Oznámenie 17857 - WYP

Obsah

17857 - WYP
Vestník č. 169/2015 - 27.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Lužianky
IČO: 34003517
Rastislavova 275/266, 95141 Lužianky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad
Kontaktná osoba: Jozef bojda
Telefón: +421 377783469
Fax: +421 377783471
Email: obecluzianky@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.luzianky.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
VOMA-VZ, s.r.o.
IČO: 47611570
Vinohrady 569 , 95135 Veľké Zálužie

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Vinohrady 569
Kontaktná osoba: Ing. Vladislav Omelina
Mobil: +421 903740983
Telefón: +421 376592002
Email: vladislavomelina@gmail.com
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia MK Vinárska II
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Lužianky, p.č. 1324/17, 1326/1, 1331/48, 1331/51, 1373/1, 1374 k.ú: Lužianky
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Navrhovaná miestna komunikácia je vytvorená rekonštrukciou jestvujúcej nespevnenej miestnej
komunikácie. Komunikácia je ukončená zaslepením a otočkou. Navrhovaná komunikácia sa navrhuje
vo funkčnej triede C3 v zmysle STN 7361110.
Objektová skladba:
SO-01 Komunikácia
SO-02 Vodovod
SO-03 Vodovodné prípojky
SO-04 Gravitačná kanalizácia
SO 05 Kanalizačné výtlaky a čerpacia stanica
SO-06 Kanalizačné prípojky
SO-07 Plynárenské zariadenia
SO-08 Elektrické prípojky NN
SO 09 Verejné osvetlenie
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233120-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45112000-5, 45232410-9, 45232431-2, 45316110-9, 45232150-8, 45231220-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
podľa PD a výkzu výmer - jeden obchodný prípad
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 268 730,8100 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 120
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukáže ich v súlade
s §26 ods. 2, resp. 4 alebo 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením nižšie uvedených originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií:
1.1.Výpis (výpisy) z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme;
1.2.Výpis (výpisy) z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním;
1.2.1.Fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské
oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov;
1.2.2.Právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa(uchádzača);
1.3.Potvrdenie (potvrdenia) príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že na uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; predložené potvrdenie musí byť aktuálne a musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania;
1.4.Potvrdenie príslušnej pobočky Sociálnej poisťovne a všetkých príslušných zdravotných poisťovní nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.5.Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.6.Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu (napr. výpis z obchodného registra). Doklad musí byť aktuálny v čase predkladania ponuky;
1.7.Čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. ods. 1 písm. h) alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto
spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo
ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.8.Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia;
1.9.Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.10.Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak krajina sídla uchádzača niektoré z dokladov ani rovnocenné doklady podľa bodov 1.1 až 1.6 nevydáva;
1.11.V prípade, že má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym
orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine
pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.12. Zapísanie v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie oprávňuje uchádzača vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
1.13. Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona preukázal, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na preukázanie majetkovej účasti sú výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršie ako tri mesiace.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a)
Prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, resp. potvrdenie banky, že uchádzač má k dispozícií vlastné požadované finančné prostriedky. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území SR alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
§ 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne
uchádzačovi úver vo výške minimálne 268 000,- EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými
prostriedkami v rovnakej výške.
Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako 3 mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za
predchádzajúce 3 roky ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol
predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti.
V zmysle: § 27 ods. 1 písm. d) uchádzač za posledné tri ukončené hospodárske roky (resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) predloží, (i) ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky overené kópie výkazov ziskov a strát s vyznačeným údajom o celkovom obrate overené daňovým úradom alebo audítorom, alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača alebo (ii) ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo predloží z účtovnej závierky overené kópie výkazov príjmov a výdavkov overené daňovým úradom alebo audítorom alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača.
V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Celkové obraty vyjadrené v iných menách uchádzač preukáže v euro a prepočíta ich platným kurzom v čase vzniku daňovej povinnosti, podľa daňových zákonov v krajine sídla uchádzača.
V prípade, ak uchádzač nepreukazuje prehľad o celkovom obrate subjektom podnikajúcim počas rozhodujúceho obdobia v Slovenskej republike, pre účely objektívneho porovnania údajov so slovenskými subjektmi, takýto subjekt predloží navyše čestné vyhlásenie ohľadne dosiahnutého celkového obratu, za posledné tri ukončené hospodárske roky, respektíve za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky: Stanovenie podmienky vyplýva z potreby aspoň minimálneho overenia finančnej situácie a spoľahlivosti uchádzača (jeho schopnosti plniť finančné záväzky). Primeranosť podmienky vyplýva jednak z výšky predpokladanej hodnoty zákazky a tiež skutočnosti, že jej obsahom je len poskytnutie základných informácii o uchádzačovi
2) Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Celkový obrat uchádzača v požadovanom období musel byť kumulatívne najmenej 2 400 000,- EUR bez DPH
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukáže:
- Podľa § 28 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
- Podľa § 28 ods. 1 písm g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich
zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
- Podľa § 28 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
- Podľa § 29 v spojení s § 28 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení manažérstva kvality, ktoré
uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
- Podľa § 30 v spojení s § 28 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré
uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Podľa § 28 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov min. 3 samostatné zákazky, t.j. stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru (výstavba komunikácií vrátane inžinierskych sietí ) , z toho 1 v min. hodnote 268 000,- EUR bez DPH.
-Podľa §28 ods.1 písm. c) uchádzač predloží doklad -
-Oprávnenie vydané Technickou inšpekciou v zmysle zákona č.124/2006 Z.z. na montáž, opravu, údržbu a rekonštrkciu výhradených technických zariadení plynových
-Platný Certifikát pre kvalitu vo zváraní v zmysle požiadaviek STN EN ISO 3834, resp. ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou

Podľa § 28 ods. 1 písm g) uchádzač predloží doklady o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Minimálne požiadavky:
1.Osvedčenie stavbyvedúci s odbornou spôsobilosťou- Inžinierske stavby - potrubné, energetické a iné líniové stavby, min 5 ročná odborná prax v pozícií stavbyvedúceho.
2.Osvedčenie pracovníka na riadenie prác na plynových zariadeniach v zmysle zákona č.124/2006
Podľa § 29 v spojení s § 28 ods. 1 písm. h) ZVO uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu na integrovaný systém riadenia kvality v oblasti uskutočnenia stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 9001 a OHSAS 18001 resp. ekvivalentom, vydaný nezávislou inštitúciou.
Podľa § 30 v spojení s § 28 ods. 1 písm. h) ZVO - uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva v oblasti uskutočnenia stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalentom vydaný nezávislou inštitúciou.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: celková cena v eur s DPH
Váha: 90
Časť: 2
Názov: Doba realizácie v kalendárnych dňoch
Váha: 10
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.09.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 30,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: V pokladni na adrese kontaktnej osoby VOMA-VZ, s.r.o.,Vinohrady 569, 951 35 Veľké Zálužie alebo prevodom na účet , alebo peňažnou poukážkou na číslo účtu: 0856179001/5600 PRIMA banka a.s. Uchádzač pri podaní žiadosti o zaslanie súťažných podkladov výpisom zo svojho účtu alebo ústrižkom poukážky, preukáže uhradenie uvedenej sumy
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.09.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.09.2015 17:00
Miesto : Obec Lužianky, Rastislavova 266, 951 41 Lužianky - zasadacia miestnosť
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 1.Otváranie ponúk časti Ostatné sa uskutoční na adrese verejného
obstarávateľa, dňa 16.9.2015 o 15:00 hod. miestneho času. Z otvárania tejto časti ponúk bude vyhotovená zápisnica. Otváranie je neverejné
2.Otváranie ponúk časti označených ako Kritéria bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré
neboli vylúčené , a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Oznámenie o otváraní časti ponuky Kritéria bude zaslané minimálne 5 pracovných dní pred dňom otvárania.
3.Na otváraní ponúk časti Kritéria sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote
na predkladanie ponúk a nebol vylúčený. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený
štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou
uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti.
2.Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vrátane predkladania žiadosti o poskytnutie
súťažných podkladov.
3.Žiadosti o súťažné podklady prosíme doručiť elektronicky na adresu vladislavomelina@gmail.com alebo poštou na adresu podľa prílohy II.tejto Výzvy. Žiadosť by mala obsahovať identifikačné údaje žiadateľa/obchodné meno, adresu,
IČO,DIČ/,kontaktnú osobu s kontaktnými údajmi určenú pre toto verejné obstarávanie.
4.Poistenie proti nepredvídateľnému a náhodnému poškodeniu stavebného diela, ktoré bude verejný obstarávateľ vyžadovať od úspešného uchádzača pred uzatvorením zmluvy vo výške min. 260 000 eur, a to na celú dobu realizácie stavby, po protokolárne odovzdanie ukončeného diela verejnému obstarávateľovi bez závad a nedorobkov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
26.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité