Oznámenie 21854 - MST

Obsah

21854 - MST
Vestník č. 216/2015 - 02.11.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35960736
Štúrova 147, 94965 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredisko správy a údržby Komárno, Bašta IV Okružná cesta, 945 01 Komárno
Kontaktná osoba: Ing. Andrea Horkovičová
Telefón: +421 357710011
Fax: +421 357710014
Email: andrea.horkovicova@rsuckn.eu
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9344
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.rsucnr.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35960736
Štúrova č. 147 , 94965 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Regionálna správa a údržba ciest Nitra a. s.
Kontaktná osoba: Dominika Dameková
Telefón: +421 376512750
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Správa a údržba ciest
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Nákup asfaltových zmesí - asfaltový betón.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Tovar si verejný obstarávateľ ( kupujúci ) prevezme vlastnými dopravnými prostriedkami na odbernom mieste
( obaľovačke ) predávajúceho.
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup asfaltových zmesí - asfaltového betónu - podľa požadovaného druhu a množstva pre jednotlivé strediská správy a údržby verejného obstarávateľa - Nitra, Levice, Nové Zámky, Komárno, Topoľčany.
Asfaltový betón v zmysle STN EN 13108-1 Asfaltové zmesi. Požiadavky na materiály. Časť 1: Asfaltový betón. Bližšie špecifikované bude v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113300-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 5
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
11 766 ton
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 658 677,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie lehoty uskutočnenia
Začatie: 05.02.2016
Ukončenie: 31.12.2017
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Nákup asfaltových zmesí - asfaltový betón - stredisko správy a údržby Nitra.
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup asfaltových zmesí - asfaltového betónu - podľa požadovaného druhu a množstva pre stredisko správy a údržby Nitra. Asfaltový betón v zmysle STN EN 13108-1 Asfaltové zmesi. Požiadavky na materiály. Časť 1: Asfaltový betón. Bližšie špecifikované bude v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113300-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
5 000 ton
Hodnota 280 000,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Kúpna zmluva na obdobie do 31. 12. 2017.
Časť: 2
NÁZOV
Nákup asfaltových zmesí - asfaltový betón - stredisko správy a údržby Levice.
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup asfaltových zmesí - asfaltového betónu - podľa požadovaného druhu a množstva pre stredisko správy a údržby Levice. Asfaltový betón v zmysle STN EN 13108-1 Asfaltové zmesi. Požiadavky na materiály. Časť 1: Asfaltový betón. Bližšie špecifikované bude v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113300-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
3 720 ton
Hodnota 204 220,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Kúpna zmluva na obdobie do 31. 12. 2017.
Časť: 3
NÁZOV
Nákup asfaltových zmesí - asfaltový betón - stredisko správy a údržby Nové Zámky.
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup asfaltových zmesí - asfaltového betónu - podľa požadovaného druhu a množstva pre stredisko správy a údržby Nové Zámky. Asfaltový betón v zmysle STN EN 13108-1 Asfaltové zmesi. Požiadavky na materiály. Časť 1: Asfaltový betón. Bližšie špecifikované bude v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113300-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
2 110 ton.
Hodnota 119 645,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Kúpna zmluva na obdobie do 31. 12. 2017.
Časť: 4
NÁZOV
Nákup asfaltových zmesí - asfaltový betón - stredisko správy a údržby Komárno.
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup asfaltových zmesí - asfaltového betónu - podľa požadovaného druhu a množstva pre stredisko správy a údržby Komárno. Asfaltový betón v zmysle STN EN 13108-1 Asfaltové zmesi. Požiadavky na materiály. Časť 1: Asfaltový betón. Bližšie špecifikované bude v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113300-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
336 ton
Hodnota 20 152,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Kúpna zmluva na obdobie do 31. 12. 2017.
Časť: 5
NÁZOV
Nákup asfaltových zmesí - asfaltový betón - stredisko správy a údržby Topoľčany.
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup asfaltových zmesí - asfaltového betónu - podľa požadovaného druhu a množstva pre stredisko správy a údržby Topoľčany. Asfaltový betón v zmysle STN EN 13108-1 Asfaltové zmesi. Požiadavky na materiály. Časť 1: Asfaltový betón. Bližšie špecifikované bude v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113300-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
600 ton
Hodnota 34 660,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Kúpna zmluva na obdobie do 31. 12. 2017.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nepožadujú sa.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy kupujúci neposkytuje. Finančná úhrada za dodávku predmetu kúpy bude realizovaná na základe faktúry po dodaní predmetu kúpy podľa konkrétnej písomnej objednávky. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od dátumu doručenia faktúry do podateľne kupujúceho.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Nevyžaduje sa.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.§ 26 ods. 1 písm. a) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Výpis z registra trestov nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk starší ako tri mesiace, pričom:
1.1.fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača.
2.§ 26 ods. 1 písm. b) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Výpis z registra trestov nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk starší ako tri mesiace, pričom:
2.1. fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
2.2. právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača.
3.§ 26 ods. 1 písm. c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní potvrdením príslušného súdu alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Potvrdenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
4.§ 26 ods. 1 písm. d) - nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uvedené skutočnosti preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní:
4.1.potvrdením ( potvrdeniami ) príslušnej zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Potvrdenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
4.2.potvrdením príslušnej sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Potvrdenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
5.§ 26 ods. 1 písm. e) - nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní potvrdením miestne príslušného daňového úradu, ktoré nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
6.§ 26 ods. 1 písm. f) - je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní dokladom o oprávnení dodávať tovar,
6.1.aktuálny výpis zo živnostenského registra resp. originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu živnostenského listu, ( predkladá fyzická osoba - podnikateľ a príspevková organizácia - podnikateľ ),
6.2.aktuálny výpis z obchodného registra resp. originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu zápisu do obchodného registra, ( predkladá právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaná v obchodnom registri ),
6.3.iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov,
7.§ 26 ods. 1 písm. g) - nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
8. §26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením.
9. §26 ods. 1 písm. i) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením.
10. §26 ods. 1 písm. j) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 ( t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie ( ďalej len úrad" ) vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu ) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 ( t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe ) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [ § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona ].
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
- doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní;
- predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.
V prípade podnikateľov, ktorí sú zapísaní v zozname podnikateľov, verejný obstarávateľ má právo požiadať úrad o poskytnutie údajov zo zoznamu podnikateľov alebo o prístup k týmto údajom.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v §26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa bodu 1. 7. plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným.
Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa bodu 7. spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.

Preukazovanie majetkovej účasti v zmysle ust. §26a zákona o verejnom obstarávaní
Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
1. §26a ods. 1 písm. a) - právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny
poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
2. §26a ods. 1 písm. b) - právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
3. §26 ods. 1 písm. c) - právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov. Doklady nebudú v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti, musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené fotokópie.
Poznámka: ak uchádzač predkladá ponuku na niekoľko ( viacero ) častí predmetu zákazky, doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti, nepredkladá na každú jednotlivú časť predmetu zákazky osobitne, ale predloží tieto doklady iba v jednej predkladanej časti.
V zmysle ust. §32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaná splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstaravatelovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
V zmysle ust. §128 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní podnikateľ, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v inom členskom štáte, je na účely zápisu a zmeny údajov v zozname podnikateľov oprávnený predložiť rovnocenné doklady, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, alebo potvrdenie o zápise do obdobného zoznamu alebo iný rovnocenný doklad, vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorý obsahuje potvrdenie skutočností, ktoré sú predmetom zápisu alebo zmeny údajov v zozname podnikateľov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§27 ods.1 písm. a): vyjadrenie / ia banky / bánk alebo pobočky / čiek zahraničnej / ných banky / bánk v ktorej / ých má uchádzač vedený / é účet / y o schopnosti plniť svoje finančné záväzky.
Vyjadrenie / ia banky / bánk alebo pobočky / čiek zahraničnej / ných banky / bánk nebude / ú v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace a bude / ú predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená / é fotokópia / e.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedené účty, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Na upresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 a §26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa §27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V zmysle ust. §32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Poznámka: ak uchádzač predkladá ponuku na niekoľko ( viacero ) častí predmetu zákazky, doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia nepredkladá na každú jednotlivú časť predmetu zákazky osobitne, ale predloží tieto doklady iba v jednej predkladanej časti.
V súlade s ust. §32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti - podmienka účasti týkajúca sa ekonomického a finančného postavenia bola určená z dôvodu sledovania cieľa vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Nepožaduje sa.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. § 28 ods. 1 písm. a): zoznam dodávok tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky ( 2012, 2013, 2014 ) doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Vyžaduje sa zoznam dodávok tovaru riadne zrealizovaných za uvedené roky v objeme:
-pre časť 1: min. 140.000,- € bez DPH,
-pre časť 2: min. 102.000,- € bez DPH,
-pre časť 3: min. 60.000,- € bez DPH,
-pre časť 4: min. 10.000,- € bez DPH,
-pre časť 5: min. 17.300,- € bez DPH.
Zoznam dodávok bude obsahovať:
- názov / obchodné meno odberateľa,
- sídlo / miesto podnikania odberateľa,
- typ zmluvy a dátum jej uzavretia a platnosti,
- predmet zmluvy,
- zmluvné množstvo,
- zmluvnú cenu,
- zmluvnú lehotu dodania,
- podiel objemu subdodávok v %,
- kontaktné adresy odberateľov vrátane telefónnych čísel, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií.
Zoznam dodávok musí obsahovať všetky horeuvedené požadované údaje.
Ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Potvrdenia, resp. vyhlásenia budú predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené fotokópie.
Pokiaľ došlo k transformácii verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa s prevzatím zodpovednosti, bude uznaná aj referencia od nástupníckej organizácie. Prevod práv bude deklarovať nástupnícka organizácia v čestnom vyhlásení s podpisom a pečiatkou nového štatutárneho orgánu v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia.
V súlade s ust. §32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti - podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti bola určená v súlade s ust. §28 zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu preukázania schopnosti a spôsobilosti uchádzača na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu.
2. §28 ods. 1 písm. l) bod 2.: vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami . Uchádzač predloží platné doklady -originály úradne osvedčené fotokópie na ponúkané druhy AC.
V súlade s ust. §32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti - podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti bola určená v súlade s ust. §28 zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu preukázania, že vlastnosti ponúkaného predmetu zákazky sú v zhode s technickými špecifikáciami a so všeobecne záväznými predpismi.
Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. júna 2013.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 a §26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa §28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V zmysle ust. §32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Poznámka: ak uchádzač predkladá ponuku na niekoľko ( viacero ) častí predmetu zákazky, doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti predkladá na každú jednotlivú časť predmetu zákazky osobitne.
3. §29: certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem.
Uchádzač predloží certifikát o zavedení systému menežérstva kvality min. ISO 9000 na požadovaný predmet zákazky - originál alebo úradne osvedčená fotokópia.
V súlade s ust. §32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti - podmienka účasti týkajúca sa zabezpečenia kvality bola určená v súlade s ust. §29 zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu preukázania zabezpečenia kvality.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenia kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Uchádzač môže na preukázanie zabezpečenia kvality využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie zabezpečenia kvality. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej kapacitami mieni preukázať zabezpečenie kvality, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie zabezpečenia kvality, musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 a §26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal zabezpečenie kvality kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V zmysle ust. §32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Poznámka: ak uchádzač predkladá ponuku na niekoľko ( viacero ) častí predmetu zákazky, doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa zabezpečenia kvality predkladá na každú jednotlivú časť predmetu zákazky osobitne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Vyžaduje sa zoznam dodávok tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky riadne zrealizovaných za predchádzajúce tri roky ( 2012, 2013, 2014 ) v objeme:
-pre časť 1: min. 140.000,- € bez DPH,
-pre časť 2: min. 102.000,- € bez DPH,
-pre časť 3: min. 60.000,- € bez DPH,
-pre časť 4: min. 10.000,- € bez DPH,
-pre časť 5: min. 17.300,- € bez DPH.
Uchádzač predloží certifikát o zavedení systému menežérstva kvality min. ISO 9000 na požadovaný predmet zákazky
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa §43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len zákon o verejnom obstarávaní ) na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
Predmetom elektronickej aukcie je určené kritérium pre vyhodnotenie ponúk, a to najnižšia cena celkom za príslušnú časť predmetu zákazky. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať ceny bez DPH.
Elektronická aukcia bude prebiehať po častiach, a to samostatne pre časť 1, časť 2, časť 3, časť 4 a časť 5 tak, ako je to uvedené v kapitole súťažných podkladov C. Spôsob určenia ceny.
Uchádzači budú môcť v elektronickej aukcii upravovať ceny smerom nadol podľa pravidel aukcie v stanovenej položke.
Zoznam položiek v elektronickej aukcii vychádza z opisu predmetu zákazky, ktorý je uvedený v kapitolách súťažných podkladoch B. Opis predmetu zákazky a C. Spôsob určenia ceny a pre predkladanie nových hodnôt v elektronickej aukcii je nasledovný:
- cena celkom bez DPH za príslušnú časť predmetu zákazky.
V priebehu konania elektronickej aukcie bude umožnené všetkým zúčastneným chádzačom upravovať cenu v stanovenej položke smerom nadol v ľubovoľnom počte krokov. Obmedzenie zmeny jedného kroku nie je nastavené.
V priebehu elektronickej aukcie budú uchádzačom oznamované dostatočné informácie, ktoré im umožnia zistiť v každom okamihu ich relatívne umiestnenie. Údaje o relatívnom umiestnení ponúk uchádzačov budú zobrazené od začiatku aukcie. Oznamované budú: aktuálna najnižšia cena celkom za príslušnú časť predmetu zákazky ( Najlepšia ponuka ) a aktuálna cena celkom za príslušnú časť predmetu zákazky uvedeného uchádzača
( Vaša ponuka ). Oznamované budú aj údaje o začiatku a ukončení elektronickej aukcie a údaje o okamžitom čase, ktorý zostáva do skončenia e-aukcie podľa serverového času.
Elektronická aukcia bude mať jedno súťažné kolo v dĺžke 30 minút ( slovami: tridsať minút ), pričom pre všetkých účastníkov aukcie je záväzný serverový čas.
Predlžovanie elektronickej aukcie bude nastavené údajom Neaktivita v min. , t. j. časový limit, ktorý bude nastavený na 3 minúty. Táto neaktivita sa začne odpočítavať 3 minúty pred zadaným koncom aukcie. Údaj Neaktivita v min. predstavuje lehotu od zaevidovania poslednej ponuky do skončenia elektronickej aukcie.
Ak počas časového limitu Neaktivita v min. dôjde u ktoréhokoľvek z uchádzačov k zaevidovaniu nižšej ponuky od jeho poslednej ponuky, bude od času zaevidovania tejto skutočnosti aukcia predĺžená o 3 minúty. Ak v priebehu lehoty predĺženia dôjde u ktoréhokoľvek z uchádzačov opäť k zaevidovaniu nižšej ponuky od jeho poslednej, opäť sa aukcia predĺži od času zaevidovania tejto skutočnosti o stanovený počet minút. Ak počas lehoty predĺženia nedôjde u žiadneho z uchádzačov k zaevidovaniu novej ponuky od jeho poslednej, aukcia bude automaticky ukončená.
Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk budú do elektronickej aukcie pozvaní uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk verejný obstarávateľ zadá do aukčného prostredia vstupné ceny uchádzačov, tak ako boli uvedené v ich úvodných ponukách.
Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk administrátorom. Kontaktná e-mailová adresa administrátora je: andrea.horkovicova@rsuckn.eu, telefon: 0902 948 532.
Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Na túto e-mailovú adresu im bude elektronickými prostriedkami poslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii.
Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii budú uvedené najmä informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia uchádzača k používanému elektronickému zariadeniu. Súčasťou výzvy na účasť je priložený " pdf " dokument, ktorý obsahuje prihlasovacie meno a heslo a odkaz na internetovú adresu elektronickej aukcie. Kliknutím na túto internetovú adresu sa otvorí prihlasovacie okno do elektronickej aukcie. Ak sa uchádzač prihlási do elektronickej aukcie pred jej začiatkom, zobrazí sa len obrazovka s odpočítavaním času, ktorý zostáva do začiatku elektronickej aukcie.
Súčasťou výzvy na účasť v elektronickej aukcii budú aj údaje o dátume a čase začatia elektronickej aukcie, o spôsobe skončenia elektronickej aukcie, t. j. o predlžovaní elektronickej aukcie, a tiež upozornenie na pravidlá elektronickej aukcie a na podmienky technického pripojenia.
Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorými sa riadi priebeh elektronickej aukcie sú uložené na adrese: http://www.aukciaas.sk/priebeh.html#title. Je potrebné, aby si zúčastnení uchádzači podrobne preštudovali pravidlá elektronickej aukcie, prípadne sa oboznámili s priebehom aukcie aj prostredníctvom inštruktážneho videa umiestneného na uvedenej adrese.
Príslušné informácie týkajúce sa použitého zariadenia, podmienky a špecifikácia technického pripojenia sú uvedené v pokynoch a pravidlách pre použitie aukcie a tiež samostatne na adrese http:/www.aukciaas.sk/#techpodm. Zúčastneným uchádzačom odporúčame skontrolovať pred začiatkom aukcie, či ich použité technické zariadenia a pripojenia spĺňajú požadované technické podmienky:
- počítač s operačným systémom Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7,
- rozlíšenie obrazovky monitora min. 800 x 600,
- pripojenie na internet,
- internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver. 8.x, alebo MozillaFirefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a vyššie,
- internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom,
- povolená podpora Javascript v prehliadači a povolené cookies,
- nainštalovaný Adobe Reader X. a vyššia verzia pre prácu s dokumentami.
V prípade nemožnosti konania aukcie z dôvodu vyššej moci, ako napr. dokázateľného plošného výpadku siete internet, alebo inej nepredpokladateľnej objektívnej príčiny si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo po pôvodne plánovanej aukcii túto zopakovať pri rovnakom nastavení a v zmysle rovnakých pravidiel. O dôvodoch takéhoto ukončenia aukcie bude okamžite administrátor informovať všetkých uchádzačov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
0115/OV00/0001
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 204-369955
z: 21.10.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.12.2015 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.12.2015 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.12.2015 10:00
Miesto: Regionálna správa a údržba ciest Nitra a. s., Štúrova č. 147, 949 65 Nitra, 1. poschodie, miestnosť č. 32 - zasadačka.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: október 2017.
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Žiadosť o účasť je žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov a podáva sa písomne. Ak je žiadosť o účasť poslaná faxom, verejný obstarávateľ požaduje jej potvrdenie prostredníctvom pošty alebo elektronickými prostriedkami v lehote do 3 dní. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie.
Osobne bude verejný obstarávateľ poskytovať súťažné podklady v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Verejný obstarávateľ pošle súťažné podklady záujemcovi do 6 dní od prijatia žiadosti o účasť za predpokladu, že žiadosť bola podaná dostatočne vopred pre uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo osobou ňou poverenou na tento účel.
Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie, sa považuje požiadavka doručená poštou, faxom a e-mailom v písomnej forme najneskôr do 27. 11. 2015 do 15:00 hod.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielu v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, že môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade, ak z elektronickej aukcie ponúknuté ceny celkom bez DPH za dodanie predmetu zákazky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky uvedenú v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
Iné podmienky: Z dôvodu zabezpečenia technických a kvalitatívnych vlastností tovaru, kupujúci požaduje, aby vzdialenosť odberného miesta ( obaľovačky ) predávajúceho bola v maximálnej vzdialenosti do 90 km od miesta jednotlivých stredísk.
Predávajúci predloží čestné vyhlásenie, že má funkčnú takúto výrobňu ( obaľovačku ), uvedie jej adresu a vzdialenosť v km od strediska správy a údržby, na ktoré predkladá ponuku.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.10.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité