Oznámenie 21964 - MSS

Obsah

21964 - MSS
Vestník č. 217/2015 - 03.11.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17330190
Šafarikovo námestie 3 , 81102 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy, p.o.: Šafárikovo nám. 3, 811 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Daniela Krausová
Telefón: +421 250700101
Email: krausova@marianum.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://uvo.gov.sk/profilyvoo
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: § 6 ods. 1 písm. f) ZVO
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
OPRAVA, SERVIS ÚŽITKOVÝCH MOTOROVÝCH VOZIDIEL A SÚVISIACE VYBAVENIE
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 1
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Zoznam parkovacích miest servisovaných motorových vozidiel pre obe časti predmetu zákazky sú detašované pracoviská verejného obstarávateľa: MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy, p.o Dopravno mechanizačné stredisko, Trnavská cesta 100, 820 00 Bratislava, Riaditeľstvo organizácie, Šafárikovo nám. č. 3, Bratislava
Krematórium, Hodonínska 44, Bratislava, Cintorín Slávičie údolie, Staré Grunty 47, Bratislava, Cintorín Vrakuňa, Rebarborova 1, Bratislava
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky sa delí na 2 časti:
Časť zákazky č.1.: Oprava s servis osobných motorových vozidiel
Časť zákazky č.2.: Oprava s servis nákladných motorových vozidiel
Podľa časti predmetu zákazky na ktoré uchádzač predkladá ponuku je uvedená v prílohe súťažných podkladov s uvedením zoznamu vozidiel s výhradou znížiť alebo zvýšiť vymedzený počet vozidiel na opravu a servis, podľa aktuálnej obmeny vozového parku. Časť zákazky č. 1 Oprava a servis osobných motorových vozidiel zahŕňa okrem všetkých motorových vozidiel s celkovou hmotnosťou do 3,5 t aj vozidlá ako štvorkolka, prívesný vozík, malý motocykel, vysokozdvižný vozík, kolesový traktor a drvička.
Časť zákazky č. 2 Oprava a servis nákladných motorových vozidiel zahŕňa všetky motorové vozidlá s celkovou hmotnosťou nad 3,5 t.
Každá časť zákazky je členená do dvoch podskupín služieb označených ako A, B, nasledovne:
Podskupina služieb A: Pravidelný servis a opravy služobných motorových vozidiel
Podskupina služieb B: Mimoriadny servis a opravy služobných motorových vozidiel
Bližšia špecifikácia je uvedená v prílohe č. 2 a v prílohe č. 3 k SP, kde je zadefinovaný rozsah a obsah Opisu podľa časti zákazky 1 až časti zákazky 2
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50111000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 50112000-3, 50114000-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku na každú z častí predmetu zákazky stanovenom termíne a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 100 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
Hodnota/Od: 1
(ak je to známe) V prípade obnoviteľných zákaziek na dodávky tovaru alebo poskytovanie služieb uveďte predpokladanú lehotu pre nasledujúce zákazky
Hodnota: 12
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Oprava s servis osobných motorových vozidiel
1) STRUČNÝ OPIS
Podskupina služieb A: Pravidelný servis a opravy služobných motorových vozidiel (40 pravidelných servisných prehliadok a 80 prezutí kolies)
o predmetom je servisná prehliadka v zmysle servisnej knižky prislúchajúcej pre každé vozidlo a drobné opravy do 8 hodín
-každých 15 000 km : výmena oleja, olejového filtra
-každých 30 000 km : navyše sa mení peľový filter, kontrola bŕzd, prečistenie klimatizácie
-každých 60 000 km : navyše sa mení palivový filter, pri benzínovej Fábií sviečky
-každých 90 000 km, 120 000 km, 150 000 km za v závislosti od typu motora a dátumu výroby vozidla menia rozvody (rozvodová sada a vodná pumpa)
-každých 180 000 km : navyše sa mení pružná spojka a voľnobežky pohonu alternátora a kompresora klimatizácie, kontrola filtra pevných častíc (iba vozidlá s filtrom zabudovaným zo závodu)
-prezutie pneumatík 2 krát ročne každé motorové vozidlo (letné, zimné pneumatiky) vrátane hustenia, vyváženia, geometrie, očistenia nakonzervovania
-Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo znížiť alebo zvýšiť vymedzený počet vozidiel podľa aktuálnej obmeny vozového parku.
Podskupina služieb B: Mimoriadny servis a opravy služobných motorových vozidiel (mimoriadne opravy a služby, ktoré zahŕňajú mechanické, auto-elektro práce, diagnostiku elektronických systémov, servis klimatizácií, sprostredkovanie vykonania technických a emisných kontrol a príprava vozidla pred ich vykonaním, výmeny a opravy autoskiel, geometria a pneuservis, klampiarske práce, lakovnícke práce a ostatné práce )
Do podskupiny služieb B sú zahrnuté aj:
o malé opravy (výmena tlmičov, čapov, ramien, brzdových systémov ...) do 48 hodín
o oprava havarovaného vozidla podľa rozsahu spôsobenej škody max. do 30dní
o reklamačné a garančné opravy do 48 hodín
o zabezpečenie odtiahnutia nepojazdného vozidla do servisu bezodplatne na území Bratislavy
o zabezpečenie servisu aj v nočných hodinách s drobnými opravami na počkanie (do 3 hodín prác) pre pohrebné vozidlá.
Servis a oprava osobných a dodávkových motorových vozidiel. Zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných dodávkových a osobných motorových vozidlách, ako aj bežné opravy pri poistných udalostiach. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo znížiť alebo zvýšiť vymedzený počet vozidiel podľa aktuálnej obmeny vozového parku.
Dodávka originálnych náhradných dielov pri oprave, ktorá zahŕňa náhradné diely a príslušenstvo:
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50111000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 50112000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Zoznam vozidiel a spôsob poskytovania služby je uvedený v súťažných podkladoch
Hodnota 80 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Servisné miesta budú upresnené v ponuke úspešného uchádzača. Verejný obstarávateľ pristaví vozidlo k oprave, servisu, servisnej prehliadke alebo mimoriadnej oprave na vlastné náklady do vzdialenosti maximálne 20 km od parkovacieho miesta servisovaných motorových vozidiel od jednotlivých detašovaných pracovísk verejného obstarávateľa: Pri vyššej prístavnej vzdialenosti verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača úhradu vo výške 2,00 EUR (cena celkom) za každý km pristavovanej vzdialenosti prevyšujúcej 20 km. Túto skutočnosť zapracuje verejný obstarávateľ do Rámcovej dohody.
Časť: 2
NÁZOV
Oprava s servis nákladných motorových vozidiel
1) STRUČNÝ OPIS
Podskupina služieb A: Pravidelný servis a opravy služobných motorových vozidiel (40 pravidelných servisných prehliadok a 80 prezutí kolies)
o predmetom je servisná prehliadka v zmysle servisnej knižky prislúchajúcej pre každé vozidlo a drobné opravy do 8 hodín
-každých 15 000 km : výmena oleja, olejového filtra
-každých 30 000 km : navyše sa mení peľový filter, kontrola bŕzd, prečistenie klimatizácie
-každých 60 000 km : navyše sa mení palivový filter,
-každých 90 000 km, 120 000 km, 150 000 km za v závislosti od typu motora a dátumu výroby vozidla menia rozvody (rozvodová sada a vodná pumpa)
-každých 180 000 km : navyše sa mení pružná spojka a voľnobežky pohonu alternátora a kompresora klimatizácie, kontrola filtra pevných častíc (iba vozidlá s filtrom zabudovaným zo závodu)
-prezutie pneumatík 2 krát ročne každé motorové vozidlo (letné, zimné pneumatiky) vrátane hustenia, vyváženia, geometrie, očistenia nakonzervovania
-Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo znížiť alebo zvýšiť vymedzený počet vozidiel podľa aktuálnej obmeny vozového parku.
Podskupina služieb B: Mimoriadny servis a opravy služobných motorových vozidiel (mimoriadne opravy a služby, ktoré zahŕňajú mechanické, auto-elektro práce, diagnostiku elektronických systémov, servis klimatizácií, sprostredkovanie vykonania technických a emisných kontrol a príprava vozidla pred ich vykonaním, výmeny a opravy autoskiel, geometria a pneuservis, klampiarske práce, lakovnícke práce a ostatné práce )
Do podskupiny služieb B sú zahrnuté aj:
o malé opravy (výmena tlmičov, čapov, ramien, brzdových systémov ...) do 48 hodín
o oprava havarovaného vozidla podľa rozsahu spôsobenej škody max. do 30dní
o reklamačné a garančné opravy do 48 hodín
o zabezpečenie odtiahnutia nepojazdného vozidla do servisu bezodplatne na území Bratislavy
o zabezpečenie servisu aj v nočných hodinách s drobnými opravami na počkanie (do 3 hodín prác) pre pohrebné vozidlá.
Servis a oprava osobných a dodávkových motorových vozidiel. Zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných dodávkových a osobných motorových vozidlách, ako aj bežné opravy pri poistných udalostiach. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo znížiť alebo zvýšiť vymedzený počet vozidiel podľa aktuálnej obmeny vozového parku. Dodávka originálnych náhradných dielov pri oprave, ktorá zahŕňa náhradné diely a príslušenstvo:
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50111000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 50114000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Zoznam vozidiel a spôsob poskytovania služby je uvedený v súťažných podkladoch
Hodnota 20 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Servisné miesta budú upresnené v ponuke úspešného uchádzača. Verejný obstarávateľ pristaví vozidlo k oprave, servisu, servisnej prehliadke alebo mimoriadnej oprave na vlastné náklady do vzdialenosti maximálne 20 km od parkovacieho miesta servisovaných motorových vozidiel od jednotlivých detašovaných pracovísk verejného obstarávateľa: Pri vyššej prístavnej vzdialenosti verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača úhradu vo výške 2,00 EUR (cena celkom) za každý km pristavovanej vzdialenosti prevyšujúcej 20 km. Túto skutočnosť zapracuje verejný obstarávateľ do Rámcovej dohody.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nie
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný v zmysle obchodných a zmluvných podmienok. Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Úhrada za predmet zákazky sa uskutoční v eurách bezhotovostným platobným stykom. Platba bude vykonaná na základe potvrdeného preberacieho protokolu odsúhlaseným a podpísaným verejným obstarávateľom. Financovanie a platby sa budú realizovať v zmysle zák. č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a v znení zmien a doplnení niektorých zákonov.

V prípade, ak ponuka úspešného uchádzača, alebo všetky ponuky uchádzačov predložené v ponuke uchádzača prevýšia predpokladanú hodnotu zákazky pre každú časť predmetu zákazky samostatne, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk pre danú časť predmetu zákazky a zrušiť postup zadávania príslušnej časti predmetu zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

S úspešným uchádzačom (skupinou dodávateľov podľa . 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o verejnom obstarávaní) bude uzavretá pre každú časť predmetu zákazky Rámcová dohoda o poskytnutí servisných služieb na motorové vozidlá pre časť zákazky
Časť zákazky č.1.: Oprava s servis osobných motorových vozidiel
Časť zákazky č. 2.: Oprava s servis nákladných motorových vozidiel
(ďalej zmluva).
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť okrem uchádzača aj skupina dodávateľov. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania
zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. V prípade predloženia ponuky skupinou, verejný
obstarávateľ požaduje, aby ponuka obsahovala čestné vyhlásenie, podpísané oprávneným zástupcom všetkých členov skupiny o tom, kto bude za skupinu konať a podpisovať Rámcovú dohodu.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o verejnom obstarávaní) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, prípadne podľa ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo dokladom podľa § 128 ods. 1 zákona. o verejnom obstarávaní, prípadne v súlade s § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
26. PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA PREUKAZOVANIA MAJETKOVEJ ÚČASTI PODĽA
§ 26a ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:
1.Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
2. Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel
predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
3. Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace. Podmienky vyplývajú taxatívne podľa § 26 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti môže záujemca preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa §44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 podľa § 27, ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii tohto dokumentu, nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie žiadosti o účasť), v ktorej má záujemca otvorený resp. vedený účet; v predmetnom vyjadrení banka alebo pobočka zahraničnej banky potvrdí, že záujemca v posledných troch rokoch (ku dňu vydania potvrdenia) nie je v nepovolenom debete, že záujemca je schopný plniť svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru, záujemca dodržuje splátkový kalendár, že účet záujemca nie je predmetom exekúcie.
1.2 Záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi poskytnuté. Ak záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal;
možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.3 Ak záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
1.4 Záujemca, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
1.5 Splnenie podmienky účasti môže záujemca preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa §44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemca v tomto čestnom vyhlásení uviedol. že spĺňa podmienky účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 27, ods.1 písm. a) zák. č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a to, že záujemca v predchádzajúcich troch rokoch (tri roky sa počítajú ku dňu vydania potvrdenia)
- nebol v nepovolenom debete,
- že záujemca je schopný plniť svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru záujemca dodržuje splátkový kalendár,
- že účet záujemca nie je predmetom exekúcie. Toto čestné vyhlásenie bude podpísané oprávnenou osobou záujemcu.
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: uvedené podmienky sledujú cieľ, aby záujemca bol ekonomický stabilný, ktorý si plní finančné záväzky riadne a včas.
Dôkazový prostriedok k tomuto bodu: kladné vyjadrenie banky podľa tohto bodu. Zároveň záujemca pripojí
čestné vyhlásenie, že v ďalších bankách ako v banke (bankách), ktorá podľa tohto bodu vydala potvrdenie, záujemca nemá otvorený resp. vedený účet alebo iné záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
D
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
- § 28 ods. 1 písm. a) ZVO: a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponúk, doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
- § 28 ods. 1 písm. j) ZVO: údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby,
- § 28 ods. 1 písm. k) ZVO: uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom / subdodávateľmi, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% hodnoty plnenia uvedenej v ponuke, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
AD § 28 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponúk, doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovarov, s uvedením cien bez DPH, miest a lehôt dodania tovarov a zhodnotenia dodávok podľa obchodných podmienok.
Pod dodaním tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa rozumie poskytnutie služby záručného a pozáručného servisu a údržby motorových vozidiel.
Požadované doklady žiadame predložiť ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Uvedeným spôsobom musí uchádzač preukázať objem dodávok tovaru v minimálnej hodnote 100 000,- EUR bez DPH. V predložených referenciách musí byť aspoň jedna referencia so sumou rovnou alebo vyššou ako 50 000,- EUR bez DPH.
V prípade cudzej meny sa cena uvedie v pôvodnej mene a v mene EUR. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie do vestníka ÚVO.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Požiadavka verejného obstarávateľa je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skúsenosti uchádzačov s dodaním tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky. Kvantitatívna a kvalitatívna charakteristika tovarov ktorých sa predmet zákazky týka poskytuje verejnému obstarávateľovi primeranú záruku toho, že uchádzač bude schopný plniť predmet verejného obstarávania v požadovanom rozsahu a kvalite.
AD § 28 ods. 1 písm. j) ZVO: uchádzač predloží zoznam podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača v ktorom
štruktúrovane uvedie zoznam zariadení na jednotlivých prevádzkach, v ktorých má záujem vykonávať servisnú činnosť.
V zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní - Splnenie podmienky účasti možno preukázať cestným
vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, ktorom sa uchádzač zúčastní verejne súťaže. Ak v krajine jeho sídla niektoré z požadovaných dokladov nevydávajú, nahradí ich čestným vyhlásením (miestoprísažným vyhlásením) podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena celkom za pravidelný servis a opravy služobných motorových vozidiel - 20
2. Cena normohodiny za mimoriadny servis a opravy služobných vozidiel - 80
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predloženie nových cien upravených smerom nadol a nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk. Účelom elektronickej aukcie je zostaviť nové poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk.
Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na účasť v elektronickej aukcii a zadá do aukčného systému vstupné hodnoty určených prvkov ponúk týchto uchádzačov, tak ako boli uvedené v ich úvodných ponukách.
Ponuky v elektronickej aukcii budú vyhodnocované na základe ekonomicky najvýhodnejšej ponuky. Východiskom elektronickej aukcie budú Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia uvedené v príslušnej časti týchto súťažných podkladov. Pre účely zostavenia poradia ponúk v elektronickej aukcii budú aktuálne hodnoty ponúk v jednotlivých kritériách prepočítavané podľa relatívnej váhy kritérií na body a body v jednotlivých kritériách budú súčtované do celkového počtu bodov podľa stanoveného vzorca na určenie poradia ponúk. Poradie ponúk v elektronickej aukcii bude určené podľa celkového počtu bodov.
Aukčné kritériá sú prvky, ktorých hodnoty budú predmetom elektronickej aukcie, tzn. prvky, ktoré bude možné v elektronickej aukcii meniť a sú nasledujúce:
kritérium 1: Pravidelný servis a opravy služobných motorových vozidiel...
kritérium 2: Mimoriadny servis a opravy služobných motorových vozidiel..
Ďalšie informácie v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
03 - 2015 MARIANUM
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.12.2015 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.12.2015 14:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 01.03.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.12.2015 15:00
Miesto: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie časti ponúk Kritériá je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie a uskutoční sa v termíne podľa § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
(1) Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia k súťažným podkladom, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, v informačnom systéme UVO.
(2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
(3) Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne: Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Ak nový pokus o doručenie zostane bezvýsledný, doručovateľ uloží písomnosť na pošte a adresáta o tom vhodným spôsobom upovedomí. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi.
(4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností vedených v § 46 zákona o verejnom obstarávaní.
(5) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a listinnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. ( ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v listinnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri dodržaní stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v listinnej forme je rozhodujúca listinná forma.
(6) Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov pokiaľ zákon o verejnom obstarávaní neukladá inak, resp. verejný obstarávateľ pri konkrétnom prípade neuviedol inak, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Podľa zákona o verejnom obstarávaní v platnom a účinnom znení v čase vyhlásenia súťaže, časť revízne postupy.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.10.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité