Oznámenie 17940 - WYS

Obsah

17940 - WYS
Vestník č. 170/2015 - 28.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Hlavné mesto SR Bratislava
IČO: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Magistrát Hl.mesta Bratislavy
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Šajti, Ing. Andrea Jašková
Telefón: +421 259356498 / 259356194
Email: sajti@bratislava.sk; jaskova@bratislava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.bratislava.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: Iný VO
Iný (špecifikujte): Územná samospráva
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytovanie komplexných cestovných služieb – letenky a ubytovanie
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
3
Hlavné miesto poskytovania služieb: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb súvisiacich so zabezpečovaním leteckej prepravy a ubytovania zamestnancov objednávateľa a ním určených osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách do celého sveta, zabezpečenie a doručenie jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v kategóriách podľa jednotlivých požiadaviek /objednávok objednávateľa pre jeho zamestnancov, ako aj pre iné ním určené osoby a zabezpečenie odvozu na/z letiska v súvislosti so zahraničnými služobnými cestami.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60400000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 98341000-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Miesto odletu: Viedeň / Bratislava
Miesto destinácie: podľa požiadavky (väčšinou krajiny EÚ)
Trieda letenky: podľa požiadavky
Druh letenky: jednosmerná/spiatočná
Počet leteniek: cca 27 za rok
Web check-in
Fakturácia v slovenskom jazyku
Faktúru je možné poslať v elektronickej podobe mailom a v listinnej podobe poštou
Vystaviť letenky elektronicky pre 1 zamestnanca
Ubytovanie: podľa požiadavky
Dodacia lehota leteniek: minimálne 2 dni pred odletom.
Lehota splatnosti faktúr: 30 dní,

Špecifické podmienky: bezplatné storno objednávky zo strany objednávateľa nahlásené dodávateľovi viac ako tri hodiny pred odletom,
možnosť urobiť web check-in leteniek pred odletom.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 25 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §26 ods.1 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení niektorých predpisov (zákon o verejnom obstarávaní/ zákona o VO). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa §26 zákona o VO v súlade s ustanoveniami zákona o VO a výkladovým stanoviskom č.10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o VO, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa §26a ods.3 zákona o VO preukázal, že nie je osobou podľa §26a ods.1 a 2 zákona o VO. Na preukázanie majetkovej účasti slúži doklad podľa §26a ods.3 zákona o VO, pričom doklad nesmie byť starší ako tri mesiace predchádzajúce dňu lehoty na predkladanie ponúk.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm.f zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Požadované doklady podľa III.1.1. musia byť predkladané ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti podľa použitia každej určenej podmienky účasti podľa §26 a §26a zákona o VO vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zhrnutia medzi podmienky účasti podľa §32 ods.6 zákona o VO: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z §26, §26a §32 zákona o VO.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
MAGS OVS 44846/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.09.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.09.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.09.2015 11:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
26.08.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité