Oznámenie 22212 - WYP

Obsah

22212 - WYP
Vestník č. 219/2015 - 05.11.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Sládkovičovo
IČO: 00306177
Fučíkova 329, 92521 Sládkovičovo

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Sládkovičovo
Kontaktná osoba: Ing. Anton Szabó
Telefón: +421 317840961
Email: laci@buslaci.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Oprava a rekonštrukcia ZŠ na Abrahámskej ulici
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Sládkovičovo
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V rámci zákazky budú vykonané nasledovné práce: výmena strechy, dodatočná izolácia stavby
proti zemnej vlhkosti, zatepľovanie obvodového plášťa, výmena okien a dverí, vybudovanie
odkvapových chodníkov pre hlavnú budovu. Doplnkové práce pre hlavnú budovu obsahujú
rekonštrukciu podláh, stropov, búranie ríms a komínov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 420 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26
ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých
zákonov, predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 v rozsahu a
platnosti v zmysle cit. zákona. Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods.
11 cit. zákona t.j. splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením
uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému
obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 cit. zákona po vyhodnotení ponúk na
základe písomného vyzvania verejným obstarávateľom.
Doklady požadujeme predložiť ako originály alebo úradne overené kópie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
predloženie vyjadrenia banky (všetkých bánk) v ktorej má uchádzač vedený účet, o
schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že
- uchádzač nie je v nepovolenom debete,
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
- že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
Vyjadrenie banky/bánk nesmie byť staršie ako jeden mesiac ku dňu predkladania ponuky. K
vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené / podpísané
štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako
tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenia/a. Splnenie podmienky účasti
možno preukázať aj podľa § 32 ods. 11 cit. zákona t.j. splnenie podmienky účasti možno
preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok
účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 cit. zákona
po vyhodnotení ponúk na základe písomného vyzvania verejným obstarávateľom.
Doklady požadujeme predložiť ako originály alebo úradne overené kópie.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma
finančnú stabilitu uchádzačov a uisťuje sa, že výber úspešného uchádzača bude z
uchádzačov, ktorí sú schopní si plniť finančné záväzky, sú ekonomicky stabilní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej
spôsobilosti:
1. podľa § 28 ods. 1 písm. g) v súbehu s § 29 zákona o verejnom obstarávaní žiadame
predložiť doklad o zavedenom systéme riadenia kvality.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Požiadavka preukázania zavedenia systému riadenia kvality
prostredníctvom platného certifikátu systému manažérstva kvality predpokladá
systematickú kontrolu prác na strane zhotoviteľa.
2.podľa § 28 ods. 1 písm. l) cit. zákona - opismi alebo fotografiami, vyhláseniami
zhody a doplňujúcimi podklady k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo
notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na
preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami, všetkých materiálov
a zariadení, ktoré budú používané pri realizácií zákazky.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné opisy alebo fotografie, vyhlásenia zhody a
doplňujúce podklady k nim, certifikáty materiálov a zariadení k zisteniu skutočných
parametrov ponúkaných stavebných materiálov a zariadení.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena
Váha: 60
Časť: 2
Názov: Lehota výztavby
Váha: 40
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.11.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.11.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 24.11.2015 10:30
Miesto : Mestský úrad Sládkovičovo
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk označených ako
"Ostatné" je neverejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk,
označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na
predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo
českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu:
laci@buslaci.sk
Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v
žiadosti.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v
slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní
uverejní v profile obstarávateľa.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
03.11.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité