Oznámenie 18165 - WYT

Obsah

18165 - WYT
Vestník č. 173/2015 - 02.09.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Slovenská národná knižnica
IČO: 36138517
nám. J.C.Hronského 1, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenská národná knižnica, nám. J.C.Hronského 1, 036 01 Martin
Kontaktná osoba: Ing. Štefan Buzek
Telefón: +421 432451288
Fax: +421 434134035
Email: stefan.buzek@snk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.snk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
IDENTIFIKAČNÉ KARTY
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Slovenská národná knižnica, nám. J.C.Hronského 1, 036 01 Martin
NUTS kód:
SK03
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka plastových identifikačných kariet s čiarovým kódom použiteľných ako čitateľský preukaz pre využívanie knižničných služieb. Ďalšie podrobnosti sú v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 22455000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je dodávka plastových identifikačných kariet s čiarovým kódom použiteľných ako čitateľský preukaz pre využívanie knižničných služieb. Ďalšie podrobnosti sú v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 400,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov ako aj podmienky účasti týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 26 a § 26a zákona.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa §28 ods.1 písm. l) zákona .
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať, vzorku alebo opismi alebo fotografiu.
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi. Podmienka účasti je primeraná a vyplynula z dôvodu potreby overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú potrebnými odbornými skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho poskytovať.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2015026
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.09.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.09.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.09.2015 11:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Lehota uvedená v bode IV.2.4. sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré sa uskutoční v súlade so
zákonom. Otváranie časti ponúk označenej ako" Kritéria" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom po registrácii v systéme EVO (www.evo.gov.sk ). Názov zákazky je IDENTIFIKAČNÉ KARTY. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné po registrácii pokračovať v zmysle usmernení na portáli EVO prístupných v sekcii Metodické pokyny a súťažných podkladov. Komunikačným jazykom je slovenský jazyk. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. V prípade, ak je uchádzačom skupina dodávateľov, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť medzi sebou právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia ručia za záväzky spoločne a nerozdielne.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.08.2015

Profil Obstarávateľa


Dôležité