Oznámenie 20066 - MUS

Obsah

20066 - MUS
Vestník č. 198/2015 - 07.10.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Marian Tallo
Telefón: +421 335315196
Fax: +421 248262910
Email: tallo.marian@javys.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.javys.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Obchodná spoločnosť, § 6 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z.z.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Prevádzkové kontroly vybraných zariadení a odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení tlakových a plynových
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 12
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. , pracovisko :
- 919 31 Jaslovské Bohunice, (NUTS kód SKO21)
- výrobňa VBK, Mikovíniho 8, 917 01 Trnava, (NUTS kód SKO21)
- FS KRAO Mochovce, (NUTS kód SKO23)
- Tomášikova 22, 821 02 Bratislava, (NUTS kód SKO1)
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky bude zabezpečenie výkonu prevádzkových kontrol na vybraných zariadeniach podľa zákona č.541/2004 Z.z. a výkonu odborných prehliadok a odborných skúšok (OPaOS) na vyhradených technických zariadeniach (VTZ) tlakových a plynových podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (vyhláška č. 508/2009 Z.z.) a výkon odborných prehliadok nádrží s nebezpečnými látkami podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 100/2005 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti
o zaobchádzaní s nebezpečnými látkami, o náležitostiach havarijného plánu a o postupe pri riešení mimoriadneho zhoršenia vôd (vyhláška č. 100/2005 Z.z.).Ďalšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71632000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 71632200-9, 34913000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.5) tohto oznámenia. Podrobne je uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 800 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie lehoty uskutočnenia
Začatie: 01.03.2016
Ukončenie: 28.02.2019
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Národného jadrového fondu (NJF) a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuky môžu predložiť aj skupiny dodávateľov (ďalej len skupina) aj bez nadobudnutia určitej právnej formy pred pridelením zákazky. V takom prípade sa musí udeliť plnomocenstvo členovi skupiny ako strane zodpovednej za obstarávanie (vedúci člen skupiny), oprávnenej prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie v procese plnenia zmluvy, ak bude zákazka pridelená skupine. Skupina preto musí predložiť vyhlásenie s uvedením identifikácie vedúceho a všetkých ostatných členov skupiny a splnomocňujúce vedúceho člena skupiny. Všetci členovia skupiny ručia nerozdielne spoločne a jednotlivo. Minimálne požiadavky týkajúce sa podmienok účasti Osobného postavenia a majetkovej účasti musia byť splnené každým členom skupiny a podmienok účasti Finančného a ekonomického postavenia a Technickej alebo odbornej spôsobilosti musia byť splnené ako celok za skupinu.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Pri prácach vykonávaných v kontrolovanom pásme objednávateľa, si tento vyhradzuje právo na poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných
prostriedkov Zhotoviteľovi s tým, že objednávateľ je následne oprávnený fakturovať Zhotoviteľovi odplatu za poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných
pracovných prostriedkov, ktoré sú pracovníci Zhotoviteľa v zmysle platnej legislatívy povinní používať pri prácach v kontrolovanom pásme objednávateľa vykonávaných
na základe platného R-príkazu. Odplata za poskytnutie osobných ochranných pracovných prostriedkov je stanovená vo výške 24,85 EUR bez DPH za každého pracovníka
zhotoviteľa a za každý deň práce v kontrolovanom pásme bez ohľadu na dĺžku pobytu v kontrolovanom pásme a počet vstupov konkrétneho pracovníka Zhotoviteľa za daný
deň. Ostatné podmienky práce v kontrolovanom pásme sa riadia príslušnými ustanoveniami Bezpečnostných a technických podmienok, ktoré tvoria prílohu k zmluve.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, ak nebude určené inak, resp. v zmysle § 128 zákona podnikateľ, ktorý má platný zápis v zozname podnikateľov nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a predloží len vyhlásenie o platnom zapísaní v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla.

2) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa majetkovej účasti podľa §26a zákona, keď verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť:
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať,alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.

Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími
ako tri mesiace.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm.f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia a majetkovej účasti uchádzača vyplýva priamo zo zákona.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát, resp. výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku alebo uvedením web adresy portálu www.registeruz.sk , resp. v prípade uchádzača so sídlom mimo územia SR odkazu na weblink ekvivalentného registra podľa platných predpisov v krajine sídla uchádzača, na ktorej sú požadované výkazy v uvedenom portáli uložené vo verejnej časti registra a verejne prístupné všetkým osobám. Aj v prípade uvedenia web linku uchádzač so sídlom mimo územia SR musí predložiť preklad požadovaných dokladov do SJ okrem dokladov vydaných v českom jazyku. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač
preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 1 500 000,- EUR bez DPH za obdobie najviac troch posledných hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo začal
prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke obdobia, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo
uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny
subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany verejného obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky. Stanovená minimálna výška celkového obratu je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle zákona.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie
uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predloženie žiadosti o účasť, realizoval poskytnutia služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytnutí služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 1 500 000,- EUR bez DPH za uvedené obdobie. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.

2. Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, v zmysle § 32 ods. 6 zákona v minimálnom rozsahu pre nižšieuvedenú spôsobilosť minimálne :
a) predloženie zoznamu pracovníkov a ich osvedčení o odbornej spôsobilosti potvrdzujúce spôsobilosť vykonávať pracovné činnosti (prevádzkové kontroly) vedúce k ožiareniu a činnosti dôležité z hľadiska radiačnej ochrany podľa § 16, zákona č. 355/2007, alebo ekvivlentný doklad - dvaja pracovníci.
b) predloženie zoznamu pracovníkov a ich dokladov /certifikátov/ odbornej spôsobilosti na výkon nasledovných činností:
- výkon skúšok tesnosti (LT) certifikovaným personálom v zmysle STN EN ISO 9712 (skúšanie netesností) s kvalifikáciou LT/ABC 2. stupeň, minimálny počet dvaja pracovníci s požadovaným certifikátom, alebo ekvivalentný doklad
- výkon vizuálnych skúšok (VT) certifikovaným personálom v zmysle STN EN ISO 9712 (vizuálna kontrola) s kvalifikáciou VT/ 2. stupeň, minimálny počet dvaja pracovníci s požadovaným certifikátom, alebo ekvivalentný doklad
- výkon kapilárnych skúšok (PT) certifikovaným personálom v zmysle STN EN ISO 9712 (skúšanie kapilárnymi metódami) s kvalifikáciou PT/ 2. stupeň, minimálny počet dvaja pracovníci s požadovaným certifikátom, alebo ekvivalentný doklad
- meranie hrúbky materiálov ultrazvukom (UTT) certifikovaným personálom v zmysle STN EN ISO 9712 (meranie hrúbky materiálov) s kvalifikáciou UTT, minimálny počet - jeden pracovník s požadovaným certifikátom, alebo ekvivalentný doklad
- meranie ultrazvukom (UT) certifikovaným personálom v zmysle STN EN ISO 9712 (objemové metódy na zisťovanie defektov v materiáloch) s kvalifikáciou UT/2 stupeň, minimálny počet - jeden pracovník s požadovaným certifikátom, alebo ekvivalentný doklad
- výkon skúšok prežarovaním (RT) certifikovaným personálom v zmysle STN EN ISO 9712 s kvalifikáciou RT/ 2. stupeň, minimálny počet - jeden pracovník s požadovaným certifikátom, alebo ekvivalentný doklad

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.

3.kontrolou technickej spôsobilosti a to : predložením povolenia RUVZ na odber, skladovanie a používanie zdrojov ionizujúceho žiarenia na priemyslové indikačné zariadenia, karotážne práce a nedeštruktívna röntgenová alebo gama defektoskopia vrátane používania urýchľovačov častíc na nedeštruktívnu kontrolu materiálov podľa
zákona č. 355/2007 Z.z., § 45, ods. 3, písm c, d., alebo ekvivalentný doklad

Odôvodnenie primeranosti a potreby: požiadavka vyplýva priamo zo zákona č.355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia.

4.kontrolou technickej spôsobilosti a to : predložením povolenia ÚJD SR na nakladanie s jadrovými materiálmi (povolenie je vydávané pre používanie zariadenia IŽ pri NDT kontrole)

Odôvodnenie primeranosti a potreby: požiadavka vyplýva priamo zo zákona č. 541/2004 Z.z., § 4, ods. 1, písm. d) o mierovom využívaní jadrovej energie.

5. kontrolou technickej spôsobilosti a to :
a) predložením platného oprávnenia alebo osvedčenia na vykonávanie činností: opravy, údržba, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení tlakových podľa § 15 resp. 16 zákona č. 124/2006 (v závislosti či je uchádzačom právnická osoba, ktorá je zamestnávateľom alebo fyzická osoba, ktorá je
zamestnávateľom resp. fyzická osoba, ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom) v nasledovnom rozsahu podľa prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009: Aa3, Aa4, Ab1, Ab2, Ae, Ba, Bb1, Bb2, Bf1, Bf2, Bf3, Bf4, alebo ekvivalentný doklad.
b) predložením platného oprávnenia alebo osvedčenia na vykonávanie činností: opravy, údržba, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení plynových podľa § 15 resp. 16 zákona č. 124/2006 (v závislosti či je uchádzačom právnická osoba, ktorá je zamestnávateľom alebo fyzická osoba, ktorá je
zamestnávateľom resp. fyzická osoba, ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom) v nasledovnom rozsahu podľa prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009: Ae, Af, Ag, Ah, Be, Bf, Bg, Bh, alebo ekvivalentný doklad.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavka podľa Zákona č.124/2006 Z. z.

6.opatreniami na zabezpečenie kvality, kontrolou technickej spôsobilosti a kvality používaných kontrolných opatrení v zmysle § 32 ods.6 zákona v minimálnom rozsahu :
preukázanie osvedčenia pre výkon skúšok v oblasti defektoskopie prežarovaním, ultrazvukom, vizuálnou metódou, magnetickou práškovou metódou a kapilárnou metódou a meraním tlaku a meraním teploty pre účely opakovanej vonkajšej kontroly podľa požiadaviek normy ISO/IEC 17025:2005.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.

7.Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné údaje alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Povinnosť požiadavky na preukázanie splnenia predmetnej podmienky vyplýva priamo zo zákona.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou
záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky
účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: V zmysle III.2.3) bod 2.
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Užšia súťaž
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na účasť
Počet/Minimálny počet: 10
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Obmedzenie počtu uchádzačov sa bude uplatňovať nasledovne :
1. V prípade preukazovania obratu, za splnenie podmienky záujemca získava 1 bod, za každý ďalší celý milión obratu v EUR bez DPH tiež jeden bod, max. počet bodov, ktoré je možné získať za preukázanie splnenia tejto podmienky sú 3 body pri obrate nad 3 mil. EUR bez DPH.
2. V prípade preukazovania realizácie dodávok a poskytnutých služieb záujemca získa 1 bod za každú platnú referenciu, maximálne 3 body (za 3 a viac preukázaných platných referencií).
3. V prípade preukázania splnenia podmienky pracovníkov, záujemca získa 1 bod za každého pracovníka s preukázanou požadovanou spôsobilosťou, max. 4 body za každú požadovanú spôsobilosť pracovníka (pri preukázaní dispozičnosti 4 a viac pracovníkov pre požadovanú spôsobilosť).
4. V prípade certifikátu ISO, povolenia ÚJD,RÚVZ, požadovaných platných oprávnení alebo osvedčení na vykonávanie uvedených činností podľa podmienok účasti a požadovaného osvedčenia pre výkon skúšok v oblasti defektoskopie získa záujemca po 1 bode za preukázanie splnenia každej predmetnej podmienky, teda spolu šesť bodov. Prvých 10 záujemcov s najvyšším súčtom takto získaných bodov bude vyzvaných na predloženie ponuky. V prípade, ak z dôvodu rovnakého počtu získaných bodov, počet záujemcov presiahne číslo 10, na predloženie ponuky budú vyzvaní aj všetci záujemcovia, ktorí majú počet získaných bodov rovnaký ako je počet bodov
záujemcu na 10-tom mieste. V prípade, ak počet záujemcov, ktorí splnia stanovené podmienky účasti bude nižší ako desať, budú na predloženie ponuky vyzvaní všetci.
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
97/2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 188-341189
z: 29.09.2015
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 191-345761
z: 02.10.2015
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.11.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Ponuka musí byť predložená v slovenskom, alebo českom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady,ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, budú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO pre každého zaregistrovaného záujemcu, ktorý splní podmienky účasti a bude vyzvaný na predloženie ponuky.
f) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy, najskôr však od 01.03.2016 do 28.02.2019.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.10.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité