Oznámenie 18468 - WYP

Obsah

18468 - WYP
Vestník č. 177/2015 - 08.09.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Prešov
IČO: 00327646
Hlavná 73, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Oddelenie podporných činností, pre osobné doručovanie podateľňa č. dv. 5
Kontaktná osoba: Ing. Andrej Gajdoš
Telefón: +421 513100105
Fax: +421 517733665
Email: andrej.gajdos@presov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.presov.sk/
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Mestský cintorín Prešov – Šváby, 1. etapa
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Mestský cintorín Prešov Šváby.
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s rozšírením pohrebiska areálu existujúceho cintorína a jeho technickej infraštruktúry.

Stavba pozostáva z nasledovných stavebných objektov:
SO 04. 1.A - Oplotenie - 1. etapa - časť A
SO 05. 1.A - Komunikácie, spevnené plochy a terénne úpravy 1. etapa - časť A
SO 06. 1.A - Studne, retenčné nádrže ,vodovod , závlahový systém 1. etapa -časť A
SO 08. 1.A - Dažďová kanalizácia zo spevnených plôch 1.etapa - časť A
SO 09. 1.A - Verejné osvetlenie a kamerový systém navrhovaný cintorín - 1. etapa - časť A
SO 10. - Verejné osvetlenie a kamerový systém jestvujúci cintorín
SO 13. 1.A - Sadovnícke úpravy 1. etapa - časť A
SO 13. 2.A - Jazierko
SO 14. 1.A - Prvky drobnej architektúry a infosystém 1. etapa - časť A
SO P.02.A - Preložka transformovne TS 10 Urxova
SO P.02.1.A - Úprava ul. Urxovej - NN el. rozvody 1. etapa časť A
SO P. 04.A - Preložka vzdušného vedenia VN č.479 časť A
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45236300-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 926 820,8200 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 18
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona. Doklady požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako originály alebo úradne overené kópie. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia aj prostredníctvom zapísania sa do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona a vtedy postačuje predložiť kópiu výtlačku zo zoznamu podnikateľov resp. odkaz na zápis, ktorého pravdivosť údajov overí verejný obstarávateľ v sprístupnenom elektronicky vedenom zozname podnikateľov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie.

Uchádzač preukáže majetkovú účasť podľa § 26a ods. 1 v nádväznosti na ods. 2 zákona predložením dokladov podľa § 26a ods. 3 zákona.

Podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods. 11 zákona. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreby jej zahrnutia: vyžaduje sa podľa § 100 ods. 1 písm. b) zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia
vyjadrením banky, že má dostatok finančných prostriedkov na zabezpečenie predmetu zákazky alebo predloží prísľub banky o poskytnutí úveru na zabezpečenie predmetu zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia postupovať aj podľa § 27 ods. 2 a 3 zákona. Podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods. 11 zákona. Doklady požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako originály alebo úradne overené kópie. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti a potreby jej zahrnutia: zabezpečiť ekonomicky stabilných uchádzačov pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky, že má zabezpečené finančné prostriedky na zabezpečenie predmetu zákazky vo výške min. 300 000,- EUR alebo predloží prísľub banky o poskytnutí úveru na zabezpečenie predmetu zákazky vo výške min. 300 000,- EUR. Vyjadrenie alebo prísľub banky nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Predložiť doklady, ktorými uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať aj podľa
§ 28 ods. 2 zákona. Podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods. 11 zákona. Doklady požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako originály alebo úradne overené kópie. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti a potreby jej zahrnutia: preukázať primerané skúsenosti v predmete zákazky pre zabezpečenie kvalitného plnenia budúceho zmluvného vzťahu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : V zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov 2010 až 2014 zdokladovať so všetkými náležitosťami uvedenými v § 28 ods. 1 písm. b) zákona minimálne jednu samostatnú zákazku s uskutočnenými stavebnými prácami s minimálnou cenou 400 000,- EUR vrátane DPH, ktoré sa týkali predmetu tejto zákazky, v čase kedykoľvek za predchádzajúcich päť rokov. Ak uskutočnené stavebné práce časovo presahujú požadované obdobie, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v zozname uskutočnených stavebných prác vyznačil výšku ceny uskutočnených stavebných prác spadajúcich do obdobia za predchádzajúcich päť rokov. V prípade, že peňažné vyjadrenie uskutočnených stavebných prác obsahuje údaje v inej mene ako euro, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač tieto údaje prepočítal na euro kurzom Národnej banky Slovenska ku dňu zverejnenia výzvy pre zadávanie tejto zákazky vo Vestníku verejného obstarávania na www.uvo.gov.sk . Ak je dokladom referencia, potom splnenie požadovaných štandardov bude verejný obstarávateľ posudzovať aj zo všetkých referencií za dané obdobie, ktoré sú evidované a verejne prístupné v registri vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.09.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.09.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.09.2015 08:30
Miesto : Mesto Prešov, Malá radná sieň, Hlavná 73, 080 01 Prešov.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Podľa bodu 23 časti A.1 súťažných podkladov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom elektronickými prostriedkami prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/5963 , preto verejný obstarávateľ nebude posielať záujemcom súťažné podklady prostredníctvom pošty a nebude odpovedať na písomné žiadosti o súťažné podklady, ktoré mu budú doručené. Výkazy výmer v exceli sú voľne prístupné na www.presov.sk v časti Verejné obstarávanie. Písomné oznámenie o výsledku vybavenia žiadosti o nápravu podľa § 136 ods. 6 písm. a) zákona zverejní verejný obstarávateľ prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie pod odkazom Iný dokument k zákazke.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
07.09.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité