Oznámenie 20571 - WYS

Obsah

20571 - WYS
Vestník č. 203/2015 - 14.10.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestské lesy Košice a.s.
IČO: 31672981
Južná trieda 11, 04001 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Južná trieda č.11, 040 01 Košice
Kontaktná osoba: Ing. František Beli
Mobil: +421 905967301
Telefón: +421 556770015
Fax: +421 5567279632
Email: fbeli@meleskosice.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.meleskosice.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): akciová spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. f)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nakládka, preprava a vykládka dreva.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Košický kraj, okres Košice - okolie, okres Košice - mesto, okres Gelnica
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nakládka, preprava a vykládka sortimentov a krátených surových kmeňov sa bude realizovať podľa možností a požiadaviek objednávateľa z lesných skládok a manipulačno - expedičných skladov objednávateľa do miesta určeného objednávateľom. Nakládku, prepravu a vykládku drevnej hmoty víťazný dodávateľ uskutoční dopravným prostriedkom - odvoznou súpravou s hydraulickou rukou s technickými parametrami uvedenými v časti minimálna požadovaná úroveň technickej spôsobilosti k splneniu podmienky účasti podľa §28 ods. 1 písm. j) (ďalej len odvozná súprava"). Víťazný dodávateľ sa zaväzuje drevnú hmotu prevziať, naložiť a vyložiť na mieste určenom objednávateľom.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 77211200-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Trvanie zmluvy alebo lehota poskytnutia služby: 36 mesiacov, resp. do doby dosiahnutia celkovej hodnoty zákazky vo výške 190.000,- EUR bez DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 190 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4,5 zákona č. 25/2006 Z. z., alebo predložením potvrdenia úradu podľa § 128 zák. č. 25/2006 Z. z., o zapísaní do zoznamu podnikateľov, alebo len oznámením o zapísaní v zozname na Úrade pre verejné obstarávanie s uvedením čísla zápisu a § 26a zák. č. 25/2006 Z. z. predložením dokladov podľa § 26a ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z.
2.Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov na Úrade pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením originálu alebo úradne overenej kópie potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní (§ 128 a následne zákona - platné potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní uchádzača do zoznamu podnikateľov ku dňu predkladania ponúk), alebo len oznámi, že je zapísaný v zozname na Úrade pre verejné obstarávanie s uvedením čísla zápisu. Ak je potvrdenie vydané skôr, ako 18.02.2013, je potrebné k tomuto potvrdeniu doložiť aj doklady podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona pre preukázanie podmienky podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona, ak uchádzač ich už nepredložil na Úrad pre verejné obstarávanie. Ak je potvrdenie vydané skôr, ako 01.07.2013, je potrebné k tomuto potvrdeniu doložiť aj doklady podľa § 26 ods. 2 písm. g) zákona pre preukázanie podmienky podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j) zákona, ak uchádzač ich už nepredložil na Úrad pre verejné obstarávanie. Ak je potvrdenie vydané skôr, ako 28.04.2015, je potrebné k tomuto potvrdeniu doložiť aj doklad podľa § 26 ods. 2 písm. b) zákona pre preukázanie podmienky podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii.
3.Preukázanie majetkovej účasti preukazuje uchádzač dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona. Dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona na preukázanie majetkovej účasti sú výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršie ako tri mesiace.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. podľa § 28 ods. 1 písm. j). Požadovaný doklad: Uchádzač doloží fotokópie technických preukazov: ťahač, hydraulický žeriav, náves resp. príves.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona
č. 25/2006 Z. z.: podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona s cieľom overiť technické vybavenie nevyhnutné na plnenie predmetu zákazky
2. podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona:
Ak uchádzač má v úmysle najmenej 50% z hodnoty plnenia zabezpečovať prostredníctvom subdodávateľov uvedie v ponuke údaje podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
povinnosť uvedenia požadovaných údajov vyplýva zo zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1.Minimálna požadovaná úroveň technickej spôsobilosti: Nákladný automobil s návesom resp prívesom na prepravu krátkeho a dlhého dreva (4-14 metrov) vybaveného hydraulickým nakladacím žeriavom s drapákom (min. 160 kN), pohon 6x6.
2.Minimálna požadovaná úroveň technickej spôsobilosti:
Uchádzač v ponuke uvedie údaje: podiel plnenia zo zmluvy, ktoré má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa (resp. subdodávateľov), ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. V prípade, že uchádzač nemá v úmysle zabezpečovať plnenie prostredníctvom subdodávateľov viac ako 50% z hodnoty plnenia predloží o tom čestné prehlásenie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
162/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.11.2015 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.11.2015 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.11.2015 09:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 1.Otváranie časti ponúk označených "Ostatné" je neverejné a nebude na nej umožnená účasť uchádzačov.
2.Otváranie ponúk - časti označenej slovom "Kritéria" sa uskutoční v termíne a čase uvedenom v oznámení uchádzačom o otváraní ponuky s časťou Kritéria.
3.Na otváraní ponúk "Kritéria" sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a jeho ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukaz
totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Dátum a čas uvedený v bode IV.2.4 sa vzťahujú na otváranie časti ponúk označené ako "Ostatné". Toto otváranie ponúk bude neverejné.
2.Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti doručenej poštovou zásielkou, mailom alebo osobne na adrese verejného obstarávateľa. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov ich bude verejný obstarávateľ poskytovať každý pracovný deň v čase od 8:00 do 14:30 hod.
3.Pre záujemcov sa odporúča, aby si vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte (do 26.10.2015), ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie.
4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade ak ju uchádzač v lehote do troch dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky na pošte neprevezme.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.10.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité