Oznámenie 19198 - WYP

Obsah

19198 - WYP
Vestník č. 187/2015 - 22.09.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestské služby Nitra
IČO: 17643848
Tehelná 3, 94985 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestské služby Nitra, Tehelná 3, 949 85 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Lukáš Daniš
Mobil: +421 911483296
Telefón: +421 376516805
Fax: +421 376525054
Email: danis@mss-nitra.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mss-nitra.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Opravy, obnova a zriadenie zvislého, vodorovného a prenosného dopravného značenia a dopravných zariadení v meste Nitra.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Miestne a účelové komunikácie mesta Nitry.
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vykonanie prác pri obnove, oprave a zriadení zvislého, vodorovného a prenosného dopravného značenia a dopravných zariadení v meste Nitra.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233290-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233221-4, 45233270-2, 34992200-9
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 617 928,3600 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PODĽA § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 a §26a zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5, alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a dokladmi podľa § 26a ods.3.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 a) zákona o verejnom obstarávaní:
§ 26 a §26a Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný obstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 a § 26a Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa § 26 a §26a za všetkých členov skupiny samostatne.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov, podľa § 128 ods. 1 Zákona o VO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA

Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
§ 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že záujemca nebol za obdobie roku 2012-2014 v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie - doklad musí byť predložený v origináli, prípadne jeho úradne osvedčená kópia.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
a) potvrdením banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom o schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať nasledujúce informácie o tom, že:
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár
- jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie
Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu,
b) čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie

Primeranosť: Verejný obstarávateľa skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám z čoho sa bude dať usúdiť serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky alebo finančná stabilita
Potreba: Vyplýva z obsahu súťažných podkladov, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu obstarávania.

§ 27 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate za predchádzajúci rok (teda 2014) v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky, ktorého hodnota musí byt minimálne 411.952,24€ bez DPH.

Primeranosť: Verejný obstarávateľa požaduje preukázanie ročného obratu uchádzača, z ktorého sa bude dať usúdiť, že uchádzač je schopný zabezpečovať práce súvisiace s predmetom zákazky v objemoch, ktoré požaduje verejný obstarávateľ.
Potreba: Cieľom je vybrať uchádzača, ktorý bude schopný plniť požiadavky verejného obstarávateľa bez akýchkoľvek výhrad.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI

Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže:
§ 28 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok;
a) Zoznam stavebných prác je zoznam uskutočnených prác vrátane potrebných služieb zodpovedajúci predmetu zákazky za predchádzajúcich päť rokov, t.j. za roky, 2010, 2011, 2012, 2013 a 2014 vo forme - tabuľka s uvedením : názov a sídlo objednávateľa; termín realizácie; zmluvná cena v € bez DPH; kontakt na osobu objednávateľa, u ktorej je možné preveriť uvedené údaje
b) Uchádzač k zoznamu predloží referenčné listy od odberateľov z uvedených rokov, s minimálnym rozpočtovým nákladom 205.976,12€ bez DPH za jeden kalendárny rok. Referenčné listy musia byť originál alebo úradne overené kópie s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené údaje:
a)ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní doplnený dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané

Odôvodnenie požiadavky:
Primeranosť: Požadovaný minimálny objem realizovaných prác za referenčné obdobie je primeraný k predpokladanej hodnote predmetu zákazky.
Potreba: Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača.

§ 28 ods. 1 písm. c) - údaje o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi a na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
V zmysle uvedeného uchádzač predloží štruktúrovanú informáciu obsahujúcu:
1. Funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia pre plnenie predmetu zákazky;
2. Vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy;
3. iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum;
4. Odborná prax: celková prax na podobných zmluvách (roky).

Primeranosť: Predloženie údajov umožňuje verejnému obstarávateľovi oboznámiť sa so skúsenosťami a kvalifikáciou kontrolných pracovníkov uchádzača.
Potreba : Cieľom je výber schopného dodávateľa. Je predpoklad, že kontrolór kvality s vyššou kvalifikáciou a dlhou praxou v obore zabezpečí kvalitnejšie prevedenie prác.

§ 28 ods. 1 písmeno g) údaje odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác v danom predmete zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie odbornej starostlivosti zhotovovaných prác osobou s odbornou spôsobilosťou pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním inžinierske stavby dopravné stavby (pozemné komunikácie dopravné značenie), preukázanou kópiou osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. v znení zák. č. 236/2000 Z. z., s originálom odtlačku pečiatky a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby.
Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte, predložený uchádzačom preukazujúci požadovanú skutočnosť.
V zmysle uvedeného uchádzač predloží štruktúrovanú informáciu obsahujúcu:
1. Funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia pre plnenie predmetu zákazky;
2. Vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy;
3. iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum;
4. Odborná prax: celková prax na podobných zmluvách (roky),
5. čestné prehlásenie zodpovedného vedúceho pracovníka uchádzača , že bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie údržby zvislého a vodorovného dopravného značenia na miestnych komunikáciách, respektíve že bude vykonávať funkciu bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnaneckom pomere) je voči uchádzačovi.

Primeranosť: Predloženie dokladu o riadiacej osobe, ktorá vykonala odbornú skúšku podľa zák. č. 138/1992 Zb. v znení zák. č. 236/2000 Z. z., dáva verejnému obstarávateľovi istotu o odbornosti vykonaných prác, ktoré sú predmetom zákazky.
Potreba : Uchádzač musí predložiť doklad, ktorým preukazuje splnenie požiadavky kvalifikácie riadiacej osoby.

§ 28 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
V zmysle uvedeného uchádzač predloží informáciu obsahujúcu údaje o strojovom a technickom vybavení (zoznam).

Primeranosť: Predložením zoznamu o strojovom a technickom vybavení preukáže záujemca svoju pripravenosť a odbornosť pri výkone prác spojených s predmetom obstarávania.
Potreba: Uchádzač musí predložiť zoznam strojov a technického vybavenia používaného pri výkone prác porovnateľných s predmetom zákazky.

§ 28 ods. 1 písm. l) vyhláseniami zhody a doplňujúcimi dokladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukázanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.

V zmysle uvedeného uchádzač predloží certifikáty na:
-zvislé dopravné značky - štandardné a veľkoplošné DZ na FeZn podklad,
-nosiče zvislej dopravnej značky - trieda pasívnej bezpečnosti 0 (bez vykonania skúšky na pasívnu bezpečnosť),
-nosič zvislých dopravných značiek s triedou pasívnej bezpečnosti 100 NE2 (alebo 100 NE3) a 70HE2 - funkčná požiadavka podľa STN EN 12767,
-cestné smerové stĺpiky a zvodidlové odrážače,
-náterové látky na vodorovné dopravné značenie - farba a štrukturovaný plast,
-pásku na dočasné vodorovné značenie.

Primeranosť: Predložením požadovaných certifikátov uchádzač preukáže, že používa dopravné značenia v zmysle platných predpisov a vyhlášok.
Potreba: Uchádzač musí predložiť certifikáty vydané autorizovanými osobami na výrobky (dopravné značky), ktoré sa majú dodať.

§ 29 zabezpečenie kvality
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu kvality (ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001) vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.


Primeranosť: Predložením požadovaných certifikátov uchádzač preukáže, že práce zabezpečuje v stanovenej kvalite.
Potreba: Uchádzač musí predložiť certifikáty vydané nezávislými inštitúciami.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena za práce a tovary
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Reakčný čas
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
14/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.10.2015 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.10.2015 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.10.2015 08:30
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú záujemcom sprístupnené po zaregistrovaní sa do zákazky v systéme EVO.
2. Podmienkou pre účasť v zákazke je nutná registrácia cez systém EVO (www.evo.gov.sk). Postup registrácie je
uvedený priamo na portáli EVO v časti Ako sa zaregistrovať prostredníctvom on-line formulára dostupného na portáli
EVO.
3. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej
adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
4. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO si môžu
záujemcovia/ uchádzači stiahnuť do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch (porucha.rtf), ktorý je zverejnený na
portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu
helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
5.Technické predpoklady pre prácu v systéme EVO: pre bezproblémovú účasť je nutné mať na pracovnej stanici: -
operačný systém Windows stabilné pripojenie na internet - nainštalovaný niektorý z podporovaných webových
prehliadačov. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom
pomocou HTTPS - nastavený jazyk Slovenčina. Zároveň je potrebné zabezpečiť doručovanie notifikačných e-mailov
generovaných systémom EVO tzn. nastavenie mailového servera uchádzača tak, aby prijímané mailové správy neboli
blokované, vyhodnocované ako SPAM resp. ako škodlivé a boli správne doručené.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
21.09.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité