Oznámenie 21900 - WYT

Obsah

21900 - WYT
Vestník č. 216/2015 - 02.11.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
A + Z Rišňovský, Halász, s.r.o.
IČO: 31411665
Školská 737, 92522 Veľké Úľany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kancelária A+Z Rišňovský, Halász, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Peter Rišňovský
Telefón: +421 317016701
Fax: +421 317016702
Email: laci@buslaci.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.azkonzervaren.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 7 ZVO.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Modernizácia spoločnosti A + Z Rišňovský, Halász, s.r.o.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Veľké Úľany
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka a montáž plničky na plnenie zeleninových zmesí, rotačnej plničky, priebežného pasterizátora, röntgenu na uzavreté výrobky, magnetického paletizátora, sušičky pohárov po pasterizácii, vysokzdvižných vozíkov, uzatváračky Twist off, vákuového detektora, boxov na uskladnenie zeleniny, serveru a pracovnej stanice, kamerového systému, etiketovačky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42921200-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 33191100-6, 38582000-8, 42716200-0, 42418900-8, 48821000-9, 35125300-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 192 400,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, predložením
dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 a § 26a ods. 3 v rozsahu a platnosti v zmysle cit. zákona.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods.11 cit. zákona t.j. splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 cit. zákona po vyhodnotení ponúk na základe písomného vyzvania obstarávateľským subjektom. Doklady požadujeme predložiť ako originály alebo úradne overené kópie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky (2012, 2013, 2014) resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Ročným obratom sa myslia celkové výnosy z hlavnej činnosti vykázané v časti I. a časti II.1. výkazu ziskov a strát alebo suma príjmov za kalendárny rok uvedených vo výkaze príjmov a výdavkov, alebo tomu zodpovedajúce kategórie, ak uchádzač zostavuje výkazy podľa iných ako slovenských účtovných postupov.
Preukazovanie výšky dosiahnutého obratu uchádzača:
- fotokópia individuálnej účtovnej závierky overené audítorom, ak uchádzač podlieha tejto povinnosti v rámci platnej legislatívy, alebo
- fotokópia účtovnej závierky predloženej daňovému úradu ako súčasť daňového priznania alebo - iný ekvivalentný doklad v súlade so zákonom č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla. Z predložených dokladov musí byt zrejmý a jednoznačný obrat. V prípade ak má uchádzač zverejnené účtovné závierky v tzv. registri účtovných závierok na stránke www.registeruz.sk predloží len čestné vyhlásenie podpísané štatutárom s uvedením rokov a súm obratu v požadovanej činnosti za ktoré sú dostupné účtovné závierky v tomto registri.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti
podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podľa § 27 ods. 1 písm. c) a d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vzhľadom na uvedené obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač preukáže minimálny obrat za posledné tri hospodárske roky spolu vo výške 4 000 000 EUR .
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. l cit. zákona - vzorkou, opismi alebo fotografiami predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Predmetné doklady sa vyžadujú k zisteniu skutočných parametrov predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.11.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.11.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.11.2015 10:30
Miesto : Kancelária A+Z Rišňovský, Halász, s.r.o.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné.
Účasť na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" bude umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014-2020
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo
českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu:
laci@buslaci.sk
Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v
žiadosti.
2. Komunikácia medzi obstarávateľským subjektom a záujemcami/uchádzačmi bude v
slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Obstarávateľský subjekt všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní
uverejní v profile obstarávateľa.
4. Obstarávateľský subjekt sa uchádza o nenávratný finančný príspevok na spolufinancovanie
predmetu zákazky. Predmet zákazky bude realizovaný len v prípade získania nenávratného
finančného príspevku.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
29.10.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité