Oznámenie 19057 - MUT

Obsah

19057 - MUT
Vestník č. 186/2015 - 21.09.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Bibiána Lovičová
Telefón: +421 335315364
Fax: +421 248262910
Email: lovicova.bibiana@javys.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.javys.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Obchodná spoločnosť, § 6 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z.z.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Obnova bezpečnostnej, prístupovej a sieťovej IT infraštruktúry
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Vo všetkých štyroch lokalitách JAVYS, a.s.:
- Lokalita JAVYS, a.s. v Bratislave (NUTS kód SKO1),
- Lokalita JAVYS, a.s. v Jaslovských Bohuniciach (NUTS kód SKO21),
- Lokalita JAVYS, a.s. v Mochovciach (NUTS kód SKO23),
- Lokalita JAVYS, a.s. v Trnave (NUTS kód SKO21).
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obnova bezpečnostnej, prístupovej a sieťovej IT infraštruktúry JAVYS, a.s. pozostávajúcej z investičnej dodávky diela a z prevádzkovej Poimplementačnej servisnej podpory.

1)Investičná dodávka diela pozostáva z:
-technického riešenia bezpečnostnej infraštruktúry (dodávaných HW a SW komponentov a služieb pre riešenie bezpečnostnej infraštruktúry)
-technického riešenia LAN infraštruktúry(dodávaných HW a SW komponentov a služieb pre riešenie LAN infraštruktúry)
-technického riešenia virtuálnej DMZ infraštruktúry (dodávaných HW a SW komponentov a služieb pre riešenie virtuálnej DMZ infraštruktúry).


2)Prevádzková Poimplementačná servisná podpora pozostáva z:
-Softvérová technická podpora (SW Maintenance)
-Hardvérová technická podpora
-Služby technickej podpory prevádzky
-Služby rozvoja a služby na vyžiadanie.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 48821000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 32422000-7, 32580000-2, 48100000-9, 72253200-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.5) tohto oznámenia. Podrobne je uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 840 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
Opis týchto opcií: Zhotoviteľ sa zaväzuje poskytovať Poimplementačnú servisnú podporu v rozsahu podľa bodu 3.3 tejto Zmluvy štyri (4) roky od riadneho odovzdania a prevzatia Diela. V prípade, že Zmluva nebude písomne vypovedaná ktoroukoľvek Zmluvnou stranou najneskôr 2 mesiace pred koncom doby plnenia podľa predchádzajúceho bodu, automaticky sa predlžuje jej platnosť a účinnosť o ďalší jeden (1) roky a to aj opakovane.
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 25.000,- EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuky môžu predložiť aj skupiny dodávateľov (ďalej len skupina) aj bez nadobudnutia určitej právnej formy pred pridelením zákazky. V takom prípade sa musí udeliť plnomocenstvo členovi skupiny ako strane zodpovednej za obstarávanie (vedúci člen skupiny), oprávnenej prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie v procese plnenia zmluvy, ak bude zákazka pridelená skupine. Skupina preto musí predložiť vyhlásenie s uvedením identifikácie vedúceho a všetkých ostatných členov skupiny a splnomocňujúce vedúceho člena skupiny. Všetci členovia skupiny ručia nerozdielne spoločne a jednotlivo. Minimálne požiadavky týkajúce sa podmienok účasti Osobného postavenia a majetkovej účasti musia byť splnené každým členom skupiny a podmienok účasti Finančného a ekonomického postavenia a Technickej alebo odbornej spôsobilosti musia byť splnené ako celok za skupinu. Podmienka certifikácie ISO musí byť splnená aspoň jedným členom skupiny, za predpokladu, že tento člen predloží výslovné písomné záväzné vyhlásenie o tom, že zabezpečí, aby jeho normy kvality certifikované normou ISO sa taktiež vzťahovali aj na ostatných členov skupiny. Tento člen skupiny musí uviesť, ako zabezpečí, aby skupina ako celok spĺňala tieto normy kvality.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Zhotoviteľ je povinný do siedmich (7) dní od výzvy Objednávateľa na podpis Zmluvy zložiť na účet Objednávateľa finančnú čiastku vo výške 50 000,00 EUR (slovom: päťdesiattisíc Eur), ktorá bude slúžiť ako inštitút finančného zaistenia na riadne zhotovenie Diela ako celku v dohodnutom termíne.
Pri prácach vykonávaných v kontrolovanom pásme Objednávateľa, si tento vyhradzuje právo na poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov Zhotoviteľovi s tým, že Objednávateľ je následne oprávnený fakturovať Zhotoviteľovi odplatu za poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov, ktoré sú pracovníci Zhotoviteľa v zmysle platnej legislatívy povinní používať pri prácach v kontrolovanom pásme Objednávateľa vykonávaných na základe platného R-príkazu. Odplata za poskytnutie osobných ochranných pracovných prostriedkov je stanovená vo výške 24,85 EUR bez DPH za každého pracovníka Zhotoviteľa a za každý deň práce v kontrolovanom pásme bez ohľadu na dĺžku pobytu v kontrolovanom pásme a počet vstupov konkrétneho pracovníka Zhotoviteľa za daný deň. Ostatné podmienky práce v kontrolovanom pásme sa riadia príslušnými ustanoveniami Bezpečnostných a technických podmienok.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, ak nebude určené inak, resp. v zmysle § 128 zákona podnikateľ, ktorý má platný zápis v zozname podnikateľov nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a predloží len vyhlásenie o platnom zapísaní v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla.

2)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa majetkovej účasti podľa §26a zákona, keď verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť:
a)právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c)právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.

Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnatel'ný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držitel' nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm.f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia a majetkovej účasti uchádzača vyplýva priamo zo zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát, resp. výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku alebo uvedením web adresy portálu www.registeruz.sk , resp. v prípade uchádzača so sídlom mimo územia SR odkazu na weblink ekvivalentného registra podľa platných predpisov v krajine sídla uchádzača, na ktorej sú požadované výkazy v uvedenom portáli uložené vo verejnej časti registra a verejne prístupné všetkým osobám. Aj v prípade uvedenia web linku uchádzač so sídlom mimo územia SR musí predložiť preklad požadovaných dokladov do SJ okrem dokladov vydaných v českom jazyku. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 630 000,00 EUR bez DPH za obdobie najviac troch posledných hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo začal prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke obdobia, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany verejného obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky. Stanovená minimálna výška celkového obratu je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle zákona.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.zoznam dodávok a poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru a poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Pod referenciou sa rozumie potvrdenie plnenia v požadovanom rozsahu zo strany odberateľa.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk, úspešne realizoval investičné zmluvy a dodávky v oblasti návrhu a implementácie bezpečnostnej architektúry minimálne v rozsahu ochrany perimetra a/alebo dátovej bezpečnosti a/alebo monitorovania a riadenia bezpečnostných udalostí, pričom chránená infraštruktúra je heterogénna a pozostáva z viacerých platforiem operačných systémov, sieťových prvkov, hardvérových komponentov, bezpečnostných riešení a z viacerých aplikácií, , pričom za aplikácie sa považujú mailové aplikácie, databázové systémy, užívateľské programy a pod., v organizácii s minimálne 300 užívateľskými prístupmi (účtami) v jednom riešení - v minimálnej výške 630.000,- EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.

§ 28 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
Uchádzač predloží úradne osvedčené kópie certifikátov kvality vydaných nezávislou inštitúciou ISO 9001:2008 v oblasti komplexných činností v oblasti telekomunikácií, informačných technológií a bezpečnosti informačných technológií, ktoré zahŕňajú marketing, návrh riešení, nákup a predaj hotových výrobkov, predaj riešení, podporné služby, inštaláciu a servis komunikačných, informačných a bezpečnostných systémov, poskytovanie konzultácií a služieb, ktorými sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo rovnocenný dôkaz o opatreniach na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, resp. doklad o zabezpečení systému riadenia kvality pri dodávke predmetu zákazky a realizácii záručného servisu. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené záujemcom o zabezpečení systému riadenia kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite.

§ 28 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Uchádzač predloží pre každého kľúčového experta profesijný životopis, ktorý bude obsahovať:
meno a priezvisko príslušného experta zodpovedného za poskytnutie služieb,
najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného experta za poskytnutie služieb,
opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušného experta zodpovedného za poskytnutie služieb,
prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi príslušného experta zodpovedného za poskytnutie služieb,
Každý uchádzačom predložený zoznam, ktorým uchádzač preukazuje príslušnú profesionálnu praktickú skúsenosť/prax expertov, musí obsahovať:
meno a priezvisko príslušného experta,
názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa,
čas plnenia zmluvy, t. j. (mesiac, rok), stručný popis predmetu zmluvy, resp.
rozsahu činností, ktoré príslušný expert zabezpečoval,
tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.
Certifikáty preukazujúce technickú a odbornú spôsobilosť v danej technológií, musia byť od výrobcov HW a SW ktoré budú predmetom ponuky.
Životopisy, odborná prax a vyhlásenia musia byť podpísané jednotlivými expertmi.
Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek pre jednotlivých kľúčových expertov:
Kľúčový expert č. 1 - Projektový manažér
minimálne 5 rokov odborných skúseností s realizáciou projektov v oblasti budovania IT infraštruktúry,
minimálne 3 preukázateľné odborné skúsenosti s realizáciou projektov/zmlúv obdobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky v pozícii projektového manažéra,
doklad o odbornej a technickej spôsobilosti (certifikát) projektového manažmentu na úrovni PRINCE2 Practitioner alebo ekvivalent vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou,
doklad o profesijnej spôsobilosti (certifikát) v oblasti riadenia a správy služieb informačných a komunikačných technológií ITIL (Information Technology Infrastructure Library) podľa EXIN (Examination Institute For Information Science) alebo ekvivalent vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou

Odôvodnenie primeranosti:
požiadavky sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky bude vytvorený projektový výbor zložený zo zástupcov verejného obstarávateľa a záujemcu, ktorý bude riadiť dodávku predmetu zákazky. Príprava, implementácia projektu vytvoreného riešenia musí uchádzač realizovať v súlade so štandardnými a všeobecne uznávanými princípmi pre riadenie projektov IT (napr. PRINCE2, PMI a pod.), riadenie prevádzky IT (napr. ITIL).
Kľúčový expert č. 2 - Hlavný architekt technickej infraštruktúry IS
minimálne 5 rokov odborných skúseností s implementáciou riešení v oblasti návrhu IT infraštruktúry,
minimálne 5 rokov odborných skúseností v oblasti návrhu a implementácie virtualizovanej infraštruktúry VMware v heterogénnom prostredí s viacerými bezpečnostnými sieťovými zónami, návrhom a impementáciou virtuálnych sietí
minimálne 3 preukázateľné odborné skúsenosti v oblasti návrhu návrhu IT infraštruktúry zahŕňajúcej sieťové prostredie s viacerými bezpečnostnými zónami
doklad o odbornej a technickej spôsobilosti (certifikát), preukazujúci znalosť architektonického rámca pre návrh podnikovej architektúry, potvrdený medzinárodnou autoritou TOGAF, alebo ekvivalent vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou,
platný doklad o odbornej a technickej spôsobilosti v oblasti návrhu a implementácie VMware infraštruktúry platný certifikát VMware Certified Professional verzia 5 prípadne ekvivalent tohto certifikátu alebo iný rovnocenný dokument

Odôvodnenie primeranosti:
požiadavky sú potrebné a primerané, pretože v rámci predmetu zákazky bude dodávaný návrh a realizácia technickej infraštruktúry IS, ktorú je nutné navrhnúť v súlade s jednotným spôsobom návrhu a dohľadu nad architektúrou prostredníctvom overených a v praxi všeobecne uznávaných architektonických rámcov, napr. TOGAF. Súčasťou požadovaného riešenia je aj návrh a implementácia virtualizovanej DMZ infraštruktúry, ktorú je nevyhnutné integrovať do existujúcej virtualizovanej infraštruktúry realizovanej na platforme VMware, čím vznikne komplexná heterogénna virtualizovaná infraštruktúra s viacerými bezpečnostnými sieťovými zónami, ktorej návrh vyžaduje odbornú spôsobilosť. Predloženie certifikátov, prípadne ekvivalentov týchto certifikátov alebo iných rovnocenných dokumentov je nevyhnutné z dôvodu preukázania odbornej spôsobilosti v oblasti návrhu a implementácie takejto infraštruktúry.
Kľúčový expert č. 3 Špecialista pre oblasť odhaľovania sieťových zraniteľností
minimálne 5 rokov odborná prax v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu, vrátane techník a nástrojov na ich odhaľovanie a analýzu,
preukázateľné minimálne 2 praktické skúsenosti v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu, vrátane techník a nástrojov na ich odhaľovanie a analýzu,
platný doklad o odbornej a technickej spôsobilosti v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu platný certifikát CompTIA Security+, prípadne ekvivalent tohto certifikátu alebo iný rovnocenný dokumentu,
platné doklady o odbornej a technickej spôsobilosti (certifikáty) na technológie na identifikáciu zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu.

Odôvodnenie primeranosti:
požiadavky sú potrebné a primerané, pretože v rámci predmetu zákazky bude dodávaný návrh, analýza a realizácia bezpečnostnej architektúry, pričom bude potrebné riešiť aj oblasť sieťových zraniteľností ako v procese analýzy, tak aj v procese obnovy bezpečnostnej architektúry. Predloženie certifikátu CompTIA Security+, prípadne ekvivalentu tohto certifikátu alebo iného rovnocenného dokumentu je nevyhnutné z dôvodu preukázania odbornej spôsobilosti v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu.

Kľúčový expert č. 4 Špecialista dátovej bezpečnosti
minimálne 3 roky odborná prax v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu, vrátane techník a nástrojov na ich odhaľovanie a analýzu,
preukázateľné minimálne 2 praktické skúsenosti v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu, vrátane techník a nástrojov na ich odhaľovanie a analýzu,
platný doklad o odbornej a technickej spôsobilosti v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu platný certifikát CCNP Security prípadne ekvivalent tohto certifikátu alebo iný rovnocenný dokument,

Odôvodnenie primeranosti:
požiadavky sú potrebné a primerané, pretože v rámci predmetu zákazky bude dodávaný návrh, analýza a realizácia bezpečnostnej architektúry obsahujúcej aj bezpečný prenos informácií a vzhľadom na povahu obstarávateľa aj v prostrediach s galvanicky oddelenými systémami.
Kľúčový expert č. 5 Špecialista pre oblasť riadenia rizík informačných systémov
minimálne 3 roky odborná prax v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu, vrátane techník a nástrojov na ich odhaľovanie a analýzu,
preukázateľné minimálne 2 praktické skúsenosti v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu, vrátane techník a nástrojov na ich odhaľovanie a analýzu,
platný doklad o odbornej a technickej spôsobilosti v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu platný certifikát CRISC prípadne ekvivalent tohto certifikátu alebo iný rovnocenný dokument,

Odôvodnenie primeranosti:
požiadavky sú potrebné a primerané, pretože v rámci predmetu zákazky bude dodávaný návrh, analýza a realizácia bezpečnostnej architektúry, pričom bude potrebné posúdiť, zmierňovať a riadiť aktuálne aj potenciálne riziká. Predloženie certifikátu CRISC, prípadne ekvivalentu tohto certifikátu alebo iného rovnocenného dokumentu je nevyhnutné z dôvodu preukázania odbornej spôsobilosti v oblasti riadenia rizík IT riešení.
Kľúčový expert č. 6 Špecialista pre oblasť manažmentu informačnej bezpečnosti
minimálne 3 roky odborná prax v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu, vrátane techník a nástrojov na ich odhaľovanie a analýzu,
preukázateľné minimálne 2 praktické skúsenosti v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu, vrátane techník a nástrojov na ich odhaľovanie a analýzu,
platný doklad o odbornej a technickej spôsobilosti v oblasti zabezpečenia siete, identifikácie zraniteľností v sieti a analýzy škodlivého kódu platný certifikát CISM prípadne ekvivalent tohto certifikátu alebo iný rovnocenný dokument,

Odôvodnenie primeranosti:
požiadavky sú potrebné a primerané, pretože v rámci predmetu zákazky bude dodávaný návrh, analýza a realizácia bezpečnostnej architektúry, pričom bude potrebné riešiť aj oblasť riadenia informačnej bezpečnosti a použitých nástrojov pre podporu riadenia informačnej bezpečnosti. Predloženie certifikátu CISM, prípadne ekvivalentu tohto certifikátu alebo iného rovnocenného dokumentu je nevyhnutné z dôvodu preukázania odbornej spôsobilosti v oblasti manažmentu informačnej bezpečnosti.

Kľúčový expert č. 7 Špecialista pre oblasť sieťovej infraštruktúry
minimálne 3 roky odborná prax v oblasti analýzy, návrhu, a implementácie komplexných podnikových sietí zahŕňajúcich LAN/WAN prostredie pre organizácie s viacerými lokalitami a viacerými bezpečnostnými zónami
preukázateľné minimálne 2 praktické skúsenosti v oblasti analýzy, návrhu, a implementácie komplexných podnikových sietí zahŕňajúcich LAN/WAN prostredie pre organizácie s viacerými lokalitami a viacerými bezpečnostnými zónami,
platný doklad o odbornej a technickej spôsobilosti v oblasti návrhu a implementácie podnikových sietí platný certifikát CompTIA Network+, prípadne ekvivalent tohto certifikátu alebo iný rovnocenný dokument,

Odôvodnenie primeranosti:
požiadavky sú potrebné a primerané, pretože v rámci predmetu zákazky bude dodávaná analýza, návrh, a realizácia podnikovej sieťovej infraštruktúry. Predloženie certifikátu CompTIA Network+, prípadne ekvivalentu tohto certifikátu alebo iného rovnocenného dokumentu je nevyhnutné z dôvodu preukázania odbornej spôsobilosti v oblasti analýzy, návrhu a implementácie sieťovej infraštruktúry.

Kľúčový expert č. 8 Špecialista pre oblasť HW storage zariadenia
minimálne 5 rokov odborných skúseností v oblasti implementácie storage zariadení (diskových polí, páskových knižníc a SAN sietí),
minimálne 3 preukázateľné odborné skúsenosti s realizáciou v oblasti implementácie storage zariadení,
doklad o odbornej a technickej spôsobilosti (certifikát) výrobcu na odbornú spôsobilosť pre oblasť implementácie storage zariadení napr. HP Accredited Technical Professional Storage Solutions V1 vystavený a potvrdený výrobcom alebo ekvivalent daného certifikátu pre technológiu, ktorá bude predmetom dodávky.
Doklad o odbornej a technickej spôsobilosti od výrobcu Hewlett Packard na inštaláciu, rozširovanie a konfiguráciu diskových polí HP 3Par StoreServ 7400 a páskových knižníc

Odôvodnenie primeranosti:
požiadavky sú potrebné a primerané, pretože súčasťou požadovaného riešenia je aj rozšírenie existujúceho diskového poľa HP 3Par StoreServ 7400, ktoré je predmetom aktuálnej HW aj SW podpory výrobcu. Neodborný ako aj neautorizovaný zásah do tohto zariadenia by mal okrem neúspešnej implementácie aj dopad na aktuálnu podporu existujúceho zariadenia. Predmetom dodávky bude aj pásková knižnica LTO-6, ktorej inštalácia a konfigurácia vyžaduje odbornú spôsobilosť.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Užšia súťaž
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na účasť
Počet/Minimálny počet: 10
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Obmedzenie počtu uchádzačov sa bude uplatňovať :
1. V prípade preukazovania obratu, za splnenie podmienky záujemca získava 1 bod, za každý ďalší celý milión obratu v EUR bez DPH tiež jeden bod, max. počet bodov, ktoré je možné získať za preukázanie splnenia tejto podmienky sú 3 body.
2. V prípade preukazovania realizácie dodávok a poskytnutých služieb záujemca získa 2 body za každú platnú referenciu, väčšiu ako v hodnote 400 000€ bez DPH maximálne 4 body (za 2 a viac takto preukázaných platných referencií).
3. V prípade preukázania splnenia podmienky expertov, záujemca získa 1 bod za každého experta, max. 2 body za každú požadovanú pozíciu experta (pri preukázaní dispozičnosti 2 a viac expertov pre požadovanú pozíciu pre zabezpečenie spoľahlivej zastupiteľnosti).
4. V prípade certifikátu ISO získa záujemca 1 bod za preukázanie splnenia predmetnej podmienky.
Prvých 10 záujemcov s najvyšším súčtom takto získaných bodov bude vyzvaných na predloženie ponuky.
V prípade, ak z dôvodu rovnakého počtu získaných bodov, počet záujemcov presiahne číslo 10, na predloženie ponuky budú vyzvaní aj všetci záujemcovia, ktorí majú počet získaných bodov rovnaký ako je počet bodov záujemcu na 10-tom mieste.
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije pri vyhodnotení ponúk pre časť "Kritériá" elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia cena v EUR bez DPH, východiskom tejto e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol. Ďalšie informácie sú uvedené v aukčnom poriadku, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
88/2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 179-324679
z: 16.09.2015
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.10.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Ponuka musí byť predložená v slovenskom, alebo českom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a
obstarávania KLIENT, s.r.o.
d)Súťažné podklady sa nezasielajú, budú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO pre každého zaregistrovaného záujemcu, ktorý splní podmienky účasti a bude vyzvaný na predloženie ponuky.
e) v súvislosti s bodom II.3 tohto oznámenia platí, že zámerom verejného obstarávateľa je v rámci návrhu
investičnej časti projektu dosiahnuť taký konečný stav infraštruktúry , ktorá bude vysoko produktívna v zmysle
definovaných požiadaviek a zároveň dosiahne prijateľnú cenu komplexnej prevádzkovej podpory. Z tohto dôvodu
v rámci prevádzkovej Poimplementačnej servisnej podpory sa požaduje obstarať support na dodaný HW a SW a
prevádzkovú podporu implementovaného riešenia na obdobie 4 rokov s možnosťou predĺženia o ďalší 1 rok a
to aj opakovane. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Dodávka technického riešenia je
termínovaná na 30 týždňov od účinnosti zmluvy. V danej súvislosti tiež platí, že predpokladaná hodnota zákazky
uvedená v bode II.2.1 je stanovená len pre investičnú dodávku diela a neobsahuje hodnotu Prevádzkovej
Poimplementačnej servisnej podpory, nakoľko jej rozsah nie je presne určiteľný a predstavuje opakované plnenia,
ktoré verejný obstarávateľ nie je povinný odobrať v konkrétnom rozsahu plnenia.
f)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO.
g)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
h)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.09.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité