Oznámenie 18915 - MST

Obsah

18915 - MST
Vestník č. 184/2015 - 17.09.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35937874
Mamateyova 17, 85005 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Jana Hosová
Telefón: +421 220824515
Fax: +421 220824387
Email: jana.hosova@vszp.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: zdravotné poistenie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Reklamné predmety
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava, Trnava; Trenčín, Žilina, Prešov, Košice, Banská Bystrica, Nitra.
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 2
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 212 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka reklamných predmetov s potlačou.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18925200-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 19520000-7, 38412000-6, 33141623-3, 33680000-0, 18333000-2, 18221100-5, 18235400-9, 30237430-2, 39511000-7, 32582000-6, 37822300-9, 37822100-7, 34722100-5, 33711440-3, 15842100-3, 30199731-3, 30237132-3, 18331000-8, 30199700-7, 22816100-4, 18420000-9, 15831600-8, 39221150-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
87 druhov reklamných predmetov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 212 000,0000 EUR
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky v sume 5.000,- eur, slovom: päťtisíc eur do lehoty na predkladanie ponúk uchádzač zabezpečí: a) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača (ak bude uchádzač vyžadovať vrátenie originálu bankovej záruky pred skončením lehoty viazanosti ponúk, predloží v ponuke originál bankovej záruky voľný, nezviazaný s ponukou a v ponuke jej úradne osvedčenú kópiu zviazanú s ponukou),
b) zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa číslo: SK4781800000007000182424 v Štátnej pokladnici. V prípade zloženia zábezpeky na účet verejného obstarávateľa uchádzač pri jej poukázaní uvedie: Variabilný symbol: IČO svojej spoločnosti, Konštantný symbol: 0558, Informácie pre príjemcu platby: Reklamné predmety. Podmienky vrátenia zábezpeky: Ak bola zábezpeka zložená na účet verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ vráti zábezpeku uchádzačom aj s úrokmi, ak mu ich banka poskytne.
Verejný obstarávateľ uvoľní zábezpeku uchádzačom najneskôr do siedmich dní od uzavretia Rámcovej dohody.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov ďalej len VšZP určených pre prevádzku. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe vystaveného daňového dokladu (faktúry). Splatnosť daňového dokladu (faktúry) je 30 kalendárnych dní odo dňa jeho doručenia kupujúcemu verejnému obstarávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť okrem uchádzača aj skupina dodávateľov. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. V prípade predloženia ponuky skupinou, verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka obsahovala čestné vyhlásenie, podpísané oprávneným zástupcom všetkých členov skupiny o tom, kto bude za skupinu konať a podpisovať Rámcovú dohodu.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Uchádzač predloží doklady o preukázaní splnenia podmienok účasti vo verejnej súťaži podľa § 26 ods. 1 predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), resp. podľa ods. 4 a 5 týkajúcich sa osobného postavenia.
Uchádzač môže doklady podľa § 26 nahradiť nahradiť vyhlásením o zapísaní do zoznamu podnikateľov, podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie.
2. PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA PREUKAZOVANIA MAJETKOVEJ ÚČASTI PODĽA § 26a ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:
1.Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
2. Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
3. Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace.
Pedmetné podmienky vyplývajú taxatívne podľa § 26 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyjadrením banky (bánk), v ktorej (v ktorých) má uchádzač vedený účet (vedené účty) nie staršie ako tri mesiace, ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, o tom, že nemá blokované žiadne finančné prostriedky z dôvodu súdnych alebo exekučných rozhodnutí správnych orgánov. Súčasne uchádzač predloží aj čestné vyhlásenie, že v ďalších, iných bankách nemá vedené účty ani záväzky.
Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť ekonomicky spôsobilého uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktoré uchádzač dodal za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania, s uvedením cien a lehôt dodania, potvrdený odberateľom s uvedením kontaktnej osoby a adresy odberateľa, kde si možno overiť informácie, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení dodávky potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna úroveň: Uchádzač predloží referencie za predchádzajúce tri roky v celkovej hodnote 200 000 eur.
Požiadavku verejný obstarávateľ určil s cieľom overenia skúseností a spoľahlivosti uchádzača primerane k náročnosti predmetu zákazky.
Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2 certifikátmi výrobkov u položiek podľa Prílohy č. 1 Rámcovej dohody označených poradovým číslom: 1,5,13,80,81.
Požiadavku určil verejný obstarávateľ s ohľadom na charakter niektorých položiek predmetu zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční cez aukčnú sieň ProeBiz. Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
23/2015/JH
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.10.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.10.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.10.2015 13:00
Miesto: Všeobecná zdravotná poisťovňa, Mamateyova 17, Bratislava. Otváranie ponúk sa týka časti ponúk označenej ako "Ostatné" a je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Prístup k súťažným podkladom je elektronicky cez systém EVO Úradu pre verejné obstarávanie www.evo.gov.sk po zaregistrovaní sa v tomto systéme.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.09.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité