Oznámenie 18784 - WYS

Obsah

18784 - WYS
Vestník č. 181/2015 - 14.09.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Slovenská agentúra pre cestovný ruch
IČO: 35653001
Dr. Vl. Clementisa 10 , 82102 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Mária Borbélyová – PORTE, Záhradnícka 1, 903 01 Senec
Kontaktná osoba: Ing. Mária Borbélyová
Telefón: +421 948520495
Email: maria.borbelyova@porte.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sacr.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
SU - Štátna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Organizačné zabezpečenie a realizácia účasti SACR na šiestich marketingových podujatiach cestovného ruchu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Slovenská agentúra pre cestovný ruch, Lamačská cesta 8, 811 04 Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je organizačné zabezpečenie a realizácia účasti Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na
šiestich marketingových podujatiach cestovného ruchu podľa požiadaviek určených verejným obstarávateľom. Predmetom zákazky nie je prenájom výstavnej plochy.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79340000-9, 55000000-0, 63522000-4, 92312250-8, 92312213-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je organizačné zabezpečenie a realizácia účasti Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na
šiestich marketingových podujatiach cestovného ruchu podľa požiadaviek určených verejným obstarávateľom.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 206 999,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.12.2015
Ukončenie: 31.03.2016
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov preukazuje osobné postavenie podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle Výkladového stanoviska ÚVO č. 5/2015.

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať majetkovú účasť dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle Výkladového stanoviska ÚVO č. 4/2015.

Minimálna úroveň: neuplatňuje sa.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Stanovenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti vyplývajú z § 26, § 26a a § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti: osobné postavenie a preukazovanie majetkovej účasti ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: osobné postavenie a preukazovanie majetkovej účasti predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: A. Uchádzač na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len "banka") o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, v ktorom banka uvedie, že uchádzač nie je v prebiehajúcom roku 2015 v nepovolenom debete, jeho účet nie je predmetom exekúcie, je schopný plniť si svoje finančné záväzky a v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár.
Vyjadrenie predkladá uchádzač zo všetkých bánk, kde má vedené účty.
Okrem vyjadrenia banky/bánk predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty ani záväzky.

Minimálna požadovaná úroveň: neuplatňuje sa.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zaradenie tejto podmienky účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia sleduje cieľ vybrať takého dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky riadne a včas. Stanovenou podmienkou účasti sa vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém s financovaním predmetu zákazky zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a je potrebná z dôvodu riadneho a bezproblémového plnenia zmluvných záväzkov uchádzača, čoho predpokladom je aj plnenie finančných záväzkov uchádzača.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie tejto podmienky účasti ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

B. Uchádzač na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. K prehľadu pripojí uchádzač výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (organizačné zabezpečenie a realizácia expozícií na medzinárodných veľtrhoch/výstavách), predloží uchádzač formou čestného vyhlásenia podpísaného uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
Uchádzač, ktorého účtovné závierky za sledované obdobie sú uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok a sú verejne prístupné na www.registeruz.sk, výkazy nepredkladá, v čestnom vyhlásení o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, uvedie presný odkaz na svoj záznam v registri (http://www.registeruz.sk/cruzpublic/domain/accountingentity/show/...).
V prípade, že doklady predkladá záujemca so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti.
V prípade, ak uchádzač predkladá doklady v inej mene ako euro, v prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR, ktorú stanoví kurzom ECB k ultimu príslušného hospodárskeho roku.

Minimálna požadovaná úroveň: obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, musí za posledné tri roky spolu dosiahnuť 2 000 000 € bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zaradenie tejto podmienky účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia sleduje cieľ nájsť takého dodávateľa, ktorý bol v predchádzajúcich troch hospodárskych rokoch schopný úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorej predpokladaná hodnota je 206 999 € za cca. štyri mesiace účinnosti zmluvy, t.j. v prepočte viac ako 620 000 € za jeden rok. Požadovaný obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, prepočítaný na jeden rok je približne 35 % limitu stanoveného príslušným ustanovením zákona o verejnom obstarávaní (trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov).

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie tejto podmienky účasti ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: finančné a ekonomické postavenie predloží skupina spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje sú použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloženým zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (troma rokmi sa rozumie 3 x 365 dní predchádzajúcich lehote na predkladanie ponuky) a referenciami a/alebo potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb (alebo ekvivalentnými dokladmi) preukáže, že za predchádzajúce tri roky úspešne zabezpečil realizáciu minimálne 6 marketingových podujatí formou veľtržných expozícií na medzinárodných veľtrhoch/výstavách s úhrnnou cenou min. 200 000 EUR bez DPH, z toho
- aspoň 2 marketingové podujatia - každé s finančným objemom min. 45 000 EUR bez DPH
- aspoň 3 marketingové podujatia realizované v priebehu 30 dní - každé s finančným objemom min. 40 000 EUR bez DPH
- aspoň 2 marketingové podujatia, pri ktorých uchádzač zabezpečil expozíciu podľa architektonického návrhu
predloženého odberateľom.
Do ceny plnenia nie je možné započítať cenu za prenájom plochy.
Informácie o odberateľovi musia obsahovať: obchodné meno a adresu odberateľa, meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť.
Informácie o realizovanom marketingovom podujatí musia obsahovať: názov podujatia, opis zabezpečených služieb, miesto a termín realizácie, zmluvnú cenu v EUR bez DPH, fakturovanú cenu v EUR bez DPH (v prípade, ak uchádzač predkladá doklady v inej mene ako euro, uvedie ceny v pôvodnej mene a uvedie aj ceny v EUR, ktoré stanoví kurzom ECB k ultimu príslušného hospodárskeho roku).
Z predložených dokladov musia vyplývať všetky vyššie uvedené požiadavky.
V nadväznosti na prechodné ustanovenie podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač
preukázať plnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) bod 1 aj potvrdením o kvalite poskytnutých služieb, ak sa týkajú zákaziek, ktoré boli realizované postupom podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. júna 2013. Vzor potvrdenia (nezáväzný) je uvedený v súťažných podkladoch.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom získať kvalifikovaného dodávateľa vybraného v čestnej hospodárskej súťaži. Požiadavka na 6 marketingových podujatí za tri roky predstavuje počet marketingových podujatí plánovaných v predmete zákazky na obdobie január - marec 2016. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú schopní ho dodať v požadovanom rozsahu a časovej náročnosti.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti: technická alebo odborná spôsobilosť ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: technická alebo odborná spôsobilosť predloží skupina spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity sú použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.10.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.10.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.10.2015 14:00
Miesto : Slovenská agentúra pre cestovný ruch, Lamačská cesta 8, 811 04 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponuky "Ostatné" je neverejné, t.j. bez účasti uchádzačov.
Otvárania časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Verejný obstarávateľ týmto uchádzačom miesto a čas otvárania časti ponúk "Kritériá" oznámi písomne.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú záujemcom poskytnuté poštou na základe písomnej žiadosti doručenej kontaktnej osobe poštou alebo elektronicky. V žiadosti záujemca uvedie svoje identifikačné údaje - názov, sídlo, IČO, e-mailovú adresu na účely elektronickej komunikácie v rámci postupu zadávania tejto zákazky.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.09.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité