedený pracovník spolu s predložením úradne osvedčenou
fotokópiou príslušného certifikátu u tohto pracovníka.
Záujemca môže v zozname pracovníkov podľa bodu 2.1, 2.2 a 2.3 využiť aj zamestnancov, ktorí sú držiteľmi
oboch požadovaných certifikátov súčasne pri zachovaní minimálneho počtu pracovníkov 4, pričom z každého bodu 2.1, 2.2 a 2.3 musí byť v pracovnom pomere so záujemcom aspoň jeden pracovník. Záujemca túto skutočnosť musí preukázať potvrdením o pracovnom pomere týchto zamestnancov podpísaným osobou oprávnenou za záujemcu konať.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavky sú nevyhnutné pre možnosť výkonu predmetu zákazky v
požadovanom rozsahu.

Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte, predložený záujemcom preukazujúci požadovanú skutočnosť. Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté.

Časť predmetu zákazky č.2 "Daňové a účtovné konzultácie priebežný audit":

1.zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk, realizoval aspoň dve poskytnutia služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (kontrola účtovníctva a poradenstvo alebo konzultácie) v zmysle § 19 ods. 1 písm. a) zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov s uvedením dátumu ich vykonania, pričom celkový objem poskytnutí služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 100 000,-EUR bez DPH za uvedené obdobie.
Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.

2. Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, v zmysle § 32 ods. 6 zákona v minimálnom rozsahu pre nižšie uvedenú spôsobilosť minimálne:
a) dvoch pracovníkov - držiteľov licencie na daňového poradcu na poskytovanie daňového poradenstva podľa zákon SNR č. 78/92 Zb. O daňových poradcoch a Slovenskej komore daňových poradcov. Požadovaný minimálny počet rokov vlastníctva licencie 5. Splnenie podmienky preukáže uchádzač predložením zoznamu uvedených pracovníkova ich licencií a predložením čestného vyhlásenia pracovníka s overeným podpisom o tom, že pracovník bude k dispozícii pre plnenie danej zákazky v predpokladanom rozsahu hodín a dohodnutej hodinovej odmeny pracovníka.
b) dvoch pracovníkov držiteľov certifikátu účtovník expert. Splnenie podmienky preukáže uchádzač predložením
zoznamu uvedených pracovníkov a ich certifikátov a predložením čestného vyhlásenia pracovníka s overeným podpisom o tom, že pracovník bude k dispozícii pre plnenie danej zákazky v predpokladanom rozsahu hodín a dohodnutej hodinovej odmeny pracovníka.
c) dvoch pracovníkov držiteľov diplomu IAS/IFRS EXPERT. Splnenie podmienky preukáže uchádzač predložením
zoznamu uvedených pracovníkov a ich diplomov a predložením čestného vyhlásenia pracovníka s overeným podpisom o tom, že pracovník bude k dispozícii pre plnenie danej zákazky v predpokladanom rozsahu hodín a dohodnutej hodinovej odmeny pracovníka.
d) dvoch znalcov z odboru ekonómia a manažment, odvetvie účtovníctvo a dane. Splnenie podmienky preukáže
uchádzač predložením zoznamu uvedených pracovníkov a ich životopisu, v ktorom budú uvedené pracovné skúsenosti z oblasti ekonómie, účtovníctva a daňovníctva a predložením čestného vyhlásenia pracovníka s overeným podpisom o tom, že pracovník bude k dispozícii pre plnenie danej zákazky v predpokladanom rozsahu hodín a dohodnutej hodinovej odmeny pracovníka.
Záujemca môže v zozname pracovníkov podľa bodu 2a) až 2d) využiť aj zamestnancov, ktorí disponujú viacerými
oprávneniami súčasne pri zachovaní minimálneho počtu pracovníkov 5. Minimálne 4 pracovníci musia byť v pracovnom pomere so záujemcom. Záujemca túto skutočnosť musí preukázať potvrdením o pracovnom pomere týchto zamestnancov podpísaným osobou oprávnenou za záujemcu konať.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavky sú nevyhnutné pre možnosť výkonu predmetu zákazky v
požadovanom rozsahu.

3. Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením platného Certifikátu kvality 9001 vydaného
nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné
osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka certifikácie ISO musí byť splnená aspoň jedným členom skupiny, za predpokladu, že tento člen predloží výslovné písomné záväzné vyhlásenie o tom, že zabezpečí, aby jeho normy kvality certifikované normou ISO sa taktiež vzťahovali aj na ostatných členov skupiny. Tento člen skupiny musí uviesť, ako zabezpečí, aby skupina ako celok spĺňala tieto normy kvality.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač
preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti kvality.

4. kontrolou technickej spôsobilosti a to predložením :
a) licencie právnickej osoby, ktorá oprávňuje túto PO na vykonávanie auditu, ktorá je zapísaná v zozname audítorov, ktorý vedie Úrad pre dohľad nad výkonom auditu v zmysle Zákona č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu. Požadovaný minimálny počet rokov vlastníctva licencie 5.
b) licencie právnickej osoby oprávňujúcu PO na poskytovanie daňového poradenstva.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavky sú nevyhnutné pre možnosť výkonu predmetu zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne
disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný
uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak
nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
74/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.09.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.09.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.09.2015 11:00
Miesto : Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s. r. o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr
v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá.
Termín otvárania ponúk uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk sa týka otvárania ponúk časť Ostatné,
ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
Na otváraní ponúk časť Kritériá sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená.
Na otváraní ponúk časť Kritériá môže byť takýto uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom
štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač
( fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača ( právnická osoba), sa preukáže
na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a
splnomocnením na zastupovanie. Verejný obstarávateľ až po ukončení vyhodnotenia častí ponúk Ostatné oznámi
prostredníctvom systému EVO (v prípade technických obmedzení systému EVO listinnou poštou) uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuky neboli vylúčené termín otvárania ponúk časť Kritériá, pričom medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk Kritériá bude lehota minimálne päť pracovných dní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a
obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO.
Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese:
https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_7922_20150824.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO.
f) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a trvá odo dňa nadobudnutia účinnosti, do 30.6.2018 pre 1. časť predmetu zákazky a do 30.06.2016 pre 2. časť predmetu zákazky.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité