Oznámenie 19744 - WYP

Obsah

19744 - WYP
Vestník č. 193/2015 - 30.09.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Viera Maslíková
Telefón: +421 415032457
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
SPŠ Martin - rekonštrukcie hygienických zariadení - školský internát
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Miestom plnenia je Slovenská republika, v mieste sídla organizácie: Stredná priemyselná škola, Novomeského 5/24, 036 36 Martin.
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia hygienických zariadení v budove Internátu. Hygienické zariadenia sa nachádzajú v blokoch B4, B5 a B6 a na rôznych podlažiach značne rozsiahleho objektu. Pre lepší prehľad sú riešené priestory rozdelené podľa blokov na časť B4 - ubytovanie chlapcov I. NP, II. NP, časť B5 - vychovávatelia I. PP, ubytovanie chlapcov I. NP, ubytovanie dievčat II. NP a časť B6 - ubytovanie dievčat I. NP, II. NP. Samotná rekonštrukcia predstavuje čiastočnú zmenu dispozície časti hygienických zariadení, výmenu zariaďovacích predmetov, výmenu dlažieb a obkladov, nové priečkovanie a nové zásteny kabíniek WC a spŕch, vymaľovanie priestorov a výmenu výplní otvorov vrátane dverných otvorov. Z hľadiska profesií sa jedná o kompletnú výmenu elektroinštalácie s napojením do nových rozvádzačov na chodbách a výmenu svietidiel a zásuviek, opravu kanalizačných stupačiek a všetkých pripojovacích potrubí kanalizácie s realizáciou jednej novej stupačky, dopojenie na rozvody vody a TÚV a pri vykurovaní o demontáž vykurovacích telies, ich vyčistenie a náter a osadenie nových pripojovacích armatúr s regulačnými hlavicami.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45214220-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 212 147,1200 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 a preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 a podľa § 26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady uchádzač v elektronickej ponuke predloží v pdf naskenovanej forme do systému EVOSERVIS. Naskenovaný doklad bude vychádzať z originálu alebo overenej fotokópie. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 resp. v súlade s § 26a ods. 3 zákona o VO.
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 alebo podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona a to:
1.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona, že
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
2.potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
3.potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne(í) nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
4.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
5.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
6.čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
7.čestné vyhlásenie, že:
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28.04.2015 môže splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. c), že nie je v reštrukturalizácii, preukázať: 1. predložením potvrdenie príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo 2. doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov.
Uchádzač preukázanie majetkovej účasti podľa § 26a preukáže dokladmi podľa §26a ods. 3 zákona: výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Doklady, ktorými je možné preukázať vlastnícku štruktúru až po úroveň známych fyzických osôb, ktoré majú v uchádzačovi kvalifikovanú účasť, zahŕňajú okrem dokladov vydávaných štátnymi orgánmi, úradmi alebo inými štátom poverenými orgánmi, aj doklady ktoré sú vydané príslušnými orgánmi obchodných spoločností alebo iných subjektov (napríklad združenia, nadácie a podobne) (ďalej len právnická osoba), ktoré preukazujú vlastnícku štruktúru (ďalej len príslušný orgán). Za doklad, ktorým je možné preukázať vlastnícku štruktúru, sa považuje aj čestné vyhlásenie príslušného orgánu, ktorým tento potvrdí, že v právnickej osobe nemá žiadna známa fyzická osoba kvalifikovanú účasť.
V prípade identifikácie fyzickej osoby s kvalifikovanou účasťou, resp. overenia, či táto osoba je/nie je verejný funkcionár, uchádzač preukáže v rámci plnenia podmienky preukazovania majetkovej účasti, právny status fyzickej osoby s kvalifikovanou účasťou vo svojej vlastníckej štruktúre, vo vzťahu k definičnému vymedzeniu verejného funkcionára (článok 3 ods. 1 zák. č. 357/2004 Z. z. o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov). Toto môže uskutočniť napríklad formou čestného vyhlásenia príslušného orgánu.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie požiadavky: Povinnosť vyžadovať preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača vyplýva verejnému obstarávateľovi priamo z litery zákona.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 písm. a):
1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk. Vyjadrenie musí vypovedať o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky t. j., že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty.
2. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť minimálne 1 vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk o disponibilite finančných zdrojov v hodnote minimálne 200.000 EUR alebo o poskytnutí úveru v minimálnej výške 200.000 EUR, prípadne ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do vestníka.
3. Okrem vyjadrenia bánk predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich overených kópií v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) a g) zákona o VO. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže.
Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. b) predloží zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) predložením minimálne 3 odberateľom potvrdených referencií uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie posledných 5 rokov, s rozpočtovým nákladom vyšším ako 200.000 EUR bez DPH (za každú stavbu) alebo ekvivalent týchto hodnôt v inej mene. Dokladom budú odberateľom potvrdené referencie, z ktorých bude zrejmý popis vykonaných prác. Ak ich uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladmi, preukazujúcimi ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené (zmluvy, odovzdávacie protokoly, a pod.).
Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. g) predloží Osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinierov v znení zákona 236/2000 Z.z pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním Pozemné stavby resp. iný ekvivalentný doklad, ktorý sa vydáva v krajine sídla uchádzača. Uchádzač vloží vo svojej ponuke naskenovanú kópiu dokladu s originál odtlačkom pečiatky a originálom podpisu autorizovanej osoby.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Požadovanými dokladmi uchádzač preukáže, že má skúsenosti, s realizovaním rovnakých alebo podobných zákaziek a preukáže svoju odbornú a technickú schopnosť realizovať zákazku na odbornej úrovni.
V zmysle § 28 ods. 2 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.10.2015 10:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.10.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.10.2015 10:30
Miesto : Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie elektronických ponúk časti OSTATNÉ sa uskutoční dňa 22.10.2015 o 10,30 hod. miestneho času na adrese: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina a pre uchádzačov je neverejné. Otváranie ponúk časti Kritéria, t.j. sprístupnenie elektronických častí ponúk KRITÉRIA v systéme EVOSERVIS vo vzťahu k tým ponukám, ktoré neboli vylúčené, sa uskutoční v zmysle § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk označených KRITÉRIA tým uchádzačom, ktorých ponuky v časti OSTATNÉ neboli vylúčené. Výzva na účasť k otváraniu častí ponúk označených KRITÉRIA bude dotknutým uchádzačom zaslaná v zmysle zákonných ustanovení § 41 ods. 3 elektronicky cez komunikačné rozhranie zákazky v systéme EVOSERVIS. Na sprístupnení častí ponúk označených KRITÉRIA môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky,vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom. Pre funkcionalitu elektronického podpisu záujemca/uchádzač pri registrácii vyplní Žiadosť o vystavenie podpisového certifikátu. Následne mu na email bude zaslaný elektronický podpis platný v systéme EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie.
2. Elektronická ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať časť OSTATNÉ a časť KRITÉRIA v zmysle pokynov uvedených v bode 17. súťažných podkladov.
3. Uchádzač môže podľa § 32 ods. 11 preukázať splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač resp. uchádzači na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v bode 28. časti A.1 súťažných podkladov na predmet zákazky. Pre urýchlenie procesu verejného obstarávania a aby bola zachovaná dostatočne dlhá doba realizácie, chceme požiadať uchádzačov, aby vo svojich elektronických ponukách uprednostnili predkladanie dôkazných prostriedkov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v zmysle oddielu III. Výzvy na predkladanie ponúk a v zmysle časti A.2 Súťažných podkladov, pred predložením čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 zákona.
4. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
5. Uchádzač je svojou ponukou viazaný do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, stanovenej do 31.12.2015.
6. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky tak, aby si záujemcovia sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka stavby je stanovená na deň 12.10.2015 o 10,00 hod. V prípade záujmu o obhliadku kontaktujte osobu: Ing. Zuzana Franková 0918 806 553.
7. Doba realizácie prác bude do 3 mesiacov odo dňa odovzdania staveniska. Predpokladané začatie prác bude v mesiacoch 11-12/2015 podľa finančných možností verejného obstarávateľa a ukončenie prác bude v letných mesiacoch v termíne od 15.06.2016 do 15.09.2016. Víťazný uchádzač sa bude počas realizácie prác riadiť pokynmi povereného zástupcu zariadenia.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
29.09.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité