Oznámenie 18074 - WYT

Obsah

18074 - WYT
Vestník č. 171/2015 - 31.08.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Zdenek Černay
IČO: 14056461
Slnečná 4, 90301 Senec

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slnečná 4/2217, 903 01 Senec
Kontaktná osoba: Zdenek Černay
Telefón: +421 245925650
Fax: +421 245927166
Email: laci@buslaci.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.cernay.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 7 ZVO.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Teleskopický nakladač
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Senec
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka nového teleskopického nakladača nosnosťou min. 4000 kg.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144710-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1 ks nakladač
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 82 700,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 1
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, predložením
dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 a § 26a ods. 3 v rozsahu a platnosti v zmysle cit. zákona.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods.11 cit. zákona t.j. splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 cit. zákona po vyhodnotení ponúk na základe písomného vyzvania obstarávateľským subjektom.
Doklady požadujeme predložiť ako originály alebo úradne overené kópie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením vyjadrenia banky (všetkých bánk) v ktorej/ých má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač:
- nie je v nepovolenom debete,
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
- že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
Vyjadrenie banky/bánk nesmie byť staršie ako jeden mesiac ku dňu predkladania ponuky. K vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené / podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenia/a.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods.11 cit. zákona t.j. splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 ZVO úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 cit. zákona po vyhodnotení ponúk na základe písomného vyzvania obstarávateľským subjektom.
Doklady požadujeme predložiť ako originály alebo úradne overené kópie.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Osoba podľa § 7 ZVO požadovaním týchto podmienok účasti skúma finančnú stabilitu uchádzačov a uisťuje sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí sú schopní si plniť finančné záväzky, sú ekonomicky stabilní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. l cit. zákona - opismi alebo fotografiami predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Predmetné doklady sa vyžadujú k zisteniu skutočných parametrov predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.09.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.09.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.09.2015 11:00
Miesto : Slnečná 4/2217, 903 01 Senec
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 ZVO neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014-2020
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo
českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu:
laci@buslaci.sk
Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v
žiadosti.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v
slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní
uverejní v profile obstarávateľa.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.08.2015

Profil Obstarávateľa


Dôležité