Oznámenie 20699 - MST

Obsah

20699 - MST
Vestník č. 205/2015 - 16.10.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Centrum účelových zariadení
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42137004
Rekreačná 13, 921 01 Piešťany , 92101 Piešťany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Centrum účelových zariadení,Rekreačná 13, 921 01 Piešťany
Kontaktná osoba: Miroslava Valentová
Telefón: +421 337621127
Email: valentova.signal@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/14849
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.cuz.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EXTECO s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46547894
Gorkého 3 , 81101 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EXTECO s. r. o., Gorkého 3, 811 01 Bratislava
Kontaktná osoba: Josef Macák
Mobil: +421 948398998
Telefón: +420 774515061
Email: exteco@exteco.eu
Internetová adresa (URL): http://exteco.eu/
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Tendrex, s. r. o
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44065094
Odborárske námestie 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Tomáš Šlachta
Mobil: +421 918908594
Telefón: +421 255567007
Email: slachta@tendrex.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tendrex.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Tendrex, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44065094
Odborárske námestie 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Tomáš Šlachta
Mobil: +421 918908594
Telefón: +421 255567007
Email: slachta@tendrex.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tendrex.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Rekreačná starostlivosť, stravovacie, ubytovacie služby, športové a spoločenské potreby. Organizovanie, zabezpečovanie školení a seminárov.
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dodávka skiel
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Čatára Nebiljaka 457, 089 01 Svidník
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 1 139 063,6800 EUR
Frekvencia a hodnota zákaziek, ktoré sa majú zadať: Predpokladaná frekvencia dodávok každých 7 dní.
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka izolačných skiel pre výrobu okien a dverí.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44221111-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44111540-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Množstvo skla - 55 542,4 m2
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 139 063,6800 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Dodávka tovarov bude preplácaná na základe mesačných faktúr, vystavených na základe skutočne dodaného množstva tovarov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov verejný obstarávateľ nevyžaduje aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ však bude vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy (napr. uzavretím zmluvy o združení), ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, pred podpisom zmluvy. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 a § 26a ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní niektorým z nasledovných spôsobov:
1. Uchádzač zapísaný do Zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže preukázať splnenie všetkých podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 prostredníctvom elektronického výpisu zo Zoznamu podnikateľov, dostupného na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že zápis v Zozname podnikateľov obsahuje aj informáciu o tom, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, nie je potrebné predkladať žiadny doklad. V opačnom prípade treba predložiť potvrdenie registrového súdu o tom, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii. Podmienky účasti podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač predložením niektorého z dokladov a čestným vyhlásením podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Uchádzač môže preukázať splnenie týchto podmienok účasti taktiež predložením všetkých dokladov podľa § 26 ods. 2 a niektorého z dokladov a čestným vyhlásením podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukázať splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti, musí každý člen skupiny dodávateľov. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať aj v súlade s § 26 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Pri nadlimitných zákazkách sa vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2 a § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti aj čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Finančné a ekonomické postavenie možno preukázať spravidla:
a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,
c) súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich alebo
d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku alebo nesmie presiahnuť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov, ak ide o nadlimitnú zákazku.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť nezáväzný prísľub banky, že v prípade, ak o to uchádzač požiada, poskytne mu úver v stanovenej minimálnej výške z dôvodu potreby zabezpečenia plynulej realizácie zákazky a finančného prekrytia obdobia medzi dodávkou tovarov a úhradou zo strany verejného obstarávateľa. V súlade s § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť vyjadrenie banky o schopnosti plniť si finančné záväzky z dôvodu overenia solventnosti a kredibility uchádzača. V súlade s § 27 ods. 1 písm. c) a d) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť prehľad o výške obratov za roky 2012, 2013 a 2014, resp. za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Tento doklad požaduje predložiť za účelom získania informácií o obratoch, ktoré sú nevyhnutné na posúdenie schopnosti realizovať zákazku. Verejný obstarávateľ stanovil minimálny požadovaný obrat za roky 2012, 2013 a 2014, resp. za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti po dôkladnom posúdení a primerane k typu, charakteru, finančnému objemu a dĺžke realizácie zadávanej zákazky tak, aby na jednej strane vybral dodávateľa schopného realizovať predmetnú zákazku, no na druhej strane neprimerane neobmedzil otvorenú hospodársku súťaž. Stanovenie minimálneho požadovaného obratu uchádzača je nevyhnutné pre výber zmluvného partnera, garantujúceho plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia aj čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač predloží nezáväzný prísľub banky, alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že v prípade, že o to uchádzač požiada, banka mu poskytne úver do výšky minimálne 150 000 EUR. Prísľub banky nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
2.2 § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač predloží vyjadrenie banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o jeho schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. V prípade, ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách, predloží toto vyjadrenie od všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Zároveň predloží čestné vyhlásenie, potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenie predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. 2.3 § 27 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za roky 2012, 2013 a 2014, resp. za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom dane, a to v origináli alebo úradne overenej fotokópii. Povinnosť predložiť potvrdené výkazy nemá ten uchádzač, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk.
2.4 § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač predloží prehľad o výške obratov za roky 2012, 2013 a 2014, resp. za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Podmienkou účasti je výška obratu minimálne 800 000 EUR za roky 2012 až 2014, resp. za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti súhrnne.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov:
a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ preukázať dodávku tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2012 - 2014) v stanovenom minimálnom finančnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho finančného objmu zákaziek vedie k výberu dodávateľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti aj čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2012 - 2014). V prípade, že odberateľom nebol verejný obstarávateľ, resp. referencie nie sú zapísané v evidencii referencií, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, zoznam dodaných tovarov bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bola zákazka uskutočnená. Ako dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať dodávky skiel na výrobu okien a dverí. Uchádzač musí preukázať realizáciu minimálne 3 zákaziek na dodávku tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovom finančnom objeme minimálne 1 000 000 EUR bez DPH v stanovenom období (2012 - 2014).
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Celková cena za predpokladané množstvo všetkých druhov a prevedenia tovaru - 95
2. Percentuálna výška zľavy z cenníka kompletného ostatného sortimentu izolačných skiel - 5
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti o pravidlách a priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
20151013/CÚZ-IS
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 091-163090
z: 12.05.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.11.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.11.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.11.2015 10:15
Miesto: Tendrex, s.r.o., Odborárske námestie 3,811 07 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.10.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité