Oznámenie 17856 - WYP

Obsah

17856 - WYP
Vestník č. 169/2015 - 27.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Lokajová Iveta
Telefón: +421 415032414
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zilinska.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia hygienických zariadení – SOŠ lesnícka J.D. Matejovie Liptovský Hrádok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Stredná odborná škola lesnícka, Jozefa Dekreta Matejovie, Hradná 534, 033 14 Liptovský Hrádok 1
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia hygienických zariadení a stavebné úpravy na budove školy a internátu SOŠ lesníckej J.D. Matejovie v Liptovskom Hrádku. Bližší popis a špecifikácie sú v priloženej projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214220-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu spracovanej PD a výkazu výmer
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 99 793,7800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 a preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 a podľa § 26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady uchádzač v elektronickej ponuke predloží v pdf naskenovanej forme do systému EVOSERVIS. Naskenovaný doklad bude vychádzať z originálu alebo overenej fotokópie. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 resp. v súlade s § 26a ods. 3 zákona o VO.
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 alebo podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona a to:
1.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona, že
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
2.potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
3.potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne(í) nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
4.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
5.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
6.čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
7.čestné vyhlásenie, že:
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28.04.2015 môže splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. c), že nie je v reštrukturalizácii, preukázať: 1. predložením potvrdenie príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo 2. doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov.

Uchádzač preukázanie majetkovej účasti podľa § 26a preukáže dokladmi podľa §26a ods. 3 zákona: výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Doklady, ktorými je možné preukázať vlastnícku štruktúru až po úroveň známych fyzických osôb, ktoré majú v uchádzačovi kvalifikovanú účasť, zahŕňajú okrem dokladov vydávaných štátnymi orgánmi, úradmi alebo inými štátom poverenými orgánmi, aj doklady ktoré sú vydané príslušnými orgánmi obchodných spoločností alebo iných subjektov (napríklad združenia, nadácie a podobne) (ďalej len právnická osoba), ktoré preukazujú vlastnícku štruktúru (ďalej len príslušný orgán). Za doklad, ktorým je možné preukázať vlastnícku štruktúru, sa považuje aj čestné vyhlásenie príslušného orgánu, ktorým tento potvrdí, že v právnickej osobe nemá žiadna známa fyzická osoba kvalifikovanú účasť.
V prípade identifikácie fyzickej osoby s kvalifikovanou účasťou, resp. overenia, či táto osoba je/nie je verejný funkcionár, uchádzač preukáže v rámci plnenia podmienky preukazovania majetkovej účasti, právny status fyzickej osoby s kvalifikovanou účasťou vo svojej vlastníckej štruktúre, vo vzťahu k definičnému vymedzeniu verejného funkcionára (článok 3 ods. 1 zák. č. 357/2004 Z. z. o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov). Toto môže uskutočniť napríklad formou čestného vyhlásenia príslušného orgánu.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.

Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.

Odôvodnenie požiadavky: Povinnosť vyžadovať preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača vyplýva verejnému obstarávateľovi priamo z litery zákona.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 písm. a):
1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk. Vyjadrenie musí vypovedať o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky t. j., že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty.
Pričom verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť minimálne 1 vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk o disponibilite finančných zdrojov v hodnote minimálne 70.000 EUR alebo o poskytnutí úveru v minimálnej výške 70.000 EUR, prípadne ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania výzvy na predloženie ponuky na zverejnenie do vestníka.
2. Okrem vyjadrenia bánk predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.

Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich overených kópií v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) zákona o VO. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže.
1.Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. b) predloží zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) zákona o VO môže uchádzač preukázať podľa § 155m ods. 11 zákona o VO, referenciou zverejnenou v evidencii referencií podľa § 9a zákona o VO.

Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požadovanými dokladmi uchádzač preukáže, že má skúsenosti s realizovaním rovnakých alebo podobných zákaziek a preukáže svoju odbornú a technickú schopnosť realizovať zákazku na odbornej úrovni a v požadovanej kvalite.

V zmysle § 28 ods. 2 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) predložením minimálne 1 odberateľom potvrdenej referencie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie posledných 5 rokov, s rozpočtovým nákladom vyšším ako 70.000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent týchto hodnôt v inej mene. Dokladom bude referencia potvrdená odberateľom, ak ju uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o jej uskutočnení, doplnenú dokladmi, preukazujúcimi jej uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bola uskutočnená (zmluvy, odovzdávacie protokoly, a pod.).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.09.2015 09:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.09.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.09.2015 09:15
Miesto : Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 17. septembra 2015 o 9,15 hod. v sídle verejného obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Odbor právny a verejného obstarávania, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Na sprístupnení elektronických ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Ďalšie informácie k podmienkam účasti
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. Predkladané doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o VO a musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.


Doba realizácie je do 60 kalendárnych dní od prevzatia staveniska. Ukončenia prác najneskôr do 15.12.2015.
Uspešný uchádzač bude povinný predložiť k lehote podpisu ZOD harmonogram prác. Rozsah prác realizovaných v roku 2015 bude závisieť od finančných možností verejného obstarávateľa. V prípade, ak by sa zákazka realizovala v dvoch etapách t.j. I. etapa v roku 2015 a druhá v roku 2016, prioritopu v roku 2015 bude internát.
Pred začatím prác bude potrebné dohodnúť harmonogram postupu prác aj s oprávneným zástupcom školy. Práce bude možné vykonávať v čase od 7,00 18,00 hod. počas pracovných dní resp. po dohode s vedením školy je možné práce vykonávať aj počas sobôt. Práce sa budú realizovať počas vyučovacieho procesu.


Súťažné podklady sú už v pdf formáte zverejnené v profile verejného obstarávateľa (Žilinský samosprávny kraj) na stránke Úradu pre verejné obstarávanie: http://www.uvo.gov.sk/profily.

Žilinský samosprávny kraj vykonáva verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS.

Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch na predmet zákazky.

Registrovaní uchádzači v registri EVOSERVISu použijú svoj prístupový kód a súbor s elektronickým podpisom/certifikátom. Novým uchádzačom, ktorí nie sú zaregistrovaní v registri EVOSERVISu, bude prístupový kód automaticky vygenerovaný po zaregistrovaní sa v systéme. Pre použitie funkcionality elektronického podpisu v registračnom formulári v systéme EVOSERVIS uchádzači vyplnia Žiadosť o vystavenie certifikátu a vyplnený a podpísaný dokument zašlú na emailovú adresu spoločnosti: podpora@kdv.cz. Následne im na email bude zaslaný súbor s elektronickým podpisom/certifikátom pre vygenerovanie elektronického podpisu v e-nástroji EVOSERVIS.

Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
26.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité