Oznámenie 19054 - MSS

Obsah

19054 - MSS
Vestník č. 186/2015 - 21.09.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914921
Drieňová 24, 82009 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s., Drieňová 24, 820 09 Bratislava-Ružinov
Kontaktná osoba: Mgr. Janka Miltáková
Telefón: +421 220292479
Fax: +421 243420901
Email: miltakova.janka@zscargo.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Podľa § 6 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Vykonávanie dopravnej činnosti na dráhe
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie lekárskych preventívnych prehliadok a psychologických vyšetrení pre zamestancov ZSSK CARGO
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 25
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská republika
Kód NUTS
SK
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 1 996 668,9800 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie lekárskych preventívnych prehliadok a psychologických vyšetrení pre zamestnancov ZSSK CARGO vo vzťahu k posudzovaniu zdravotnej spôsobilosti osôb v zmysle zákona č. 513/2009 Z. z., zákona č. 514/2009 Z. z. vyhlášky MDPT SR č. 245/2010 Z. z., vyhlášky MDPT SR č.205/2010 formou vstupných, periodických a mimoriadnych lekárskych prehliadok a ďalších druhov lekárskych prehliadok na výkon práce na dráhach, práce na dráhach pre určené činnosti a pre činnosti na určených technických zariadeniach, na výkon rizikových prác a vybraných prác podľa osobitných predpisov, posudzovanie psychickej spôsobilosti na základe poverenia MDVRR SR a na základe certifikácie v odbore dopravná psychológia, poskytnutie odbornej psychoterapeutickej starostlivosti.
Predmet zákazky je rozdelený na 8 samostatných častí:
Časť č. 1. Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Bratislava
Časť č. 2 Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Bratislava
Časť č. 3. Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Žilina
Časť č. 4. Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Žilina
Časť č. 5. Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Zvolen
Časť č. 6. Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Zvolen
Časť č. 7. Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Košice
Časť č. 8. Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Košice
Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85147000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 8
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný počet výkonov na posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Bratislava, Žilina, Zvolen a Košice ( spolu za časti 1, 3, 5 a 7) je 25 703 výkonov počas trvania zmluvného vzťahu a predpokladaný počet výkonov na posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Bratislava, Žilina, Zvolen a Košice (spolu za časti 2, 4, 6 a 8) je 815 výkonov počas trvania zmluvného vzťahu.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 996 668,9800 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Bratislava
1) STRUČNÝ OPIS
Zabezpečenie lekárskych preventívnych prehliadok pre zamestnancov ZSSK CARGO vo vzťahu k posudzovaniu
zdravotnej spôsobilosti osôb v zmysle zákona č. 513/2009 Z. z., zákona č. 514/2009 Z. z. vyhlášky MDPT SR č.
245/2010 Z. z., vyhlášky MDPT SR č.205/2010 formou vstupných, periodických a mimoriadnych lekárskych prehliadok a ďalších druhov lekárskych prehliadok na výkon práce na dráhach, práce na dráhach pre určené činnosti a pre činnosti na určených technických zariadeniach, na výkon rizikových prác a vybraných prác podľa osobitných predpisov.
Podrobná špecifikácia tejto časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85147000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet výkonov na posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Bratislava je 6030 počas trvania zmluvného vzťahu.
Hodnota 508 333,9800 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 2
NÁZOV
Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Bratislava
1) STRUČNÝ OPIS
Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb na základe poverenia MDVRR SR (zákon č. 513/2009 Z. z. o dráhach, zákon č.514/2009 Z. z. o doprave na dráhach a Vyhláška č.245/2010 Z. z. o odbornej spôsobilosti, zdravotnej spôsobilosti a psychickej spôsobilosti osôb pri prevádzkovaní dráhy a doprave na dráhach), posudzovanie psychickej spôsobilosti zamestnancov na vedenie motorového vozidla (zákon č.8/2009 Z. z. o cestnej premávke), poskytnutie odbornej psychoterapeutickej starostlivosti. Podrobná špecifikácia tejto časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85147000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet výkonov na posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Bratislava je 310 počas trvania zmluvného vzťahu.
Hodnota 28 255,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 3
NÁZOV
Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Žilina
1) STRUČNÝ OPIS
Zabezpečenie lekárskych preventívnych prehliadok pre zamestnancov ZSSK CARGO vo vzťahu k posudzovaniu
zdravotnej spôsobilosti osôb v zmysle zákona č. 513/2009 Z. z., zákona č. 514/2009 Z. z. vyhlášky MDPT SR č.
245/2010 Z. z., vyhlášky MDPT SR č.205/2010 formou vstupných, periodických a mimoriadnych lekárskych prehliadok a ďalších druhov lekárskych prehliadok na výkon práce na dráhach, práce na dráhach pre určené činnosti a pre činnosti na určených technických zariadeniach, na výkon rizikových prác a vybraných prác podľa osobitných predpisov.
Podrobná špecifikácia tejto časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85147000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet výkonov na posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Žilina je 4049 počas trvania zmluvného vzťahu.
Hodnota 350 765,5200 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 4
NÁZOV
Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Žilina
1) STRUČNÝ OPIS
Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb na základe poverenia MDVRR SR (zákon č. 513/2009 Z. z. o dráhach, zákon č.514/2009 Z. z. o doprave na dráhach a Vyhláška č.245/2010 Z. z. o odbornej spôsobilosti, zdravotnej spôsobilosti a psychickej spôsobilosti osôb pri prevádzkovaní dráhy a doprave na dráhach), posudzovanie psychickej spôsobilosti zamestnancov na vedenie motorového vozidla (zákon č.8/2009 Z. z. o cestnej premávke), poskytnutie odbornej psychoterapeutickej starostlivosti.
Podrobná špecifikácia tejto časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85147000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet výkonov na posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Žilina je 151 počas trvania zmluvného vzťahu.
Hodnota 12 052,6000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 5
NÁZOV
Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Zvolen
1) STRUČNÝ OPIS
Zabezpečenie lekárskych preventívnych prehliadok pre zamestnancov ZSSK CARGO vo vzťahu k posudzovaniu
zdravotnej spôsobilosti osôb v zmysle zákona č. 513/2009 Z. z., zákona č. 514/2009 Z. z. vyhlášky MDPT SR č.
245/2010 Z. z., vyhlášky MDPT SR č.205/2010 formou vstupných, periodických a mimoriadnych lekárskych prehliadok a ďalších druhov lekárskych prehliadok na výkon práce na dráhach, práce na dráhach pre určené činnosti a pre činnosti na určených technických zariadeniach, na výkon rizikových prác a vybraných prác podľa osobitných predpisov.
Podrobná špecifikácia tejto časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85147000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet výkonov na posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Zvolen je 2824 počas trvania zmluvného vzťahu.
Hodnota 293 933,9100 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 6
NÁZOV
Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Zvolen
1) STRUČNÝ OPIS
Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb na základe poverenia MDVRR SR (zákon č. 513/2009 Z. z. o dráhach, zákon č.514/2009 Z. z. o doprave na dráhach a Vyhláška č.245/2010 Z. z. o odbornej spôsobilosti, zdravotnej spôsobilosti a psychickej spôsobilosti osôb pri prevádzkovaní dráhy a doprave na dráhach), posudzovanie psychickej spôsobilosti zamestnancov na vedenie motorového vozidla (zákon č.8/2009 Z. z. o cestnej premávke), poskytnutie odbornej psychoterapeutickej starostlivosti. Podrobná špecifikácia tejto časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85147000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet výkonov na posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Zvolen je 69 počas trvania zmluvného vzťahu.
Hodnota 6 140,0000 EUR
Časť: 7
NÁZOV
Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Košice
1) STRUČNÝ OPIS
Zabezpečenie lekárskych preventívnych prehliadok pre zamestnancov ZSSK CARGO vo vzťahu k posudzovaniu
zdravotnej spôsobilosti osôb v zmysle zákona č. 513/2009 Z. z., zákona č. 514/2009 Z. z. vyhlášky MDPT SR č.
245/2010 Z. z., vyhlášky MDPT SR č.205/2010 formou vstupných, periodických a mimoriadnych lekárskych prehliadok a ďalších druhov lekárskych prehliadok na výkon práce na dráhach, práce na dráhach pre určené činnosti a pre činnosti na určených technických zariadeniach, na výkon rizikových prác a vybraných prác podľa osobitných predpisov.
Podrobná špecifikácia tejto časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85147000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet výkonov na posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb v regióne Košice je 12 800 počas trvania zmluvného vzťahu.
Hodnota 778 120,4700 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 8
NÁZOV
Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Košice
1) STRUČNÝ OPIS
Posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb na základe poverenia MDVRR SR (zákon č. 513/2009 Z. z. o dráhach, zákon č.514/2009 Z. z. o doprave na dráhach a Vyhláška č.245/2010 Z. z. o odbornej spôsobilosti, zdravotnej spôsobilosti a psychickej spôsobilosti osôb pri prevádzkovaní dráhy a doprave na dráhach), posudzovanie psychickej spôsobilosti zamestnancov na vedenie motorového vozidla (zákon č.8/2009 Z. z. o cestnej premávke), poskytnutie odbornej psychoterapeutickej starostlivosti. Podrobná špecifikácia tejto časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85147000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet výkonov na posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb v regióne Košice je 285 počas trvania zmluvného vzťahu.
Hodnota 19 067,5000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtovaných prostriedkov verejného obstarávateľa. Preddavok na cenu verejný obstarávateľ nebude poskytovať. Verejný obstarávateľ požaduje splatnosť faktúr 60 dní odo dňa jej riadneho vystavenia. V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši pridelené finančné prostriedky (predpokladanú hodnotu zákazky), verejný obstarávateľ má právo danú ponuku neprijať.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb či právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi, vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky alebo aby vytvorila iný právny vzťah za tých istých podmienok.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 26 Zákona o verejnom obstarávaní
1.1Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa Zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáha výkonom rozhodnutia.
1.2Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar,
f)písm. h) čestným vyhlásením,
g)písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.3Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.5Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1.1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
1.6Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
1.7Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1.1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu (§ 38 ods. 11 a 12 zákona č. 136/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov).
V doplnení nasledovných bodov:
I. Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady podľa bodov 1.1 a 1.2 predkladajú všetky osoby štatutárneho orgánu.
II.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1. 7. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013, a ktorému úrad vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní (ods. 1.2), s výnimkou preukázania splnenia podmienky preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a v zmysle bodu 2.
IV.Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov v ponuke predloží doklady podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní.
V.Zmenou Zákona o verejnom obstarávaní sa doplnilo ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) Zákona o verejnom obstarávaní o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa Zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii,
1. predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo
2. doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov.
VI.Splnenie podmienok účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópii.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač preukazuje vo verejnom obstarávaní, že má vyrovnané povinné platby voči štátu, zdravotným poisťovniam a ďalším orgánom, ktoré zabezpečujú politiku štátu v daných oblastiach.

2Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a Zákona o verejnom obstarávaní.
2.1Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a)právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
2.2 Kvalifikovanou účasťou sa na účely Zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely Zákona o verejnom obstarávaní rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
2.3 Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
2.4V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie majetkovej účasti podľa § 26a Zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne.
2.5Splnenie podmienok účasti podľa § 26a Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní:
Určená podmienka je vymedzená Zákonom o verejnom obstarávaní a má zabezpečiť, aby sa verejného obstarávania mohli zúčastňovať iba právnické osoby so známou vlastníckou štruktúrou.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného
a ekonomického postavenia podľa § 27 Zákona o verejnom obstarávaní.
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzať preukáže:
3.1Podľa § 27 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní:
Vyjadrením/vyjadreniami tej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky/bánk, v ktorej je uchádzač klientom a má otvorený/vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky. Doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Túto skutočnosť doloží originálom alebo úradne osvedčenou fotokópiou.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Minimálna požadovaná úroveň:
Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že:
- uchádzač v predchádzajúcich troch rokoch (2012, 2013 a 2014) nebol a ani v súčasnosti nie
je v nepovolenom debete,
- jeho podnikateľský účet nebol v predchádzajúcich 3 rokoch (2012, 2013 a 2014) a ani
v súčasnosti nie predmetom exekúcie.
3.2Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a Zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.3 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
3.4 Splnenie podmienok účasti podľa § 27 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ si potrebuje overiť vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, ekonomickú a finančnú situáciu uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Verejný obstarávateľ je toho názoru, že vyššie uvedené požadované doklady sú primerané predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že:
- uchádzač v predchádzajúcich troch rokoch (2012, 2013 a 2014) nebol a ani v súčasnosti nie
je v nepovolenom debete,
- jeho podnikateľský účet nebol v predchádzajúcich 3 rokoch (2012, 2013 a 2014) a ani
v súčasnosti nie predmetom exekúcie.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
4. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní.
Požadovanú technickú a odbornú spôsobilosť uchádzať preukáže:
4.1 Podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní:
Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Referenciou je elektronický dokument, obsahujúci potvrdenie o poskytnutí služieb na základe zmluvy alebo rámcovej dohody uzatvorenej podľa Zákona o verejnom obstarávaní, ktorý obsahuje náležitosti podľa § 9a ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 155m ods. 11 Zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a Zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie dňa 01. 03. 2014 zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a v nadväznosti na § 155m Zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň: verejný obstarávateľ požaduje za uvedené obdobie, t. j. za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky, a to:
- pre časť č. 1 predmetu zákazky v minimálnom objeme 200 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 2 predmetu zákazky v minimálnom objeme 10 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 3 predmetu zákazky v minimálnom objeme 190 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 4 predmetu zákazky v minimálnom objeme 9 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 5 predmetu zákazky v minimálnom objeme 110 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 6 predmetu zákazky v minimálnom objeme 2 300,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 7 predmetu zákazky v minimálnom objeme 300 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 8 predmetu zákazky v minimálnom objeme 7 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
V prípade účasti uchádzača vo viacerých častiach predmetu zákazky, uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky v minimálnom objeme, ktorý je súčtom minimálnych objemov požadovaných pri častiach predmetu zákazky (napríklad, ak uchádzač predkladá ponuku pre časť č. 1, 3 a 5 predmetu zákazky, predloží zoznam služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky v minimálnom objeme 500 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb).
Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne tieto informácie:
- názov alebo obchodné meno uchádzača,
- názov alebo obchodné meno zmluvného partnera uchádzača (odberateľa), adresu jeho sídla
alebo miesta podnikania,
- predmet zmluvy na poskytnutie služieb - uviesť podrobne, čo bolo predmetom plnenia,
- platnosť zmluvy (od - do, deň, mesiac, rok),
- skutočnú lehotu poskytnutia služby (kedy bola poskytnutá),
- skutočne uhradenú cenu za služby poskytnuté v lehote uvedenej o riadok vyššie na základe
predmetnej zmluvy v EUR bez DPH,
- zhodnotenie poskytnutia služieb podľa obchodných podmienok (potvrdenie o kvalite poskytnutia
služieb),
- kontaktnú osobu zmluvného partnera, u ktorej je možné overiť uvedené údaje (meno a
priezvisko, funkciu, telefón, fax).
Potvrdenie o plnení zmlúv môže predložiť uchádzač podľa vzoru formulára Potvrdenie o plnení zmluvy, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač musí predložiť každé potvrdenie o plnení zmluvných zákaziek jednotlivo, za každú zmluvu na samostatnom doklade.
Splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky si potrebuje overiť, že uchádzač je schopný poskytnúť službu a má skúsenosti v oblasti predmetu zákazky. Zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaný minimálny objem v zmluvách realizovaných v predchádzajúcich troch rokoch je primeraný ku predpokladanej hodnote zákazky a má preukázať, či uchádzač je schopný poskytnúť predmet zákazky v požadovanom rozsahu.
4.2Podľa § 28 ods. 1 písm. k) Zákona o verejnom obstarávaní:
Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa , ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň:
Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých má v úmysle zabezpečovať plnenie predmetu zmluvy s uvedením podielu plnenia zo zmluvy v % a stručným opisom časti zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Túto podmienku účasti uchádzač preukazuje vtedy, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača dosahuje sumu najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov je nižší ako 50 % z hodnoty plnenia, uchádzač predloží čestné vyhlásenie, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača je nižší ako 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov aj v prípade, ak nebude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov (uvedie, že predmet zákazky nebude plniť prostredníctvom subdodávateľov).
Zoznam subdodávateľov môže uchádzač predložiť podľa vzoru formulára, ktorý tvorí Prílohu č. 7 súťažných podkladov.
Zoznam subdodávateľov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
V prípade, ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienka účasti je stanovená na základe ustanovenia § 32 ods. 3 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní.
4.3V prípade uchádzača z niektorého iného štátu EÚ alebo z tretej krajiny je splnenie technickej a odbornej spôsobilosti preukázané formou ekvivalentných dokumentov vyplývajúcich z legislatívy danej krajiny. Takto predložené doklady musia spĺňať požiadavky zákona č. 293/2007 Z. z. o uznávaní odborných kvalifikácií. Rovnocennosť dokladov je povinný preukázať uchádzač, ktorý predkladá takéto doklady.
4.4 Splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
4.5Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a Zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania nájomnej zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
4.6 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
5. Z predkladaných dokladov uchádzačom, preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 Zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
6.Splnenie podmienok účasti podľa časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 Zákona o verejnom obstarávaní (vzor formulára v Prílohe č. 6 súťažných podkladov), ktoré predloží v rámci svojej ponuky, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa, a to spôsobom a v čase stanoveným v tejto písomnej výzve a v tejto časti súťažných podkladov, t.j. časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov.
Z predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa ku dňu predkladania ponúk všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov (rozsahom, obsahom aj spôsobom).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K BODU 4.1:
Verejný obstarávateľ požaduje za uvedené obdobie, t. j. za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky, a to:
- pre časť č. 1 predmetu zákazky v minimálnom objeme 200 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 2 predmetu zákazky v minimálnom objeme 10 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 3 predmetu zákazky v minimálnom objeme 190 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 4 predmetu zákazky v minimálnom objeme 9 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 5 predmetu zákazky v minimálnom objeme 110 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 6 predmetu zákazky v minimálnom objeme 2 300,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 7 predmetu zákazky v minimálnom objeme 300 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 8 predmetu zákazky v minimálnom objeme 7 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
V prípade účasti uchádzača vo viacerých častiach predmetu zákazky, uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky v minimálnom objeme, ktorý je súčtom minimálnych objemov požadovaných pri častiach predmetu zákazky (napríklad, ak uchádzač predkladá ponuku pre časť č. 1, 3 a 5 predmetu zákazky, predloží zoznam služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky v minimálnom objeme 500 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb).
Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne tieto informácie:
- názov alebo obchodné meno uchádzača,
- názov alebo obchodné meno zmluvného partnera uchádzača (odberateľa), adresu jeho sídla
alebo miesta podnikania,
- predmet zmluvy na poskytnutie služieb - uviesť podrobne, čo bolo predmetom plnenia,
- platnosť zmluvy (od - do, deň, mesiac, rok),
- skutočnú lehotu poskytnutia služby (kedy bola poskytnutá),
- skutočne uhradenú cenu za služby poskytnuté v lehote uvedenej o riadok vyššie na základe
predmetnej zmluvy v EUR bez DPH,
- zhodnotenie poskytnutia služieb podľa obchodných podmienok (potvrdenie o kvalite poskytnutia
služieb),
- kontaktnú osobu zmluvného partnera, u ktorej je možné overiť uvedené údaje (meno a
priezvisko, funkciu, telefón, fax).
Potvrdenie o plnení zmlúv môže predložiť uchádzač podľa vzoru formulára Potvrdenie o plnení zmluvy, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač musí predložiť každé potvrdenie o plnení zmluvných zákaziek jednotlivo, za každú zmluvu na samostatnom doklade.
K BODU 4.2:
Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých má v úmysle zabezpečovať plnenie predmetu zmluvy s uvedením podielu plnenia zo zmluvy v % a stručným opisom časti zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Túto podmienku účasti uchádzač preukazuje vtedy, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača dosahuje sumu najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov je nižší ako 50 % z hodnoty plnenia, uchádzač predloží čestné vyhlásenie, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača je nižší ako 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov aj v prípade, ak nebude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov (uvedie, že predmet zákazky nebude plniť prostredníctvom subdodávateľov).
Zoznam subdodávateľov môže uchádzač predložiť podľa vzoru formulára, ktorý tvorí Prílohu č. 7 súťažných podkladov.
Zoznam subdodávateľov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
V prípade, ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1376/2015-O8
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 117-211637
z: 19.06.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.10.2015 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.10.2015 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v slovenskom alebo v českom jazyku.
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.10.2015 13:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné" sa uskutoční na adrese:
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s., Drieňová 24, 820 09 Bratislava, zasadacia miestnosť, 2. poschodie. č.dv. 2.21. Otváranie ponúk časti ponuky označenej ako Ostatné" je neverejné bez účasti uchádzačov.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní časti ponúk, označených ako Kritéria sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.3.4, a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku a/alebo českom jazyku.
2. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému
obstarávateľovi.
3. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcovi na základe písomnej žiadosti predloženej v slovenskom jazyku na adresu uvedenú v bode I.1) oznámenia a v lehote podľa IV.3.3). V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca uvedie svoju presnú adresu a kontakty (číslo telefónu, e-mail, číslo faxu).
4. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
5. Verejný obstarávateľ odporúča, aby všetky strany originálu ponuky, okrem nepozmenenej tlačovej literatúry
(prospekty a pod.), boli parafované osobou, resp. osobami podpisujúcimi ponuku. Verejný obstarávateľ
odporúča, aby záujemca všetky strany ponuky očísloval a ponuku pevne zviazal.
6. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v slovenskom alebo v českom jazyku.
7. Uchádzač je povinný pri elektronickej komunikácii prostredníctvom e-mailu, používať emailovú adresu, ktorú oznámi verejnému obstarávateľovi v ponuke.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom vtedy, ak jeho ponuka prevýši pridelené finančné prostriedky (predpokladaná hodnota zákazky), ktoré mal na túto zákazku vyhradené.
9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo podpísať zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na druhom mieste pri vyhodnotení ponúk v tom prípade, ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky. V prípade, že by nebolo možné uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý skončil na druhom mieste vyhradzuje si verejný obstarávateľ právo podpísať zmluvu s uchádzačmi na ďalších miestach podľa poradia v zápisnici z vyhodnotenia ponúk.
10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o
vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
11. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré predloží v rámci časti ponuky "Ostatné", pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa, a to spôsobom a v čase stanoveným v tejto písomnej výzve a v súťažných podkladoch. Z predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk.
12. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť dokumenty/doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky:
12.1 V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre časť č. 1 a/alebo 3 a/alebo 5 a/alebo 7 predmetu zákazky, predloží nasledovné doklady:
Poverenie na posudzovanie zdravotnej spôsobilosti osôb pri prevádzkovaní dráhy a dopravy na dráhe vydané Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky (originál alebo úradne overená kópia), ktorý bude prílohou č. 5 rámcovej dohody, uvedenej v Prílohe č. 8.1, 8.3, 8.5 a 8.7 súťažných podkladov (podľa zvolenej časti predmetu zákazky).
Oprávnenie na výkon pracovnej zdravotnej služby vydané Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky (originál alebo úradne overená kópia), ktorý bude prílohou č. 5 rámcovej dohody, uvedenej v Prílohe č. 8.1, 8.3, 8.5 a 8.7 súťažných podkladov (podľa zvolenej časti predmetu zákazky).
12.2 V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre časť č. 2 a/alebo 4 a/alebo 6 a/alebo 8 predmetu zákazky, predloží nasledovný doklad:
Poverenie na posudzovanie psychickej spôsobilosti osôb pri prevádzkovaní dráhy a dopravy na dráhe vydané Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky (originál alebo úradne overená kópia), ktorý bude prílohou č. 5 rámcovej dohody, uvedenej v Prílohe č. 8.2, 8.4, 8.6 a 8.8 týchto súťažných podkladov (podľa zvolenej časti predmetu zákazky).
12.3Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný doklad vydaný príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, avšak tieto musia byť rovnocenné podľa požiadaviek na vystavenie príslušného dokladu.
12.4V prípade účasti uchádzača vo viacerých zvolených častiach predmetu zákazky tohto verejného obstarávania sa predloženie požadovaných dokladov podľa bodu 12.1 a 12.2 vyžaduje spoločne pre všetky zvolené časti predmetu zákazky.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.09.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité