Oznámenie 18785 - WYS

Obsah

18785 - WYS
Vestník č. 181/2015 - 14.09.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
IČO: 35937874
Mamateyova 17, 85005 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Mamateyova 17, 850 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Viera Kolesárová
Mobil: +421 914338512
Telefón: +421 220824467
Email: viera.kolesarova@vszp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vszp.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Výroba, personalizácia, tlač a dodanie obojstranných preukazov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
15
Hlavné miesto poskytovania služieb: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s., Mamateyova 17, 850 05 Bratislava a jej určené pracoviská uvedené nižšie a v prípade
denných dávok doručenie zaobálkovaných dokumentov na poštu Bratislava 12, Tomášikova 54 v mene objednávateľa (verejného obstarávateľa) na základe poštového úverovaného zriadeného objednávateľom (zahŕňa aj komunikáciu so Slovenskou poštou, a.s. týkajúcu sa podania, a to najmä zabezpečenia čísiel na zásielky od Slovenskej pošty, a.s., dohodnutie dňa podania, uplatňovanie zliav na poštovnom a pod.):
Bratislavský kraj
Bratislava, generálne riaditeľstvo, Ondavská 3
Bratislava, Ružová dolina 10
Trnavský kraj
Trnava, Halenárska 22
Dunajská Streda, Hlavná 32
Galanta, kpt. Nálepku 727/13
Senica, Štefánikova 698/7
Trenčiansky kraj
Trenčín, Partizánska 2315
Považská Bystrica, M. R. Štefánika 165
Prievidza, Včelárska 1
Nitriansky kraj
Nitra, Mostná 58
Nové Zámky, Kapisztóryho 5
Komárno, Malá Jarková 18
Levice, Ul. A. Sladkoviča 3
Topoľčany, Pribinova 2712
Banskobystrický kraj
Banská Bystrica, Skuteckého 20
Lučenec, Nám. Artézskych prameňov 16
Rimavská Sobota, Francisciho 11
Žiar nad Hronom, Sládkovičova 17
Zvolen, Medveckého 4
Žilinský kraj
Žilina, P. O. Hviezdoslava 26
Čadca, Palárikova ul. 91
Dolný Kubín, J. Ťatliaka 2052/4
Liptovský Mikuláš, Štúrova 34
Ružomberok, Štiavnická cesta 3
Martin, P. Mudroňa 33
Prešovský kraj
Prešov, Kúpeľná 5
Bardejov, Tačevská 43
Humenné, Mierová 13
Poprad, Tolstého 363/1
Stará Ľubovňa, Budovateľská 42/535
Svidník, MUDr. Pribulu 150/8
Vranov nad Topľou, Hronského 1166
Košický kraj
Košice, Senný trh 1
Michalovce, Námestie slobody 17
Rožňava, Janka Kráľa 3
Spišská Nová Ves, Štefánikovo nám. 1
Trebišov, Komenského 1960/4
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výroba matričného podkladu preukazu poistenca Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s. kombinovaného s Európskym preukazom zdravotného poistenia, jeho personalizácia laserom, sprievodný list a jeho personalizácia, kompletizácia, obálkovanie a dodanie.
Špecifikácia výroby matričných podkladov preukazov, personalizácie, balenia a dodávania personalizovaných preukazov:
1.Opis predmetu zákazky:
Výroba:
Plastová karta bez magnetického pruhu a bez čipu
plastová karta bez mikroprocesoru alebo magnetického pruhu
súlad s ISO/IEC 7810 Identifikačné preukazy
Fyzikálne vlastnosti (pevnosť ohybu, horľavosť, toxicita, odolnosť voči chemikáliám, stabilita rozmeru a deformácie z dôvodu vysokej teploty a vlhkosti, odolnosť voči znehodnoteniu z dôvodu vystavenia slnku a teplu)
formát (šírka x výška x hrúbka)85,60 mm x 53,98 mm x 0,76 mm
farebnosť 5 + 4 (obsahuje 1 + 0 UV farbu)
životnosť preukazu 10 rokov
ochranné prvky strany EPZP
oneviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou budú vytlačené hviezdy a znak SK na EPZP strane preukazu
oneviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou bude vytlačené logo VšZP a text VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÁ POISŤOVŇA na EPZP strane preukazu
2.Podrobná technická špecifikácia predmetu je uvedená:
v Metodickom usmernení Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou č. 6/2014 o forme a náležitostiach preukazu poistenca na verejné zdravotné poistenie a v Rozhodnutí správnej komisie pre koordináciu systémov sociálneho zabezpečenia č. S2 z 12. júna 2009 o technických špecifikáciách európskeho preukazu zdravotného poistenia, ktoré tvoria Prílohy č.5 a č.6 k zmluve.
3.Každý preukaz je kombinovaný s európskym preukazom zdravotného poistenia (EPZP), a to nasledovným spôsobom:
Na jednej strane preukazu (EPZP) je umiestnený preukaz s názvom EURÓPSKY PREUKAZ ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje:
priezvisko a meno držiteľa EPZP;
osobné identifikačné číslo držiteľa EPZP alebo číslo poistenca, od ktorého sa odvodzujú práva držiteľa EPZP;
dátum narodenia držiteľa EPZP;
dátum skončenia platnosti EPZP;
kód ISO členského štátu, ktorý vydal EPZP: SK;
identifikačné číslo Všeobecnej zdravotnej poisťovne (4-miestny kód);
identifikačné číslo EPZP.
Na druhej strane preukazu je umiestnený národný preukaz s názvom PREUKAZ POISTENCA VEREJNÉHO ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje:
názov a logo Všeobecnej zdravotnej poisťovne;
titul pred , meno, priezvisko, titul za poistenca;
rodné číslo alebo iné identifikačné číslo poistenca;
dátum narodenia;
kód zdravotnej poisťovne 25 (2 miestny kód);
dátum začatia platnosti preukazu;
záznamy zdravotnej poisťovne (údaje na verifikáciu európskeho preukazu, interné identifikačné číslo poistenca, čiarový kód)
Podklady v dohodnutej štruktúre odovzdávania údajov budú zasielané elektronicky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Zhotoviteľa každý pracovný deň do 10:00 hod. Na účely kryptovania zasielaných údajov Zhotoviteľ dodá PGP kľúč, ktorým sa všetky odosielané údaje zašifrujú. Objednávateľ je zodpovedný za správne zašifrovanie odosielaných údajov pomocou dodaného PGP kľúča.
Odpovedné dávky na zaslanú objednávku budú odosielané elektronicky v deň prijatia objednávky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Objednávateľa.
4.Výroba personalizovaného preukazu:
Obojstranná personalizácia laserom na základe elektronicky zaslaných dát v dávkach v presne stanovenej štruktúre, čiarový kód čísla poistenca.
5.Balenie presne podľa podkladov zadaných v odosielaných dávkach:
Podľa pobočiek do papierových obalov na osobné prevzatie, resp. do obálok na odoslanie poštou Doporučene a Do vlastných rúk.
6.Obsah zásielky, obálkovanie a distribúcia:
Dodanie preukazov v pomere cca 1/3 na osobné prevzatie : 2/3 obálkované na zaslanie poštou.
Obálky:
typ obálky C6/C5 s okienkom vpravo, resp. vpravo i vľavo, farebnosť 2+0
tlač na obálku tlač loga, názvu a adresy Objednávateľa (VšZP) a text Do vlastných rúk a Poštovné úverované.
typ obálky C6/C5 s dvomi okienkami vpravo i vľavo, farebnosť 2+0 denné dávky
typ obálky C6/C5 s jedným okienkom vpravo, farebnosť 2+0- týždenné dávky a ročná dávka
Sprievodné listy:
pre prípady (vznik zdravotného poistenia, výmena preukazu...) štandardný list poistencovi , A4, papier 80g/m (farebnosť 4 + 0), personalizovaný, (text dodá Objednávateľ)
jednorazové vyhotovenie typu listu zmena ZP, A4, papier 80g/m v požadovanom množstve na zmenu ZP raz ročne (farebnosť 4 + 0), personalizovaný (text dodá Objednávateľ).
Distribúcia:
v prípade denných dávok:
doručenie a podanie zaobálkovaných dokumentov na poštu Bratislava 12, Tomášikova 54 v mene Objednávateľa na základe úveru poštového zriadeného Objednávateľom (zahŕňa aj komunikáciu so Slovenskou poštou, a. s. týkajúcu sa podania, a to najmä zabezpečenie čísiel na zásielky od Slovenskej pošty, a.s., dohodnutie dňa podania, uplatňovanie zliav na poštovnom a pod.)
v prípade týždenných dávok: 37 odberateľských miest Objednávateľa
v prípade ročnej dávky: 37 odberateľských miest Objednávateľa
čas na dodávku od odoslania podkladov dodávateľovi neprekročí 5 pracovných dní pri vzniku zdravotného poistenia (denné dávky), 10 pracovných dní pri výmene preukazov a v ostatných prípadoch (týždenné dávky) a 15 pracovných dní pri zmene zdravotnej poisťovne (raz ročne).
termín dodania prvej dodávky preukazov je do 14 dní od účinnosti zmluvy.
7.Množstvo predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ si bude objednávať potrebné množstvá preukazov priebežne podľa potreby max. po 30 000 ks. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo, t. j 270 000 ks obojstranných preukazov ( za nezáväzné. V prípade, že bude objednané nižšie množstvo ako je predpokladané množstvo, nevzniká zhotoviteľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zmluvy.
8.Požiadavky na bezpečnosť spracovania osobných údajov (opis bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač v ponuke v návrhu zmluvy):
Z uchádzačom predložených bezpečnostných opatrení na ochranu spracúvaných osobných údajov musí byť zrejmé plnenie minimálne nasledovných základných podmienok:
Sú prijaté personálne a organizačné opatrenia na ochranu osobných údajov v celom procese výroby a personalizácie preukazov.
Celý proces spracúvania osobných údajov v IS prebieha v uzavretej IT sieti, v uzavretom bezpečnostnom systéme bez možnosti neoprávneného vonkajšieho prístupu.
Dáta v elektronickej forme sú premiestňované len v zašifrovanom formáte.
Je zabezpečená jednoznačná identifikácia každého používateľa v IS pri narábaní s osobnými údajmi.
Osobné údaje sú v IS ukladané len bezpečným spôsobom (napr. v zašifrovanom tvare).
Každá činnosť pri spracúvaní osobných údajov je v IS zaznamenaná pre prípad možného šetrenia bezpečnostného incidentu.
Likvidácia osobných údajov je vykonávaná tak bezpečným spôsobom, že ich obnovenie už nie je možné.
Všetky objekty a priestory, v ktorých sa spracúvajú osobné údaje sú nepretržite zaistené minimálne nasledovnými bezpečnostnými opatreniami: strážna služba, oddelené režimové priestory, systém riadených vstupov, monitorovací kamerový systém, elektronická zabezpečovacia signalizácia.
Opis bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač a budú neoddeliteľnou prílohou zmluvy.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79810000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 22000000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo výroby a personalizácie obojstranného preukazu: 270 000 ks.
Verejný obstarávateľ si bude objednávať potrebné množstvá preukazov priebežne podľa potreby max. po 30 000 ks. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade, že bude objednané nižšie množstvo ako je predpokladané množstvo, nevzniká zhotoviteľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zmluvy.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 198 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1.Osobné postavenie
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých predpisov,čo preukáže podľa § 26 ods. 2., resp. podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:

Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,

b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,

c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,

g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,

h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,

i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,

j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.



1.2. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 1.1

a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

1.3. Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa ust. § 128 a nasl.
zákona o verejnom obstarávaní.

1.4. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich uchádzačom nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.5. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

1.6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

2.1. Preukazovanie majetkovej účasti - § 26 a zákona o verejnom obstarávaní
Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorým má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Účastník preukáže majetkovú účasť výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie starším ako tri mesiace.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia predložením nasledovných dokladov:
1. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Vyjadrením banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet. Vyjadrenie banky musí minimálne obsahovať skutočnosť, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, že jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia vyjadrenia predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky musí byť nie staršie ako tri mesiace. K vyjadreniu banky uchádzač pripojí čestné vyhlásenie uchádzača, že v iných bankách ako v banke, ktorá vydala vyjadrenie, nemá otvorený resp. vedený účet. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti :
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, ktorú preukáže:
1. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponúk doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní doplneným dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti - termín uzavretia zmluvy.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.Podľa § 28 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 29 zákona o verejnom obstarávaní:
Certifikát ISO 9001- Systém manažérstva kvality
Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001 systém manažérstva kvality alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam systému mamažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ touto požiadavkou overuje splnenie noriem zabezpečenia kvality v záujme riadneho splnenia predmetu zákazky.

3.Podľa § 28 ods. 1) písm. h) v nadväznosti na § 30 zákona o verejnom obstarávaní:
Certifikát ISO 14001 systém enviromentálneho manažérstva
Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému enviromentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako je predmet zákazky alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam enviromentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ touto požiadavkou minimalizuje negatívne vplyvy spojené s predmetom zákazky na životné prostredie.

4.Podľa § 28 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na §29:
Certifikát ISO/IEC 27001: Systém manažérstva informačnej bezpečnosti
Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO/IEC 27001: Systém manažérstva informačnej bezpečnosti pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky alebo porovnateľný certifikát, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam manažérstva informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ predloženie uvedeného certifikátu požaduje za účelom overenia a potvrdenia splnenia noriem zabezpečenia informačnej bezpečnosti uchádzačom. Predložením certifikátu uchádzač preukáže dôveryhodnosť, že so získanými informáciami a údajmi bude narábať obozretne, a že ich bude spravovať v zmysle zadefinovaných bezpečnostných pravidiel.

5.Podľa § 28 ods. 1 písm.k):
Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa ak je známy, v rozsahu meno, priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti :
Vyššie uvedenú podmienku verejný obstarávateľ určil z dôvodu povahy zákazky, pretože zabezpečenie plnenia uvedenej časti zákazky subdodávateľom by mohlo mať dopad na riadne poskytnutie služby.

6.Podľa § 28 ods.1 písm.l)
Uchádzač predloží vzorku plastovej karty personalizovanej laserom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 1.:
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponúk s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktorých predmetom bola poskytnutá služba rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, kde celková hodnota zákaziek bude minimálne v hodnote 150 tisíc EUR bez DPH.
Za službu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje výroba plastovej karty, jej personalizácia laserom a obálkovanie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti :
Požiadavka predloženia vyššie uvedeného zoznamu poskytnutých služieb ako aj minimálna požadovaná úroveň štandardov je primeraná a verejný obstarávateľ ju určil za účelom potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý preukáže, že má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a bude schopný plniť budúci zmluvný záväzok v požadovanom množstve a kvalite.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 6.:
Uchádzač predloží vzorku plastovej karty personalizovanej laserom bez magnetického pruhu a bez čipu, ktorá musí spĺňať podmienky Rozhodnutia správnej komisie pre koordináciu systémov sociálneho zabezpečenia č. S2 z 12. júna 2009 o technických špecifikáciách európskeho preukazu zdravotného poistenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti :
Vyššie uvedenú podmienku verejný obstarávateľ určil z dôvodu posúdenia kvality výroby a personalizácie.
Vzhľadom na skutočnosť, že predmetom zákazky je aj poskytnutie služby aj dodanie personalizovaného preukazu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za tovar, ktorým je výrobok, z čoho jednoznačne vyplýva, že ide o kombináciu dodávky tovaru a poskytnutia služieb verejný obstarávateľ určil ako podmienku účasti predložiť vzorku plastovej karty personalizovanej laserom.
Vzhľadom na to, že Európsky preukaz zdravotného poistenia je rovnaký doklad používaný na území všetkých členských štátov EU a EHP a preukazuje nárok poistenca na čerpanie potrebnej zdravotnej starostlivosti v rámci celej EU, pričom jeho forma a náležitosti sú presne definované Rozhodnutím č. S2 z 12. júna 2009 o technických špecifikáciách európskeho preukazu zdravotného poistenia /príloha č. 5 obchodných podmienok/, povinnosťou verejného obstarávateľa je presvedčiť sa, že uchádzač je schopný technickými prostriedkami, ktoré má k dispozícii, vyrobiť preukaz, ktorý bude spĺňať všetky požadované technické špecifikácie
v zmysle Rozhodnutia S2. Z toho dôvodu zadefinoval požiadavku na predloženie vzorky. Len
z predloženej vzorky je verejný obstarávateľ schopný relevantne posúdiť, či vyrobený preukaz spĺňa všetky ustanovenia citovanej európskej normy, keďže nekvalitný preukaz by mohol ohroziť prístup poistencov verejného obstarávateľa k potrebnej zdravotnej starostlivosti v EU.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
S 6728/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.10.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.10.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.10.2015 13:00
Miesto : Otváranie ponúk dňa 02. 10. 2015 o 13.00 hod., kedy budú otvorené ponuky a časti ponúk "Ostatné" bude neverejné. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" bude oznámené v súlade so zákonom č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a bude taktiež neverejné, keďže verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Podrobnejšie informácie o zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému
obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom,
určeným verejným obstarávateľom.
3. Lehota viazanosti ponúk - do 31.12. 2015
4. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom Európskej centrálnej banky vždy k 31.12.príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje.
5. Pod pojmom "zákon o verejnom obstarávaní " sa v tejto výzve rozumie zákon č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
6.Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
Požiadavky na bezpečnosť spracovania osobných údajov (opis bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač v ponuke v návrhu zmluvy):
Z uchádzačom predložených bezpečnostných opatrení na ochranu spracúvaných osobných údajov musí byť zrejmé plnenie minimálne nasledovných základných podmienok:
Sú prijaté personálne a organizačné opatrenia na ochranu osobných údajov v celom procese výroby a personalizácie preukazov.
Celý proces spracúvania osobných údajov v IS prebieha v uzavretej IT sieti, v uzavretom bezpečnostnom systéme bez možnosti neoprávneného vonkajšieho prístupu.
Dáta v elektronickej forme sú premiestňované len v zašifrovanom formáte.
Je zabezpečená jednoznačná identifikácia každého používateľa v IS pri narábaní s osobnými údajmi.
Osobné údaje sú v IS ukladané len bezpečným spôsobom (napr. v zašifrovanom tvare).
Každá činnosť pri spracúvaní osobných údajov je v IS zaznamenaná pre prípad možného šetrenia bezpečnostného incidentu.
Likvidácia osobných údajov je vykonávaná tak bezpečným spôsobom, že ich obnovenie už nie je možné.
Všetky objekty a priestory, v ktorých sa spracúvajú osobné údaje sú nepretržite zaistené minimálne nasledovnými bezpečnostnými opatreniami: strážna služba, oddelené režimové priestory, systém riadených vstupov, monitorovací kamerový systém, elektronická zabezpečovacia signalizácia.
Opis bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač a budú neoddeliteľnou prílohou zmluvy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.09.2015

Redakčné opravy

2751 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 22/2016
V oznámení 18785-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Mamateyova 17, 850 05 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 181/2015 zo dňa 14.09.2015 boli nesprávne zverejnené údaje Oddiel VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: 3. Lehota viazanosti ponúk - do 31.12. 2015 Viď: 3. Lehota viazanosti ponúk - predlžuje sa do 30. 06. 2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité