Oznámenie 18700 - WYP

Obsah

18700 - WYP
Vestník č. 180/2015 - 11.09.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
IČO: 00603317
Junácka 1, 83291 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Junácka 1, Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Jaroslav Matovič
Telefón: +421 249253250
Fax: +421 244258840
Email: vo.homolova@banm.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.banm.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia Klubu seniorov na Športovej ulici 1, Bratislava
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Denné centrum seniorov, Športová 1, 831 04 Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Opis predmetu zákazky

Zámerom investora je realizovať rekonštrukciu Klubu seniorov na Športovej ulici 1.
vrátane vybavenia interiéru, realizácie terasy a riešenia bezbariérovosti celého zariadenia v nasledovnom rozsahu, vyplývajúcom z PD:
ÚK výmena vykurovacích telies v priestore
ZTI preriešenie a prekládka rozvodov ZTI podľa nového umiestnenia hygieny
nová sanita podľa nárokov pre imobilných obyvateľov / zvýšené wc na 420mm /
výmena okien, balkónových dverí a vstupných dverí i interiérových dverí
výmena podláh v priestore za nové marmoleum a keramické obklady v hygiene a kuchynke
nové sádrokartónové podhľady v hlavnom multifunkčnom priestore
vyspravenie a sanácia omietok v priestore
nová elektroinštalácia v priestoroch, domový vrátnik, TV kabeláž
nútené vetranie hyg. priestorov
vybudovanie nového vstupu a novej bezbariérovej rampy z exteriéru
vyhotovenie novej kuchynskej linky vrátane spotrebičov umývačka, varič elektrický, digestor
dodávka nového interiérového zariadenia priestorov podľa návrhu v ďaľšom stupni PD - interiér

ZÁKLADNÉ CHARAKTERISTIKY OBJEKTU
Názov stavby : Klub seniorov
Miesto stavby : nebyt. priestor č. 12 903, bytový dom súp.č. 118, parc.č. 11299/7 k.ú. Nové Mesto, okres Bratislava III.
Investor : Mestská časť Bratislava Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Zodpovedný projektant : Ing. arch. Fukatschová Gabriela, Štefánikova 29, 811 05 Bratislava 1

OBJEKTOVÁ SKLADBA NAVRHOVANEJ STAVBY :
S.O. 01 -Klub seniorov
S.O. 02 -Zdravotechnika
S.O. 03 - Ústredné vykurovanie
S.O. 04 - Elektroinštalácia
S.O. 05 - Vzduchotechnika

FUNKČNÉ VYUŽITIE
Klub seniorov práca Klubu seniorov na Športovej 1, Bratislava Nové Mesto
- podlahová plocha riešených častí interiéru celkom : 145,28 m2
- podlahová plocha navrhovaná terasa v exteriéri : 50,27 m2
- vstupná rampa - 19,54 m2
Podlahová plocha riešeného priestoru celkom : 215,09 m2

POPIS SÚČASNÉHO STAVU OBJEKTU
Riešená existujúca prevádzka Denného centra seniorov, sa nachádza na prízemí paťposchodového obytného domu Športová 1 z roku 1936 v Bratislave, m.č. Nové Mesto. Pod priestorom Klubu seniorov sa nachádzajú pivničné priestory. Plánované stavebné práce predstavujú modernizáciu tohto priestoru, jeho aktualizáciu prevádzky a designu vzhľadom na súčasné požiadavky.
Seniorov

ARCHITEKTONICKÉ A DISPOZIČNÉ RIEŠENIE PRESTAVBY
Pre prestavbu priestorov Klubu seniorovov navrhujeme preriešiť pôvodné priestory na Športovej 1 a vykonať búracie a murovacie práce v zmysle navrhovanej novej dispozície priestoru a nového navrhovaného vstupu cez bezbariérovú rampu z ulice Bartoškovej. Klub seniorov bude mať takto vytvorený samostatný nezávislý vstup z exteriéru bez rušenia prevádzky existujúceho obytného domu na Športovej 1. Pre využívanie exteriéru navrhujeme vo dvore umiestniť exteriérovú terasu so vstupom z priestoru Klubu seniorov.
Murovacie a búracie práce sa vykonajú podľa návrhu vo výkrese búracích a murovacích prác v časti PD architektúra a detaily

Projektant navrhujeme vykonať rekonštrukciu :
ÚK výmena vykurovacích telies v priestore
ZTI preriešenie a prekládka rozvodov ZTI podľa nového umiestnenia hygieny
nová sanita podľa nárokov pre imobilných obyvateľov / zvýšené wc na 420mm /
výmena okien, balkónových dverí a vstupných dverí i interiérových dverí
výmena podláh v priestore za nové marmoleum a keramické obklady v hygiene a kuchynke
nové sádrokartónové podhľady v hlavnom multifunkčnom priestore
vyspravenie a sanácia omietok v priestore
nová elektroinštalácia v priestoroch, domový vrátnik, TV kabeláž
nútené vetranie hyg. priestorov
vybudovanie nového vstupu a novej bezbariérovej rampy z exteriéru
vyhotovenie novej kuchynskej linky vrátane spotrebičov umývačka, varič elektrický, digestor
dodávka nového interiérového zariadenia priestorov podľa návrhu v ďaľšom stupni PD - interiér
Existujúce prípojky IS zostanú bez stavebnej zmeny pre užívanie.

STAVEBNO TECHNICKÉ RIEŠENIE
Za stavebného hľadiska ide o prestavbu vstupu a vstupného priestoru Klubu doôchodcov, vybudovanie bezbariérovej rampy so zásahom do časti obvodovej steny a suterénu pod Klubom seniorov v časti od ul. Bartoškovej a interiérové úpravy so zásahom do nosnej steny v časti kuchynky a do nenosných častí.
Ohľadom výplní okien a dverí je potrebné realizovať ich výmenu a nahradenie novými fasádnymi a interiérovými výplňami podľa PD časti Architektúra a Požiarna ochrana.

STATICKÉ RIEŠENIE
Zo statického hľadiska ide o úpravy v nosných a nenosných častiach pôvodnej budovy a postup prác pri vyhotovení týchto úprav je potrebné vykonať podľa návrhu v časti Statika v ďalšom stupni PD.

DOPRAVNÉ RIEŠENIE STAVBY
Objekt je dopravne napojený na miestnu komunikáciu ul. Bartoškovu a Športovú, Bratislava v mieste stavby a pre peších napojením na existujúce chodníky v mieste stavby . Pre parkovanie návštevníkov navrhujeme využívať existujúce parkovacie plochy v okolí stavby.

POŽIADAVKY, VYPLÝVAJÚCE Z CHRÁNENÝCH ÚZEMÍ A OCHRANNÝCH PÁSIEM
Na predmetné územie sa nevzťahuje stupeň ochrany prírody.
Realizácia stavby nie je v kolízii so žiadnymi záujmami druhovej ochrany prírody.

VECNÁ A ČASOVÁ KOORDINÁCIA STAVIEB
Predmetná rekonštrukcia bytového domu sa rieši ako jeden stavebný celok. Prislúchajúce stavebné objekty rekonštrukcie prípojok IS sa vybudujú v jednej stavebnej etape a odovzdajú zároveň s finalizáciou hlavného stavebného objektu.

ODPADOVÉ HOSPODÁRSTVO
Pri realizácii stavby bude vznikať stavebný odpad zo stavebných prác počas realizácie stavby. Tento sa bude umiestňovať do kontajnera , ktorý sa odvezie na najbližšiu skládku TKO, čo preukáže stavebník pri kolaudácii stavby potvrdením zo skládky.Predpokladaný odpad bude v množstve 9,8 t.

NAPOJENIE NA IS
Napojenie na IS a médiá navrhujeme ponechať v existujúcom režime. V rámci prestavby priestorov sa vybuduje nové riešenie v častiach : Elektroinštalácia, Slaboprúd, Zdravotechnika, Vzduchotechnika a Požiarna ochrana.

INTERIÉROVÉ RIEŠENIE
Riešenie časti interiér je navrhnuté v zmysle požiadaviek investora, ktoré bolo konzultované s vedúcou Klubu seniorov, taktiež s Ing. G. Vojtechovou z úradu Mestskej časti Nové Mesto, odb. sociálnych služieb. Všetky navrhované časti interiéru i mobiliár je navrhovaný so zreteľom na maximálnu funkčnosť riešenej prevádzky. Detailné riešenie interiéru viď grafická, výkresová časť projektu.



Všetky dôležité informácie o plánovanej rekonštrukcii nájdete v priloženej projektovej dokumentácii.
Ostané dôležité informácie a povinnosti zhotoviteľa sú zadefinované v zmluve.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 72 500,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 100
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len ZVO) v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
1.Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 26 ods. 1 ZVO a preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a ZVO:
1.1.nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, zatrestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.2. nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.3.nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.4.nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5.nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.6.je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
1.7.nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
1.8.nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.8.1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
1.8.2.1.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.2.2.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.9.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa ZVO, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.10.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.11.nie je:
1.11.1právnickou osobou, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
1.11.2právnickou osobou, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
1.11.3právnickou osobou, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienok: Povinnosť bezvýhradne splniť všetky vyššie uvedené podmienky osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti vyplýva priamo zo ZVO. Uvedená skutočnosť odôvodňuje ich potrebu a primeranosť.
2. Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 26 ods. 1 ZVO a §26a ZVO
2.1 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 ZVO preukáže podmienky osobného postavenia informáciou o zapísaní do zoznamu alebo predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov a podmienky preukazovania majetkovej účasti dokladom podľa bodu 2.2.8 tejto časti oznámenia nižšie.
2.2 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov preukáže splnenie podmienok osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti nasledovnými dokladmi:
2.2.1 podmienky v bodoch 1.1. a 1.2. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2.2.2 podmienku v bode 1.3. potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
2.2.3 podmienku v bode 1.4. potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
2.2.4 podmienku v bode 1.5. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
2.2.5 podmienku v bode 1.6. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
2.2.6 podmienku v bode 1.8. čestným vyhlásením,
2.2.7 podmienky v bodoch 1.9. a 1.10. čestným vyhlásením
2.2.8 podmienku v bode 1.11. výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
3. Doklady na preukázanie splnenia podmienok môžu byť v ponuke nahradené aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 ZVO.
4. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
5. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1.Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukáže ich predložením týchto dokladov:
§ 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Vyjadrením banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet (účty) musí obsahovať:
či uchádzač nebol za predchádzajúce dva roky v nepovolenom debete, ak uchádzač bol v takomto debete, predloží zdôvodnenie, prečo sa tak stalo,
že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
že jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie.
Vyjadrenie banky bude predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia nie starší ako jeden mesiac ku dňu predloženia ponuky. Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie nie staršie ako jeden mesiac ku dňu predloženia ponuky (doklad musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača), že v iných bankách a v uvedenom období nemal/nemá záväzky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a poskytne relevantné informácie o finančnej spoľahlivosti uchádzača, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky vo vzťahu k banke včas a riadne.
2.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: . Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukáže ich predložením týchto dokladov:
1.1 podľa § 28 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov. K zoznamu zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov.pripojí záujemca potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako predmet zákazky s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. V prípade že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byt z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme ich realizoval uchádzač, alebo jeho osoba podľa § 28, ods. 2 zákona. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1€ / 30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tohto oznámenia. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena s DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH.

Zoznam bude spracovaný vo forme tabuľky s uvedením: názov a sídlo objednávateľa; názov stavby, poprípade zrealizovaných prác; termín realizácie; zmluvná cena v € bez DPH; zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchod. podmienok kontakt na osobu objednávateľa u ktorej je možné preveriť uvedené údaje:
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ;
- ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Uchádzač k zoznamu predloží minimálne 1 referenčný list z uvedených rokov, s minimálnym objemom vykonaných obdobných prác ako je predmet zákazky vo výške 73 000 € bez DPH.
Referenčné listy musia byť originál, alebo úradne osvedčené kópie, s uvedením požadovaných údajov verejným obstarávateľom.

Referenčné listy musia byť originál, alebo úradne osvedčené kópie, s uvedením požadovaných údajov verejným obstarávateľom.

Primeranosť: Minimálny rozpočtový náklad je primeraný predpokladanej hodnote predmetu obstarávania
Potreba: Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača



1.2Podľa § 28 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o technikoch alebo technických
orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu
sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce tých, na ktorých sa môže
uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác,


1.3Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo
o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie
stavebných prác, ktoré majú odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho v odbore
pozemné stavby. Uchádzač predloží za stavbyvedúceho min. údaje: vzdelanie, odborná prax a súčasné
zamestnanie, ďalej predloží osvedčenie stavbyvedúceho, vydané Slovenskou komorou stav. inžinierov
(SKSI), v zmysle zákona Slovenskej republiky č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a
stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Požadované osvedčenie bude predložené ako
originál alebo úradne osvedčená kópia, prípadne kópia osvedčenia opatrená pečiatkou a originál
podpisom stavbyvedúceho.
Ak bolo osvedčenie vydané po 1.1.2005 uchádzač predloží aj potvrdenie SKSI o rozsahu osvedčenia (postačí kópia potvrdenia alebo výtlačok profilu odborníka z webstránky SKSI ), t.j. musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti, resp. doklad o vykonaní odbornej skúšky, alebo ekvivalentný doklad vydaný v inom štáte.
Stavbyvedúci predloží kópiu osvedčenia s originálom podpisu a odtlačkom pečiatky odborne spôsobilej osoby.
Je možné predložiť aj ekvivalentný doklad, vystavený v inom štáte.

Uchádzač uvedie v čestnom vyhlásení osoby s príslušnou kvalifikáciou zodpovedné za plnenie zmluvy.
Je možné predložiť aj ekvivalentný doklad, vystavený v inom štáte.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Primeranosť : Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti zabezpečuje kvalitné dodanie predmetu zákazky v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k určeným požiadavkám na predmet zákazky.
Potreba : Uchádzač predkladá doklady na splnenie kvalitatívnych požiadaviek a odborného dohľadu pri uskutočňovaní stavebných prác



2. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

3. Skupina dodávateľov:
Skupina dodávateľov musí identifikovať jednotlivých členov skupiny v úvodnej časti ponuky a súčasne uvedie kto bude zastupovať skupinu vo verejnej súťaži. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny dodávateľov samostatne a podľa § 27 a 28 zákon o verejnom obstarávaní spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
4. Splnenie podmienok účasti uvedených v kapitole A2. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov možno v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.10.2015 11:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.10.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.10.2015 13:00
Miesto : Miestny Úrad Bratislava Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava, 6 poschodie, zasadačka.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky . Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.09.2015

Profil Obstarávateľa


Dôležité