Oznámenie 21008 - WYP

Obsah

21008 - WYP
Vestník č. 207/2015 - 20.10.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
IČO: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LESY Slovenskej republiky š.p., Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica, Odbor investícií
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Skladaný
Mobil: +421 918444234
Telefón: +421 484344234
Fax: +421 484344195
Email: miroslav.skladany@lesy.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.lesy.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
ADMINISTRATÍVNA BUDOVA OZ TRENČÍN STAVEBNÉ ÚPRAVY, PARKOVISKO
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: k. ú. Trenčín
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Objekt je existujúci v zastavanom území mesta Trenčín Hodžova ulica. Využívaný je ako administratívna budova odštepného závodu LESOV SR, š. p.. Navrhovanými stavebnými úpravami sa charakter stavby nemení, zlepšuje sa kvalita objektu, odstraňujú sa poruchy, zriadia sa prípojky s meraniami v zmysle platnej legislatívy, zvýši sa počet parkovacích miest vo dvore. Jedná sa hlavne o:

-Prestavbu bytu na kancelárie a samostatnú interventku
-Realizáciu nových podhľadov na chodbách 1.NP, 2.NP a podkrovia
-Zriadenie kuchynského kútika a kopírovacej miestnosti v podkroví
-Stavebné úpravy krovu (poškodených nosných prvkov), výmena strešných lát a krytiny
-Zateplenie stropu medzi vykurovaným a nevykurovaným priestorom v podkroví
-Zriadenie vonkajšieho parkoviska, prestrešenie parkovacích miest prístreškom, ORL
-Rekonštrukciu prípojok, osadenie merania spotreby elektriky do oplotenia, osadenie novej vodomernej šachty s meradlom spotreby vody na hranici pozemku
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213150-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45223300-9
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 253 655,4600 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zák. č. 25/2006 Z. z. predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, 4 a § 26a ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z., alebo predložením potvrdenia úradu podľa § 128 zák. č. 25/2006 Z. z., o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Ak je potvrdenie vydané skôr ako 28.04.2015, je potrebné k tomuto potvrdeniu doložiť aj doklad podľa § 26 ods. 2 písm. b) zákona pre preukázanie podmienky podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 26 ods. (1) písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Preukázanie majetkovej účasti preukazuje uchádzač dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona. Dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona na preukázanie majetkovej účasti sú výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom stanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov,
nie staršie ako tri mesiace. Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Doklady musia byť predložené ako originály, alebo úradne osvedčené kópie všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa:
1.) § 28 ods.1, písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným
potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok.Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Doklady musia byť predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Splnenie podmienky uchádzač preukazuje zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (rok 2010 - 2014) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí iný verejný obstarávateľ,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení.
Jedná sa o stavebné práce rovnakého charakteru ako je predmet obstarávania na minimálne troch ukončených
stavbách, z toho minimálne jedna zákazka bola uskutočnená vo finančnom objeme rovnakom alebo vyššom ako 150 tis. € bez DPH. V prípade, že v rámci referenčnej stavby boli zrealizované aj stavebné celky zahŕňajúce práce iného charakteru ako je predmet obstarávania, tak z predložených dokladov musí byť zrejmé splnenie podmienky prác rovnakého charakteru vo vyššie uvedenej hodnote.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam
stavebných prác z dôvodu preukazovania schopnosti uchádzača spoľahlivo realizovať predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2015-PL0091
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.11.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.11.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.11.2015 10:30
Miesto : LESY SR, š.p., Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica - kancelária č. 45 (II. poschodie)
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu uchádzača, alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač sa na otváraní ponúk preukáže preukazom totožnosti a dokladom o oprávnení podnikať (výpis z OR alebo ŽR, ...). Poverený zástupca
uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, plnou mocou na zastupovanie a dokladom o oprávnení podnikať
zastupovaného subjektu. Miesto a termín otvárania časti ponúk označených ako "Kritériá" bude oznámený v súlade s § 41, odsek (3) zákona.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných
podkladov, v ktorej je určená kontaktná osoba zodpovedná za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, s uvedením adresy, tel. č. a e-mailového kontaktu na túto osobu. Žiadosť musí ďalej obsahovať identifikáciu žiadateľa a presný názov predmetu zákazky. Písomnú žiadosť o vydanie súťažných podkladov je možné doručiť nasledujúcimi formami:
1.e-mailom (odporúčame) - žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel (v tomto prípade je potrebné so žiadosťou doložiť aj poverenie).
2.osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 8.00 do 12.00 h.
3.poštou - žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel (v tomto prípade je potrebné so žiadosťou doložiť aj poverenie) a zaslaná na adresu verejného obstarávateľa.
Súčasťou cenovej ponuky je podrobný rozpočet stavby. V súlade s § 34, odsek 10 zákona v prípade, že uchádzač
plánuje pri realizácii stavebných prác využiť aj kapacity subdodávateľov, tak v nacenenom výkaze výmer budú časti realizované formou subdodávky vylíšené farebne a v dolnej časti bude uvedený aj ich súčet. Zároveň uchádzač doloží aj identifikačné údaje subdodávateľov (obchodné meno, sídlo, IČO) a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy. V prípade viacerých subdodávateľov bude pri ich identifikačných údajoch uvedené aj akou farbou sú vylíšené položky v predloženom nacenenom výkaze výmer. Prípadná zmena subdodávateľov oproti zoznamu uvedenému v rámci súťažnej ponuky je možná až po jej písomnom schválení objednávateľom. Žiadosť o zmenu musí obsahovať zdôvodnenie zmeny subdodávateľa, v rozpočte vyznačené položky, ktoré bude realizovať a taktiež potvrdenie o oprávnenosti nového subdodávateľa uskutočňovať predmetné stavebné práce. Zmenou subdodávateľov nemôže dôjsť ku percentuálnemu navýšeniu podielu subdodávok.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
19.10.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité