Oznámenie 20058 - MST

Obsah

20058 - MST
Vestník č. 198/2015 - 07.10.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2 , 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Pribinova 2, Bratislava - Staré Mesto, 812 72
Kontaktná osoba: Mgr. Tomáš Barbírik
Telefón: +421 250944590
Fax: +421 250944046
Email: tomas.barbirik@minv.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/239
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.minv.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Verejný poriadok a bezpečnosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Úradný názov: Horská záchranná služba
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37879693
Poštová adresa: Horný Smokovec č.52
Mesto/Obec: Vysoké Tatry
PSČ: 06201
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Nafukovacie záchranné stany.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Záchranná brigáda HaZZ v Žiline, Bánovská cesta 8111, 010 01 Žilina,
Centrum bezpečnostno-technických činností MV SR, Hlavná 285, 951 93 Topoľčianky
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 3
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 14 000 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup nafukovacích záchranných stanov (typ A a typ B) určených na plnenie úloh pri zásahu v prípade povodní a iných živelných udalostí, pre krátkodobé i dlhodobé ubytovanie osôb, uskladnenie materiálu, ako triediace stanovisko pri hromadných nešťastiach a podobne vrátane voliteľného príslušenstva uvedeného v prílohe č. 1 Súťažných podkladov.Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39522530-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44611110-0, 42512000-8, 39522510-5, 39143116-2, 34223310-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo:
- stan typ A - úžitková plocha min. 20 m2 - max. 25 m2, predpokladané množstvo: 300 ks,
- stan typ B - úžitková plocha min. 40 m2 - max. 45 m2, predpokladané množstvo: 260 ks.
Predpokladané množstvo voliteľného príslušenstva:
- Prídavná podlaha v predpokladanom množstve (v kusoch): 274 286 ks,
- Tlaková fľaša na nafukovanie samonosnej konštrukcie stanu, plnená stlačeným vzduchom, vybavená vypúšťacím
ventilom v predpokladanom množstve (v kusoch): 560 ks,
- Stôl so skladacou kovovou konštrukciou a drevenou doskou v predpokladanom množstve (v kusoch): 1 640 ks,
- Lavice so skladacou kovovou konštrukciou a drevenou doskou v predpokladanom množstve (v kusoch): 3 280 ks,
- Uzatvárateľný vak pre uskladnenie a prenášanie stola so skladacou kovovou konštrukciou a drevenou doskou a lavíc so skladacou kovovou konštrukciou a drevenou v predpokladanom množstve (v kusoch): 3 280 ks,
- Skladacie lôžko do stanu v predpokladanom množstve (v kusoch): 1 680 ks,
- Skladacia stolička v predpokladanom množstve (v kusoch): 1 680 ks,
- Nafukovací matrac v predpokladanom množstve (v kusoch): 1 680 ks,
- Klimatizácia v predpokladanom množstve (v kusoch): 560 ks,
- Elektrocentrála v predpokladanom množstve (v kusoch): 560 ks,
- Vaky na upevnenie stanu proti pohybu na spevnených plochách v prípade nepriaznivého počasia v predpokladanom množstve (v kusoch): 2 240 ks.
- Prepravné boxy pre stan a príslušenstvo:
- Prepravný box 1 pre stan a príslušenstvo (v kusoch): 560 ks,
- Prepravný box 2 pre stan a príslušenstvo (v kusoch): 560 ks,
- Prepravný box 3 pre stan a príslušenstvo (v kusoch): 560 ks,
- Prepravný box 4 pre stan a príslušenstvo (v kusoch): 560 ks,
- Prepravný box 5 pre stan a príslušenstvo (v kusoch): 560 ks,
- Prepravný box 6 pre stan a príslušenstvo (v kusoch): 560 ks,
- Prepravný box 7 pre stan a príslušenstvo (v kusoch): 820 ks,
- Prípojné vozidlo v predpokladanom množstve(v kusoch): 560 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 14 000 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa zábezpeka podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania budú uvedené v návrhu zmluvných podmienok - rámcovej dohody a kúpnej zmluvy.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a) Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona a výkladovým stanoviskom č. 5/2015 k reštrukturalizácii ako novej podmienke účasti týkajúcej sa osobného postavenia, uverejnených na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods.1 zákona dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.
b) Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona a v súlade s výkladovým stanoviskom č.4/2015 k preukazovaniu majetkovej účasti podľa § 26a zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, preukázal, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona. Dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona na preukázanie majetkovej účasti sú výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedený akciovou spoločnosťou, doklad vydaný centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršie ako tri mesiace. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukázania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a § 26a zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie a preukázanie majetkovej účasti vyplývajú z § 26, § 26a a § 32 ods.1 písm. a) a b) zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate za posledné 3 hospodárske roky, t.j. za roky 2012, 2013 a 2014, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač predloží prehľad čestným vyhlásením, v ktorom bude uvedená výška obratu za plnenia rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedený c prílohe č. 1 súťažných podkladov za príslušné hospodárske roky.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody/kúpnej zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: V požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. a).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona:
Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia podľa § 9a ods. 2 zákona resp. v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona dokladom je odberateľom potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods 2 písm. a), b), c), d) a g) zákona;
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;
- ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplnený dokladom, preukazujúcim ich poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli poskytnuté.

Za predchádzajúce 3 roky sa pre účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, uplynutia lehoty na predkladanie ponúk (rozhodné obdobie).

Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie realizoval minimálne päť (5) dodávok tovarov, ktorých predmetom bola dodávka spolu min. 50 ks tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov (t.j. stan so samonosnou viackomorovou konštrukciou o rozlohe min 20 m2).

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona.
Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 28 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody/kúpnej zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania okrem referencií podľa § 9 ods. 2 zákona. Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 a § 28 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.2 tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a je schopný túto skutočnosť preukázať.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Zúčastniť sa elektronickej aukcie môžu len uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote a na miesto stanovené verejným obstarávateľom a ktorých ponuky spĺňajú podmienky určené verejným obstarávateľom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch a ktorých verejný obstarávateľ vyzval na účasť v elektronickej aukcii prostredníctvom doručenej výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako 2 pracovné dni odo dna odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. V zmysle § 43 ods. 3 zákona pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 zákona neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela. Verejný obstarávateľ zašle výzvu na účasť v elektronickej aukcii uchádzačovi elektronickými prostriedkami na emailovú adresu uvedenú v ponuke. Ďalšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch a bližšie informácie o procese elektronickej aukcie budú uvedené aj vo výzve na účasť a v pravidlách online elektronického výberového konania.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
OVO2-2015/000360
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 086-154787
z: 05.05.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.11.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.11.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.11.2015 13:30
Miesto: Neverejné otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatné" vykoná komisia na vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom dňa 4.11.2015 o 13:30 hod.
Neverejné otváranie časti ponúk označenej ako Kritéria sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov nadobudnutých verejným obstarávateľom poskytovaných z fondov Európskeho spoločenstva, z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov (EŠIF), prípadne z iných relevantných programov, fondov a finančných mechanizmov, z príspevku štátneho rozpočtu a z vlastných prostriedkov.
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV. 3.3.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.
3. Informácia k bodom II.1.4) a II.3) tohto oznámenia: Uvedená lehota trvania rámcovej dohody (48 mesiacov) je uvedená od dňa účinnosti rámcovej dohody, nie uzatvorenia.
4. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 38 zákona za nasledujúcich podmienok:
Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie doručená najneskôr do 21.10.2015 do 15:00 hod. miestneho času.
5. Informácia k bodu IV.3.8 tohto oznámenia: Uvedená lehota sa vzťahuje na otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné".
6. Zároveň úspešný/í uchádzač/i bude/ú pred podpisom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného
obstarávania, povinný/í preukázať verejnému obstarávateľovi funkčnosť ponúkaného tovaru, ktorý je v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa uvedenými v prílohe č. 1 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky t.j., tovaru, ktorý bude predmetom plnenia v zmysle opisu predmetu zákazky uvedeného v prílohe č. 1 týchto súťažných podkladov (nafukovací záchranný stan (typ A a typ B) vrátane príslušenstva a voliteľného príslušenstva). Po písomnej výzve verejného obstarávateľa na vykonanie overovania uchádzač bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi miesto a termín vykonania overovania. Termín bude stanovený primerane, podľa podmienok potrebných na prípravu overovania, nie však kratší ako 5 dní od doručenia výzvy na overovanie. V prípade nepreukázania funkčnosti ponúkaného tovaru podľa bodu VI.3.9 tohto oznámenia a bodu 36.6 súťažných podkladov, to bude verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie súčinnosti a bude postupovať v súlade s bodom 36.4 súťažných podkladov a v súlade so zákonom.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2 , 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Telefón: +421 250944590
Fax: +421 250944046
Email: tomas.barbirik@minv.sk
Internetová adresa (URL): http://www.minv.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.10.2015

Redakčné opravy

21838 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 215/2015
V oznámení 20058-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Pribinova 2, 812 72 Bratislava - Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 198/2015 zo dňa 07.10.2015 boli nesprávne zverejnené údaje I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV Namiesto: Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov: Áno Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE Úradný názov: Horská záchranná služba Vnútroštátne identifikačné číslo: 37879693 Poštová adresa: Horný Smokovec č.52 Mesto/Obec: Vysoké Tatry PSČ: 062 01 Štát: Slovensko Viď: Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov: Áno Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE: I. Úradný názov: Horská záchranná služba Vnútroštátne identifikačné číslo: 37879693 Poštová adresa: Horný Smokovec č.52 Mesto/Obec: Vysoké Tatry PSČ: 062 01 Štát: Slovensko II. Verejní obstarávatelia podľa § 6 ods. 1 písm. a) zákona. II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb Namiesto: Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Záchranná brigáda HaZZ v Žiline, Bánovská cesta 8111, 010 01 Žilina, Centrum bezpečnostno-technických činností MV SR, Hlavná 285, 951 93 Topoľčianky Viď: Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: - Záchranná brigáda HaZZ v Žiline, Bánovská cesta 8111, 010 01 Žilina, - Centrum bezpečnostno-technických činností MV SR, Hlavná 285, 951 93 Topoľčianky - Miesta dodania určené verejnými obstarávateľmi podľa § 6 ods. 1 písm. a) Zákona.
5879 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 56/2016
V oznámení 20058-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Pribinova 2, 812 72 Bratislava - Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 198/2015 zo dňa 07.10.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2016 Viď: 31.12.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité