Oznámenie 20431 - WYT

Obsah

20431 - WYT
Vestník č. 202/2015 - 13.10.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národné lesnícke centrum (NLC)
IČO: 42001315
T.G.Masaryka 22, 96092 Zvolen

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): T.G.Masaryka 22, 960 92 Zvolen
Kontaktná osoba: Tibor Trangoš, Ing. Slavka Kulichová
Telefón: +421 455314111
Fax: +421 455314192
Email: nlc@nlcsk.org; kulichova@nlcsk.org
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nlcsk.org
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Špeciálna terénna obuv.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Banskobystrický kraj.
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je špeciálna terénna obuv a príslušenstvo pre zamestnancov verejného obstarávateľa pracujúcich na vonkajších prácach v lese, najmä práce spojené so zabezpečením činností podľa § 38 ods. 2 zákona č. 326/2005 Z.z. o lesoch v zn. nesk. predpisov, odberom vzoriek pre výskumné účely a pod. (nie pilčícke práce). Ide o zabezpečenie dodávky obuvi, zabezpečujúcej ochranné funkcie - špeciálnej terénnej obuvi všetkých veľkostí, pre zamestnancov Národného lesníckeho centra podľa prílohy č.1 súťažných podkladov a dopravy obuvi a príslušenstva na určené miesta dodania.
Jednotlivé druhy obuvi a príslušenstva, ich podrobné špecifikácie, požiadavky sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov.
Nákupy sa budú realizovať na základe objednávok alebo čiastkových zmlúv počas platnosti rámcovej dohody.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18811000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18317000-4, 18800000-7, 18812200-6, 18815100-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvá odberu jednotlivých druhov obuvi a príslušenstva počas platnosti rámcovej dohody sú uvedené v súťažných podkladoch. Nákupy obuvi a príslušenstva sa plánujú maximálne do výšky 39 900 eur bez DPH počas platnosti rámcovej dohody.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 39 900,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Osobné postavenie a majetková účasť:

1.V zmysle § 100 ods.1 pís. b) zák. č. 25/2006 Z. z. v zn. nesk. predpisov (ďalej aj zákon ZVO) uchádzač preukáže svoje osobné postavenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 a majetkovú účasť podľa § 26a ods. 3 zákona ZVO.
a.Osobné postavenie podľa § 26 ods. 1 zákona ZVO môže uchádzač preukázať aj potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie v súlade s § 128 ods. 1 zákona ZVO. Zároveň možno podmienky účasti podľa § 26 ods.1 ZVO preukázať v zmysle výkladového stanoviska 10/2013 Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač je povinný v zmysle novely zákona ZVO zákonom č. 87/2015 Z. z., ktorý je účinný od 29. 4. 2015, preukázať aj skutočnosť, že nie je v reštrukturalizácii, túto skutočnosť žiadame preukázať v súlade s Výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 5/2015.
b.Majetkovú účasť v zmysle § 26a zákona ZVO možno preukázať výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace. Preukázanie majetkovej účasti možno spracovať a zdokumentovať i v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 4 zo dňa 15.5.2015.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technická spôsobilosť:
2.V zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. v zn. nesk. predpisov technickú spôsobilosť uchádzač preukáže zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky, doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona ZVO, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. (Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods.6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. ...)

Odôvodnenie:
Vzhľadom na rozsah zákazky a dlhodobejšie obdobie platnosti rámcovej dohody, ktoré vyžaduje skúsenosti s realizáciou podobných zákaziek, verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie realizácie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet obstarania realizáciou zákaziek za posledné 3 roky, spolu v minimálnej hodnote 20 000 eur bez DPH. Cieľom je preveriť uchádzača a zámerom zabezpečenie bezproblémovej realizácie predmetu obstarávania uchádzačom. Zámerom stanovenia podmienok účasti technickej spôsobilosti je získať silného zmluvného partnera, ktorý disponuje skúsenosťami s realizáciou porovnateľného predmetu zákazky a bude schopný danú zákazku bezproblémovo zrealizovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Požaduje sa realizácia zákaziek spolu v minimálnej hodnote 20 000,- € bez DPH rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet obstarania za obdobie predchádzajúcich troch rokov. Požaduje sa preukázať obdobie realizácie zákaziek : od 1.10.2012 do 30.9.2015.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena
Váha: 60
Časť: 2
Názov: Hodnotenie kvality vzorky obuvi
Váha: 40
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2015-SK/PLMZ-obuv
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.10.2015 08:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.10.2015 08:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Miesto : Národné lesnícke centrum, Sokolská 2, 960 52 Zvolen, zasadačka.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie obálok s ponukami je neverejné v zmysle § 43 ods. 3 zákona ZVO a uskutoční sa podľa oznámenia dátumu a času v profile verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
- Obuv a príslušenstvo musí spĺňať požiadavky podľa zákona č. 264/1999 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v zmemí neskorších predpisov, NV SR č. 35/2007 Z.z., ktorým sa ustanovujú podrobnossti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody na OOPP v znení NV SR č. 323/2002 Z.z. Uchádzač vo svojej ponuke, v rámci požiadaviek na predmet zákazky, predloží certifikáty alebo vyhlásenie o posudzovaní zhody podľa vyššie uvedeného zákona podľa požiadaviek, uvedených v prílohe 1 súťažných podkladov.
- Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov, sa považuje požiadavka doručená v písomnej forme s označením obálky "OOPP - obuv - žiadosť o vysvetlenie" najneskôr do: 22. 10. 2015, do 8.00 hod.
- Ponuka sa predkladá podľa popisu uvedeného v súťažných podkladoch.
- Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vzorky terénne obuvi v lehote na predkladanie ponúk spôsobom, uvedeným v súťažných podkladoch.
- Uchádzač v ponuke tiež predloží podrobný opis každého druhu tovaru uvedeného v ponuke z prílohy č. 1 súťažných podkladov, ktorý bude obsahovať presné označenie tovaru, jeho názov, typ a všetky žiadané špecifikácie. Zároveň sa požaduje predložiť v ponuke aj vyobrazenie požadovanej obuvi a príslušenstva vo forme fotografií alebo katalógov, s označením čísla položky z prílohy 1 súťažných podkladov.
- Výsledkom tohto postupu verejného obstarávania bude rámcová dohoda na 4 roky, nákupy sa budú realizovať v zmysle podmienok v nej uvedených podľa potrieb verejného obstarávateľa.
- Splatnosť faktúr 30 dní. Preddavky verejný obstarávateľ neposkytuje. Úhrada až po dodávke tovaru.
Súťažné podklady k tomuto verejnému obstarávaniu možno stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa, na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač bezodkladne po získaní súťažných podkladov z profilu, zašle verejnému obstarávateľovi registračný formulár - informáciu o dátume získania súťažných podkladov z profilu verejného obstarávateľa, s identifikačnými a kontaktnými údajmi uchádzača a s označením tohto verejného obstarávania na e-mail: kulichova@nlcsk.org a trangos@nlcsk.org. Dátum získania súťažných podkladov z profilu verejného obstarávania sa bude považovať za deň prevzatia súťažných podkladov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
09.10.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité