Oznámenie 18329 - MSS

Obsah

18329 - MSS
Vestník č. 176/2015 - 07.09.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Obstarávacie trhovisko Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45746168
Podzámocká 67/6, 97201 Bojnice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obstarávacie trhovisko Slovenska, Hurbanovo námestie 46, 972 01 Bojnice
Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Hujsiová
Telefón: +421 911803103
Email: obstaravanie@well.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Združenie právnických osôb, ktorého členom je aspoň jeden z verejných obstarávateľov uvedených v písmenách a) až d) § 6 zákona č. 25/2006 Z. z.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Časť: 1
Úradný názov: Obec Beniakovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00 691 224
Poštová adresa: Beniakovce 44
Mesto/Obec: Beniakovce
PSČ: 04442
Štát: Slovensko
Časť: 2
Úradný názov: Obec Budimír
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00 324 001
Poštová adresa: Budimír 19
Mesto/Obec: Budimír
PSČ: 04443
Štát: Slovensko
Časť: 3
Úradný názov: Obec Drienovská Nová Ves
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00 326 976
Poštová adresa: Drienovská Nová Ves 83
Mesto/Obec: Drienovská Nová Ves
PSČ: 08201
Štát: Slovensko
Časť: 4
Úradný názov: Obec Dulova Ves
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00 327 000
Poštová adresa: Dulova Ves 18
Mesto/Obec: Dulova Ves
PSČ: 08282
Štát: Slovensko
Časť: 5
Úradný názov: Obec Haniska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00 690 520
Poštová adresa: Bajzova 14
Mesto/Obec: Haniska
PSČ: 08001
Štát: Slovensko
Časť: 6
Úradný názov: Obec Košické Oľšany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00 324 361
Poštová adresa: Košické Oľšany 118
Mesto/Obec: Kosické Oľšany
PSČ: 04442
Štát: Slovensko
Časť: 7
Úradný názov: Obec Nová Polhora
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00 324 540
Poštová adresa: Nová Polhora 95
Mesto/Obec: Nová Polhora
PSČ: 04444
Štát: Slovensko
Časť: 8
Úradný názov: Obec Záborské
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00 328 014
Poštová adresa: Záborské 39
Mesto/Obec: Záborské
PSČ: 08253
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie zberu, prepravy a zhodnocovania alebo zneškodňovania odpadu a vytriedených zložiek – CVO 215
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 16
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom dodania
predmetu zákazky sú odberné miesta jednotlivých verejných obstarávateľov.
Kód NUTS
SK04
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 421 200,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených s nakladaním s odpadom v zmysle zákona č. 97/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zmien a doplnkov, t.j. zber, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu 200301; veľkorozmerných odpadov 200307; oddelene vytriedených separovane zbieraných zložiek KO - odpad zo skla 200102, plastov 200139, papiera a lepenky 200101 kovov a kovových obalov 200140; biologicky rozložiteľných odpadov 200201; vytriedených odpadov z domácnosti s obsahom škodlivín ( žiariviek s obsahom ortute, opotrebovaných batérií a akumulátorov, vyhradených elektrických a elektronických zariadení 200121, 200123, 200133, 200134, 200135, 200136); drobných stavebných odpadov; opotrebovaných pneumatík 16 01 03; zber preprava, likvidácia, zhodnotenie a zneškodnenie nezákonne umiestneného odpadu.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90512000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90510000-5, 90511000-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Centrálna obstarávacia organizácia podľa § 10 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, obstaráva daný predmet zákazky pre týchto osem verejných obstarávateľov:
1.Služby zberu, prepravy a nakladania s odpadom pre obec Beniakovce
Verejný obstarávateľ: Obec Beniakovce, Beniakovce 44, 044 42 Beniakovce, IČO: 00 691 224
2.Služby zberu, prepravy a nakladania s odpadom pre obec Budimír
Verejný obstarávateľ: Obec Budimír, Budimír 19, 044 43 Budimír, IČO: 00 324 001
3.Služby zberu, prepravy a nakladania s odpadom pre obec Drienovská Nová Ves
Verejný obstarávateľ: Obec Drienovská Nová Ves, Drienovská Nová Ves 83, 082 01 Drienovská Nová Ves, IČO: 00 326 976
4.Služby zberu, prepravy a nakladania s odpadom pre obec Dulova Ves
Verejný obstarávateľ: Obec Dulova Ves, Dulova Ves 18, 082 82 Dulova Ves, IČO: 00 327 000
5.Služby zberu, prepravy a nakladania s odpadom pre obec Haniska
Verejný obstarávateľ: Obec Haniska, Bajzova 14, 080 01 Haniska, IČO: 00 690 520
6.Služby zberu, prepravy a nakladania s odpadom pre obec Košické Oľšany
Verejný obstarávateľ: Obec Košické Oľšany, Košické Oľšany 118, 044 42 Kosické Oľšany, IČO: 00 324 361
7.Služby zberu, prepravy a nakladania s odpadom pre obec Nová Polhora
Verejný obstarávateľ: Obec Nová Polhora, Nová Polhora 95, 044 44 Nová Polhora, IČO: 00 324 540
8.Služby zberu, prepravy a nakladania s odpadom pre obec Záborské
Verejný obstarávateľ: Obec Záborské, Záborské 39, 082 53 Záborské, IČO: 00 328 014
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 421 200,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky bude zabezpečená zábezpekou vo výške 7 000,00 EUR.
1. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka zabezpečí viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk.
2 Zábezpeka je stanovená vo výške 7 000,- EUR (slovom: sedemtisíc eur).
3 Spôsob zloženia zábezpeky:
3.1 Zložením finančných prostriedkov na bankový účet centrálnej obstarávacej organizácie, alebo
3.2 Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača
4 Podmienky zloženia zábezpeky:
4.1 Zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa.
4.1.1 Finančné prostriedky musia byť zložené na účet Centrálnej obstarávacej organizácie:
Banka: Slovenská sporiteľňa
Číslo účtu: 5070846442/0900
Konštantný symbol: 0308
Variabilný symbol: 2152015
Špecifický symbol: IČO uchádzača
Doplňujúce údaje: Zábezpeka KO CVO215+ obchodný názov uchádzača
4.1.2 Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr v momente uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Doba platnosti zábezpeky formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa trvá až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. Poukázanie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa preukáže uchádzač výpisom z bankového účtu.
4.1.3 Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa článkov uvedených vyššie, bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.
4.2 Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača.
4.2.1 Poskytnutie bankovej záruky sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 Obchodného zákonníka. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou. Doba platnosti bankovej záruky môže byť v záručnej listine obmedzená najmenej do uplynutia lehoty viazanosti ponúk.
4.2.2 Záručná listina (ORIGINÁL) v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí verejného obstarávateľa (veriteľa) za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré veriteľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, musí byť súčasťou ponuky.
4.2.3 Uchádzač k záručnej listine predloží aj bankou vystavený doklad o možnosti dodatočného predĺženia doby platnosti bankovej záruky v prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk.
4.2.4 Ak záručná listina nebude súčasťou ponuky, uchádzač bude z verejnej súťaže vylúčený.
4.2.5 Ak bude uchádzač vyžadovať vrátenie originálu záručnej listiny banky, v ponuke predloží originál záručnej listiny banky (voľný, nezviazaný s ponukou) a v origináli ponuky jej overenú kópiu zviazanú s ponukou. Ak bude originál pevne zviazaný s ponukou, verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadosť uchádzača vrátenie záručnej listiny.
5. Podmienky vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky po uplynutí lehoty viazanosti ponúk:
5.1 Ak uchádzač zložil finančné prostriedky na účet verejného obstarávateľa podľa bodu 4.1, verejný obstarávateľ ju vráti.
5.2 Zábezpeka bude uchádzačom uvoľnená najneskôr do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy a to tým spôsobom, že sa vystaví banke prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov, ktoré slúžili ako zábezpeka..
5.3 Uvoľnenie zábezpeky poskytnutím bankovej záruky za uchádzača:
5.3.1 Ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky podľa bodu 4.2, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky vzniknuté počas lehoty viazanosti ponúk.
5.3.2 Originál bankovej záruky sa uchádzačovi vráti len, keď bol do ponuky vložený podľa pokynov v bode 4.2.5 po podpise zmluvy s úspešným uchádzačom.
6. Podmienky vrátenia zábezpeky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk:
6.1 Verejný obstarávateľ pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk uvoľní uchádzačovi zábezpeku do siedmich dní, ak uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnej súťaži a verejný obstarávateľ ho z verejnej súťaže vylúčil a uchádzač nepodal námietku proti postupu obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ bola banková zábezpeka vložená do ponuky podľa pokynov v bode 4.2.5.)
7. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač podľa podmienok uvedených v bode 3.
8. V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk, zábezpeka naďalej zabezpečuje viazanosť ponuky až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk.
9. V prípade, že je banková záruka vystavená na kratšiu dobu, ako je predĺžená lehota viazanosti ponúk, bude uchádzač verejným obstarávateľom pred uplynutím pôvodnej lehoty viazanosti ponúk vyzvaný na doručenie listiny vystavenej bankou, dokladujúcou jej predĺženie. V tomto prípade môže uchádzač nahradiť bankovú záruku zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa v požadovanej výške, ak tak urobí v pôvodnej lehote viazanosti ponúk.
10. Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa a obstarávateľa, ak uchádzač
a) odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk,
b) v prípadoch podľa § 32 ods. 11 nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom alebo predloží doklady, ktoré sú sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, preukazovanie majetkovej účasti, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech, alebo
c) neposkytne súčinnosť podľa § 45 ods. 9.
11. Ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, bezodkladne vráti zábezpeku uchádzačovi (len ak bola do ponuky vložená podľa pokynov v bode 4.2.)
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov jednotlivých verejných obstarávateľov formou bezhotovostného
platobného styku.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť právny
subjekt. Z dokumentácie preukazujúcej vznik právneho subjektu musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné
práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia subjektu ručia za
záväzky subjektu spoločne a nerozdielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Uchádzač je povinný preukázať, že na stanovenie presnej hmotnosti odpadu vykonáva váženie vozov zabezpečujúcich zber odpadu, bezprostredne pred zberom odpadu a následne po jeho zbere prostredníctvom váh určených na váženie hmotnosti nákladu nákladných vozidiel pri vjazde a výjazde do a z každej obce osobitne. Skutočnosť preukazuje čestným vyhlásením. V čestnom vyhlásení uchádzač presne špecifikuje druh a typ váhy. Originál alebo overenú kópiu dokladu preukazujúceho úradné overenie váhy priloží úspešný uchádzač k Rámcovej dohode najneskôr v deň jej podpisu.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
3.Uvedené doklady je možné nahradiť v zmysle § 128 a § 133 zákona o verejnom obstarávaní:
a) potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov (ak bolo vydané do 30.6.2013) a čestným vyhlásením podľa § 26 ods. 2 písm. g) alebo aj f) - doklad musí byť platný a predložený v origináli alebo v notársky osvedčenej kópii, alebo
b) výpisom zo zoznamu podnikateľov, ak bol do tohto zoznamu zapísaný po 1.7.2013.
4.Ak doklady na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá skupina uchádzačov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia musí doložiť každý člen skupiny.
5.Ak uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nedokáže doložiť doklady požadované v tejto časti, lebo ich krajina jeho sídla nevydáva a krajina jeho sídla nevydáva ani rovnocenné doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
6.Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika, môže nahradiť čestné vyhlásenie podľa predchádzajúceho odseku vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača, ak právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia.

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
1.Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári..
2.Kvalifikovanou účasťou sa rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
3.Uchádzač majetkovú účasť preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukáže podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona. č. 25/2006 Z. z.
Čestným vyhlásením uchádzača, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť svoje finančné záväzky a zároveň je schopný riadne plniť predmet zákazky.
Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú zmluvu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.

2.Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia, za všetkých členov skupiny spoločne.

Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú zmluvu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
3.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač podľa:
1. § 28 ods. 1, písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Uchádzač pre splnenie tejto podmienky musí predložiť zoznam zmluvných odberateľov - obchodné meno a adresu jeho sídla spolu s uvedením ceny, objemu a termínu plnenia poskytnutých služieb, a kontaktu na odberateľa. Každá referencia musí byť potvrdená odberateľom v zmysle vyššie uvedenej legislatívnej požiadavky.
Za predchádzajúce tri roky sa na účely tejto zákazy považujú roky 2014, 2013 a 2012.
Minimálna úroveň: Uchádzač musí predloženým zoznamom poskytnutých služieb (referenciami) úspešne realizovaných zmlúv na poskytnutie služby zber, preprava a nakladanie s odpadom preukázať, že v definovanom období podľa uzatvorených zmlúv poskytoval, resp. poskytuje službu minimálne trom odberateľom, spolu v objeme minimálne 2 000 t odpadu ročne.
Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením rovnakej alebo obdobnej zákazky.
2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoju technickú a odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej technická vybavenosť a odbornosť má byť použitá na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú a odbornú spôsobilosť zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 43 zákona č 25/2006 Z.z.o
verejnom obstarávaní. Podrobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
CVO 215
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.10.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.10.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský a český jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2015 10:30
Miesto: Otváranie časti ponúk Ostatné sa uskutoční podľa § 41 ods. 2 a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie je otváranie tejto časti ponúk neverejné a zápisnica z otvárania sa
uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Žiadosť o súťažné podklady posiela záujemca písomne buď poštou na adresu Obstarávacie trhovisko Slovenska,
Hurbanovo námestie 46, 972 01 Bojnice alebo elektronicky na adresu obstaravanie@well.sk. Súťažné podklady budú
poskytnuté elektronicky alebo osobne v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 14:00 hod. na uvedenej adrese. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoje obchodné meno, sídlo, adresu pre poštový styk; meno, číslo telefónu, emailovú adresu kontaktnej osoby.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.09.2015

Redakčné opravy

18715 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 180/2015
V oznámení 18329-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obstarávacie trhovisko Slovenska, Podzámocká 67/6, 972 01 Bojnice zverejnenom vo VVO č. 176/2015 zo dňa 07.09.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Doplnený text: 1. Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak. 2. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť úradný preklad takýchto dokladov do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku 3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky Doplnený text: Uchádzač je povinný preukázať čestným vyhlásením, že je držiteľom platných dokladov preukazujúcich splnenie podmienok, ktorým podlieha plnenie zmluvy. Doklad/doklady orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva o registrácii podľa § 98 a/alebo o udelení súhlasu podľa § 97 ods. 1 a/alebo autorizácii podľa § 89 ods. 1 zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zmien a doplnkov. Ak uchádzač nie je zároveň prevádzkovateľom vlastného zariadenia na zneškodňovanie, resp. zhodnocovanie odpadov, predloží kópiu zmluvy s prevádzkovateľom zariadenia na zneškodňovanie, resp. zhodnocovanie odpadov. Predložením dokladu/dokladov musí uchádzač preukazovať, že spĺňa všetky legislatívne podmienky pre plnenie zmluvy vo vzťahu k jednotlivým druhom činností predmetu zákazky. Kópie relevantných dokladov priloží úspešný uchádzač k Rámcovej dohode najneskôr v deň jej podpisu. VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Termín poskytovania služby: a) verejný obstarávatelia č.1,3,4,5,6 a 8 - od 1.1.2016 do 31.12.2019 b) vrejný obstarávateľ č. 7 - od 2.2.2016 do 31.12.2019 c) vrejný obstarávateľ č. 2 - od 1.1.2016 do 31.12.2019 okrem časti - Iné biologicky rozložiteľné odpady (iné ako 20 02 01 a 20 01 08), ktoré požaduje obstarávať od 17.8.2016 do 31.12.2019
20693 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 204/2015
V oznámení 18329-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obstarávacie trhovisko Slovenska, Podzámocká 67/6, 972 01 Bojnice zverejnenom vo VVO č. 176/2015 zo dňa 07.09.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 19.10.2015 10:00 Viď: 02.11.2015 10:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 19.10.2015 10:00 Viď: 02.11.2015 10:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.10.2015 10:30 Viď: 02.11.2015 10:30
21837 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 215/2015
V oznámení 18329-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obstarávacie trhovisko Slovenska, Podzámocká 67/6, 972 01 Bojnice zverejnenom vo VVO č. 176/2015 zo dňa 07.09.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 02.11.2015 Viď: 09.11.2015 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 02.11.2015 Viď: 09.11.2015 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.11.2015 Viď: 09.11.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité