Oznámenie 18805 - WYP

Obsah

18805 - WYP
Vestník č. 181/2015 - 14.09.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Topoľčany
IČO: 00311162
Nám. M.R. Štefánika 1, 95501 Topoľčany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Topoľčany - Mestský úrad
Kontaktná osoba: Ing. Roman Kúdela
Telefón: +421 385322075
Fax: +421 385324090
Email: roman.kudela@topolcany.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.topolcany.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Miestna samospráva podľa zákona č.369/1990 Zb o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Meranie a regulácia v objektoch Zimný štadión a Stolnotenisová hala Topoľčany
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Kotolňa Zimný štadión Topoľčany
Kotolňa Stolnotenisová hala Topoľčany
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Objekt Stolnotenisová hala (STH) i Zimný štadión (ZŠ) Topoľčany - V rámci úprav je v priestore odovzdávacej stanice tepla navrhnutá nová kompaktná odovzdávacia stanica tepla (KOST) pre prípravu TÚV, ktorá bude paralelne pripojená k existujúcej KOST na prípravu vody ÚK. Toto riešenie zabezpečí samostatné merania spotrieb ÚK a TÚV (okruh ÚK bude meraný pôvodným meračom tepla, okruh TÚV bude meraný novým meračom vrámci navrhovanej KOST) a zároveň na existujúcej stanici umožní ekvitermickú reguláciu okruhu ÚK v plnom rozsahu.

V miestnosti odovzdávacej stanice tepla bude osadená horúcovodná kompaktná odovzdávacia stanica tepla (KOST) fy.Decon Žilina typ WL W180 Z, kde budú v rámci oceľového rámu umiestnené tieto hlavné zariadenia:
-merače tepla TÚV
-doskový výmenník tepla TÚV
-nabíjacie čerpadlo TÚV
-cirkulačné čerpadlo TÚV
-regulačná armatúra s elektropohonom
-vodomer - na prívode studenej vody (s impulzným výstupom)
-elektromagnetická úpravňa vody na vstupe vody do nádrže TÚV
-skriňa elektro a MaR

Mimo kompaktnej stanice tepla KOST budú v priestore OST umiestnené tieto zariadenia:
-zásobná - špičková nádrž TÚV - 750 l pre STH halu a 1500l pre ZŠ
-vyrovnávacia nádrž objemových zmien v sústave - 60l pre ZŠ i STH

Inštalovaný výkon TÚV 1 x 180 kW

Navrhovaný spôsob prípravy TÚV je zmiešaný t.j.prietokový s nabíjacou nádržou na pokrytie cca. 20 min. odberovej špičky.

Elektroinštalácia je navrhnutá celoplastovými káblami CYKY na povrchu v plastových elektroinštalačných vkladacích kanáloch LHD bielej farby resp. v ochranných rúrkach.
Pri prechode stenou resp. podlahou káble inštalácie chrániť pred mechanickým poškodením oceľovými rúrkami potrebného priemeru, zabezpečenými upchávkou proti šíreniu vlhkosti a požiaru. Pri prestupe káblov rôznymi požiarnymi úsekmi použiť na utesnenie protipožiarne upchávky s príslušným stupňom požiarnej odolnosti. Stupeň požiarnej odolnosti upchávky zvoliť podľa toho priestoru, v ktorom je stanovená vyššia hodnota požiarnej bezpečnosti projektom požiarnej ochrany, ktorý je súčasťou projektovej dokumentácie objektu.

Stavebné úpravy, ktoré su bližšie rozpísané v dokumentácii a technických správach vypracovaných firmou FABIAN & VAŇKO, s.r.o., Skuteckého 30, Banská Bystrica.

Všetky výrobky a materiály je možné nahradiť podobným ekvivalentom pri zachovaní požadovaných parametrov, rozmerov a vlastnosti materiálov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45310000-3, 31200000-8, 31000000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 49 073,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: A/ osobné postavenie a preukazovanie majetkovej účasti
a) Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z, o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokladov.
b) Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona preukázal, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona. Dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona na preukázanie majetkovej účasti sú výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršie ako tri mesiace.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukázania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Všetky požadované doklady musia byť platné ku dňu predloženia cenovej ponuky a zároveň nemôžu byť staršie ako 3 mesiace k termínu predkladania ponuky. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a § 26a zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie a preukázanie majetkovej účasti vyplývajú z § 26, § 26a a § 32 ods.1 písm. a) a b) zákona.
Podmienky pre zahraničného účastníka.
Doklady uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v zmysle § 19 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: B/ finančné a ekonomické podľa:
1/ §27 ods. 1 písm. a/ zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a musí obsahovať potvrdenie o tom:
- že uchádzač nebol za predchádzajúce 2 roky v nepovolenom debete
- že jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie
- že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár

Ak je uchádzač klientom banky menej ako dva roky ku dňu predloženia ponuky, verejný obstarávateľ požaduje doložiť vyššie uvedené vyjadrenie banky, kde mal uchádzač zriadený účet v predchádzajúcom období tak, aby týmto vyjadrením pokryl obdobie minimálne dvoch rokov ku dňu predloženia ponuky.

Vyjadrenie banky bude predložené ako originál alebo ako úradne osvedčená fotokópia.

Uchádzač predloží čestné vyhlásenie uchádzača o tom, že v iných bankách nemá zriadené účty. V prípade ak má uchádzač zriadené účty vo viacerých bankách, predloží uchádzač vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má zriadené účty podľa bodu 1.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: C/ Technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa:
1/ § 28 ods.1 písm. a) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2010, 2011, 2012, 2013,2014) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom

1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov, dokladom je referencia,

2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

V zozname stavebných prác uchádzač uvedie:
A/názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania,
B/názov uskutočnenia stavebných prác,
C/zmluvná cena a skutočne uhradená cena s odôvodnením rozdielu ceny
D/zmluvný termín a skutočný termín realizácie s odôvodnením rozdielu termínu realizácie
dodávky tovaru
E/údaje a kontaktná osoba odberateľa, potrebné pre overenie si uvedených informácií

V zozname stavebných prác požaduje verejný obstarávateľ uviesť zákazky na uskutočnenie stavebných prác (dodávka a montáž plastových okien či dverí) za obdobie piatich rokov (2010, 2011, 2012, 2013,2014), pričom minimálne jedna zákazka na uskutočnenie stavebných prác musí byť v minimálnom objeme finančných prostriedkov 50.000,- € bez DPH

Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť v zozname stavebných prác len zmluvy na stavebné práce nad finančný objem 20.000,- € vrátane DPH.


Zoznam stavebných prác bude v ponuke predložený v originálnom rovnopise a potvrdený štatutárnym orgánom, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača, t.j. v zmysle aktuálneho výpisu spoločnosti z obchodného registra.

Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28ods. 2.
Právna forma v prípade skupiny dodávateľov je určená podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
OSMS/2015/5694
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.10.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.10.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.10.2015 13:00
Miesto : Mesto Topoľčany Mestský úrad, Nám M. R. Štefánika č. 1/1, 955 01 Topoľčany miestnosť č. 139 (kancelária vedúcej OSMS).
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Komisia
menovaná primatorom Mesta Topoľčany a uchádzač ktorý
predložil ponuku v stanovenom termíne resp. splnomocnená osoba uchádzačom.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
V prípade uplatnenia revíznych postupov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu viazanosti ponúk.

Súťažné podklady, výkaz výmer a výkresy je možné prevziať elektronicky na stránke www.obstaravanie.topolcany.sk.

Po registrácii resp. vyplnení jednoduchého formulára Vám bude zaslaný akceptačný kód na Vami zaslaný email, pod ktorým sa následne prihlásite. Pre opätovné prihlásenia používajte ten istý akceptačný kód a neregistrujte sa druhýkrát.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.09.2015

Profil Obstarávateľa


Dôležité