Oznámenie 19419 - WYT

Obsah

19419 - WYT
Vestník č. 190/2015 - 25.09.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
PEZA a.s.
IČO: 30224918
K cintorínu 47, 01149 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sinea, spol. s r.o., Janka Kráľa 1, 064 01 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: sineatender@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Sinea, spol. s r.o.
IČO: 44017189
Janka Kráľa 1 , 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sinea, spol. s r.o., Janka Kráľa 1, 064 01 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: sineatender@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Sinea, spol. s r.o.
IČO: 44017189
Janka Kráľa 1 , 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sinea, spol. s r.o., Janka Kráľa 1, 064 01 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: sineatender@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Sinea, spol. s r.o.
IČO: 44017189
Janka Kráľa 1 , 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sinea, spol. s r.o., Janka Kráľa 1, 064 01 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: sineatender@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obstaranie inovatívnej linky na jemné pečivo v pekárni PEZA a.s.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: ,PEZA a.s., K cintorínu 47, 011 49 Žilina
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie inovatívnej linky na výrobu jemného pečiva. Podrobná špecifikácia predmetu
zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42200000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42210000-1, 42215000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Linka na výrobu jemného pečiva 1 ks.
Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 99 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 a majetkovej účasti podľa §26a zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 a §26a ods. 3 zák., alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO.
Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii. Splnenie podmienok účasti je možné i predložením dokladu podľa § 128 ods. 1 o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Osoba podľa § 7 bude splnenie podmienok vyhodnocovať spôsobom podľa § 128 ods. 3. Splnenie podmienok účasti je možné preukázať aj čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: § 26 a § 26a Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný obstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 a § 26a Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: §27 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač alebo záujemca, ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : §27 ods. 1 písm. a) - osoba podľa § 7 požaduje dokladovať potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač alebo záujemca, ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete a v prípade, že uchádzač alebo záujemca má účty vo viacerých bankách vyžaduje potvrdenie zo všetkých bánk. Uchádzač alebo záujemca musí predložiť aj čestné prehlásenie, že predložil potvrdenia od všetkých bánk v ktorých má vedené účty.
Odôvodnenie
Predmetná podmienka vyplýva z § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného uchádzača, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.10.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.10.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.10.2015 11:00
Miesto : Sinea, spol. s r.o., Janka Kráľa 1, 064 01 Stará Ľubovňa
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je pri použití elektronickej aukcie podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014-2020, podopatrenie 4.2 Podpora pre investície na spracovanie/uvádzanie na trh a/alebo vývoj poľnohospodárskych výrobkov
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
I.
Po úplnom úvodnom vyhodnotení ponúk sa uskutoční elektronická aukcia, v rámci ktorej budú mať uchádzači možnosť navrhnúť za predmet zákazky novú cenu. Pred konaním elektronickej aukcie bude všetkým záujemcom, ktorí splnia všetky podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa zaslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii (e-mailom), v ktorej budú uvedené všetky potrebné informácie. Účelom e-aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením. E-aukcia nasleduje po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk predložených uchádzačmi v listinnej podobe a po určení ich poradia komisiou na vyhodnotenie ponúk, podľa kritérií určených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch.
Minimálne technické požiadavky pre účasť v e-aukcii:
- Internetový prehliadač s podporou SSL certifikátu
- Spustená podporu Javascriptu
Od lehoty zahájenia e-aukcie bude môcť uchádzač sledovať:
- svoje návrhy na plnenie kritérií
- najvýhodnejší zadaný návrh na plnenie kritéria
Uchádzači budú na elektronickú aukciu vyzvaní prostredníctvom elektronickej pošty. Za týmto účelom odporúčame v identifikačných údajoch uchádzača v ponuke uviesť aktuálnu (funkčnú) emailovú adresu uchádzača.
Ďalšie informácie budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
II.
Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa umiestneného v spodnej časti výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov je v žiadosti o súťažné podklady potrebné aby nedochádzalo k nedorozumeniam uviesť názov zákazky, číslo vestníka VO v ktorom bola uverejnená a kód zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF za účelom jej účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
23.09.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité